SZTUĆCE TURYSTYCZNE FMT-803 Zestaw NIEZBĘDNIK (6482998432)

zakończona
35,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska 15,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
Zakupy powyżej 299 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.80 [kg]

697 621 874

allegro@skalnik.pl

ul. Długosza 59-75
51-162 Wrocław

Galeria i Specyfikacja
ZESTAW SZTUĆCÓW FMT-803

Pod nazwą FMT-803 kryje się niezwykle funkcjonalny zestaw sztućców Fire-Maple, który doskonale sprawdzi się w biwakowej kuchni podczas wszelkiego typu terenowych wypadów. Sztućce wykonane są z ultra-wytrzymałej, niepodatnej na uszkodzenia stali nierdzewnej. Polerowana powierzchnia nie tylko zwiększa walory wizualne, ale również podnosi komfort użytkowania, ułatwiając utrzymanie sztućców w czystości. Niezwykłym udogodnieniem jest ich składana, ułatwiająca transport i przechowywanie konstrukcja.

    Cena: 35,00 zł
Opis przedmiotu

Zestaw lekkich sztućców turystycznych.

Właściwości
  • wykonane z niezwykle wytrzymałej, wypolerowanej stali nierdzewnej
  • składana, ultralekka konstrukcja
  • wymiary po złożeniu: 95 mm / wymiary rozłożonego: 161 mm
  • mały pokrowiec transportowy w komplecie
  • zestaw obejmuje składaną łyżkę, widelec oraz nóż
  • Materiał: stal nierdzewna
  • Waga: 80 g
Dane Kontaktowe
  • Skalnik sp. z o.o.
    ul. Długosza 59-75
    51-162 Wrocław
  • Kontakt do sklepu internetowego:
    allegro@skalnik.pl
    na e-maile odpowiadamy do 24h
  • +48 697 621 874
    Godziny pracy konsultantów:
    pn-pt 8.00 - 18.00
Informacje o wysyłce

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz do paczkomatów Inpost. Możliwy jest także odbiór osobisty w sklepach stacjonarnych Skalnik we Wrocławiu

Wszystkie przesyłki pakujemy w taki sposób, aby bezpiecznie dotarły do odbiorcy bez możliwości ich uszkodzenia. Mimo wszystko przesyłka może zostać uszkodzona podczas transportu. Zawsze sprawdzaj przesyłkę przy dostawcy, w razie jakich kolwiek uszkodzeń przesyłki spisz protokół. Protokół jest potrzebny do ewentualnej reklamacji.

  • 15,99zł przy zamówieniu do 299zł
  • 0zł przy zamówieniu powyżej 299
  • 9,99zł przy zamówieniu do 299zł
  • 0zł przy zamówieniu powyżej 299
Informacje o płatności

Akceptujemy następujące formy płatności: płatność natychmiastowa allegro, przelew na konto, pobranie (w przypadku przesyłki DHL)

W przypadku wybrania wpłaty na konto prosimy o wpłatę na poniższe konto bankowe.
W tytule wpłaty prosimy podać nick allegro oraz numer aukcji. Pozwoli to nam szybciej zidentyfikować kupującego co powinno znacznie przyśpieszyć wysyłkę towaru.

  • 95 1750 1064 0000 0000 2157 2705
  • ul. Długosza 59-75, 51-162 Wrocław

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u skalnik_pl za co najmniej 299 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Raiffeisen Bank Polska S.A. w Warszawie 95 1750 1064 0000 0000 2157 2705
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Paczkomaty 24/7 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

SKALNIK to sieć sklepów górskich we Wrocławiu, założona w 1993 roku przez Włodka Szczęsnego. Nasze doświadczenie zdobyte podczas 20 lat funkcjonowania w branży outdoor gwarantuje fachową obsługę oraz profesjonalne doradztwo przy wyborze sprzętu , odzieży czy butów. Od lat zaopatrujemy wszystkich, którzy przyjemnie i bezpiecznie chcą spędzić czas na łonie natury. U nas znajdziesz wszystko to, co jest potrzebne podczas górskich wędrówek, wspinaczki, wypraw oraz innych form aktywności w górach. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom wysoki poziom obsługi, oferując wyłącznie produkty najwyższej jakości. Wszystkie sprzedawane przez nas towary są oryginalne i pochodzą od zaufanych dostawców.

kontakt

  • 71-322-34-62
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
 
W naszym sklepie kupujący ma 30 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

7. REKLAMACJA PRODUKTU(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 7.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 7.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 7.2.1. pisemnie na adres: ul. Długosza 59-75, 51-162 Wrocław; 7.2.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@skalnik.pl; 7.3. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 7.4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 7.5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Długosza 59-75, 51-162 Wrocław. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 7.6. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt.7.5 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.