SZKŁO 7H 3MK FLEXIBLE GLASS APPLE IPHONE 7 (6542193328)

zakończona
27,90 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 5,50 zł
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
Zakupy od 250 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Białystok, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • przeznaczenie: apple
  • przekątna ekranu ("): 4.7 ["]
  • rodzaj: szkło hartowane
  • liczba sztuk w zestawie: 1
  • zestaw do aplikacji: tak
  • konstrukcja: otwory na czujniki/przyciski, powłoka oleofobowa

opis

SZKŁO 7H 3MK FLEXIBLE GLASS APPLE IPHONE 7:

3mk FlexibleGlass to jedyne dostępne na rynku hybrydowe szkło nowej generacji, które dodatkowo charakteryzuje niewielka grubość zaledwie 0,2mm.
Dzięki połączeniu najlepszych cech folii i szkła 3mk FlexibleGlass jest odporne na pękanie i 2,5x wzmacnia wyświetlacz zwiększając ochronę nawet w ekstremalnych sytuacjach.


Perfekcyjne dopasowanie osiągnięto dzięki laserowej produkcji. Hybrydowe szkło posiada wszelkie otwory na czujniki i kamerę. Ponadto gwarantuje bardzo przyjemne wrażenie braku dodatkowej warstwy ochronnej na wyświetlaczu oraz zachowanie pełnej wrażliwości na dotyk. W odróżnieniu od zwykłego szkła 3mk FlexibleGlass jest bezpieczne dla użytkownika w przypadku zbicia.

3mk FlexibleGlass to bardzo wysoka ochrona wyświetlacza. Zastosowanie innowacyjnych powłok ceramicznych daje twardość na realnym poziomie 7H. Najszybszy montaż bez bąbelków dopełnia zastosowanie naklejek pozycjonujących Fit-In™.

Postaw na najwyższa ochronę wyświetlacza i wybierz 3mk Flexible Glass!

OPAKOWANIE ZAWIERA 1 SZTUKĘ SZKŁA OCHRONNEGO (POKRYWA PŁASKĄ CZĘŚĆ EKRANU - SZKŁO MNIEJSZE NIŻ CAŁY PRZEDNI PANEL!), NIEPYLĄCĄ ŚCIERECZKĘ, INNOWACYJNE LISTKI DUST-FIX, NAKLEJKI FIT-IN, SPECJALISTYCZNĄ KARTĘ I INSTRUKCJĘ MONTAŻU


WYSTAWIAMY DOWÓD ZAKUPU: PARAGON FISKALNY BĄDŹ FAKTURĘ VAT NA ŻYCZENIE KLIENTA

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 5,50 zł

Lokalizacja: Białystok, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u sklep_eprice za co najmniej 250,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
5,50 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka
12,50 zł
kolejna sztuka
0,50 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,50 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,50 zł
kolejna sztuka
0,50 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
17,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,50 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,50 zł
kolejna sztuka
0,50 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

ABC SERVICE Andrzej Kwiatkowski
Biebrzańska 60
15-161 Białystok
Dodatkowe informacje

Sprzedawca poinformuje Reklamującego o stanowisku w sprawie zgłoszonej reklamacji (uznania bądź odrzucenia), w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.


Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ABC SERVICE Andrzej Kwiatkowski
Biebrzańska 60
15-161 Białystok

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

W terminie 14 dni od daty otrzymania przemiotu.  Kupujący ma obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia. Towar musi być oryginalnie zapakowany (towar, opakowanie nie może być uszkodzone i musi posiadać fabryczne plomby - w przypadku zakupu w dziale Higiena i Uroda np. perfumy), nie może nosić śladów użytkowania (wszystkie kategorie). Należy dołączyć oryginał dowodu zakupu (paragonu lub faktury), pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu. W przypadku zwrotu koszt wysyłki pokrywa Kupujący. Jako kwotę podlegającą zwrotowi należy rozumieć należność zapłaconą przez Kupującego podczas transakcji. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni na rachunek bankowy podany przez Kupującego. Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje. "Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową."

 

                                            Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli:

  • otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru;
  • przedmiotem sprzedaży są: produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia;
  • nagrania  dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w  zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu;
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma (z wyjątkiem umów o prenumeratę);
  • usługi  zakwaterowania innego niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu  samochodów, gastronomiczne, usługi związane z wypoczynkiem,  wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie  oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • usługi lub  przedmioty, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku  finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które  mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • rzeczy  nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub  służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • rzeczy  dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania  nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów  higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • napoje  alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy  sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30  dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi  przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • treści cyfrowe, które nie są  zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia  rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o  utracie prawa odstąpienia od umowy;
  • zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą;
  • sprzedający  wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został  poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu  utraci prawo odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
sklep_eprice
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1187

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 881-422-112
  • 698-937-947
poniedziałek - niedziela
08:00 - 20:00

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą z wieloletnim doświadczeniem w handlu. Zajmujemy się sprzedażą akcesoriów GSM, oryginalnych perfum renomowanych marek, odzieży,bielizny, galanterii, upominków, artykułów elektronicznych. Zapraszamy do współpracy klientów indywidualnych i hurtowych.

