SZKIELET - STWÓRZ POTWORA - MONSTER HIGH - W9177 (6541693801)

zakończona
44,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu
  • Allegro Polecony InPost 3,90 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • lokalizacja: LASKOWICE k/ Bydgoszczy
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowe
  • bohater: monster High
  • płeć: dziewczynki
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 6 lat +
  • rodzaj: lalka, akcesoria, pozostałe
  • materiał: tkanina, plastik
Zestaw nie zawiera lalki.
NOWY
ZESTAW
MONSTER HIGH
STWÓRZ WŁASNEGO POTWORA
SZKIELET
/produkt nowy, oryginalnie zapakowany, od polskiego dystrybutora MATTEL/

Monster High to seria lalek skierowana do nastoletnich dzieci.
Już najwyższy czas poznać najbardziej oryginalne towarzystwo w całym szkolnictwie średnim!

Upiory Monster High to oryginalni uczniowie, którzy uwielbiają zabawę, modę i muzykę. Każda lalka przedstawia inną postać - córkę lub syna znanego wszystkim powieściowego bądź filmowego potwora. Poszerz grono przyjaciół z Monster High o nowe postacie i swoje ulubione upiory. W 2012 roku w Monster High pojawią się nowi upiorni uczniowie:

  • Spectra Vondergeist- córka upiorów,
  • Abbey Bominable - córka Yeti,
  • Toralei Stripe - córka Kotołaka,
  • Opereta - córka upiora z Opery,
  • Nefera de Nile - siostra Cleo,
  • Howleen Wolf – siostra Clawdeen.
Choć są dziećmi znanych potworów, same nie straszą, lecz zabijają stylem i przewrotnym humorem. Lubią modę, zabawę i muzykę - i piszą własne pamiętniki, zupełnie tak jak Wy - przyszli studenci. Krótkie spódniczki lub szorty, buty na koturnie, mocny makijaż, wyzywający imaż to cechy charakterystyczne lalek-potworów.
Oto śmietanka towarzyska Monster High - Upiornych studentów.


STWÓRZ WŁASNEGO POTWORA!
Zestaw nie zawiera lalki.
Wyjmowana głowa, dłonie, nogi oraz zdejmowane ubranka u lalek z serii Monster High pozwalają na tworzenie najbardziej oryginalnych kombinacji. Akcesoria z tego zestawu pozwalają na wymyślanie i stworzenie własnej oryginalnej lalki Monster High, którą można się będzie pochwalić przed koleżankami i kolegami!
Zestaw nie zawiera lalki.
Doskonal się w sztuce tworzenia najbardziej wymyślnych upiorów.
Pomogą Ci w tym dodatkowe, unikatowe akcesoria do zestawów.
Zestaw nie zawiera lalki.
Zestaw zawiera części lalki i akcesoria.
Zestaw nie zawiera lalki.
Uwaga! To nie jest samodzielna lalka.
Zestaw nie zawiera lalki.
Lalki nie stoją samodzielnie.
Zestaw nie zawiera lalki.
Zestawy: Owad i Upiór z trzecim okiem dostepne na naszych aukcjach.
Zestaw nie zawiera lalki.
Zawartość opakowania:
  • głowa lalki,
  • kostium szkielet,
  • peruka z "wstażką",
  • nogi,
  • ręce i dłonie,
  • buty,
  • inne akcesoria.
Zestaw nie zawiera lalki.
Wymiary opakowania: 14 x 7 x 33 cm /szer. x głęb. x wys./.
Zabawka przeznaczona jest dla dzieci od 6 roku życia.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 43114020040000380270524243
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 3 dni
PACZKA W RUCHu
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
SERRAK Seweryn Rak
Kaszubska 25 / 110
85-084 Bydgoszcz
Polska
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Sprzedawca umożliwia konsumentowi odstąpienie od zawartej umowy bez podawania przyczyny. Zwrot przedmiotu umowy konsument powinien dokonać na adres wymieniony w polu adres do zwrotów. Wzór formularz odstąpienia od umowy /załącznik nr 2 do Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, strona 21-22/: http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20140000827+2014%2412%2425&type = 1 Konsument odsyła rzecz będącą przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko. Sprzedawca zobowiązuje się, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy za z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. art. 34. 1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. 3. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a rzecz dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, przedsiębiorca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą. 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

reklamacje

Gwarancja producenta: Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera (w takim przypadku warunki gwarancji wyszczególnione są w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem), a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres. ---------- Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem zamowienia@megadyskont.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. W miarę możliwości proszę podać również: - login z Allegro. W przypadku konieczności zdiagnozowania przedmiotu przez sprzedawcę reklamujący powinien dostarczyć produkt pod adres wymieniony w zakładce Zwroty w polu adres do zwrotu korzystając z usługi powszechnej realizowanej przez Pocztę Polską, tj. paczki pocztowej ekonomicznej. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni od daty jego otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.