SZCZOTKI WĘGLOWE 6x9x13,5 mm / 510 POLSKIE HURT (6999891179)

zakończona
6,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • lokalizacja: Białystok, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • uszkodzony: nie

opis

WITAM NA MOJEJ AUKCJI.

SZCZOTKI WĘGLOWE PRODUKCJI POLSKIEJ.

TOWAR FABRYCZNIE NOWY I W CIĄGŁEJ SPRZEDAŻY.

PODANA CENA JEST CENĄ ZA 2 SZTUKI.

DŁUGOŚĆ DRUCIKA WRAZ ZE WSUWKĄ OKOŁO 32MM.

SZEROKOŚĆ WSUWKI 4MM.


Proszę zawsze otwierać przesyłki przy kurierze i sprawdzać czy towar nie jest uszkodzony. W przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia należy w obecności kuriera sporządzić protokół.

Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej towar wysłany listem nie podlega ubezpieczeniu, co oznacza, że utrata lub jakiekolwiek uszkodzenie towaru w transporcie nie może zostać zareklamowane. Wysyłka towaru listem jest wyłącznie na odpowiedzialność klienta. Proponuję wysyłkę każdą inną formą dostępną na aukcji. Wszystkie pozostałe opcje dostawy (oprócz listów) mają ubezpieczenie.

ŻYCZĘ UDANYCH ZAKUPÓW I ZAPRASZAM NA INNE MOJE AUKCJE.
315
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,00 zł

Lokalizacja: Białystok, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

ASHURT ANDRZEJ STACHNIK
WYSZYŃSKIEGO 6A LOK. 6
15-888 BIAŁYSTOK
Dodatkowe informacje

 Klient przed dokonaniem odbioru towaru winien sprawdzić stan  dostarczanej mu przesyłki w obecności osoby, która ją dostarczyła.  Wszelkie reklamacje należy zgłosić w pierwszej kolejności osobie  dostarczającej przesyłkę. Osoba dostarczająca przesyłkę ma obowiązek  przyjąć zgłoszone reklamacje i dokonać spisania protokołu szkodowego  opisującego stan przesyłki w momencie dostawy wraz z jej widocznymi  uszkodzeniami. Klient może odmówić odbioru przesyłki  uszkodzonej.Sprzedawca zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W  przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje uprawnienie –  według własnego wyboru – do skorzystania z uprawnień z tytułu gwarancji  przysługujących Klientowi od producenta towaru wg procedury opisanej w  karcie gwarancyjnej albo do skorzystania z uprawnień przysługujących mu  od Sprzedawcy z tytułu rękojmi.Uprawnienie do złożenia reklamacji z  tytułu rękojmi przysługuje Klientowi w terminie 2 (dwóch) lat od daty  doręczenia towaru i 1 (jednego) roku od daty stwierdzenia wady towaru.  Na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, Klient może żądać  naprawienia towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny  towaru albo w przypadku, gdy wada jest istotna może odstąpić od umowy  sprzedaży.Klient nie będący konsumentem może złożyć reklamację poprzez  przesłanie wypełnionego formularza reklamacji (załącznik) na adres  Sprzedawcy.Reklamacja pisemna powinna zawierać:imię i nazwisko albo  nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby Klientanumer  zamówienia;oznaczenie reklamowanego towaru wraz z datą jego zakupu;numer  konta bankowego Klienta;przedstawienie okoliczności uzasadniających  reklamację;określenie roszczenia.Do realizacji roszczeń reklamacyjnych  potrzebne jest udowodnienie zakupu towaru u Sprzedawcy (np. poprzez  dołączenie dowodu zakupu tj. faktury lub paragonu). Sprzedawca  poinformuje Klienta o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji w terminie 14  dni od dnia przyjęcia reklamacji.W przypadku uznania reklamacji  Sprzedawca dokona na swój koszt wymiany albo naprawy towaru. Sprzedawca  wskazuje, że w przypadku gdy naprawa albo wymiana zareklamowanego towaru  okażą się niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów poinformuje o  tym niezwłocznie Klienta. W takim przypadku Klient będzie uprawniony do  żądania obniżenia ceny towaru i zwrotu części ceny towaru lub zwrotu  pełnej ceny towaru przy jednoczesnym odstąpieniu od umowy. Gwarancją nie  są objęte towary:które były użytkowane niewłaściwie lub niezgodnie z  ich przeznaczeniem;których zużycie wskazuje na ich używanie niezgodnie z  załączoną instrukcją;które zostały uszkodzone w trakcie montażu, lub  noszą ślady nieautoryzowanych napraw czy przeróbek, a także uszkodzenia  mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane  działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony  klienta;których uszkodzenia powstały w wyniku nieprawidłowego  przechowywania lub eksploatacji;których uszkodzenia i problemy powstały w  wyniku zabrudzenia sprzętu, dostania się do produktu ciał obcych np.  kurzu, pyłu, niepożądanych elementów itp.;w przypadku naruszenia plomby,  numeru seryjnego, próby dokonania naprawy i przeróbek bez zgody  producenta.Roszczenia reklamacyjne rozpatrywane są bezpłatnie.Gwarancja  na wszelkiego rodzaju części zamienne będzie rozpatrywana wyłącznie  wtedy, gdy montaż jest wykonywany przez  wykwalifikowany warsztat, serwis lub osobę z kwalifikacjami, gdzie  specjalista może fachowo ocenić zasadność wymiany danej części oraz  sprawdzić stan urządzenia przed i po naprawie.  W przypadku montażu  przez osoby niekompetentne reklamacje nie będą uwzględniane. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ASHURT ANDRZEJ STACHNIK
WYSZYŃSKIEGO 6A LOK.6
15-888 BIAŁYSTOK

