Szafa ENEGO 23 Szynaka *48H* WYPRZEDAŻ! (6912167260)

zakończona
804,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 140,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 190,00 zł
  • lokalizacja: Biłgoraj, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • ilość drzwi: szafa trzydrzwiowa
  • głębokość mebla (cm): 59.0 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 157.0 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 199.0 [cm]
  • informacje dodatkowe: szafa z wyposażeniem
  • kolor mebla: hawana
  • styl: nowoczesny
MEBLE SALONOWE
Infolinia: tel: 84 688 10 57, kom:784 056 025
Masz pytania ? Napisz do nas na GG! gg: 36818566
e-mail: sprzedaz@bim-meble.p­l Jesteśmy do Państwa dyspozycji: Pn.- Pt. (8:00 - 16:00)

WYPRZEDAŻ

1119 zł teraz 804 zł

Szafa ENEGO 23 producent SZYNAKA MEBLE

Wymiary (wys./szer./gł.) 199/157/59 cm.

• Pojemna szafa 3-drzwiowa.
• Nowoczesna, minimalistyczna stylistyka.
• Duża przestrzeń do zawieszania zajmująca lewą i środkową część szafy zwieńczona półką.

• Posiada 5 półek na ubrania w prawej cześć szafy.
• Prosty w formie, niemal niewidoczny uchwyt.

Kolor :

  • dąb niagara + havana

Wykonanie:

  • płyta meblowa laminowana

Mebel na gwarancji. Do samodzielnego montażu.

Uwaga: Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Życzymy udanych zakupów

KONTAKT
Infolinia: tel: 84 688 10 57, kom: 784 056 025
e-mail: sprzedaz@bim-meble.p­l
gg: 36818566
PŁATNOŚĆ
Dane do przelewu: BIM Sp. z o.o., ul. Nadstawna 12A, 23-400 Biłgoraj
Bank Millennium S.A. Nr konta bankowego: 83 1160 2202 0000 0002 3805 7389
W tytule przelewu proszę wpisać:nick oraz numer aukcji.
DOSTAWA
Dostawa: Firma Kurierska
REGULAMIN

Regulamin oraz informacje dotyczące wysyłki oraz zwrotów/reklamacji dostępne są na stronie "O mnie”

W naszej ofercie znajdą Państwo meble takich producentów jak: Black Red White ( BRW ), Forte, Fadome, Cama Meble, Szynaka, Dąb Gdynia, Baggi, Signal, AEK, Odrodzenie Olesno i wiele innych.

Wszystkie zdjęcia są własnością firmy BIM. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie ich w celach marketingowych bez naszej zgody jest zabronione. Elementy dekoracyjne widoczne na zdjęciach nie są przedmiotem aukcji. Kolor produktu w rzeczywistości może się nieznacznie różnić. Wynika to z indywidualnych ustawień monitora.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 83 1160 2202 0000 0002 3805 7389
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 140,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 190,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

BIM Sp. z o.o.
Nadstawna 12a
23-400 Biłgoraj
NIP: 9181000987
REGON: 060032855
KRS: 0000234780

kontakt

  • 084 688 10 57
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 784 056 025
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

pozostałe informacje

Zasady aukcji: Jeżeli przed zalicytowaniem macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości dotyczące przedmiotu lub przebiegu aukcji prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.Po zalicytowaniu prosimy o potwierdzenie e-mailem poniższych informacji: - informacji o wybranej formie zapłaty za meble ( wpłata na rachunek, płatność za pobraniem) - informacji o rodzaju zakupionych mebli (np.wybrany kolor, wzór itp.) - informacji o danych adresowych i telefonicznych (jeżeli są inne niż podane w allegro) - danych do faktury (na życzenie) - danych niezbędnych do zakupu na raty Wszystkie wystawione meble na aukcjach są nowe i posiadają gwarancję.Oferta dotyczy tylko Klientów allegro. Raty: Istnieje możliwość zakupu towaru na raty: - Santander Raty - CreditAgricole Raty Szersze informacje na temat procedury zakupu na raty można otrzymać telefonicznie lub mailowo. Płatności: Formy płatności: - przelewem na konto: Bank Millennium 83116022020000000238057389 - PayU - płatność przelewem za pośrednictwem serwisu Allegro - gotówką - przy odbiorze zamówionego towaru Wysyłka towaru: Towar wysyłany jest następnego dnia po otrzymaniu wpłaty lub następnego dnia po złożonym zamówieniu w przypadku przesyłki za pobraniem.Towar wystawiony na aukcjach dostępny jest w ciągu 2-5 dni, w innym przypadkach czas realizacji jest podany każdorazowo na aukcji. Dostawa towaru: - firma kurierska - przesyłki paletowe dostarczane są pod drzwi budynku.Firma kurierska nie świadczy usługi wnoszenia. Nabywca odbierając towar zobowiązany jest do sprawdzenie w momencie odbioru, czy przesyłka jest kompletna i nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu Warunkiem rozpatrzenia reklamacji w przypadku stwierdzenia uszkodzenia w transporcie lub braku w przesyłce jest poprawne spisanie przez pracownika firmy kurierskiej "Protokołu Reklamacji" w dniu doręczenia.Uszkodzeni transportowe i braki należy zgłaszać w terminie do 7 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki. Zgłoszenia po tym terminie nie będą uwzględniane. ODBIÓR OSOBISTY możliwy jest w naszych Salonów: 1. Magazyn BIM , ul Konopnickiej 4, 22-670 Bełżec 2. Magazyn TOP MEBLE, ul Tuchowska 80, 33-100 Tarnów

