SZCZOTKI WĘGLOWE 6x9x13,7 mm SZLIFIERKA / 192 (6999896580)
- List polecony ekonomiczny 8,00 zł
- List polecony priorytetowy 10,00 zł
- Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
- lokalizacja: Białystok, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- producent: inny
- uszkodzony: nie
Lokalizacja: Białystok, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Klient przed dokonaniem odbioru towaru winien sprawdzić stan dostarczanej mu przesyłki w obecności osoby, która ją dostarczyła. Wszelkie reklamacje należy zgłosić w pierwszej kolejności osobie dostarczającej przesyłkę. Osoba dostarczająca przesyłkę ma obowiązek przyjąć zgłoszone reklamacje i dokonać spisania protokołu szkodowego opisującego stan przesyłki w momencie dostawy wraz z jej widocznymi uszkodzeniami. Klient może odmówić odbioru przesyłki uszkodzonej.Sprzedawca zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje uprawnienie – według własnego wyboru – do skorzystania z uprawnień z tytułu gwarancji przysługujących Klientowi od producenta towaru wg procedury opisanej w karcie gwarancyjnej albo do skorzystania z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi.Uprawnienie do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi przysługuje Klientowi w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 (jednego) roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, Klient może żądać naprawienia towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo w przypadku, gdy wada jest istotna może odstąpić od umowy sprzedaży.Klient nie będący konsumentem może złożyć reklamację poprzez przesłanie wypełnionego formularza reklamacji (załącznik) na adres Sprzedawcy.Reklamacja pisemna powinna zawierać:imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby Klientanumer zamówienia;oznaczenie reklamowanego towaru wraz z datą jego zakupu;numer konta bankowego Klienta;przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;określenie roszczenia.Do realizacji roszczeń reklamacyjnych potrzebne jest udowodnienie zakupu towaru u Sprzedawcy (np. poprzez dołączenie dowodu zakupu tj. faktury lub paragonu). Sprzedawca poinformuje Klienta o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji w terminie 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji.W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca dokona na swój koszt wymiany albo naprawy towaru. Sprzedawca wskazuje, że w przypadku gdy naprawa albo wymiana zareklamowanego towaru okażą się niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów poinformuje o tym niezwłocznie Klienta. W takim przypadku Klient będzie uprawniony do żądania obniżenia ceny towaru i zwrotu części ceny towaru lub zwrotu pełnej ceny towaru przy jednoczesnym odstąpieniu od umowy. Gwarancją nie są objęte towary:które były użytkowane niewłaściwie lub niezgodnie z ich przeznaczeniem;których zużycie wskazuje na ich używanie niezgodnie z załączoną instrukcją;które zostały uszkodzone w trakcie montażu, lub noszą ślady nieautoryzowanych napraw czy przeróbek, a także uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony klienta;których uszkodzenia powstały w wyniku nieprawidłowego przechowywania lub eksploatacji;których uszkodzenia i problemy powstały w wyniku zabrudzenia sprzętu, dostania się do produktu ciał obcych np. kurzu, pyłu, niepożądanych elementów itp.;w przypadku naruszenia plomby, numeru seryjnego, próby dokonania naprawy i przeróbek bez zgody producenta.Roszczenia reklamacyjne rozpatrywane są bezpłatnie.Gwarancja na wszelkiego rodzaju części zamienne będzie rozpatrywana wyłącznie wtedy, gdy montaż jest wykonywany przez wykwalifikowany warsztat, serwis lub osobę z kwalifikacjami, gdzie specjalista może fachowo ocenić zasadność wymiany danej części oraz sprawdzić stan urządzenia przed i po naprawie. W przypadku montażu przez osoby niekompetentne reklamacje nie będą uwzględniane.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Klient przed dokonaniem odbioru towaru winien sprawdzić stan dostarczanej mu przesyłki w obecności osoby, która ją dostarczyła. Wszelkie reklamacje należy zgłosić w pierwszej kolejności osobie dostarczającej przesyłkę. Osoba dostarczająca przesyłkę ma obowiązek przyjąć zgłoszone reklamacje i dokonać spisania protokołu szkodowego opisującego stan przesyłki w momencie dostawy wraz z jej widocznymi uszkodzeniami. Klient może odmówić odbioru przesyłki uszkodzonej.Sprzedawca zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje uprawnienie – według własnego wyboru – do skorzystania z uprawnień z tytułu gwarancji przysługujących Klientowi od producenta towaru wg procedury opisanej w karcie gwarancyjnej albo do skorzystania z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi.Uprawnienie do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi przysługuje Klientowi w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 (jednego) roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, Klient może żądać naprawienia towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo w przypadku, gdy wada jest istotna może odstąpić od umowy sprzedaży.Klient nie będący konsumentem może złożyć reklamację poprzez przesłanie wypełnionego formularza reklamacji (załącznik) na adres Sprzedawcy.Reklamacja pisemna powinna zawierać:imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby Klientanumer zamówienia;oznaczenie reklamowanego towaru wraz z datą jego zakupu;numer konta bankowego Klienta;przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;określenie roszczenia.Do realizacji roszczeń reklamacyjnych potrzebne jest udowodnienie zakupu towaru u Sprzedawcy (np. poprzez dołączenie dowodu zakupu tj. faktury lub paragonu). Sprzedawca poinformuje Klienta o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji w terminie 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji.W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca dokona na swój koszt wymiany albo naprawy towaru. Sprzedawca wskazuje, że w przypadku gdy naprawa albo wymiana zareklamowanego towaru okażą się niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów poinformuje o tym niezwłocznie Klienta. W takim przypadku Klient będzie uprawniony do żądania obniżenia ceny towaru i zwrotu części ceny towaru lub zwrotu pełnej ceny towaru przy jednoczesnym odstąpieniu od umowy. Gwarancją nie są objęte towary:które były użytkowane niewłaściwie lub niezgodnie z ich przeznaczeniem;których zużycie wskazuje na ich używanie niezgodnie z załączoną instrukcją;które zostały uszkodzone w trakcie montażu, lub noszą ślady nieautoryzowanych napraw czy przeróbek, a także uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony klienta;których uszkodzenia powstały w wyniku nieprawidłowego przechowywania lub eksploatacji;których uszkodzenia i problemy powstały w wyniku zabrudzenia sprzętu, dostania się do produktu ciał obcych np. kurzu, pyłu, niepożądanych elementów itp.;w przypadku naruszenia plomby, numeru seryjnego, próby dokonania naprawy i przeróbek bez zgody producenta.Roszczenia reklamacyjne rozpatrywane są bezpłatnie.Gwarancja na wszelkiego rodzaju części zamienne będzie rozpatrywana wyłącznie wtedy, gdy montaż jest wykonywany przez wykwalifikowany warsztat, serwis lub osobę z kwalifikacjami, gdzie specjalista może fachowo ocenić zasadność wymiany danej części oraz sprawdzić stan urządzenia przed i po naprawie. W przypadku montażu przez osoby niekompetentne reklamacje nie będą uwzględniane.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- and****@********* (pokaż)
- 661****** (pokaż)
- 661****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
ASHURT ANDRZEJ STACHNIK KARD.STEFANA WYSZYŃSKIEGO 6A LOK. 6 15-888 Białystok REGON: 052027910 NIP: 542-170-20-09
Pozostałe informacje
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu