SZCZYPCE ŁAPKI KUCHENNE TEFLONU CERAMIKI ZIEL. W1 (6999473018)

65 osób kupiło 71 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2,98 zł
z 394 sztuk
Dostawa
  • List ekonomiczny 3,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,10 zł
  • lokalizacja: Niebylec, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

SZCZYPCE KUCHENNE

Nie rysuje patelni, powłok teflonowych, ceramicznych.

Przedmiotem aukcji są rewelacyjne szczypce kuchenne! Zastosowano w nich wysokiej jakości tworzywo: nie chłonie zapachów, nie odkształca się, nie topi, nie spieka. Idealnie nada się do chwytania czy przekładania żywności. Niezwykle przydatna podczas smażenia, pieczenia, nakładania potraw, grillowania itp. Specjalnie wyprofilowany kształt podnosi komfort podczas przygotowywania potraw. Zaletą szczypiec jest specjalny mechanizm blokujący, wystarczy nacisnąć, lub pociągnąć uchwyt aby je otworzyć lub zamknąć. Odporna na temperatury od -40°C do +240°C. Bezpieczna dla zdrowia.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 3,00 zł

Lokalizacja: Niebylec, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
300
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
3,00 zł
kolejna sztuka
3,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
300
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
300
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
300
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
300
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
300
czas realizacji
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

FPHU PROFI ID Maciej Magiera
Baryczka 172
38-115 Połomia
Dodatkowe informacje

 

Adres do odsyłania przesyłek reklamacyjnych : FPHU PROFI ID Maciej Magiera Baryczka 172 38-115 Baryczka Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem profi_id_pl@vp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


W przypadku otrzymania uszkodzonego   towaru prosimy o pilny kontakt mailowy! Po otrzymaniu takiej  informacji  podejmiemy decyzję o sposobie reklamacji. Są to procedury,  które  minimalizują koszty odesłania, oraz ewentualną pomoc techniczną w   uruchomieniu, programowaniu, lub montażu artykułów. Jest to  niezmiernie  ważne ponieważ, niekiedy drobne szczegóły stoją na  przeszkodzie aby  towar działał poprawnie, a my jesteśmy po to by  pomagać :) W przypadku  gdy niezbędne jest odesłanie przedmiotu  poinformujemy Państwa o tym. 

   Jeśli nie zastosują się Państwo do   procedury reklamacyjnej i odeślą nam towar sprawny, lub uszkodzony z   winy kupującego, będziemy prosić o ponowną wpłatę kosztów odesłania do   Państwa towaru. 

   Prosimy o nieprzysyłanie zwrotów za pobraniem. 

   Wszystkie okoliczności, których nie uregulowano w tym   regulaminie, rozstrzygane będą na podstawie ogólnie przyjętych zasad   prawa i dobrych obyczajów. ;) 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FPHU PROFI ID Maciej Magiera
Baryczka 172
38-115 Połomia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: profi_id_pl@vp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres FPHU PROFI ID, Maciej Magiera, Baryczka 172, 38-115 Baryczka ;

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: 

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)   FPHU PROFI ID  Maciej Magiera  Baryczka 172 38-115 Baryczka  Ja................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy ................................................................................, numer oferty......................................... .  Data zawarcia umowy to .................................., data odbioru ....................................   Imię i nazwisko......................................................... Login Allegro....................................................... Adres...................................................... Data...........................................   Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)  


  Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:    W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.  Brak odstąpienia od umowy:     Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.   Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:       Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Rzeszowie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.    

OŚWIADCZENIE  Sprzedający - Firma PROFI ID oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć towar wolny od wad wyłączając te opisane w aukcji. 


O sprzedającym
PROFI_ID_pl
99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

52737

 

397

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 502-126-557
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

O nas :

Jesteśmy firmą posiadająca ogromne doświadczenie w sprzedaży wysyłkowej!

Od 01.09.2009r. rozpoczęliśmy dystrybucję towarów poprzez serwis Allegro.pl

  Wypracowane przez nas profesjonalne rozwiązania związane ze sprzedażą

wysyłkową, pozwalają na świadczenie najwyższej jakości usług w tym zakresie!

  Współpracujemy z bezpośrednimi importerami, a także z krajowymi

producentami artykułów użytku domowego oraz osobistego.

   Dzięki długoletniej współpracy z naszymi dostawcami, jesteśmy w stanie zaoferować Państwu produkty w najlepszych cenach na rynku!

   Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów wprowadzamy nowe produkty na allegro, tak w postaci towarów handlowych jak i usług.

Pozostałe informacje

Numer konta bankowego :

mBank 64 1140 2004 0000 3302 6245 0994

w tytule przelewu proszę koniecznie wpisać swój login z allegro.


REGULAMIN

Za wysyłkę w naszej firmie PŁACISZ TYLKO RAZ - JEDNĄ STAŁĄ KWOTĘ bez względu na ilość zakupionych sztuk  - Szczegóły w zakładce 'Dostawa i płatność' tuż nad aukcją.Pocztą listem zwykłym ekonomicznym wysyłamy maksymalnie 1 sztukę

przedmiotu. Listem poleconym w zależności od danej aukcji. Większa ilość

  sztuk lub zakupy łączone z różnych aukcji WYSYŁKA LISTEM POLECONYM

(jeśli się zmieści), PACZKĄ LUB KURIEREM.W

przypadku zakupu kilku sztuk i dokonania zapłaty za kilka listów

ekonomicznych, i tak wyślemy je jedną rejestrowaną przesyłką (listem

poleconym lub paczką jeśli wniesiona opłata za wysyłkę jest

wystarczająca). W przypadku gdy opłata za wysyłkę nie pokrywa

rejestrowanej formy, będziemy prosić o dopłatę. NIE WYSYŁAMY KILKOMA

LISTAMI ZWYKŁYMI (ekonomicznymi i nierejestrowanymi).

