Szafa chłodnicza 650l nierdzewna GN 2/1 STALGAST (6912071538)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
3 936,83 zł
z 30 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Kraków, ul. Wincentego Danka 8/LU7, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Szafa chłodnicza 650l nierdzewna GN 2/1 STALGAST

(kod 840590)

  • elektroniczny termostat
  • w komplecie 3 półki z tworzywa sztucznego GN 2/1
  • IV strefa klimatyczna (+43°C)
  • pojemność brutto/netto 650/376 l.
  • nośność półek - 60 kg równomiernie rozłożonego towaru
  • cyfrowy wyświetlacz
  • automatyczne odszranianie
  • filtr przeciwpyłkowy
  • grubość ścianki 60 mm
  • regulowane nóżki ze stali nierdzewnej
  • samodomykające drzwi z zamkiem
  • profilowany uchwyt otwierania drzwi
  • obudowa zewnętrzna wykonana ze stali nierdzewnej komora wykonana z anodowanego aluminium
  • możliwość dokupienia dodatkowych prowadnic
  • wymiary wew. WxDxH (mm) 540x680x1380
  • 21 prowadnic
  • chłodzenie statyczne z wentylatorem mieszającym
  • czynnik roboczy R134a 230g

Dokumenty do pobrania:

Parametry
Atest do gastronomii: Tak
Głębokość - D: 810mm
Karta gwarancyjna: tak
Marka: Stalgast
Materiał wykonania: stal nierdzewna
Moc elektryczna: 0,46kW
Napięcie - U: 230V
Pojemność - V: 650l
Szerokość - W: 680mm
Temperatura max.: 8°C
Temperatura min.: 2°C
Wysokość - H: 2000mm


MASZ DODATKOWE PYTANIA? CHĘTNIE ODPOWIEMY:

(12) 307 11 81 | SKLEP@GASTROPROFIT.P­L


MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY W NASZYM SALONIE SPRZEDAŻY:

UL. WINCENTEGO DANKA 8/LU7, 31-229 KRAKÓW

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!

lub skorzystaj z formularza kontaktowego
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00

Kup ten produkt na raty lub skorzystaj z leasingu!

FINANSOWANIE DLA KLIENTÓW - RATY

FINANSOWANIE DLA KLIENTÓW - LEASING



Popularne produkty z naszej oferty:

Odbiory osobiste:


Wystawiono z oprogramowania

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1000
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1000
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Punkty odbioru

GASTROPROFIT
Wincentego Danka 8/LU7
31-229 Kraków
email: sklep@gastroprofit.pl
tel.: (12) 307 11 81

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 17:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 Ważne informacje:

  • Adres mailowy do zgłoszenia reklamacji: reklamacje@gastroprofit.pl
  • Prosimy o niewysyłanie paczek bez wcześniejszego uzgodnienia ze Sprzedawcą
  • Prawidłowo złożona reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania

Uprawnienie przysługujące Konsumentom i Przedsiębiorcom:

  • Towary objęte są 12-miesięcznym okresem ochrony gwarancyjnej
  • Powyższe nie dotyczy towarów firmy Potis objętych 6-miesięcznym okresem ochrony gwarancyjnej
  • Potwierdzeniem uprawień z tytułu gwarancji jest numer dokumentu zakupu (faktura VAT lub paragon)

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Nazwę firmy lub imię i nazwisko zgłaszającego reklamację oraz adres (w tym adres pod który towar ma zostać odesłany po naprawie)
  • Skan dokumentu zakupu (paragon, faktura VAT)
  • Przedmiot reklamacji (marka/kod towaru)
  • Opis wady

W zależności od produktu:

  • Wysyłamy serwis pod adres nabywcy (towary wielkogabarytowe)
  • Wysyłamy części zamienne (wadliwe należy odesłać na swój koszt pod wskazany przez Sprzedawcę adres w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z nowymi częściami)
  • Towar należy odesłać na własny koszt i ryzyko do wskazanego przez Sprzedawcę serwisu  

Gwarancją nie są objęte:

  • Elementy eksploatacyjne, w szczególności takie jak uszczelki, żarówki
  • Elementy ulegające naturalnemu zużyciu
  • Części zamienne elektryczne i gazowe

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

GASTROPROFIT
ul. Wincentego Danka 8/LU7
31-229 Kraków
Dodatkowe informacje

 Ważne informacje:

  • Adres mailowy do zgłoszenia reklamacji: reklamacje@gastroprofit.pl 
  • Prawidłowo złożona reklamacja z tytułu rękojmi jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania
  • Prosimy o niewysyłanie paczek bez wcześniejszego uzgodnienia ze Sprzedawcą
  • Sprzedawca każdorazowo wskazuje adres serwisu odpowiedniego dla reklamowanego produktu
  • Uprawienia z tytułu rękojmi przysługują Konsumentom (dla Przedsiębiorców rękojmia wyłączona)

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Imię i nazwisko zgłaszającego reklamację oraz adres (w tym adres pod który towar ma zostać odesłany po naprawie)
  • Skan dowolnego dowodu zakupu 
  • Przedmiot reklamacji (marka/kod towaru)
  • Opis wady

W zależności od produktu:

  • Wysyłamy serwis pod adres nabywcy (towary wielkogabarytowe)
  • Wysyłamy części zamienne (wadliwe należy odesłać pod wskazany przez Sprzedawcę adres w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z nowymi częściami)
  • Towar odpowiednio zabezpieczony i opakowany należy odesłać do wskazanego przez Sprzedawcę serwisu (w przypadku uznanej reklamacji Sprzedawca zwraca koszt najtańszej przesyłki zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej z dnia wysyłki)

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GASTROPROFIT
ul. Wincentego Danka 8/LU7
31-229 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 WAŻNE INFORMACJE:

  • Zgłoszenie odstąpienia na prosimy wysłać na adres mailowy reklamacje@gastroprofit.pl lub w formie pisemnej na wskazany poniżej adres do zwrotu towaru
  • Adres do zwrotu: GASTROPROFIT | ul. Wincentego Danka 8/LU7 | 31-229 Kraków | (12) 307 11 81

UPRAWNIENIE USTAWOWO PRZYSŁUGUJĄCE WYŁĄCZNIE KONSUMENTOM:

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm. ), Konsument (osoba w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego) ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Przepis ten nie obowiązuje w przypadku części zamiennych, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych oraz gdy towar jest tworzony na indywidualne zamówienie (w szczególności meble ze stali nierdzewnej). W ww. przypadkach zwroty nie będą przyjmowane przez Sprzedawcę. Po odstąpieniu od umowy, Konsument otrzyma od Sprzedawcy zwrot pieniędzy za towar i jego dostawę (do kwoty najtańszej opcji przesyłki dostępnej dla danego towaru).

NIEODEBRANIE TOWARU LUB ODMOWA PRZYJĘCIA PRZESYŁKI PRZEZ KONSUMENTA:

W przypadku nieodebrania nieuszkodzonej przesyłki z towarem, Konsument ponosi koszty odesłania towaru do Sprzedawcy oraz jest zobowiązany do dokonania względem Sprzedawcy kompensaty do wartości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru oraz pokrycia kosztu magazynowania towaru według cennika (24,60 zł brutto/doba) do czasu jego odebrania i opłacenia należnej opłaty za towar. W razie nieodebrania przez Konsumenta towaru przechowywanego w magazynie, pierwsze wezwanie do zapłaty kosztów, o których mowa powyżej, zostanie wysłane po upływie 14 dni magazynowania towaru. W przypadku nieodebrania bądź odmowy odebrania przez Konsumenta towaru wysłanego za pobraniem, Konsument ponosi całkowity koszt wysłania towaru do niego oraz jego odesłania do Sprzedawcy. Dodatkowo w sytuacji, gdy przesyłka za pobraniem będzie magazynowana, Konsument zobowiązany jest także do pokrycia kosztu magazynowania towaru zgodnie z cennikiem (24,60 brutto/doba).

