Szkło hartowane Samsung Galaxy J5 J500F (6482498389)

zakończona
6,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
  • lokalizacja: Podłęże
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

http://neilo.pl



Szkło hartowane na Telefon

Szkło ochronne na wyświetlacz dla Twojego Telefonu zostało wykonane ze specjalnie
przetworzonego szkła hartowanego o grubości zaledwie 0,3 mm, które zostało odpowiednio
wzmocnione w celu zwiększenia odporności na wstrząsy, na jakie narażony jest tablet.
Jest 3 razy silniejsze od zwykłej folii PET.

Po założeniu nie ma żadnej przerwy między ekranem LCD a szkłem, dzięki czemu wrażliwość
ekranu dotykowego pozostanie nienaruszona. Szkło gwarantuje dokładne odwzorowanie kolorów,
a jego powierzchnia jest krystalicznie przejrzysta. Tylna strona pokryta jest specjalną
powłoką statyczną, co bardzo ułatwia instalacje szkła na płaszczyznie ekranu.
Dodatkowo, produkt został tak zaprojektowany, aby podczas nakładania szkła na ekran
nie tworzyły się pęcherzyki powietrza.



Idealnie dopasowane do ekranu urządzenia.
Wykonane ze szkła hartowanego
Grubość osłonki: 0,3 mm
Odporność: 9H
Powłoka oleofobowa chroniąca przed zabrudzeniami
Doskonałe odwzorowanie kolorów
Chroni ekran urządzenia przed zarysowaniami i uszkodzeniami
Bezpieczna powłoka, która w przypadku pęknięcia rozpadnie się na małe, zupełnie nie ostre kawałki
Wysoka czułość powłoki

Bergcomp Piotr Góra
Podłęże 504
32-003 Podłęże

tel. 600-414-551

GG: 1370151

e-mail: bergcomp@interia.pl

Przesyłki realizujemy za pośrednictwem
Poczty Polskiej.
Czas realizacji od 2 do 5 dni robczych.
Przesyłki wysyłane są na następny dzień
roboczy od momentu zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie.
Przesyłki pobraniowe wysyłane są
następnego dnia roboczego od momentu
deklaracji formy wysyłki.

Obowiązkowo prosimy o wypełnienie formularza dostawy.

Bergcomp Piotr Góra
Podłęże 504 32-003 Podłęże

BANK PEKAO SA

78124051071111000051­750288

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 78124051071111000051750288
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Przy zakupie większej ilości przedmiotów koszt dostawy podany w cenniku dostawy.
Wysyłka listem zwykłym ekonomicznym i priorytetowym na odpowiedzialność kupującego jeśli przesyłka zginie
Te przesyłki nie są rejestrowane a poczta nie przyjmuje reklamacji.
Zalecamy wybranie listu poleconego.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Bergcomp Podłęże 504 32-003 Podłęże NIP: 676-169-66-10 REGON: 351400390

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Bergcomp
Podłęże 504
32-003 Podłęże
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Reklamacje prosimy przesłać na adres: Bergcomp-Serwis Podłęże 504 32-003 Podłęże z dołączonym i podpisanym formularzem reklamacyjnym. Reklamacje można składać również pisemnie bezpośrednio w siedzibie firmy. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, a w razie wątpliwości również jakiegoś rodzaju potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę. 4.3. Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne okaże się zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 4.4. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. 4.5. Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług posprzedażowych.

