Szafa mroźnicza 600L zamrażarka STALGAST 880601 (6912072275)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
4 184,00 zł
z 30 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Kraków, ul. Wincentego Danka 8/LU7, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Szafa mroźnicza zamrażarka 600l STALGAST

(kod 880601)

  • nośność półek do 8 kg
  • cichy agregat
  • urządzenie wykonane z blachy malowanej proszkowo (biała)
  • elektroniczny sterownik temperatury z wyświetlaczem
  • wbudowany zamek na klucz
  • półki mrożące
  • rozmrażanie ręczne
  • nowoczesna konstrukcja
  • wymiary półek WxD: 655x515 mm
  • czynnik chłodniczy R134a 250g
  • klasa klimatyczna: 4
  • posiada atest
  • marka: Stalgast
  • kod: 880601

Dokumenty do pobrania:

Parametry
Atest do gastronomii: Tak
Głębokość - D: 695mm
Karta gwarancyjna: tak
Marka: Stalgast
Moc elektryczna: 0.35kW
Napięcie - U: 230V
Pojemność - V: 600l
Szerokość - W: 775mm
Temperatura max.: -25°C
Temperatura min.: -10°C
Wysokość - H: 1890mm


MASZ DODATKOWE PYTANIA? CHĘTNIE ODPOWIEMY:

(12) 307 11 81 | SKLEP@GASTROPROFIT.P­L


MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY W NASZYM SALONIE SPRZEDAŻY:

UL. WINCENTEGO DANKA 8/LU7, 31-229 KRAKÓW

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!

lub skorzystaj z formularza kontaktowego
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00

Kup ten produkt na raty lub skorzystaj z leasingu!

FINANSOWANIE DLA KLIENTÓW - RATY

FINANSOWANIE DLA KLIENTÓW - LEASING



Popularne produkty z naszej oferty:

Odbiory osobiste:


Wystawiono z oprogramowania

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1000
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1000
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Punkty odbioru

GASTROPROFIT
Wincentego Danka 8/LU7
31-229 Kraków
email: sklep@gastroprofit.pl
tel.: (12) 307 11 81

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 17:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 Ważne informacje:

  • Adres mailowy do zgłoszenia reklamacji: reklamacje@gastroprofit.pl
  • Prosimy o niewysyłanie paczek bez wcześniejszego uzgodnienia ze Sprzedawcą
  • Prawidłowo złożona reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania

Uprawnienie przysługujące Konsumentom i Przedsiębiorcom:

  • Towary objęte są 12-miesięcznym okresem ochrony gwarancyjnej
  • Powyższe nie dotyczy towarów firmy Potis objętych 6-miesięcznym okresem ochrony gwarancyjnej
  • Potwierdzeniem uprawień z tytułu gwarancji jest numer dokumentu zakupu (faktura VAT lub paragon)

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Nazwę firmy lub imię i nazwisko zgłaszającego reklamację oraz adres (w tym adres pod który towar ma zostać odesłany po naprawie)
  • Skan dokumentu zakupu (paragon, faktura VAT)
  • Przedmiot reklamacji (marka/kod towaru)
  • Opis wady

W zależności od produktu:

  • Wysyłamy serwis pod adres nabywcy (towary wielkogabarytowe)
  • Wysyłamy części zamienne (wadliwe należy odesłać na swój koszt pod wskazany przez Sprzedawcę adres w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z nowymi częściami)
  • Towar należy odesłać na własny koszt i ryzyko do wskazanego przez Sprzedawcę serwisu  

Gwarancją nie są objęte:

  • Elementy eksploatacyjne, w szczególności takie jak uszczelki, żarówki
  • Elementy ulegające naturalnemu zużyciu
  • Części zamienne elektryczne i gazowe

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

GASTROPROFIT
ul. Wincentego Danka 8/LU7
31-229 Kraków
Dodatkowe informacje

 

1. REKLAMACJE TRANSPORTOWE:

Konsument proszony jest o sprawdzenie podczas odbioru stanu przesyłki zawierającej zamówiony towar. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia towaru Konsument proszony jest o dokonanie z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, w tym zwłaszcza o spisanie protokołu określającego stan przesyłki (ze szczególnym uwzględnieniem ilości i rodzaju zabezpieczeń, a także naklejek ostrzegawczych na przesyłce oraz okoliczności powstania szkody) i podpisanie go jednocześnie przez pracownika firmy kurierskiej lub przewozowej i odbiorcę przesyłki. W przypadku, o którym mowa powyżej, Konsument informuje Sprzedawcę o zaistniałym fakcie drogą e-mailową lub telefonicznie.

