SZAFKA WÓZEK DO KUCHNI NA KÓŁKACH IKEA RASKOG (6482514790)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
199,00 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 45,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
Zakupy powyżej 5 000 zł
  • lokalizacja: sosnowiec
  • stan: nowy
  • materiał: stal nierdzewna
  • ilość szuflad: 3
  • styl wykonania: nowoczesne
  • kolor mebla: niebieski
  • szerokość mebla: 45.00 [cm]
  • wysokość mebla: 78.00 [cm]
  • głębokość mebla: 35.00 [cm]

Szafka do kuchni na kółkach model

RASKOG

Kolor:

Beżowy

Czarny

Czerwono-brązowy

Solidna konstrukcja i kółka sprawiają, że wózek można wygodnie przesuwać i wykorzystać w dowolnym miejscu. Dzięki niewielkiemu rozmiarowi zmieści się także w ciasnych miejscach.

Wózek można wykorzystać na różne sposoby, jako dodatkową powierzchnię roboczą w kuchni, praktyczne miejsce do przechowywania w korytarzu lub stolik nocny w sypialni.

Barek łatwo można dostosować do rodzaju przechowywanych rzeczy, ponieważ środkowa półka jest regulowana.

Wymiary:

Długość: 35 cm
Szerokość: 45 cm
Wysokość: 78 cm

Materiał:

Stal

Zapraszam również na inne aukcje gdzie możecie nabyć inne akcesoria oraz meble do mieszkania.

Osoby zainteresowane innymi przedmiotami z asortymentu Ikea, niedostępnymi na aukcjach prosimy o kontakt mailowy.

Prosimy o zapoznania się z naszym regulaminem dostępnym na stronie „O mnie”.

JEŻELI INTERESUJĄ CIĘ INNE PRODUKTY Z IKEA KTÓRYCH NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ W NASZEJ OFERCIE LUB CHCESZ ZAMÓWIĆ U NAS KILKA PRZEDMIOTÓW SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI PRZYGOTUJEMY DLA CIEBIE SPECJALNĄ OFERTĘ PROMOCYJNĄ

602-287-661, 516-327-427

fmazur.firma@gmail.c­om

GORĄCO POLECAM I ZAPRASZAM DO ZAKUPU!!!

Zobacz także nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u anekbu za co najmniej 5 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 90 1050 1360 1000 0092 3006 0908
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 45,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
kolejna sztuka: 40,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Fryderyk Mazur FHU ul. Legionów 11/5, 41-200 Sosnowiec NIP: 6443162957 Regon: 362363200

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Fryderyk Mazur
Legionów 11/5
41-200 Sosnowiec
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Warunkiem zwrotu jest przesłanie zakupionego towaru w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem potwierdzającym zakup.

reklamacje

1.Każdy zakupiony u nas towar można reklamować gdy: a)Na skutek pomyłki dostarczony został inny towar. b)otrzymany towar posiada wady fabryczne, które zostały przez nas przeoczone w momencie wysyłki. c)w okresie 30 dni od zakupu ujawniła się wada fabryczna towaru uniemożliwiająca jego używanie. 2.Podstawą przyjęcia reklamacji jest paragon lub faktura. W przypadku jego braku, reklamacji nie rozpatrujemy. 3.W przypadku reklamacji prosimy o odesłanie towaru do nas na własny koszt, w terminie do 14 dni od zgłoszenia problemu. 4.Prosimy o dołączenie do przesyłki dokładnego opisu wady, ewentualnej okoliczności jej powstania, dowodu zakupu, informację o swoim nicku z Allegro, danych teleadresowych i danych potrzebnych do dokonania ewentualnego przelewu. 5.Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 7 dni od momentu otrzymania reklamowanego towaru i bezpośrednio po pozytywnym jej rozpatrzeniu, zwracamy poniesione koszty zakupu lub wymieniamy, jeśli to możliwe na towar pełnowartościowy. 6.O wszelkich decyzjach powiadamiamy Państwa mailowo lub telefonicznie. 7. PODSTAWĄ REKLAMACJI USZKODZONYCH PRZEZ KURIERA PODCZAS DOSTAWY JEST SPISANIE Z KURIEREM PROTOKOŁU SZKODY OD RAZU PO OTRZYMANIU USZKODZONEJ PRZESYŁKI. PROSIMY O DOKŁADNIE SPRAWDZENIE CZY PACZKA NIE ZOSTAŁA USZKODZONA BEZPOŚREDNIO PRZY JEJ ODBIORZE OD KURIERA !! BRAK PROTOKOŁU SZKODY SPOWODUJE BRAK MOŻLIWOŚCI UZNANIA PAŃSTWA REKLAMACJI.

pozostałe informacje

REGULAMIN: OGÓLNE ZASADY DOTYCZĄCE SPRZEDAŻY: 1.Zakup na naszych aukcjach w opcji "Kup teraz" lub złożenie oferty w licytacji jest równoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu. 2.Zastrzegamy sobie możliwość kończenia aukcji przed czasem. 3.Na życzenie wystawiamy fakturę. Prosimy o zgłoszenie tego faktu na maila zaraz po dokonaniu zakupu. W przypadku faktury należy dodatkowo w treści maila podać dane potrzebne do jej wystawienia. 4.Informujemy, że w zależności ustawień monitora kolory na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. 5.W przypadku niedostępności zamówionego towarów Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane w późniejszym terminie czy w całości anulowane. 6.W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 602-287-661, 516-327-427 lub drogą mailową: fmazur.firma@gmail.com 7. Potwierdzeniem zakupu jest załączany przez nas do każdych zakupów paragon, jeżeli z jakich powodów nie otrzymają Państwo paragonu prosimy o niezwłoczny kontakt ponieważ jest on podstawą do późniejszego zwrotu lub reklamacji towaru. 8.Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Dane osobowe będą wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. PŁATNOŚCI: 1.Preferujemy wpłatę przez allegro (PayU). 2.W przypadku wpłaty zwykłym przelewem na nasze konto prosimy o poinformowanie nas o dokonaniu wpłaty, abyśmy mogli jak najszybciej zweryfikować wpływ i wysłać zakupiony towar Nasze dane: Fryderyk Mazur FHU u. Żurawia 4/48 41-200 Sosnowiec 90 1050 1360 1000 0092 3006 0908 ING Bank Śląski 3.W tytule przelewu proszę koniecznie podać swój Nick (login) z Allegro. 4.Na wpłatę za zakupiony towar oczekujemy 14 dni od daty zakończenia aukcji, po tym czasie transakcja zostanie anulowana. 5.Jeżeli zaistnieje ważny powód dla którego w trakcie 14 dniu nie będzie możliwości dokonania wpłaty, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. 6.W przypadku zakupów zbiorczych prosimy o jeden wspólny przelew. PRZESYŁKA: 1. Zamówienia realizowane są przez nas maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeżeli z jakiegoś powodu dostawa towaru nie będzie możliwa do zrealizowania w tym czasie, zostaną Państwo o tym fakcie niezwłocznie poinformowani. 2. Przy zmianie adresu do wysyłki prosimy o wysłanie e-maila zaraz po dokonaniu zakupu, w przeciwnym wypadku zakupy mogą zostać wysłane na adres podany w ustawieniach Allegro. 3.Cennik i opcje dostawy znajdują się w opisie na każdej aukcji. 4. Koszty dostawy przedmiotów zakupionych na kilku aukcjach sumują się. 5.W razie wątpliwości co do kosztów wysyłki prosimy o kontakt mailowy. 6.Przesyłkę zwrotną zawsze pokrywa kupujący, więcej szczegółów w dziale „Zwroty i wymiana zakupionego towaru”. 7.Towar wysyłamy za pośrednictwem serwisu Paczkomaty 24/7, Sendit, Inpost, DPD lub Pocztą Polską. 8.Nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionego towaru. 9.Jeżeli przesyłka nie dotarła do Państwa w ciągu 14 dni od dokonania wpłaty, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy, lub telefoniczny w celu ustalenia przyczyny zaistniałej sytuacji. W treści maila należy podać nazwę użytkownika z Allegro, datę i wysokość dokonanej wpłaty, numer aukcji oraz dane nadawcy. 10.Jeżeli przesyłka wróci do nas ponieważ nie zostanie odebrana w terminie lub podany przez Państwa adres będzie błędny, wtedy klient pokrywa koszt ponownej wysyłki oraz jej zwrotu. 11. Jeżeli wybiorą Państwo opcję dostawy KURIER prosimy o dokładne sprawdzenie W OBECNOŚCI KURIERA czy otrzymany przez Państwa towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli taka sytuacja miała by miejsce należy koniecznie sporządzić z kurierem protokół szkody, który będzie dla nas stanowił podstawę do rozpatrzenia Państwa reklamacji i przyjęcia zwrotu. 12. W przypadku zwrotu lub reklamacji konieczne jest odesłanie nam oryginału paragonu, który otrzymają Państwo wraz z zakupionym towarem.