Sztuczne rzęsy COMBO kępki ARDELL MIX rozmiarów! (6912024234)

zakończona
16,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Śląsk, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Jesteśmy obecni na polskim rynku od 1993 roku i zajmujemy się

zaopatrzeniem Gabinetów Kosmetycznych i SPA

w kosmetyki, preparaty i akcesoria kosmetyczne.

Bardzo proszę o zapoznanie się z informacjami zawartymi na Stronie o mnie oraz w Informacjach od sprzedającego, gdzie znajduje się regulamin sprzedaży - kupując na niniejszej aukcji Kupujący akceptuje regulamin.



Przedmiotem aukcji jest

opakowanie 56 kępek sztucznych rzęs firmy Ardell,

wykonanych w 100% z wysterylizowanego ludzkiego włosa.

Kolor czarny, bez węzełków

Opakowanie COMBO - wszystkie rozmiary w jednym pudełku:

SHORT 8mm

MEDIUM 12 mm

LONG 15 mm



Towar jest nowy, oryginalnie zapakowany.

Wystawiamy faktury VAT!

Na innych naszych aukcjach miedzy innymi:


Zapraszamy do zapoznania się z całą ofertą www_bellis_pl

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u www_bellis_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 34 1940 1076 5485 6127 0000 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
W razie pytań proszę o kontakt sklep@bellis.pl

Odbiór osobisty w siedzibie Bellis, Siemianowice Śląskie, ul. Gansińca 5A
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Bellis B.H. Piotr Połoński
Piastowska 3/12
40-005 Katowice
NIP: 954-001-71-96
REGON: 272486351
Hurtownia Bellis jest obecna na polskim rynku od 1993 roku. Zaopatrzenie gabinetów kosmetycznych i SPA, profesjonalne szkolenia i kursy. Siedziba hurtowni: GANSIŃCA 5A 41-100 Siemianowice Śląskie tel. 322597520

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Bellis Biuro Handlowe
GANSINCA 5A
41-100 Siemianowice Śląskie
Polska
 
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru składając pisemne oświadczenie (https://drive.google.com/a/gazeta.pl/file/d/0Bxgey9ukZtr0YVZhMTJaaTNjOTQ/edit) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bellis@bellis.pl lub też pisemnie na adres: ul. Gansińca 5A, 41-100 Siemianowice Śląskie oraz dokonując zwrotu towaru na ww. adres. Równowartość zwróconego zamówienia otrzymuje Klient w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy przelewem na podany w pisemnym oświadczeniu rachunek bankowy. Koszty zwrotu przesyłki oraz ewentualną prowizję bankową ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: 1. Dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego 2. Bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru) 3. Kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym. Powyższe odnosi się wyłącznie do Klienta będącego konsumentem. W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje. Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

reklamacje

1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży: 1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności w Kodeksie Cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.). 1.2. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bellis@bellis.pl lub też pisemnie na adres: ul. Gansińca 5A, 41-100 Siemianowice Śląskie. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go również dostarczyć na powyższy adres. Najlepiej w tym celu skorzystać z formularza reklamacyjnego (https://drive.google.com/a/gazeta.pl/file/d/0B1eztl3fLgcRbUp6NlVOcHNWWEU/view) 1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób. 1.4. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego:2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bellis@bellis.pl lub też pisemnie na adres: ul. Gansińca 5A, 41-100 Siemianowice Śląskie. 2.2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. 2.3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Jeśli usługodawca nie rozpatrzy reklamacji w tym terminie uznana zostaje ona za zasadną. 2.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Usługobiorcę adres, chyba że Usługobiorca poda inny sposób. 2.5. Każdy towar zakupiony w sklepie www.bellis.pl jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję. W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo: 2.5.1. Złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi (podstawa prawna Kodeks Cywilny). Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona za pomocą formularza reklamacyjnego, w formie elektronicznej na adres e-mail bellis@bellis.pl lub w formie pisemnej na adres korespondencyjny Sklepu. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. 2.5.2. Reklamacja z tytułu rękojmi rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty wpłynięcia wniosku reklamacyjnego. Jeżeli w ciągu 14 dni Usługodawca nie ustosunkuje się do żądań Konsumenta, oznacza to, iż uznał jego żądania za zasadne. W przypadku gdy realizacja żądań Konsumenta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca. 2.5.3. W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma także prawo skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy produktów objętych gwarancją).

pozostałe informacje

Towar, który wystawiamy na naszych aukcjach odzwierciedla stan magazynowy, jednak z uwagi na sprzedaż takiego samego towaru zarówno stacjonarnie, jak i na łamach serwisu internetowego, zastrzegamy sobie prawo do nieznacznego opóźnienia wysyłki wynikłego z konieczności uzupełnienia stanów magazynowych. Standardowy termin wysyłki (czyli nadania przesyłki, a nie jej dostarczenie do adresata!) zamówienia wynosi do 10 dni roboczych (roboczych, tj. od poniedziałku do piątku). O każdym opóźnieniu powiadamiamy! Na wpłatę czekamy do 7 dni. Jeśli ten czas zostanie przekroczony, zamówienie zostanie anulowane i składamy wniosek o zwrot prowizji. Jeśli wybrali Państwo wysyłkę za pobraniem (płatne przy odbiorze za zaliczeniem pocztowym), prosimy o informację. Koszt wysyłki obejmuje cenę przesyłki i opakowania i wynosi 12 zł przy przedpłacie na konto lub 20 zł przy pobraniu (płatne przy odbiorze). Artykuły drobne wysyłamy na życzenie Kupującego listem - koszt dostawy i inne potrzebne informacje zawsze podane w cenniku przedmiotu (koszt takiej wysyłki jest uzależniony od rozmiaru i ciężaru zamówienia) Warto pamiętać! Koszt przesyłki to nie tylko opłata za usługę transportową, to także koszt pakowania towaru. Nie warto oszczędzać kilka złotych i ryzykować uszkodzenie niesolidnie spakowanych zakupów w trakcie transportu. Obiecujemy spakować Twoje zakupy najlepiej jak potrafimy! :) Wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej (KURIER POCZTEX lub list) - zamówienia realizujemy wyłącznie na terenie Polski! Odbiór osobisty, wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu, możliwy w siedzibie Bellis w Siemianowicach, ul. GANSIŃCA 5A - w razie pytań proszę o kontakt. Kupując przedmiot/produkt kolorowy- pamiętaj, że kolory rzeczywiste mogą nieznacznie odbiegać od widocznych na ekranie ze względu na indywidualne ustawienia monitorów! Bellis nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania produktów profesjonalnych przez osoby nie będące profesjonalistami - tego typu zakupy robicie Państwo na własną odpowiedzialność. Niewłaściwe, nieumiejętne, niezgodne z przeznaczeniem użycie produktu przez Kupującego nie obciąża w żaden sposób Bellis! Nie prowadzimy poradnictwa -odpowiadamy na wszystkie pytania, ale nie prowadzimy kursów, szkoleń ani instruktaży drogą korespondencyjną. Dane do przelewu: Agnieszka Połońska-Ciesielka ul. Piastowska 3/12 40-005 Katowice Credit Agricole Bank 34 1940 1076 5485 6127 0000 0000 Adres do korespondencji: Bellis B.H. ul. Gansińca 5A 41-100 Siemianowice Śląskie Specjalista do spraw sprzedaży internetowej Bellis: Agnieszka Połońska-Ciesielka 606 493 683 Hurtownia Bellis: 32 259 75 20 602 613 277