Przedsięborca jest bezwzględnie zobowiązany do zbadania stanu przesyłki i zamówionego towaru w obecności kuriera lub pracownika firmy przewozowej. Jeśli przesyłka lub zamówiony towar nosi ślady uszkodzenia, Przedsiębiorca jest zobowiązany do spisania w obecności kuriera lub pracownika firmy przewozowej protokółu szkody określającego stan przesyłki lub towaru (ze szczególnym uwzględnieniem ilości i rodzaju zabezpieczeń, a także naklejek ostrzegawczych na przesyłce oraz okoliczności powstania szkody) i podpisania go jednocześnie przez pracownika firmy kurierskiej lub przewozowej i odbiorcę przesyłki. Przedsiębiorca jest zobowiązany poinformować Sprzedawcę o zaistniałym fakcie drogą e-mailową w ciągu 24 godzin od momentu wykrycia szkody i spisania protokołu określającego stan przesyłki oraz towaru, a także do przesłania skanu lub zdjęcia protokołu, o którym mowa powyżej, na adres e-mail: reklamacje@gastroprofit.pl. 

W sytuacji gdy Przedsiębiorca odbierze przesyłkę i nie sprawdzi stanu zamówionego towaru, o czym mowa powyżej, wówczas na Przedsiębiorcę przechodzi ryzyko związane z ewentualnymi uszkodzeniami, które nie zostały stwierdzone w momencie dokonywania odbioru w obecności kuriera oraz wszelkie korzyści i ciężary związane z towarem.

W przypadku, gdy uszkodzenie zamówionego towaru lub przesyłki nie zostało wykryte niezwłocznie w obecności kuriera lub pracownika firmy przewozowej, Przedsiębiorca działając w swoim interesie jest bezwzględnie zobowiązany w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki do spisania protokołu szkody określającego stan przesyłki lub towaru (ze szczególnym uwzględnieniem ilości i rodzaju zabezpieczeń, a także naklejek ostrzegawczych na przesyłce oraz okoliczności powstania szkody) i podpisania go jednocześnie przez pracownika firmy kurierskiej lub przewozowej i odbiorcę przesyłki. Przedsiębiorca zgłasza udokumentowaną szkodę właściwej firmie kurierskiej lub przewozowej. 

W związku z powyższym to Przedsiębiorca dochodzi wszelkich  roszczeń od firmy przewozowej lub kurierskiej, w przypadku gdy nie zbadał stanu przesyłki i zamówionego towaru w chwili dostarczenia go przez kuriera lub firmę przewozową.

2. REKLAMACJE TOWARÓW NIEZWIĄZANE Z TRANSPORTEM:

Ważne informacje:

  • Adres mailowy do zgłoszenia reklamacji: reklamacje@gastroprofit.pl 
  • Prawidłowo złożona reklamacja z tytułu rękojmi jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania
  • Prosimy o niewysyłanie paczek bez wcześniejszego uzgodnienia ze Sprzedawcą
  • Sprzedawca każdorazowo wskazuje adres serwisu odpowiedniego dla reklamowanego produktu
  • Uprawienia z tytułu rękojmi przysługują Konsumentom (dla Przedsiębiorców rękojmia wyłączona)

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Imię i nazwisko zgłaszającego reklamację oraz adres (w tym adres pod który towar ma zostać odesłany po naprawie)
  • Skan dowolnego dowodu zakupu 
  • Przedmiot reklamacji (marka/kod towaru)
  • Opis wady

W zależności od produktu:

  • Wysyłamy serwis pod adres nabywcy (towary wielkogabarytowe)
  • Wysyłamy części zamienne (wadliwe należy odesłać pod wskazany przez Sprzedawcę adres w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z nowymi częściami)
  • Towar odpowiednio zabezpieczony i opakowany należy odesłać do wskazanego przez Sprzedawcę serwisu. W przypadku uznania reklamacji przez Sprzedawcę zwraca on rzeczywisty (udokumentowany) koszt wysyłki poniesiony przez Konsumenta, o którym mowa powyżej, z zastrzeżeniem że wysokość zwracanej Konsumentowi kwoty pokrywającej koszt wysyłki, będzie nie wyższa niż maksymalny koszt/cena/należność za wysyłkę danego towaru zgodnie z najtańszą opcją według cennika Poczty Polskiej z dnia wysyłki towaru. Zwrot jest dokonywany na rachunek bankowy Konsumenta 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GASTROPROFIT
ul. Wincentego Danka 8/LU7
31-229 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. WAŻNE INFORMACJE:

  • Zgłoszenie odstąpienia na prosimy wysłać na adres mailowy reklamacje@gastroprofit.pl lub w formie pisemnej na wskazany poniżej adres do zwrotu towaru
  • Adres do zwrotu: GASTROPROFIT | ul. Wincentego Danka 8/LU7 | 31-229 Kraków | (12) 307 11 81

2. UPRAWNIENIE USTAWOWO PRZYSŁUGUJĄCE WYŁĄCZNIE KONSUMENTOM:

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm. ), Konsument (osoba w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego) ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Przepis ten nie obowiązuje w przypadku części zamiennych, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych oraz gdy towar jest tworzony na indywidualne zamówienie (w szczególności meble ze stali nierdzewnej). W ww. przypadkach zwroty nie będą przyjmowane przez Sprzedawcę. Po odstąpieniu od umowy, Konsument otrzyma od Sprzedawcy zwrot pieniędzy za towar i jego dostawę (do kwoty najtańszej opcji przesyłki dostępnej dla danego towaru).

3. NIEODEBRANIE TOWARU LUB ODMOWA PRZYJĘCIA PRZESYŁKI PRZEZ KONSUMENTA:

W przypadku nieodebrania nieuszkodzonej przesyłki z towarem, Konsument ponosi koszty odesłania towaru do Sprzedawcy oraz jest zobowiązany do dokonania względem Sprzedawcy kompensaty do wartości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru oraz pokrycia kosztu magazynowania towaru według cennika (24,60 zł brutto/doba) do czasu jego odebrania i opłacenia należnej opłaty za towar. W razie nieodebrania przez Konsumenta towaru przechowywanego w magazynie, pierwsze wezwanie do zapłaty kosztów, o których mowa powyżej, zostanie wysłane po upływie 14 dni magazynowania towaru. W przypadku nieodebrania bądź odmowy odebrania przez Konsumenta towaru wysłanego za pobraniem, Konsument ponosi całkowity koszt wysłania towaru do niego oraz jego odesłania do Sprzedawcy. Dodatkowo w sytuacji, gdy przesyłka za pobraniem będzie magazynowana, Konsument zobowiązany jest także do pokrycia kosztu magazynowania towaru zgodnie z cennikiem (24,60 brutto/doba).

4. NIEODEBRANIE TOWARU LUB ODMOWA PRZYJĘCIA PRZESYŁKI PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ:

W przypadku nieodebrania zamówionego towaru bądź też odmowy jego odebrania przez Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem, Klient zobowiązuje się do pokrycia kary umownej w wysokości 61,5 zł brutto (słownie: „sześćdziesiąt jeden zł 50/100”), a także kosztów dostawy poniesionych przez Sprzedawcę oraz kosztów magazynowania towaru (24,6 zł brutto/doba) do czasu jego odbioru i uiszczenia należnej opłaty za towar i ponowną wysyłkę przedmiotu zamówienia.

5. ZWROT PEŁNOWARTOŚCIOWEGO TOWARU PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW:

W wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Sprzedawcy i na warunkach indywidualnie przez niego określonych, w terminie 3 dni od daty wysłania towaru dopuszczalna jest możliwość zwrotu towaru przez Przedsiębiorcę. W takim przypadku Przedsiębiorca jest zobowiązany do pokrycia opłaty logistycznej w wysokości 15% ceny katalogowej brutto zwracanego towaru z dnia sprzedaży oraz kosztu dostarczenia towaru, o którym mowa powyżej, na własny koszt i ryzyko do magazynu wskazanego przez Sprzedawcę. Zwrot pieniędzy za towar, pomniejszony o opłatę logistyczną oraz koszt przesyłki do Klienta, odbywa się na wskazany rachunek bankowy.