Pozostałe informacje


1. Dane firmy:

ABC SERVICE Andrzej Kwiatkowski

ul. Biebrzańska 60, 15-161 Białystok

NIP 542-144-36-60

tel. 881-422-112, 698-937-947

email: sklep.eprice@wp.pl

2. Wysyłka:

Wysyłkę realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych, staramy się aby zakupy dokonane do godz. 12 były wysłane jeszcze tego samego dnia. W przypadku korzystania z przelewu bankowego wysyłka będzie realizowana po zaksięgowaniu wpłaty na konto (nie dotyczy płatności PayU). Przesyłki pobraniowe realizujemy w przeciągu 1-2 dni roboczych.

3. Formy płatności:

-PayU

-przelew bankowy

-pobranie

Do każdego zakupionego towaru wystawiamy dowód zakupu w formie paragonu fiskalnego lub faktury VAT - na życzenie klienta.

4. Gwarancja:

Wszystkie sprzedawane przez nas towary objęte są gwarancją producenta. Reklamacje

realizowane są bezpośrednio przez klienta w autoryzowanych punktach serwisowych wyszczególnionych w kartach gwarancyjnych. Wszystkie towary na naszych aukcjach są nowe i wolne od wad oraz pochodzą z legalnej  sieci dystrybucji.

5. Zwrot towaru:

W terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. Kupujący ma obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia. Towar musi być oryginalnie zapakowany (towar, opakowanie nie może być uszkodzone i musi posiadać fabryczne plomby - w przypadku zakupu w dziale Higiena i Uroda np. perfumy) , nie może nosić śladów użytkowania ( wszystkie kategorie). Należy dołączyć oryginał dowodu zakupu (paragonu lub faktury), pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu. W przypadku zwrotu koszt wysyłki pokrywa Kupujący. Jako kwotę podlegającą zwrotowi należy rozumieć należność zapłaconą przez Kupującego podczas transakcji. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni na rachunek bankowy podany przez Kupującego. Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje. "Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową."


6. Reklamacja

Sprzedawca poinformuje Reklamującego o stanowisku w sprawie zgłoszonej reklamacji (uznania bądź odrzucenia), w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.


Wszystkie sprzedawane przez naszą firmę przedmioty są wolne od wady, z wyłączeniem wad wskazanych w ofertach


Wszystkie dane techniczne oraz opisy pochodzą od producenta. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości przed zakupem towaru, zachęcamy do kontaktu telefonicznego.  

Dokonanie zakupów na naszych aukcjach jest jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu 


Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)  

ABC SERVICE Andrzej Kwiatkowski ul. Biebrzańska 60 15-161 Białystok

Imię i nazwisko ........................................................... 

Adres ......................................................................... 

 Ja ............................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy………………………………….. .................................................. 

Data zawarcia umowy .................................................. 

Numer dowodu zakupu*…………………………………. 

Zwrot kwoty w wysokości ……………………………………… 

Numer rachunku bankowego ……………………………………………………………………………………………….. 

Podpis i data .................................. 

Towar prosimy odesłać na adres: 

ABC SERVICE Andrzej Kwiatkowski ul. Biebrzańska 60 15-161 Białystok 

*dowód zakupu należy dołączyć do oświadczenia o odstąpieniu Umowy zawartej na odległość 


Formularz reklamacyjny

Wzór zgłoszenia reklamacyjnego  sporządzone w dniu ................................... w ..................................................  

1. Imię i nazwisko Reklamującego................................................................................................. ....................................................................................................................................................... ....................................................................................................................................................... 

2. Dane kontaktowe Reklamującego: 

- adres: ............................................................................................................................................. 

- numer telefonu kontaktowego: ...................................................................................................

 - adres poczty elektronicznej e-mail: ............................................................................................. 

3. Data nabycia towaru: ................................................................................................................... 

4. Nazwa towaru (rodzaj, typ,): ....................................................................................................... 

5. Cena: ............................................................................................................................................ 

6. Przedłożony dowód zawarcia umowy sprzedaży (paragon, faktura VAT): .................................................................................. 

7. Dokładne wymienienie wad towaru: ............................................................................................

........................................................................................................................................................................................................................

8. Kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone: ...........................................................................................................................................................

9. Żądania Reklamującego: ......................................................................................................... ....................................................................................................................................................... 

10. Preferowany sposób kontaktu z Reklamującym (np. listownie, telefonicznie, mailem, smsem): ........................................................................................................................................... 

Podpis Reklamującego  


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:     

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w ..................... Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.