Szczypce zaciskowe do opasek przewodów click-r (6541845700)
- Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
- Zakupy od 2 700 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Mikołów, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- marka: Inny
- waga (z opakowaniem): 0.5 [kg]
Lokalizacja: Mikołów, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Tomas_2003 za co najmniej 2700.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Dodatkowe informacje
W E-MAILU POTWIERDZAJĄCYM ZAKUP PROSZĘ PODAĆ AKTUALNY NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy50102055581111156375100061
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Wszystkie produkty oferowane w sklepie Tomas-tuning są objęte gwarancją producenta.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej (na podany adres e-mail reklamacje@tomas-tuning.com ) bądź na adres Sprzedawcy (zgodnyz danymi firmy) za pomocą poczty tradycyjnej.Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta i odpowie (na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej).P.P.H.U. TOMASRybnicka 2543-190 MikołówDo paczki prosimy dołaczyć protokół reklamacyjny:.......................... dnia ..................PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NR ….Sporządzony w dniu ................... w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr ......... z dnia ..........Imię i nazwisko nabywcy ..........................................................................................................Dokładny adres ........................................................................................................................Nr telefonu .................................................................................................................................Data nabycia towaru .................................. nr r-ku ................................... z dnia .......................Rodzaj towaru ................................................ typ ......................................................................cena ........................................ data produkcji ................................ wykończenia ......................Producent ....................................................................................................................................Transport : własny, nabywcy, sprzedawcy*)Dokładny opis wad ..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................jednostka odpowiedzialna za powstałe wady ..............................................................................Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji ...........................................................Opinia pracownika / rzeczoznawcy ..................................................................................................................................................................................................................................................Decyzja pracownika handlu ..............................................................................................................................................................................................................................................................Imię i nazwiskosprawdzającego reklamację.............................................. .................................................PODPIS PODPIS NABYWCY*) niepotrzebne skreślić
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość , może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Oświadczenie można złożyć na formularzu , którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi klient. W przypadku odstąpienia od umowy na towary typu: Boxy dachowe, fotele zderzaki i inne wielko gabarytowe nie mogą być odesłane zwykłą paczką pocztową ze względu na gabaryty. W związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa. Adres do odsyłania zwrotów jest zgodny z danymi firmy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: - dane sprzedającego - dane kupującego (login allegro, dane adres telefon) - data zawarcia umowy - data odbioru - numer/numery aukcji allegro. - informacja o zwrocie (Ja niżej podpisany niniejszym informuje o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej / ych rzeczy )
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- Tom**@************ (pokaż)
- 504****** (pokaż)
- 322****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Zapraszamy do naszej siedziby w Mikołowie (15 km od Katowic przy trasie na Wisłę) na ul.Rybnickiej 25.
Posiadamy duży sklep stacjonarny gdzie można odbierać zakupione produkty.
O firmie :
Sklep Tomas-Tuning istnieje na rynku od 2004r. W tym czasie z małej jednoosobowej firmy rozwinęliśmy się w przedsiębiorstwo z dużym sklepem stacjonarnym i mającym w swojej ofercie ponad 20000 różnych produktów.Indywidualne podejście do klienta, fachowa obsługa i szybka wysyłka towaru zapewniają nam stale poszerzające się grono stałych klientów. Nieustannie śledzimy branżowy rynek i współpracujemy z największymi hurtowniami by oferta sklepu zawsze zawierała nowości oraz sprawdzone produkty uznanych marek w atrakcyjnych cenach. Nasza przyjazna polityka zwrotów i reklamacji nastawiona jest zawsze na zadowolenie kupujących gdyż zależy nam by być postrzeganym jako firma godna zaufania klientów.Wiemy że to właśnie dzięki nim możemy się nadal rozwijać i świadczyć usługi dla ludzi w całej Polsce.
Pozostałe informacje
1.Sprzedający dostarcza towar zgodny z opisem i wolny od wad fizycznych i prawnych.
2.Pełne dane firmy oraz dane kontaktowe :
P.P.H.U. TOMAS mgr inż. Tomasz Grzegorski
Adres: 43-190 Mikołów, ul. Rybnicka 25
NIP: 635-159-67-31, REGON: 278316710
Firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Prowadzonej przez Ministra Gospodarki Nr.8866
Powyższe dane są też miejscem odsyłania zwrotów i reklamacji.
Kom.: +48 504-904-460
Tel: +48 32 2260020
Email: info@tomas-tuning.com
Opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą.
3.Zwroty towaru
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość ,
może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny,
składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
upływem.Oświadczenie można złożyć na formularzu , którego wzór stanowi
załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.
W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi klient.
W przypadku odstąpienia od umowy na towary typu:
Boxy dachowe, fotele i inne wielko gabarytowe nie mogą być odesłane zwykłą paczką pocztową ze względu na gabaryty.
W związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa.
Dokładne informacje są zawarte w regulaminie.
Adres do odsyłania zwrotów jest zgodny z danymi firmy.
4. Reklamacje i gwarancje
Wszystkie produkty oferowane w sklepie Tomas-tuning.com są objęte gwarancją producenta.
Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży,
Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację
ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z
realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
Adres do odsyłania zwrotów jest zgodny z danymi firmy.
Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę wregulaminie Formularza reklamacji.
5.Adr
Konsument ma możliwość dochodzenia swoich roszczeń nie tylko przed sądem powszechnym, ale także za pomocą
tzw. "Alternatywnych metod rozstrzygania sporów" (ADR). Metody te są
często tańsze ,szybsze i nie wymagają zatrudnienia wyspecjalizowanego
prawnika.
Wszystkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przed mediatorów
Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosowanie do regulaminu
tego sądu obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediacje.
Pozdrawiamy
P.P.H.U. TOMAS
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu