Szafka RTV stolik pod telewizor VENGO 140 cm 2w1 (6999618663)

zakończona
319,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
Zakupy od 3 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Potok Górny, Polska
  • czas wysyłki: do 7 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor mebla: biały
  • waga (z opakowaniem): 30 [kg]
  • głębokość mebla (cm): 42 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 140 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 37 [cm]
  • styl: nowoczesny

opis

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach 7-21 od poniedziałku do soboty pod numerem telefonu

+48 790 331 220

Zapraszamy także do kontaktu 24h pod adresem e-mail :

allegro@polkameble.p­l

lub gg

nr 54802341

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „ZEUS”

Krystian Piętal

Potok Górny 174, 23-423 Potok Górny

NIP 9181927394

REGON 361694856

telefon 790331220

adres e-mail:

zeus.biuro@gmail.com

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej w dni robocze od poniedziałku do piątku.

Dostawa następuje 24-48 godzin po nadaniu przesyłki.

Z reguły adresat otrzymuje SMS lub e-mail z informacją o nadaniu paczki.

Numer konta bankowego:

Millennium Bank

35 1160 2202 0000 0002 8346 9191

Akceptujemy płatności PAYU, przelewem tradycyjnym oraz wysyłkę za pobraniem.

UNIWERSALNA

Szafka RTV / stolik pod telewizor VENGO 140cm

kolor: biały mat

wisząca lub stojąca



Przedmiotem aukcji jest:

1.) Szafka RTV pod telewizor (wysokość/szerokość/głębokość w centymetrach)

- 37/140/42. Elegancka i nowoczesna szafka/stolik pod telewizor i sprzęt RTV.

Dodatkowym atutem mebla jest możliwość montażu na ścianie (podwieszenie)

lub na podłodze (montaż na cokole o wysokości 7 cm będącym w zestawie).

A) Front szafki:

- drzwiczki po prawej i lewej stronie kolor biały mat z

płyty obustronnie laminowanej 18 mm

wykończony okleiną PCV o grubości 0,6 mm,

bez uchwytów otwierane na dotyk do dołu.

Za każdym frontem praktyczna i pojemna komora.

B) Korpus szafki:

- kolor biały mat z płyty meblowej obustronnie laminowanej 18 mm

wykończony okleiną PCV o grubości 0,6 mm. Tył z płyty meblowej HDF.

C) Cokół:

- kolor biały mat z płyty meblowej obustronnie laminowanej 18 mm

wykończony okleiną PCV o grubości 0,6 mm. Wysokość cokołu 7 cm.

D) Wymiary szafki:

Wysokość całkowita - w wersji podwieszanej 30 cm.

W przypadku montażu na cokole 37 cm.

Szerokość - 140 cm.

Głębokość - 42 cm.


  • - Nowoczesny wygląd.
  • - Czytelna instrukcja sprawia, że montaż mebli jest bardzo łatwy.
  • - Gwarancja producenta 24 miesięcy.
  • - Meble nowe, dostarczane są w paczkach do samodzielnego montażu.

Wysyłka towaru w ciągu 3 - 5 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie

bądź wybraniu przesyłki pobraniowej (płatnej przy odbiorze). Paczki wydane firmie

kurierskiej w 99% dochodzą na drugi dzień do klienta. Należy prawidłowo wypełniać

dane w formularzu kupna dotyczące danych adresowych i metody płatności.

Użytkowanie: Powierzchnię mebla czyścić przy pomocy miękkiej, wilgotnej tkaniny.

Do czyszczenia połysku nie używać ściereczki z mikrofazy. Unikać stosowania

silnie działających środków chemicznych.

Montaż: Meble są nowe, fabrycznie zapakowane do samodzielnego montażu.

W opakowaniu: instrukcja montażu wraz ze wszystkimi potrzebnymi

akcesoriami montażowymi. Kupując na naszych aukcjach akceptujesz regulamin.

UWAGA!

Prosimy sprawdzać paczki w obecności kuriera, w przypadku gdy paczka ulegnie

uszkodzeniu należy spisać protokół bądź kontaktować się z nami. Jeżeli przy odbiorze

opakowanie nie było uszkodzone a po otwarciu stwierdzono uszkodzenie zawartości,

które wygląda na uszkodzenie w transporcie, każdy kupujący ma prawo do zgłoszenia

do firmy kurierskiej szkody ukrytej w terminie do 2 dni od daty odbioru przesyłki,

szkody takiej nie może zgłosić nadawca - czyli my (dotyczy przesyłek kurierskich).