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Klient przed dokonaniem odbioru towaru winien sprawdzić stan  dostarczanej mu przesyłki w obecności osoby, która ją dostarczyła.  Wszelkie reklamacje należy zgłosić w pierwszej kolejności osobie  dostarczającej przesyłkę. Osoba dostarczająca przesyłkę ma obowiązek  przyjąć zgłoszone reklamacje i dokonać spisania protokołu szkodowego  opisującego stan przesyłki w momencie dostawy wraz z jej widocznymi  uszkodzeniami. Klient może odmówić odbioru przesyłki  uszkodzonej.Sprzedawca zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W  przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje uprawnienie –  według własnego wyboru – do skorzystania z uprawnień z tytułu gwarancji  przysługujących Klientowi od producenta towaru wg procedury opisanej w  karcie gwarancyjnej albo do skorzystania z uprawnień przysługujących mu  od Sprzedawcy z tytułu rękojmi.Uprawnienie do złożenia reklamacji z  tytułu rękojmi przysługuje Klientowi w terminie 2 (dwóch) lat od daty  doręczenia towaru i 1 (jednego) roku od daty stwierdzenia wady towaru.  Na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, Klient może żądać  naprawienia towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny  towaru albo w przypadku, gdy wada jest istotna może odstąpić od umowy  sprzedaży.Klient nie będący konsumentem może złożyć reklamację poprzez  przesłanie wypełnionego formularza reklamacji (załącznik) na adres  Sprzedawcy.Reklamacja pisemna powinna zawierać:imię i nazwisko albo  nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby Klientanumer  zamówienia;oznaczenie reklamowanego towaru wraz z datą jego zakupu;numer  konta bankowego Klienta;przedstawienie okoliczności uzasadniających  reklamację;określenie roszczenia.Do realizacji roszczeń reklamacyjnych  potrzebne jest udowodnienie zakupu towaru u Sprzedawcy (np. poprzez  dołączenie dowodu zakupu tj. faktury lub paragonu). Sprzedawca  poinformuje Klienta o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji w terminie 14  dni od dnia przyjęcia reklamacji.W przypadku uznania reklamacji  Sprzedawca dokona na swój koszt wymiany albo naprawy towaru. Sprzedawca  wskazuje, że w przypadku gdy naprawa albo wymiana zareklamowanego towaru  okażą się niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów poinformuje o  tym niezwłocznie Klienta. W takim przypadku Klient będzie uprawniony do  żądania obniżenia ceny towaru i zwrotu części ceny towaru lub zwrotu  pełnej ceny towaru przy jednoczesnym odstąpieniu od umowy. Gwarancją nie  są objęte towary:które były użytkowane niewłaściwie lub niezgodnie z  ich przeznaczeniem;których zużycie wskazuje na ich używanie niezgodnie z  załączoną instrukcją;które zostały uszkodzone w trakcie montażu, lub  noszą ślady nieautoryzowanych napraw czy przeróbek, a także uszkodzenia  mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane  działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony  klienta;których uszkodzenia powstały w wyniku nieprawidłowego  przechowywania lub eksploatacji;których uszkodzenia i problemy powstały w  wyniku zabrudzenia sprzętu, dostania się do produktu ciał obcych np.  kurzu, pyłu, niepożądanych elementów itp.;w przypadku naruszenia plomby,  numeru seryjnego, próby dokonania naprawy i przeróbek bez zgody  producenta.Roszczenia reklamacyjne rozpatrywane są bezpłatnie.Gwarancja  na wszelkiego rodzaju części zamienne będzie rozpatrywana wyłącznie  wtedy, gdy montaż jest wykonywany przez  wykwalifikowany warsztat, serwis lub osobę z kwalifikacjami, gdzie  specjalista może fachowo ocenić zasadność wymiany danej części oraz  sprawdzić stan urządzenia przed i po naprawie.  W przypadku montażu  przez osoby niekompetentne reklamacje nie będą uwzględniane. 

