Szafka łazienkowa lustrzana styl nowojorski czarna (6910843200)

zakończona
3 799,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 270,00 zł
  • lokalizacja: Biała Podlaska, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.0 [kg]
  • typ: pod umywalkę
  • szerokość mebla (cm): 110.0 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 78.0 [cm]
  • głębokość mebla (cm): 45.0 [cm]
  • materiał: szkło
  • liczba drzwi: 2

Przedmiotem aukcji jest :

Szafka łazienkowa lustrzana styl nowojorski czarna OSKAR

Cena: 3799 zł

EKSKLUZYWNA KOLEKCJA MEBLI MODERN GLAMOUR
PREMIUM QUALITY


Materiał: lustrzane szkło, MDF
Kolor: czarny
Wymiary: 110x45x78 cm
Umywalka : marmur mineralny

UWAGA: Produkt wysoce unikatowy, sprowadzany pod konkretne zamówienie.
Liczba sztuk ograniczona.


KOSZT DOSTAWY NIE OBEJMUJE WNIESIENIA

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:

tel. (83) 343 38 13
tel. +48 536 331 681
info@primavera-home.­com

info@primavera-home.­com

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 83 2490 0005 0000 4500 5160 1429
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 270,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
wysyłka paletowa krajowa 200zł, ilość artykułów zamieszczających się na palecie proszę pytać handlowca
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PRIMAVERA HOME
ul. Brzeska 170 lok. a
21-500 Biała Podlaska
NIP: 5372540534
REGON: 361233925

kontakt

  • 536 331 681
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 83 343 38 13
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PRIMAVERA HOME
ul. Brzeska 170 lok. a
21-500 Biała Podlaska
darmowy zwrot
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku, gdy Kupujący stwierdzi w zakupionym towarze wady jakościowe lub ilościowe powinien skontaktować się z biurem obsługi Klienta w celu określenia sposobu jak najszybszego rozpatrzenia reklamacji. * Protokół reklamacji Kupujący może pobrać na naszej stronie www. Wypełnia jego wszystkie pola, a następnie odsyła zwrotnie drogą mailową. Kupujący ma prawo złożyć także reklamację w formie pisemnej lub e-mail. * W przypadku odsyłania towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do zabezpieczenia reklamowanego towaru w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie. Adres wysyłki: Primavera Home Biała podlaska 21-500, ul. Brzeska 170a. * Sprzedawca, za pośrednictwem firmy kurierskiej, na swój koszt odbierze towar od Kupującego. * W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, Kupującemu zostaną zwrócone pieniądze. * Sprzedawca rozpozna reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

reklamacje

W przypadku, gdy Kupujący stwierdzi w zakupionym towarze wady jakościowe lub ilościowe powinien skontaktować się z biurem obsługi Klienta w celu określenia sposobu jak najszybszego rozpatrzenia reklamacji. * Protokół reklamacji Kupujący może pobrać na naszej stronie www. Wypełnia jego wszystkie pola, a następnie odsyła zwrotnie drogą mailową. Kupujący ma prawo złożyć także reklamację w formie pisemnej lub e-mail. * W przypadku odsyłania towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do zabezpieczenia reklamowanego towaru w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie. Adres wysyłki: Primavera Home Biała podlaska 21-500, ul. Brzeska 170a. * Sprzedawca, za pośrednictwem firmy kurierskiej, na swój koszt odbierze towar od Kupującego. * W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, Kupującemu zostaną zwrócone pieniądze. * Sprzedawca rozpozna reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Wymiary produktów podane w aukcjach mogą się różnić od rzeczywistych o +/- 2%, co wynika z procesów technologicznych. 9. Uprawnienia z tytułu wad jakościowych wygasają: 1) w terminie określonym kartą gwarancyjną w przypadku, gdy taka karta została dostarczona wraz z towarem - informacje o czasie trwania gwarancji oraz link do dokumentu lub do podstrony, na której znajdują się informacje odnośnie treści gwarancji zamieszczonej w karcie produktu na stronie sklepu. 2) w przypadku rękojmi w terminie dwóch lat od dnia wydania rzeczy 3) uprawnienia z tytułu wad ilościowych winny być zgłoszone niezwłocznie po odbiorze przesyłki, nie później niż w terminie 7 dni. W przypadku, gdy kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania rzeczy konsumentowi albo wskazanemu przez Konsumenta przewoźnikowi. 10. Sprzedawca dostarcza rzeczy bez wad. Uprawnienia Kupującego – Konsumenta: Odstąpienie od umowy i zwrot towaru 1. W przypadku, gdy Konsument chce odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru może skontaktować się z biurem obsługi Klienta w celu określenia sposobu przeprowadzenia zwrotu towaru. 2. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827 ). od umowy zawartej ze Sprzedawcą Konsument może odstąpić bez podania przyczyn w terminie 14 (czternastu) dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 5. Pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 (czternastu dni) dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, z tym zastrzeżeniem, że sprzedający wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 7. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, który można pobrać tutaj. 8. Sprzedający nie zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. 9. Konsument może zwrócić rzecz za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej, opłatę za przesyłkę w takim przypadku pokrywa Kupujący 10. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 11. Ze względu na gabaryty i wagę towaru, w przypadku odstąpienia od umowy odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa. 12. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 13. Kupujący jest zobowiązany do zabezpieczenia zwracanego towaru w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie. Adres wysyłki: Primavera Home Biała Podlaska 21-500, ul. Brzeska 170a. 14. Przesyłki wysłane na adres Sprzedawcy za pobraniem nie będą odbierane.