SZAFA Przesuwna, Garderoba Sandra 3, 230 cm, BIAŁA (6482709488)

zakończona
1 410,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 90,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 90,00 zł
  • lokalizacja: BARANÓW
  • stan: nowy
  • ilość drzwi: szafa dwudrzwiowa
  • szerokość mebla: 230.00 [cm]
  • wysokość mebla: 215.00 [cm]
  • głębokość mebla: 62.00 [cm]

Opis aukcji

Szafa SANDRA 230 BIAŁA

Przedmiotem sprzedaży jest nowoczesna i bardzo funkcjonalna szafa Sandra 230



- płyta wiórowa laminowana o grubości 16mm

- system drzwi przesuwnych na prowadnicach aluminiowych (firmy Bimak)

- uchwyty metalowe w satynie (firmy Bimak)

- okleina PCV

- na zdjęciu:

* korpus: kolor biały

* front: kolor biały + 3 paski lacobel po 0,4m

- do szafy dostępne są komody (wykaz poniżej)

- meble w paczkach do samodzielnego montażu

- instrukcja montażu dołączona do mebli



- fronty: do wyboru wszystkie kolory z wzornika poniżej

- korpusy: do wyboru z wzornika poniżej: Olcha, Wenge, Biały, Dąb sonoma czekoladowa,

Dąb sonoma, Orzech, Śliwa, Dąb truflowy

- szkło lacobel: do wyboru wszystkie kolory według wzornika poniżej


Kolorystyka w rzeczywistości może nieznacznie różnić się od tej na zdjęciu, ale nie jest to podstawa do reklamacji

Kolorystyka w rzeczywistości może nieznacznie różnić się od tej na zdjęciu, ale nie jest to podstawa do reklamacji

lub wersja:

- z kontenerkiem z szufladami: dopłata 190 zł




Koszt transportu na terenie całej Polski to 90 zł



Uzależniony od dostępności na magazynie, od 1 do 4 tygodni.


Przy odbiorze


Oferujemy system ratalny Santander

Więcej informacji na temat procedury zakupu na raty znajdą Państwo w Regulaminie

lub pod adresem: solpol-meble@wp.pl


tel: 603 475 500 lub 690 049 292

tel/fax: 62 784 07 42

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub na e-mail.

Poniżej komody dostępne do szaf Oliwier, Laura, Sandra i Kuba

oraz nasza oferta szaf z drzwiami przesuwnymi



Zobacz nasze inne aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Wyszukaj

narożniki

kanapy

szafy

meblościanki

meble kuchenne

meble młodzieżowe

stoły

krzesła

Kontakt

P.P.H. Solpol s.c.
ul. Rzemieślnicza 3
98-400 Wieruszów

Kontakt:
od pon. do soboty
od 8.00 do 20.00
tel: 603 475 500, 690 049 292

od 7.00 do 15.00
od pon. do piątku
tel/fax. 62 78 40 742

solpol-meble@wp.pl

Dostawa

Dowozimy własnym transportem (dopłata - do uzgodnienia). Koszt transportu uzależniony od adresu dostawy i wielkości zamówienia. Dostawa na terenie Kępna i okolic - 0 zł.

Płatność

1. Przelew bankowy:

W przypadku mebli pod zamówienie pobieramy 20% zaliczki - reszta płatna przy odbiorze

P.P.H. SOLPOL s.c., ul. Jasna 8, 63-604 Baranów.

Konto: Kredyt Bank SA o/Kępno 59 1500 2152 1221 5000 4977 0000

2. Pobranie przy dostawie

Raty

Regulamin

Informacje na temat aukcji znajdziecie Państwo na stronie "O mnie"

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • KREDYT BANK S.A. 59 1500 2152 1221 5000 4977 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 90,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 90,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszt transportu na terenie całej Polski to 90 zł
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
P.P.H. SOLPOL s.c.
Rzemieślnicza 3
98-400 Wieruszów
Polska
 
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000r "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z zakupionego towaru w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania mebli. Gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za meble na rachunek klienta. Koszt dostawy oraz odesłania nie podlega zwrotowi. Zwrot jest możliwy gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony i jest w orginalnym opakowaniu. Nie dotyczy to wyrobów, które wykonane są na zamówienie (np. wybór tkaniny, układ strony ) lub dokonano zmian np. wymiarów na życzenie klienta. Wszelkiego rodzaju reklamacje rozpatrywane są w ciągu 31 dni roboczych od ich zgłoszenia. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. W przypadku uszkodzeń wynikłych podczas dostawy kupujący powinien spisać protokół reklamacyjny wraz z kierowcą i zgłosić nam ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy. W takich przypadkach jesteśmy w stałym kontakcie z klientem i informujemy o procedurze reklamacji. Zawsze staramy się w jak najkrótszym czasie wymienić lub naprawić reklamowane meble (elementy).

reklamacje

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000r "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z zakupionego towaru w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania mebli. Gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za meble na rachunek klienta. Koszt dostawy oraz odesłania nie podlega zwrotowi. Zwrot jest możliwy gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony i jest w orginalnym opakowaniu. Nie dotyczy to wyrobów, które wykonane są na zamówienie (np. wybór tkaniny, układ strony ) lub dokonano zmian np. wymiarów na życzenie klienta. Wszelkiego rodzaju reklamacje rozpatrywane są w ciągu 31 dni roboczych od ich zgłoszenia. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. W przypadku uszkodzeń wynikłych podczas dostawy kupujący powinien spisać protokół reklamacyjny wraz z kierowcą i zgłosić nam ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy. W takich przypadkach jesteśmy w stałym kontakcie z klientem i informujemy o procedurze reklamacji. Zawsze staramy się w jak najkrótszym czasie wymienić lub naprawić reklamowane meble (elementy).

pozostałe informacje

ZASADY AUKCJI Wszystkie wystawione na sprzedaż meble są nowe i posiadają 12 miesięczną gwarancję.Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.Zamówienia są potwierdzane przez Nas mailem lub telefonicznie.Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.Po zalicytowaniu prosimy o przesłanie mailem następujących informacji:informacji o wybranej formie zapłaty za towar (za pobraniem, wpłata na konto),informacji o wybranej formie dostawy( nasz transport, kurier, odbiór osobisty)informacji o rodzaju zakupionego towaru ( np.kolor),danych do wysyłki (jeżeli adres wysyłki jest inny niż adres podany w Allegro),danych do wystawienia faktury (jeżeli takową życzycie sobie Państwo)danych niezbędnych do zakupu na raty Koszty transportu uzgadniane są indywidualnie( zależne od rodzaju i miejsca transportu a także gabarytów mebli)Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od stanów magazynowych(np. kolor) i zdolności transportowych(np. nasz transport).W przypadku pytań i wątpliwości przed zakupem towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Odpowiemy na każde pytania. WYSYŁKA TOWARU Zakupione meble można odebrać osobiście(wcześniej uzgadniając termin i rodzaj mebli do odbioru) lub nasz transport za dopłatą(do uzgodnienia) lub wysyłka kurierem na koszt kupującego (kupujący wybiera firmę kurierską)W przypadku pytań o koszt transportu prosimy o podanie nazwy miejscowości i kodu pocztowego.Meble twarde w tym kuchnie - dostarczane są w paczkach - do samodzielnego montażu.W przypadku kuchni - istnieje możliwość dostawy zmontowanej wersji (koszt transportu będzie wyższy). Częstotliwość dostaw uzależniona jest od ilości zamówień w danym regionie. Mniejsze gabarytowo przesyłki w większości odbierane są przez klienta w siedzibie firmy, choć dostawa naszym transportem jest do uzgodnienia.Wysyłki dostarczane są przez nasz transport - sposobem burta-burta lub pomagamy przy wniesieniu. Dostarczamy w godzinach od 6.00 do 23.00.Dzwonimy do klienta 1-2 dni przed dostawą mebli podając ORIENTACYJNĄ godzinę dostawy, a następnie kierowca na około 30 minut przed dostawą dzwoni do klienta, że już się zbliża. Można ustalić większe wyprzedzenie czasowe dla kontaktu od kierowcy.Koszty dostawy naszym transportem pokrywa kupujący. Czas realizacji zamówień jest uzależniony od stanów magazynowych (np.wybrany kolor), lub zdolności transportowych. W przypadku pilnych zamówień prosimy o wcześniejsze zapytanie, co do terminu realizacji określonego zamówienia. PROCEDURA ZAKUPU NA RATY Prowadzimy system ratalny Santander na oświadczenie o dochodach zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz prowadzących działalność, emeryci - ostatni odcinek emerytury/świadczenia, renciści - ostatni odcinek renty oraz decyzji o przyznaniu renty ze wskazaniem okresu na jaki została przyznana. 1. Kupujący e-mailowo wstępnie zgłasza chęć zakupu na raty podając poniżej wyszczególnione dane:imię i nazwisko,pesel,dowód osobisty,drugi dokument tożsamości z numerem i organem wydającym,data urodzenia,nazwisko panieńskie matki,stan cywilny,wykształcenie,sytuacja mieszkaniowa oraz adres zameldowania: ulica, nr domu, miejscowość, kod pocztowy, zameldowany od........,nr tel. stacjonarnego oraz nr tel kom,adres do korespondencji,tytuł osiąganych dochodów,stanowisko pracy,na jaki okres zatrudniony ( od.....do....dd/mm/rr),adres i tel stacjonarny firmy,średnie miesięczne wynagrodzenie z ostatnich trzech miesięcy brutto.Kupujący może jednocześnie poprosić o przybliżoną symulację kredytu z uwzględnieniem ilości rat i wartości kredytu.Na podstawie powyższych danych sprawdzamy zdolność kredytową zainteresowanego. 2. Informujemy potencjalnego kupującego o zdolności kredytowej. 3. Kupujący potwierdza zamówienie 4. Dostarczamy meble wraz z dokumentami do podpisu. 5. Kupujący podpisuje stosowne dokumenty jednocześnie odbiera meble. 6. W ciągu około 14 dni kupujący otrzymuje przesyłkę z umową i harmonogramem spłat kredytu. W przypadku sprzedaży na raty możliwy tylko nasz transport wynikający z konieczności podpisania dokumentów.