O sprzedającym
ashurt
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

3754

 

7

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 661909595
  • 661909595
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ASHURT ANDRZEJ STACHNIK KARD.STEFANA WYSZYŃSKIEGO 6A LOK. 6 15-888 Białystok REGON: 052027910 NIP: 542-170-20-09

Pozostałe informacje

PRZESYŁKI NIEPODJĘTE W TERMINIE 1. W przypadku niepodjęcia przesyłki w terminie, klient ma obowiązek pokryć koszty zwrotu przesyłki. 2. W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem klient ma obowiązek pokryć koszt wysyłki oraz koszt jej zwrotu. 3. Jeżeli klient wyrazi chęć ponownej wysyłki, możliwa jest ona dopiero po przedpłacie zaległych kosztów. 4. Nie uiszczenie kosztów wynikających z nie podjęcia przesyłki będzie skutkować przekazaniem sprawy do firmy windykacyjnej. REGULAMIN. 1. Kliknięcie "Kup Teraz" oznacza akceptację poniższego regulaminu oraz informacji zawartych w treści aukcji. 2. Oferowane produkty są nowe i nieużywane chyba, że w opisie zaznaczono inaczej. 3. Podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatek VAT. 4. Po dokonaniu zakupu należy obowiązkowo wypełnić Formularz Opcji Dostawy wybierając odpowiednią formę płatności, przesyłki oraz podając wszelkie pozostałe dane (np. inny adres wysyłki, dane do faktury, kolor towaru itp.). Niewypełnienie FOD może wiązać się z wydłużeniem realizacji transakcji! 5. Inne dane do wysyłki i dane do faktury powinny być umieszczone w Formularzu Opcji Dostawy. Przesłanie ich w wiadomości do kupującego lub zwykłym mailem może skutkować nieuwzględnieniem ich przy realizacji zamówienia. 6. Podczas kontaktu prosimy o podawanie swojej nazwy użytkownika lub danych osobowych. Maile "anonimowe" będą usuwane. 7. Podczas kontaktu mailowego proszę zachowywać ciągłość korespondencji. W przypadku jej braku czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć. 8. W przypadku niedostępności towaru (w wyniku błędów magazynowych lub problemów technicznych serwisu Allegro) klient zostanie niezwłocznie powiadomiony drogą mailową o opóźnieniu realizacji zamówienia lub jego anulowaniu. W przypadku dokonania wpłaty przez klienta zostanie ona zwrócona na podany rachunek bankowy w ciągu 3 dni roboczych. Klient nie zostanie obciążony kosztami prowizji za niezrealizowaną transakcję.