Elementy dekoracyjne widoczne na zdjęciu nie są przedmiotem aukcji.

Kolory zdjęć i produktów mogą się nieznacznie różnić co wynika

z indywidualnych ustawień monitora i cyfrowej obróbki zdjęć.

Czas realizacji zamówienie w szczególnych przypadkach może wynieść do 10 dni roboczych.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt

pod adresami e-mail lub telefonami podanymi w aukcji.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 30,00 zł

Lokalizacja: Potok Górny, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u polkameble za co najmniej 3 000,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
8 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
8 dni roboczych

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

PHU ZEUS
ZAGUMNIE 2
23-400 ZAGUMNIE
Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU ZEUS
ZAGUMNIE 2
23-400 ZAGUMNIE

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
polkameble
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

342

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 790 331 220
poniedziałek - niedziela
08:00 - 21:00

Informacje o sprzedającym

Jeżeli przed zakupem macie Państwo wątpliwości dotyczące przedmiotu lub przebiegu aukcji prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 790331220 lub e-mailowy allegro@polkameble.pl Po dokonaniu zakupu prosimy o potwierdzenie e-mailem poniższych informacji: - informacji o wybranej formie płatności ( wpłata na rachunek bankowy, płatność za pobraniem) - informacji dotyczące szczegółów zakupionych mebli (np. wybrany kolor, wzór, typ, kolor oświetlenia itp.) - informacji o danych adresowych i telefonicznych (jeżeli są inne niż podane w allegro) - danych do faktury (jeśli chcecie Państwo otrzymać fakturę na wybrane dane) - danych niezbędnych do zakupu na raty Wszystkie wystawione meble i przedmioty na aukcjach są nowe i posiadają gwarancję.Oferta dotyczy tylko Klientów allegro. Przesyłki powyżej 31 kg nie są wnoszone do domu ani do mieszkania. W niedzielę i święta prosimy o kontakt mailowy.

Pozostałe informacje

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE. 1) Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.polkameble.pl (zwany dalej „Sklepem”) prowadzony jest przez Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „ZEUS” Krystian Piętal z siedzibą w Potok Górny 174, 23-423 Potok Górny, województwo lubelskie, NIP 9181927394, REGON 361694856, numer telefonu kontaktowego 790 331 220. (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora), adres poczty elektronicznej e-mail: zeus.biuro@gmail.com (zwany dalej „Sprzedawcą”) . 2) Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „ZEUS” Krystian Piętal z siedzibą w Potok Górny 174, 23-423 Potok Górny. 3) Niniejszy Regulamin („Regulamin”) skierowany jest do wszystkich klientów Sklepu www.polkameble.pl - określa zasady korzystania ze Sklepu, zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji towarów dostępnych w ofercie Sklepu, składania zamówień w Sklepie oraz zasady zawierania Umów sprzedaży Towarów. 4) Każdy użytkownik składająca zamówienie (zwany dalej „Klientem”) w Sklepie zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania postanowień Regulaminu. 5) Sprzedawca prowadzi sprzedaż mebli, akcesoriów meblowych, artykułów wyposażenia wnętrz (zwanych dalej „Towarami”). 6) Informacje o produktach w Sklepie m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do złożenia oferty zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu. 7) Towary w Sklepie są szczegółowo oznaczone a na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach Towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp. 8) Towary oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Są zapakowane w fabryczne paczki i przeznaczone do samodzielnego montażu. Wyjątkowo mogą być zmontowane w całość – informacja taka jest zawarta w opisie Towaru na stronie internetowej. 9) Sprzedawca dokłada należytej staranności, aby prezentowane zdjęcia oferowanych Towarów były rzetelne i odzwierciedlały ich rzeczywisty stan. Ewentualne nieznaczne różnice kolorystyczne, jakie mogą wystąpić między prezentacją internetową a wyglądem oryginału, wynikają z powodów technicznych i Sprzedawca nie ponosi za nie odpowiedzialności. W razie wątpliwości z prezentacją internetową Towarów należy skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. DOSTAWA I ODBIÓR. 1.) Towary są dostarczone pod wskazany adres przez klienta w zamówieniu, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 2) Sklep umożliwia Klientowi następujące sposoby dostawy: - dostawa kurierem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. - odbiór osobisty. 3) Jeżeli Klient złożył zamówienie na towary, których terminy realizacji są różne, zamówienie zostaje wysłane po skompletowaniu. Termin dostawy dla takiego zamówienia jest ustalany indywidualnie pomiędzy Klientem i Sklepem. 4) Koszt dostawy obejmuje dostawę pod adres wskazany przez Klienta i nie obejmuje wniesienia towarów do domu lub mieszkania ani ich montażu. Odebranie towarów z auta kuriera, wniesienie do mieszkania lub domu i montaż pozostaje w kompetencji Klienta. 5) Klient ma możliwość wyboru innej formy dostawy niż oferowane przez Sklep. Jednak w takim przypadku ryzyko utraty, uszkodzenia oraz odpowiedzialność za przesyłkę z chwilą wydania jej przez Sprzedawcę przewoźnikowi spoczywa na Kliencie. 6) Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie lub niedostarczenie towaru, którego powodem jest podanie przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu dostawy lub sytuacji, które nie są od Sklepu zależne. 7) Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu towar, zgodności ilościowej i jakościowej, po dostarczeniu przesyłki w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier). W sytuacji stwierdzenia mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w czasie transportu Klient powinien spisać odpowiedni protokół szkody w obecności kuriera, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Odbiorcę i kuriera. W takich sytuacjach prosimy, aby Klient skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym terminie ze Sprzedawcą telefonicznie: 790 331 220 bądź na adres e-mail: zeus.biuro@gmail.com informując go o zaistniałej sytuacji. 8) Klient obiór towaru potwierdza pisemnie na dokumencie dostawy. Złożony podpis potwierdza kompletności i zgodność towaru ze złożonym zamówieniem. 9.)Wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem rzeczy, także ryzyko utraty lub uszkodzenia przechodzą na Kupującego w chwili potwierdzenia dostawy towarów na dokumencie dostawy. GWARANCJA, REKLAMACJE. 1) Towary oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, oryginalne i wolne od wad. Mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 2) Termin gwarancji na poszczególne towary znajduje się w opisie produktu na stronie Sklepu. Gwarant w karcie gwarancyjnej (druku gwarancyjnym) określa szczegółowe warunki realizacji gwarancji. 3) Sprzedawca odpowiada z tytułu dostarczenia towaru bez wad a tym samym ponosi odpowiedzialność wobec klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z umową sprzedaży towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym przepisami powszechnie obowiązującego prawa ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z 30.05.2014r o prawach konsumenta. 4) Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 5) Wszelkie reklamacje dotyczące niezgodności towaru z umową należy zgłaszać w formie pisemnej na adres poczty elektronicznej zeus.biuro@gmail.com lub pocztą na adres firmy tj. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „ZEUS” Krystian Piętal z siedzibą w Potok Górny 174, 23-423 Potok Górny lub za pomocą "Formularza reklamacji i zwrotow" znajdującego się na stronie Sklepu. 6) Reklamacja zakupionego towaru należy rozpocząć poprzez nawiązanie kontaktu z obsługą Sklepu i podanie przyczyn reklamacji. Zgłoszenie powinno zawierać informacje identyfikujące zakup oraz kupującego oraz opis stwierdzonych wad lub niezgodności towaru z umową, a także zdjęcia uszkodzeń, wad, (jeśli zaistnieje taka potrzeba). Następnie Sprzedawca ustala sposób weryfikacji roszczeń reklamacyjnych. W przypadku gdy dane, informacje wskazane przez klienta wymagać będą uzupełnienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wezwania klienta do ich uzupełnienia. 7) Klient, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może: a)złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Jeżeli spośród sprzedanych Towarów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Towarów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Towarów wadliwych. b) żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. 11) Klient, nie może odstąpić od Umowy jeżeli wada jest nieistotna. 12) Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, przesłaną w formie poprawnej, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. W przypadku gdy w ciągu 14 dni Sklep nie odpowie na żądania Klienta, będzie to oznaczało uznanie żądania za uzasadnione. Sposób rozstrzygnięcia reklamacji Sklep przekaże jako informację do klienta pisemnie bądź drogą e-mailową. 13) Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez użytkowników. 13) Klient może zgłosić mailowo, telefonicznie lub za pomocą formularza kontaktowego informacje o wszelkich niedogodnościach lub przerwach w funkcjonowaniu sklepu. 14) Koszty dostawy ponosi Sklep, gdy realizacja żądań reklamacyjnych Klienta wiążą się z dostawą nowego lub naprawionego towaru. POSTANOWIENIA KOŃCOWE. 1) W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają właściwe postanowienia przepisów powszechnie obowiązujących, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.