SZKŁO HARTOWANE 9H pancerna szyba ZTE Blade V6 (6541507741)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,99 zł
z 99978 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 4,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,50 zł
  • lokalizacja: INTERNET, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

SZKŁO HARTOWANE 9H

do telefonu

ZTE Blade V6

Szkło zrobione ze specjalnie przetworzonego szkła hartowanego z powierzchnią o bardzo wysokiej twardości. Oleofobowa powłoka zapobiega powstawaniu na szkle odcisków palców i smug. Krawędzie produktu zostały wykończone z zaokrągleniem, co gwarantuje większą skuteczność w zaabsorbowaniu siły uderzenia przy upadku.

Główne zalety szkła:

  • Idealna ochrona
  • W pełni przezroczysta i nie powoduje matowienia - grubość 0,3mm
  • Niezwykła wytrzymałość na zarysowania nawet ekstremalnie ostrymi przedmiotami - twardość 9H
  • Zapewnia bardzo komfortowy dotyk - krawędzie szkła 2,5D
  • Bardzo łatwy montaż i demontaż
  • Idealna przyczepność szkła

W skład zestawu wchodzi:

1. Szkło hartowane dopasowane pod konkretny model

2. Zestaw potrzebny do montażu

UWAGA!!!

Zdjęcia szkła oraz jego opakowania są zdjęciami poglądowymi.

Opakowanie w którym jest umieszczone szkło może różnić się od tego na zdjęciu, a szkło może posiadać inne otwory. Aczkolwiek wszystkie szkła hartowane które sprzedajemy posiadają takie same parametry opisane powyżej oraz pasują do modelu wskazanego w aukcji.

W przypadku nowych modeli które posiadają nawet w niewielkim stopniu zakrzywione krawędzie ekranu, szkło może nie przylegać idealnie na całej powierzchni lub być wycięte jedynie na płaską część ekranu. Nie jest to wada, gdyż nie wpływa to kompletnie na główną zaletę szkła którą jest skuteczna ochrona.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 42 2490 0005 0000 4500 8633 6024
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 4,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

FPHU ROSTA Robert Wilk
gawrysia 2
39-200 Dębica
NIP: 817-191-63-94
REGON: 831314732
Nr konta bankowego: ING 49 1050 1836 1000 0022 7838 9685 lub Alior Bank 42 2490 0005 0000 4500 8633 6024

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
FPHU ROSTA Robert Wilk
Gawrysia 2
39-200 Dębica
PL
Dodatkowe informacje

Kupujący ma 30 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
FPHU ROSTA Robert Wilk
Gawrysia 2
39-200 Dębica
PL
Dodatkowe informacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem rostagsm02@interia.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nick/login kupującego datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


W celu usprawnienia procedury reklamacji lub zwrotu, zaleca się skorzystanie przez Klienta z formularza dostępnego pod adresem: http://rosta.gsm.pl/allegro/Formularz_reklamacji.pdf 


Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Adres do reklamacji: F.P.H.U. ROSTA Robert Wilk, 39-200 Dębica, ul.Gawrysia 2


Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu, w przypadku uznania reklamacji zostaje on zwrócony.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 3 miesiące