Szpilki czółenka granatowy wąż na słupku 10 cm (6541604012)

zakończona
75,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
  • Niemcy 34,60 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Łaskarzew
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • materiał wkładki: tworzywo sztuczne
  • rodzaj obcasa: słupek
  • wysokość obcasa (cm): 10.00
  • kształt noska: szpic
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 36, 37, 38, 39, 40
Elize
BUTY TWORZONE W POLSCE

Przesyłka

Obuwie jest produkowane na zamówienie. Maksymalny czas oczekiwania ok. 14 dni. Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej po zaksięgowaniu wpłaty.

Płatność

W tytule przelewu koniecznie wpisz swój nick Allegro.
Nasze konto: IdeaBank 84 1950 0001 2006 2247 4587 0001

Wymiana

Jeśli nie udało Ci się trafić z rozmiarem skontaktuj się z nami, a dołożymy wszelkich starań, aby wymienić buty na właściwy rozmiar.

Kontakt

Pn-Pt 9:00-17:00
798-118-553
elizeshoes@gmail.com

Czółenka granatowy wąż na słupku 10 cm

Obuwie polskiego producenta. Świetnie uzupełniają styl casual, nadając mu nowoczesnego charakteru.

Umiejętnie łączą komfort użytkowania z niebanalnym designem.

POLSKA PRODUKCJA

WYGODNY, STABILNY SŁUPEK

Dostępne rozmiary:

36 37 38 39 40
23,5 24,5 25 25,5 26

Opis produktu:

  • materiał: mięciutkie tworzywo sztuczne
  • kolor: granatowy
  • deseń: prążki
  • obcas: słupek
  • wysokość obcasa: 10 cm
  • całkowita wysokość butów: ok 16 cm
  • podeszwa: wysokogatunkowe tworzywo sztuczne
  • kolor podeszwy: czarny
  • nosek: szpic
  • polska produkcja
  • zapięcie: wsuwane

Zdjęcia przedmiotów na aukcji mogą nieznacznie różnić się od wyglądu rzeczywistego. Kolor sprzedawanych produktów ze względu na sztuczne oświetlenie oraz ZMIENNE USTAWIENIA MONITORA KLIENTA może odbiegać jasnością, odcieniem, kolorem.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Polski producent Służymy pomocą Specjalne zamówienia
Wszystkie sprzedawane produkty są nowe. Kupując u nas kupujesz obuwie polskiego producenta. Zawsze możesz liczyć na naszą pomoc i radę. Pomożemy wybrać obuwie odzwierciedlające Twój styl. Wykonujemy również obuwie na specjalne zamówienie z innych materiałów dostępnych na naszych aukcjach.

Życzymy udanych zakupów i zadowolenia z naszych produktów.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u elizeshoes za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 84 1950 0001 2006 2247 4587 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Niemcy 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Wielka Brytania 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Czechy 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Irlandia 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Słowacja 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Szwecja 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Holandia 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Litwa 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Norwegia 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Włochy 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Francja 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Belgia 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Dania 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Hiszpania 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Austria 34,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 798118553
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 09:00-17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Zbigniew Grzechnik
Polna 34
08-450 Łaskarzew
 
ADRES DO ZWROTU: Zbigniew Grzechnik ul. Polna 34, 08-450 Łaskarzew Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 3.2. ustawy o prawach konsumenta. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: elizeshoes@gmail.com KONSUMENT POWINIEN RÓWNIEŻ KONIECZNIE POWIADOMIĆ ALLEGRO O ZWROCIE TOWARU. DO PACZKI NALEŻY KONIECZNIE WŁOŻYĆ KARTKĘ Z FORMULARZEM ZWROTU: FORMULARZ ZWROTU POWINIEN ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE INFORMACJE:numer zamówienia allegro, data zamówienia, numer paragonu, Imię i Nazwisko, adres, telefon, email, numer rachunku bankowego oraz nazwa banku (zwrot pieniędzy jest możliwy jedynie na rachunek bankowy), przyczyna zwrotu lub uwagi klienta oraz czytelny podpis PROSZĘ DO PRZESYŁKI ZAWSZE DOŁĄCZAĆ PARAGON W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący (Konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności (cenę oraz koszt dostawy jeżeli została uiszczona przez Konsumenta do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu). W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą e-przesyłka. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Zwrot należności odbywa się przelewem na konto bankowe podane na formularzu zwrotu. Zwroty wykonywane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem email: elizeshoes@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający poinformuje Kupującego o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni oraz zaproponuje rozwiązanie korzystne dla obu stron transakcyjnych. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji. Sprzedający nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Reklamacji nie podlegają: - naturalne zużywanie się produktu - uszkodzenia mechaniczny - wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu - odbarwienia - przemoczenia - wszelkie zdobienia, takie jak cekiny, dżety, koraliki, aplikacje na tkaninie Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą e-przesyłka. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.

pozostałe informacje

WYMIANA - Wyślij do nas wiadomość e-mail z informacją o wymianie towaru: napisz na jaki model, kolor i rozmiar chcesz wymienić towar - Zapakuj produkt, dołącz kartkę z informacją (dane kupującego oraz informacja o wymianie towaru: napisz na jaki model, kolor i rozmiar chcesz wymienić towar.) W przypadku wymian koszty przesyłki pokrywa kupujący: - paczka jest odsyłana za pomocą Poczty Polskiej z płatnością za przesyłkę przy odbiorze, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej lub - klient może wpłacić koszt nowej dostawy przesyłki na nasze konto zgodnie z cennikiem przesyłek dostępnym w danej ofercie WAŻNE! - Informujemy o nie dokonywaniu wymian, których nadanie nastąpiło po 14 dniach od otrzymania paczki - Informujemy o nie dokonywaniu wymian obuwia, które są w jakikolwiek sposób uszkodzone (poplamienie, rozerwanie, starte fleki) - Nie przyjmujemy wymian wysyłanych za pobraniem