O sprzedającym

gastroprofit_pl
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

441

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • (12) 307 11 81
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

TELEFON:  

(12) 307 11 81 

E-MAIL: 

sklep@gastroprofit.pl 

DANE DO PRZELEWÓW:   

Konto: 68 1160 2202 0000 0001 0559 8048 | GASTROPROFIT | ul. Wincentego Danka 8/LU7 | 31-229 Kraków   

SKLEP STACJONARNY:   

GASTROPROFIT | ul. Wincentego Danka 8/LU7 | 31-229 Kraków | pon-pt 8-17 | GPS: N50° 5' 35.2968" E19° 55' 37.5492" 

O NAS:

Od 10 lat zajmujemy się kompleksowym wyposażeniem obiektów gastronomicznych. Zespół GASTROPROFIT tworzą ludzie dla których praca jest również pasją. Naszym priorytetem są doskonałe relacje z Klientami, dlatego dokładamy starań, by każdy był zadowolony z naszych usług. Działamy na terenie całej Polski. Posiadamy sklep stacjonarny w Krakowie oraz własny serwis.

Pozostałe informacje

REGULAMIN 

1. ZAWARCIE UMOWY I JEJ REALIZACJA

Informacje o towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Klient (Konsument lub Przedsiębiorca), przesyłając zamówienie, składa ofertę zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, której przedmiotem są towary oferowane przez Sprzedawcę na platformie Allegro. Złożenie zamówienia przez Klienta nie jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. Umowa uznana jest za zawartą, gdy Sprzedawca potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji lub wysyłkę towaru. 

2. WYSYŁKA I DOSTAWA 

Czas wysyłki podany w ofercie, dotyczy zamówień składanych do godziny 10:00 w dni robocze. Dla zamówień składanych po godzinie 10:00 i w dni wolne od pracy, czas wysyłki może ulec wydłużeniu o kolejny dzień roboczy. Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Przesyłka powinna dotrzeć w ciągu 1 dnia roboczego od nadania (przesyłki paletowe 2 dni robocze). Jeśli dostawa się przedłuża, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy i uniknięcia nieporozumień.  Prosimy o sprawdzenie przesyłki i jej zawartości podczas odbioru od kuriera/przewoźnika. Informacje dotyczące procedury reklamacyjnej związanej ze szkodami transportowymi znajdują się w zakładce "Reklamacja". Informacje dotyczące nieodebrania lub odmowy przyjęcia przesyłki znajdują się w zakładce "Zwroty". Prosimy o dokładne zapoznanie się z procedurą. 

3. PRZESYŁKI POBRANIOWE 

Maksymalna kwota pobrania realizowanego przez przewoźnika wynosi 10000 zł. Jeśli wartość przedmiotu z oferty przekracza ww. kwotę, różnicę należy wpłacić na konto Sprzedawcy.

4. DOWÓD ZAKUPU: 

Do każdego produktu wystawiamy paragon, a na życzenie fakturę VAT 23%. Domniemuje się, iż Klient składając zamówienie przy użyciu danych z nr NIP, dokonuje zakupu w związku z działalnością gospodarczą i faktura wystawiona będzie na dane Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem. Klient niebędący Konsumentem akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Ze względu na realizację wysyłek z różnych magazynów, Klient o którym mowa powyżej nie może domagać się dołączenia dowodu zakupu do przesyłki.

5. MEBLE NIERDZEWNE: 

Wszystkie meble nierdzewne są produkowane na zamówienie. Przybliżony czas realizacji to 14 dni roboczych. W przypadku większych zamówień oraz w okresach świątecznych czas ten ulega wydłużeniu. Opcja wysyłki za pobraniem wymaga zaliczki 20% wartości zamówienia (pozostała część płatna przy odbiorze). Zamówienie zostaje przekazane na produkcję po zaksięgowaniu należności za towar lub zaliczki na poczet realizacji zlecenia. Zamówienie przekazane do produkcji nie może zostać zmodyfikowane lub anulowane. 

6. OPISY PRODUKTÓW: 

Wymiary produktów podajemy według parametrów: [szerokość] x [głębokość] x [wysokość]. W przypadku ofert z produktami tworzonymi na indywidualne zamówienie (w szczególności meble ze stali nierdzewnej), zdjęcia mają charakter wzoru i mogą przedstawiać produkty o innych wymiarach. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt. 

7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH: 

Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie GASTROPROFIT Bartłomiej Trenda oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta (imię, nazwisko/ nazwa firmy, adres, numer telefonu, adres mailowy) jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Klienci mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia. 

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: 

Sporne sytuacje staramy się rozwiązać polubownie, dlatego jeśli mają Państwo jakiś problem związany z transakcją, prosimy o kontakt. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego. Wszelkie spory w przypadku Konsumenta będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Konsument w celu pozasądowego rozwiązania sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z Platformy ODR  dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wszelkie spory w przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd w właściwy dla siedziby Sprzedawcy.