pozostałe informacje

REGULAMIN 1. Postanowienia ogólne. 1.1.Konto bergcomp stanowi własność Piotra Góra (zwanego dalej Sprzedającym) prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Bergcomp Piotr Góra, z siedzibą w Podłęże 504, 32-003 Podłęże, NIP 676-169-66-10, REGON: 351400390, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki (www.firma.gov.pl), wpisana do działalności gospodarczej NR.EWID.2971/2001 Organ wydający zaświadczenie Burmistrz Miasta i Gminy Niepołomice,z którą klienci mogą się kontaktować pod adresem mailowym bergcomp@interia.pl lub tel. 600 414 551. 1.2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, a w szczególności prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta, zasady składania zamówień oraz zawierania i rozwiązywania umów kupna-sprzedaży dotyczących produktów oferowanych przez Sprzedawcę, a także zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego i ochrony danych osobowych. Niniejszy Regulamin określa również zasady świadczenia usług drogą elektroniczną, które są świadczone jedynie w zakresie mającym umożliwić Klientom dokonywanie zakupów za pośrednictwem Sklepu. 1.3. Klienci mogą w każdym czasie uzyskać nieodpłatny dostęp do niniejszego Regulaminu w zakładce \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Informacje dla sprzedającego\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\", w tym również pobrać i zarchiwizować treść Regulaminu, lub też sporządzić jego wydruk. Regulamin jest ponadto udostępniany Klientom w toku procedury składania zamówienia, a także doręczany Klientom w załączeniu do wiadomości e-mail potwierdzającej zawarcie umowy, o której mowa w punkcie 3.4. Regulaminu. 1.4. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu, za wyjątkiem punktów 5 i 6 Regulaminu, które skierowane są wyłącznie do Klientów będących konsumentami, a także za wyjątkiem tych zapisów Regulaminu, które wyraźnie odnoszą się do konsumentów. 1.5. Klienci mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą poczty elektronicznej, a także telefonicznie oraz drogą pisemną (dane kontaktowe jak w punkcie 1.1 Regulaminu), przy czym zamówienia Klienci składają przy użyciu formularza zamówienia, zgodnie z procedurą przewidzianą przez portal Allegro. 2. Ceny i płatność. 2.1. Ceny produktów prezentowanych na stronach Sklepu są cenami brutto (tj. zawierają wszystkie składniki takie jak cła i podatki, w tym podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN). 2.2. Podane ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się umową sprzedaży. Koszt dostawy zależny jest od wybranego przy składaniu zamówieniu sposobu dostawy. Łączny koszt zamówienia, obejmujący cenę produktu oraz koszt dostawy, widoczny jest przy podsumowaniu dokonywanego zamówienia. 2.3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena z chwili złożenia zamówienia przez Klienta. 2.4. Płatność za zamówiony towar może nastąpić w następujący sposób: a) przelewem - forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę w terminie 7 dni. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym firmy, zamówienie jest przekazywane do realizacji. b) płatność przy odbiorze - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu. c) Przelewem online – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A. – krajowej instytucji płatniczej, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. Opcja zapłaty przelewem online jest dostępna w wybranych kategoriach produktowych. d) Raty PayU - usługa Raty PayU jest oferowana przez Finanse Ratalne sp. z o.o. i dostępna u pośredników kredytowych Alior Raty sp. z o.o. oraz PayU S.A., wykonujących czynności faktyczne związane z zawarciem umowy pożyczki. e) odbiór osobisty (preferujemy zapłatę wyłącznie gotówką podczas odbioru przedmiotu). 2.5. Na wszystkie towary zamówione w Sklepie wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT. 3. Dostawa. 3.1. Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej (zob. punkt 2.2. Regulaminu) lub Klient samodzielnie zorganizuje transport lub też dokona odbioru osobistego. 3.2. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, według wyboru Klienta dokonanego przy składaniu zamówienia. Zamówione towary dostarczane są – w zależności od wyboru Klienta – bezpośrednio na adres Klienta wskazany w formularzu zamówienia. tel. 3.3. Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem Sklepu są realizowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 3.4. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, chyba że w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. 3.5. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien, w miarę możliwości, sprawdzić w obecności dostawcy stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki podczas przewozu wskazana jest, w miarę możliwości, odmowa odbioru przesyłki przez Klienta bądź spisanie w obecności dostawcy protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, co znacznie ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne. 4. Procedura rozpatrywania reklamacji. 4.1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.). 4.2. Reklamacje składa się na adres siedziby Sklepu, o którym mowa w punkcie 1.1 Regulaminu.