SZAFA PRZESUWNA Alfa 180 GRATIS DOSTAWA Super CENA (6483779236)

zakończona
975,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Baranów
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy
  • materiał: szkło
  • ilość drzwi: szafa dwudrzwiowa
  • rodzaj drzwi: przesuwne
  • informacje dodatkowe: lustro
  • szerokość mebla: 180.00 [cm]
  • wysokość mebla: 215.00 [cm]
  • głębokość mebla: 60.00 [cm]

Szafa Alfa 180

Szafa przesuwna do garderoby, sypialni lub salonu.
Nowoczesny design i ciekawa kolorystyka.
Meble wykonane z wysokiej klasy materiałów.
Kolorystyka do wyboru:
dąb sonoma jasny,
dąb sonoma ciemny



Wykonanie:

mocna płyta laminowana
lustro
półki i drążek w środku

Doskonała jakość mebli, niezwykła precyzja wykonania oraz wysoka estetyka
jest od lat doceniana na rynku polskim jak i europejskim. Meble wykonane z wysokiej jakości
płyty laminowanej. Nasze meble to efekt ciągłych poszukiwań harmonii pomiędzy designem, funkcjonalnością i przystępną ceną. Są dopracowane w najdrobniejszym detalu, zwracamy uwagę na jakość wykonania oraz trwałość zastosowanych materiałów.


Czas realizacji:

do 21 dni roboczych

Gwarancja: 24 miesiące

Koszt transportu: Transport GRATIS na terenie całego kraju

* * *
Meble dostarczane są w paczkach do samodzielnego montażu.
Do każdego mebla dołączona jest szczegółowa instrukcja montażu.
W paczkach znajduje się również wyposażenie niezbędne do zmontowania mebli.


Kontakt telefoniczny:
Tel. komórkowy: 513-001-957 | Tel.stacjonarny: (62) 78 26 333


1. Kolorystyka: dąb sonoma ciemny

2. Kolorystyka: dąb sonoma jasny

Wnętrze szafy:


Zobacz inne szafy na pozostałych naszych aukcjach!



Na naszych pozostałych aukcjach znajdziesz:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 60 1090 2590 0000 0001 2412 8750
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszt dostawy zgodnie z opisem w aukcji.

Dane do wpłaty:

MIRJAN
SP. Z O.O.S.K.A.
Łęka Mroczeńska 102
63-604 Baranów
REGON: 146850432
NIP: 5252575205

Bank Zachodni WBK
Nr Konta: 60 1090 2590 0000 0001 2412 8750
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy Sprzedawcy wskazanych w ust. 9 niniejszego paragrafu oraz kosztów wskazanych w ust. 7 niniejszego paragrafu. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od daty wydania towaru Kupującemu lub wskazanej przez niego osobie trzeciej, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie przez Kupującego (lub wskazanej przez niego osoby trzeciej) ostatniego towaru, partii lub części. 3. Do zachowania prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu przed upływem terminu. Oświadczenie można wysłać Sprzedawcy: - pocztą na adres korespondencyjny: Łęka Mroczeńska 102, 63 - 604 Baranów, - mailowo na adres: biuro@mirjan24.pl - wzór formularza o odstąpieniu od umowy znajduje się pod adresem: http://www.mirjan24.pl/img/cms/download/oswiadczenie.pdf 4. W przypadku odstąpienia od umowy na powyższych zasadach, Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ustępu 6 i 7 niniejszego paragrafu. 5. Jeśli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT". 8. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru obciążają Kupującego, a wysokość tych kosztów jest uzależniona od gabarytów odsyłanego towaru. Wysokość tych kosztów jest szacowana maksymalnie na kwotę około 500,00 zł. 9. Zwrot środków na rzecz Kupującego nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 2) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 11. Kupujący odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to koniecznie do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

