SZTUĆCE HOFFNER 84el POŁYSK 12os KLIN W WALIZCE (6542161874)

zakończona
195,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 11,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • liczba elementów w zestawie: 84
  • liczba osób: 12
  • zawartość zestawu: nóż , widelec, łyżka, łyżeczka, widelczyk, łopatka do ciasta, łyżka wazowa, łyżka do sosu

KOMPLET SZTUĆCÓW STALOWYCH 84 ELEM./12 OSÓB

Zestaw nowy, zapakowany w firmową walizkę, dwupoziomowy.

Materiał: stal chromowo-niklowa

Trzonki w całości na połysk. Opakowanie walizkowe. Podwójne wkłady (jeden na drugim)


Marka Hoffner.

W komplecie:

12x nóż stołowy
12x widelec obiadowy
12x łyżka stołowa
12x widelczyk do ciast

12x łyżeczka do herbaty
12x łyżeczka do kawy (mała)
2x łyżka do serwowania
2x widelec do mięsa
1x łyżka wazowa
1x łyżka do sosów
1x łyżeczka do cukru
1x szczypce do cukru
1x łopatka do tortu
1x łyżka do sałatek
1x widelec do sałatek
łyżka do śmietanki

Modele oferowany na tej aukcji:

1. KLIN PODCIĘTY

Noże mają ząbki.

W wyniku wstrząsów podczas transportu mogę powstać niewielkie
pęknięcia na wytłoczkach w których ułożone są sztućce wewnątrz walizki.
Nie mają one wpływu na jakość sztućców i walizki.

Kontakt:

tel: 607631020

e-mail: detal@widelczyki.pl

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. -Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, przesyłając je na adres : Dorapol, Wólczańska 23/5, 90-731 Łódź w podanym powyżej terminie. -Oświadczenie w formie formularza można przygotować według następującego wzoru (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) : Dorapol, Wólczańska 23/5,90-731 Łódź Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Nr rachunku bankowego do zwrotu świadczenia (jesli dotyczy) :......................... Podpis: - Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. - W przypadku odstąpienia od umowy kupujący (konsument) ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do sprzedawcy. - Sprzedawca zobowiązuje się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, informując, że jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 10.) Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

W przypadku stwierdzenia wady fizycznej produktu w rozumieniu art 556 KC lub wady prawnej przez konsumenta należy poinformować sprzedawcę o rodzaju stwierdzonej wady w okresie 2 lat od otrzymania produktu. Reklamacje można składać telefonicznie, na adres skrzynki elektronicznej podanej w danych sprzedawcy (kontakt) lub na adres sprzedawcy w formie pisemnej . W przypadku uszkodzeń fizycznych przedmiotu jak wgniecenie, złamanie/ubytek lub wymagających oceny niezależnego eksperta, których nie można jednoznacznie ocenić za pośrednictwem reklamacji złożonej w formie cyfrowej, niezbędne jest odesłanie wadliwej rzeczy do sprzedawcy w ramach reklamacji (prosimy o wcześniejszą konsultację z naszą firmą). W takim przypadku prosimy o odesłanie wadliwego przedmiotu za pośrednictwem powszechnej usługi pocztowej na adres przedsiębiorcy w celu stwierdzenia zasadności reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji konsumenta niezwłocznie, w okresie nie dłuższym niż 14 dni. W przypadku,gdy usunięcie wady lub wymiana na nowy przedmiot będą niemożliwe do spełnienia, kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Odstąpienie od umowy jest możliwe, gdy wady są istotne (560 KC). Prosimy w reklamacji pisemnej lub cyfrowej podać : - imię i nazwisko reklamującego oraz jego adres -adres e-mail i telefon jeśli dotyczy - nr oferty -przedmiot reklamacji -opis wady -datę wniesienia reklamacji -żądanie kupującego dotyczące przedmiotu reklamacji Odpowiedź na złożoną reklamację przez konsumenta zostanie udzielona za pośrednictwem podanego adresu e-mail lub na adres konsumenta. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych oraz prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. W przypadku, gdy rzecz objęta jest gwarancją producenta/sprzedawcy/dystrybutora za każdym razem sprzedawca informuje konsumenta o niej oraz sposobie jej realizacji w opisie produktu. Sprzedawca oferuje usługi posprzedażne, w tym usługi serwisowe sprzedawanych rzeczy. Koszt godziny pracy serwisanta wynosi 60 zł brutto, podstawą do naliczenia stawki serwisowej jest przesłanie i akceptacja kosztorysu prac przez konsumenta przed zawarciem umowy serwisowej. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

Przedsiębiorca udostępnia następujące formy zapłaty: - płatność przelewem na rachunek bankowy - płatność za pobraniem (regulowana przy odbiorze zamówienia) - płatność za pośrednictwem systemu płatności PayU - płatność przy odbiorze osobistym, jeżeli w ofercie jest informacja o możliwości odbioru zamówienia osobiście, w innych przypadkach nie dotyczy. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu umowy sprzedaży w terminie 7dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. 7.) Przedsiębiorca umożliwia dostarczenie zamówienia za pośrednictwem: - Poczty Polskiej - firmy kurierskiej DPD - paczkomatów firmy Inpost Planowany czas dostarczenia zamówienia podany jest w każdym przypadku w opisie oferty przed zawarciem umowy. Na czas dostarczenia składa się czas na przyjęcie zamówienia (2 dni robocze) oraz planowany czas dostarczenia zamówienia przez firmę przewozową, które kształtują się następująco: -Poczta Polska kurier (do 2 dni roboczych) -Poczta Polska usługa Kurier 48 (do 3 dni roboczych) -firma kurierska DPD (do 2 dni roboczych) - paczkomaty (do 4 dni roboczych) Dostawa realizowana jest od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych i Świąt. Oprócz zwykłej dostawy umożliwiamy kupującym skorzystanie z fakultatywnych opcji dodatkowych w następujących cenach brutto: Ostrożnie 8,40 PLN Doręczenie w sobotę 10 PLN Sprawdzenie zawartości przez adresata 9,00 PLN Zwrot do nadawcy 15 PLN (nieodebranie paczki) Doręczenie do 9:00 60,00 PLN Doręczenie do 12:00 20 PLN Doręczenie na wskazaną godzinę 60,00 PLN Doręczenie po 17:00 39,00 PLN Do rąk własnych 20 PLN Wymienione opłaty dotyczą wyłącznie wysyłki kurierem (nie dotyczy paczkomatów,odbioru w punkcie itd.) Odbiory osobiste po uprzednim kontakcie telefonicznym (tel. komórkowy, nr podany w zakładce kontakt)-.