SZTUĆCE AMBITION PRATO 72 ELEMENTY (6912188692)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
370,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Leszno
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

W skład kompletu wchodzi:

12 x nóż stołowy 23 cm

12 x widelec stołowy 20 cm

12 x łyżka stołowa 20 cm

12 x łyżeczka do herbaty 14 cm

12 x widelczyk do ciasta 15,5 cm

1 x łyżka do serwowania 19,5 cm

1 x łyżka do sałaty 21 cm

1 x widelec do sałaty 24 cm

2 x łyżka serwingowa 21 cm

1 x łyżeczka do cukru 14 cm

2 x widelec do mięs 15,2 cm

1 x łopatka do ciasta 25,5 cm

1 x szczypce do cukru

1 x chochelka do sosu 17 cm

1 x chochelka do zupy 26 cm

KOD PRODUKTU: 5558

Komplet sztućców Prato 72-elementowy w walizce, produkt marki Ambition.

Prato - Sztućce w stylu modern. Elegancja w najczystszym wydaniu. Przepięknie harmonizują z zastawą stołową o nowoczesnym charakterze.

Linia sztućców wyprodukowana z wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/10. Oznaczenie 18/10 - to informacja o składzie stali: oprócz 18% chromu dodano 10% niklu, który utwardza sztućce, poprawia ich odporność na korozję i dodaje blasku.

Polerowanie włóknami agawy sprawia, że powierzchnia jest lśniąca. Prosta, ale niebanalna forma rączki dodaje elegancji i nowoczesnego charakteru.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 73 2490 0005 0000 4530 6937 8988
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Przedsiębiorstwo Handlowo-Zaopatrzeniowe MAWA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa (dawniej PHZ Mawa Sp.J)
Budowlanych 1
64-100 Leszno
NIP: 697-001-26-10
REGON: 410013614
KRS: 0000625022

kontakt

  • 500402666
    CZYNNE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU 8:00 - 16:00

reklamacje

Reklamacje a) W przypadku stwierdzenia przez Klienta niezgodności towaru z umową, Klient może złożyć reklamację. Reklamację można złożyć listownie lub pod adresem e-mail: sklep@phzmawa.pl, żądając naprawy, wymiany towaru na rzecz wolną od wad lub zwrotu pieniędzy. b)W zgłoszeniu reklamacji Klient powinien podać następujące dane: i) imię, nazwisko, adres Klientaii) numer aukcji iii) datę zakupu i datę otrzymania towaruiv) rodzaj stwierdzonej wady, najlepiej udokumentowany fotografiami v) określenie czego się domaga, a w przypadku żądania zwrotu pieniędzy także numer konta i dane do przelewuvi) podpis (w przypadku zgłoszenia listownego) c) Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania odesłanego towaru. W przypadku, gdy z woli Sprzedawcy do takiego odesłania nie dojdzie, termin ten jest liczony od dnia złożenia reklamacji.d) Sprzedawca niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji informuje Klienta o jej uznaniu lub odmowie uznania w sposób, w jaki zostało złożone zgłoszenie reklamacyjne.e) W ciągu 14 dni od uznaniu reklamacji Klient ma obowiązek odesłać wadliwy towar do Sprzedawcy, chyba że Sprzedawca zdecyduje inaczej.f) Wszelkie koszty związane z postępowaniem reklamacyjnym ponosi Sprzedawca.