reklamacje

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego za wady fizyczne i prawne sprzedanego towaru na zasadach wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 oraz art. 5561 – 5563 k.c. 2. Jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem Allegro ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego. 3. Kupujący może złożyć reklamację: a) wypełniając formularz reklamacyjny dostępny pod adresem www.meblemirjan.pl/reklamacje - należy podać pełne dane dotyczące wadliwego produktu (wypełnić wszystkie pola formularza), b) osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem: Łęka Mroczeńska 102, 63 - 604 Baranów, c) pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy: Łęka Mroczeńska 102, 63 - 604 Baranów 4. Reklamacja powinna zawierać: dane Kupującego (imię, nazwisko, adres umożliwiający kontakt z Kupującym), wskazanie reklamowanego towaru i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli dane podane w reklamacji są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia Sprzedawca, przed rozpoznaniem reklamacji, zwróci się do Kupującego o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie. Załączenie do reklamacji kopii paragonu lub faktury ułatwi jej rozpoznanie. 5. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana pocztą na adres podany przez Kupującego, a w przypadku podania adresu e-mail jako adresu do korespondencji, za pośrednictwem poczty e-mail. 6. Jeżeli Kupujący będący konsumentem zażądał wymiany towaru na nowy lub usunięcia wady towaru, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 7. W przypadku gdy towar kupiony za pośrednictwem Allegro ma wadę, Kupujący może skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady, zawartych w przepisach art. 556 – 576 kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, jeżeli wada została stwierdzona w okresie dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu. 8. W przypadku gdy Sprzedawca uznał reklamację Kupującego, a towar ma zostać naprawiony lub wymieniony na nowy, towar należy w miarę możliwości zapakować wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, który Kupujący otrzymał przy zakupie. Po spakowaniu towaru należy powiadomić Sprzedawcę, aby mógł zamówić kuriera w celu odebrania towaru od Kupującego. 9. Roszczenie Kupującego o usunięcie wady lub wymianę rzeczy przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu. 10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Kupującego przy składaniu zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką towaru ponosi Kupujący. 11. Sprzedawca informuje, że Kupujący będący Konsumentem ma prawo zwrócić się do Miejskiego (powiatowego) rzecznika praw konsumentów o pomoc w załatwieniu reklamacji Kupującego. Podczas odbioru towaru prosimy o sprawdzenie czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Ułatwi to w znaczny sposób późniejsze dochodzenie roszczeń przez Sprzedawcę od firmy kurierskiej.

pozostałe informacje

ZNAJDZIESZ TUTAJ NASTĘPUJĄCE INFORMACJE: 1. DANE DO PRZELEWÓW 2. REGULAMIN AUKCJI 3. DOSTAWA 4. CZAS REALIZACJI -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1. DANE DO PRZELEWÓW Pieniądze prosimy przelewać na konto bankowe: Nazwa banku: Bank Zachodni WBK Nazwa firmy: MIRJAN sp. z o.o. sp. k. Numer konta: 60 1090 2590 0000 0001 2412 8750 W tytule przelewu prosimy podać nick użytkownika allegro i nazwę zakupionego przedmiotu. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. REGULAMIN AUKCJI a) Po zakupie prosimy o kontakt e-mail w celu ustalenia szczegółów transakcji takich jak: metoda płatności, koszt transportu czy wybór kolorystyki. b) Każdy nasz klient ma prawo do bardziej szczegółowych informacji na temat produktu, w celu zwiększenia wiedzy na temat danego produktu prosimy o kontakt drogą e-mail lub telefoniczną. c) Wszystkie meble prezentowane przez nas na aukcjach są nowe, zapakowane w oryginalne opakowanie i objętę 24 miesięczną gwarancją. d) Na życzenie klienta na zakupiony towar wystawiamy faktury VAT. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. DOSTAWA Meble dowozimy własnym transportem na terenie całego kraju. Koszt dostawy produktu jest zgodny z opisem danej aukcji. Koszt transportu zależy od gabarytów i ilości zamówionych mebli bez względu na adres dostarczenia na terenie Polski. W przypadku zamówień łączonych ceny dostaw wyliczone zostaną przez konsultanta. Należy pamiętać że zamówienie towaru na który jest zaznaczona dostawa gratis wraz z produktem, na który obowiązuje koszt dostawy będzie skutkowało naliczeniem opłaty za transport wg cennika. Uwaga: Kierowca nie wnosi mebli do mieszkania. Należy zapewnić odpowiednią ilość osób potrzebnych do odebrania mebli od kierowcy i wniesienia ich do domu lub mieszkania Meble dostarczamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 23:00. Nie obsługujemy życzeń klientów w zakresie godzin dostaw. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4. CZAS REALIZACJI a) W trosce o zadowolenie klientów Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby oferta Allegro była aktualizowana na bieżąco, a towary znajdujące się w ofercie Allegro były dostępne. b). Czas realizacji zamówienia wynosi standardowo do 21 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności na koncie Sprzedawcy, a w przypadku wybrania jako formy płatności opłaty za pobraniem, od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. W przypadku ofert w których czas realizacji jest inny niż 21 dni roboczych, jest on zgodny z opisem danej aukcji. c). W przypadku towarów, które nie znajdują się w magazynie Sprzedawcy, ich termin realizacji może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych, w zależności od czasu dostarczenia tych towarów przez dostawców, o czym Kupujący zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej. d). Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Kupującego towarów wymaga więcej czasu niż 30 dni roboczych, Kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie oraz o planowanym terminie dostawy, za pomocą poczty elektronicznej na wskazany przez Kupującego adres e-mail.