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Hurtownia BIM
ul. Konopnickiej 4
22-670 Bełżec
PL
Dodatkowe informacje

 

[ODSTĄPIENIE OD UMOWY]

  1. Zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 z późn. zm.) Kupujący - mający status Konsumenta ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w drodze złożenia oświadczenia Sprzedawcy w terminie 14 dni od daty, w której Kupujący objął w posiadanie Produkt nabyty w ramach zawartej Umowy przenoszącej jego własność.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu należy składać bezpośrednio do Sprzedawcy:
    1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: marta@bim-meble.pl

lub

  1. pisemnie na adres: ul. Nadstawna 12a, 23-400 Biłgoraj.
  2. Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość.
  3. W razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży Konsument zobowiązany jest do niezwłocznego odesłania Produktu na swój koszt do Sprzedawcy na adres: BIM Sp. z o.o., Hurtownia BIM, ul. Konopnickiej 4, 22-670 Bełżec, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.
  4. W przypadku, gdy Produktu nie można odesłać w zwykły sposób pocztą Sprzedawca jest obowiązany do jego odebrania na swój koszt.
  5. Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym i kompletnym, zapakowany w sposób zapewniający jego zabezpieczenie przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Do zwracanego Produktu powinien być dołączony dowód jego zakupu. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z Produktu w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedawca zwróci niezwłocznie Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez niego sposobu dostawy innego, niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę), a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu Produktu od Kupującego. Zwrot płatności nastąpi na rachunek bankowy Konsumenta lub na jego kartę płatniczą, tj. w sposób odpowiadający formie zapłaty przez niego za zamówiony Produkt, chyba że wyraził on zgodę na inny sposób zwrotu należności.

 

[WYŁĄCZENIE PRAWA KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY]


  1. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
BIM Sp. z o.o.
ul Nadstawna 12 a
23-400 Biłgoraj
PL
Dodatkowe informacje

 

[GWARANCJE I REKLAMACJE]


  1. Produkt może posiadać gwarancję producenta, importera lub Sprzedawcy.
  2. Szczegółowe uprawnienia Kupującego z tytułu udzielonej Gwarancji, jak również sposoby i warunki ich realizacji, określone są przez Gwaranta w dokumencie gwarancyjnym.
  3. Gwarancja co do jakości rzeczy sprzedanej nie wyłącza, ani też nie zawiesza, tudzież nie ogranicza uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi za wady Produktu.
  4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za niezgodność Produktu z umową, w tym za jego wady fizyczne i prawne na podstawie obowiązujących przepisów prawa polskiego.
  5. Reklamacje dotyczące niezgodności Produktu z umową należy składać do Sprzedawcy:
    1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: marta@bim-meble.pl

lub

  1. pisemnie na adres: ul. Nadstawna 12a, 23-400 Biłgoraj.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej: dane osobowe lub nazwę Kupującego, dane teleadresowe, opis niezgodności Produktu z umową sprzedaży, dzień powstania, stwierdzenia lub ujawnienia się wady oraz wskazania przewidzianych przepisami prawa roszczeń na wypadek potwierdzenia zasadności zgłoszonej reklamacji. W przypadku, gdy zgłoszenie będzie niekompletne Sprzedawca będzie uprawniony do wezwania Kupującego do uzupełnienia zgłoszenia reklamacyjnego.
  3. Z powodu niezgodności Produktu z umową sprzedaży Kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny Produktu albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo też usunie jego wad. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę, albo Sprzedawca nie wymienił Produktu na wolny od wad, bądź też jego wad nie usunął. Jeżeli Kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem zaproponowanym przez Sprzedawcę.
  4. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu nie jest istotna.
  5. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Kupującego, będącego Konsumentem, żądanie uznaje się za uzasadnione. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Sprzedawca poinformuje Kupującego pisemnie, bądź na adres poczty elektronicznej Kupującego.
  6. Gdy realizacja żądań Kupującego wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego Produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.
  7. Sprzedawca w ramach E-Sklepu prezentuje cyfrowe zdjęcia oferowanych Produktów, przy czym zastrzega, iż mogą wystąpić nieznaczne – spowodowane względami technicznymi różnice – między wyglądem Produktów na zdjęciach, a rzeczywistym wyglądem Produktów, w szczególności dotyczące kolorystyki zamawianych Produktów.