Przesyłki kurierskie i pocztowe wysyłamy na drugi dzień roboczy po zaksięgowaniu przez nas wpłaty lub otrzymaniu informacji o przesyłce pobraniowej.W przypadku zakupów łączonych z przynajmniej dwóch kont allegro

klienta, obowiązuje dopłata logistyczna w wysokości 5 zł do

regulaminowego kosztu przesyłki.

W koszty przesyłki wliczone są : podatek VAT, koszty opakowania, pakowania oraz transportu.

Za pobraniem wysyłamy tylko osobom posiadającym pełną aktywację konta.   Wpłaty księgujemy codziennie od poniedziałku do piątku do godziny 10.

Komunikując się z nami zawsze podawaj Swój DOKŁADNY NICK (login) z

allegro jest on niezbędny w celu identyfikacji, podawaj go również

jeśli płacisz bezpośrednio na nasze konto, w przypadku braku takiej

informacji w tytule przelewu - wysyłka towaru może się opóźnić.Preferujemy kontakt mailowy. W godzinach pracy

dostępna jest również infolinia. Z racji, że linia bywa przeciążona,

warto próbować kilka razy. Nie czytamy SMS-ów i nie odpowiadamy na nie. W przypadku informacji przekazywanych sms-owo mogą one nie  zostać wzięte pod uwagę, za co nie ponosimy odpowiedzialności.

W przypadku finalizacji transakcji poprzez PRZEDPŁATĘ NA KONTO bankowe, prosimy o dokładne sprawdzenie kwoty  przelewu.

Na aukcjach gdzie możliwy jest wybór wzorów lub

kolorów przedmiotów, liczba określonych wzorów jest ograniczona.

Oczywiście przychylamy się do próśb kupujących zawsze gdy posiadamy

wybrany wzór/kolor na magazynie. W przypadku braku informacji lub braku

na magazynie - wysyłka losowa. Przy zakupach hurtowych (powyżej 5 szt lub kpl) nie umożliwiamy wyboru kolorów zakupionych przedmiotów. W takim wypadku kolory zawsze wysyłamy losowo.

W sporadycznych przypadkach zastrzegamy sobie

prawo do opóźnienia przesyłki o 1-2 dni z powodu urlopów, chorób

pracowników, lub wyjazdu po zaopatrzenie magazynowe, ale zdarza się to

niezmiernie rzadko.

JEŚLI NIE DOTRZE DO CIEBIE PRZESYŁKA POCZTOWA,

prosimy powiadom nas o tym. Po 14 dniach od daty wysłania, jeśli

przesyłka do nas nie powróci, wysyłamy ją ponownie i składamy reklamacje

na poczcie. Wyjątek stanowią nierejestrowane formy przesyłki, gdzie nie

ma możliwości złożenia reklamacji i zaginiona przesyłka przepada.

Do każdego zakupu dodajemy PARAGON FISKALNY lub na życzenie klienta f-rę VAT. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu, gdyż może się on przydać w przypadku zwrotu lub reklamacji.

Kupując u nas można być pewnym, że otrzyma się

pozytywny komentarz zwrotny jeśli tylko najpierw my taki otrzymamy! ;)

Gdy sprzedajemy, komentarze wystawiamy jako drudzy. Średnio raz w

tygodniu hurtem! Gdy kupujemy, wystawiamy jako pierwsi.

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Szczegóły zwrotów w ramach  

odstąpienia od umowy jak i reklamacji znajdują się na każdej aukcji w  

zakładkach odpowiednio - ZWROTY oraz REKLAMACJA.

- Przy sprzedaży na f-rę VAT

przedsiębiorstwom  niebędącym konsumentami, udzielamy siedmiodniowej

rękojmi. W tym terminie należy również zgłaszać wszelkie ubytki i niezgodności z umową. Zwroty i  reklamacje w późniejszym terminie nie będą możliwe.

2.W przypadku otrzymania uszkodzonego

  towaru prosimy o pilny kontakt mailowy! Po otrzymaniu takiej

informacji  podejmiemy decyzję o sposobie reklamacji. Są to procedury,

które  minimalizują koszty odesłania, oraz ewentualną pomoc techniczną w

  uruchomieniu, programowaniu, lub montażu artykułów. Jest to

niezmiernie  ważne ponieważ, niekiedy drobne szczegóły stoją na

przeszkodzie aby  towar działał poprawnie, a my jesteśmy po to by

pomagać ;) W przypadku  gdy niezbędne jest odesłanie przedmiotu

poinformujemy Państwa o tym.

3.Jeśli nie zastosują się Państwo do

procedury reklamacyjnej i odeślą nam towar sprawny, lub uszkodzony z  

winy kupującego, będziemy prosić o ponowną wpłatę kosztów odesłania do  

Państwa towaru.

4.W przypadku nie odebrania paczki  

czy listu poleconego, ponosimy koszt jego przesyłki zwrotnej. Jeśli  

przesyłka nie została odebrana z winy kupującego, prosimy o ponowna  

wpłatę za koszty wysyłki, aby móc wysłać towar ponownie. W innym wypadku

  wystawiamy negatywny komentarz i ubiegamy się o zwrot prowizji od

allegro

5. Prosimy o nieprzysyłanie zwrotów za pobraniem.

6. Wszystkie okoliczności, których nie uregulowano w tym

  regulaminie, rozstrzygane będą na podstawie ogólnie przyjętych zasad

prawa i dobrych obyczajów. ;)