NIEODEBRANIE TOWARU LUB ODMOWA PRZYJĘCIA PRZESYŁKI PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ:

W przypadku nieodebrania zamówionego towaru bądź też odmowy jego odebrania przez Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem, Klient zobowiązuje się do pokrycia kary umownej w wysokości 61,5 zł brutto (słownie: „sześćdziesiąt jeden zł 50/100”), a także kosztów dostawy poniesionych przez Sprzedawcę oraz kosztów magazynowania towaru (24,6 zł brutto/doba) do czasu jego odbioru i uiszczenia należnej opłaty za towar i ponowną wysyłkę przedmiotu zamówienia.

ZWROT PEŁNOWARTOŚCIOWEGO TOWARU PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW:

W wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Sprzedawcy i na warunkach indywidualnie przez niego określonych, w terminie 3 dni od daty wysłania towaru dopuszczalna jest możliwość zwrotu towaru przez Przedsiębiorcę. W takim przypadku Przedsiębiorca jest zobowiązany do pokrycia opłaty logistycznej w wysokości 15% ceny katalogowej brutto zwracanego towaru z dnia sprzedaży oraz kosztu dostarczenia towaru, o którym mowa powyżej, na własny koszt i ryzyko do magazynu wskazanego przez Sprzedawcę. Zwrot pieniędzy za towar, pomniejszony o opłatę logistyczną oraz koszt przesyłki do Klienta, odbywa się na wskazany rachunek bankowy. 

O sprzedającym

gastroprofit_pl
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

444

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • (12) 307 11 81
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

TELEFON: (12) 307 11 81 

E-MAIL: sklep@gastroprofit.pl 

Od 10 lat zajmujemy się kompleksowym wyposażeniem obiektów gastronomicznych. Zespół GASTROPROFIT tworzą ludzie dla których praca jest również pasją. Naszym priorytetem są doskonałe relacje z Klientami, dlatego dokładamy starań, by każdy był zadowolony z naszych usług. Działamy na terenie całej Polski. Posiadamy sklep stacjonarny w Krakowie oraz własny serwis.

Pozostałe informacje

DANE DO PRZELEWÓW:  

Konto: 68 1160 2202 0000 0001 0559 8048 | GASTROPROFIT | ul. Wincentego Danka 8/LU7 | 31-229 Kraków  

SKLEP STACJONARNY:  

GASTROPROFIT | ul. Wincentego Danka 8/LU7 | 31-229 Kraków | pon-pt 8-17 | GPS: N50° 5' 35.2968" E19° 55' 37.5492"

ZAWARCIE UMOWY I JEJ REALIZACJA: 

Informacje o towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Klient, przesyłając zamówienie, składa ofertę zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, której przedmiotem są towary oferowane przez Sprzedawcę w platformie Allegro. Złożenie zamówienia przez Klienta nie jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem uznana jest za zawartą w przypadku potwierdzenia przyjęcia oferty przez Sprzedawcę w formie zmiany statusu zamówienia oznaczającą przyjęcie zamówienia do realizacji lub wysyłkę towaru.  

DOSTAWA: 

Czas wysyłki podany w ofercie, dotyczy zamówień składanych do godziny 10:00. Dla zamówień składanych po godzinie 10:00, czas wysyłki może ulec wydłużeniu o kolejny dzień roboczy. Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Przesyłka powinna dotrzeć w ciągu 1 dnia roboczego od nadania (przesyłki paletowe 2 dni robocze). Jeśli dostawa się przedłuża, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy i uniknięcia nieporozumień. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W razie stwierdzenia uszkodzeń lub braków, należy spisać z kurierem protokół szkody (z uwzlględnieniem informacji o zastosowanych zabezpieczeniach i oznaczeniach ostrzegawczych) i niezwłocznie poinformować nas o zaistniałej sytuacji. Pozwoli to na szybkie zakończenie reklamacji. Maksymalna kwota pobrania realizowanego przez przewoźnika wynosi 10000 zł. Jeśli wartość przedmiotu z oferty przekracza ww. kwotę, różnicę należy wpłacić na konto Sprzedawcy tytułem zaliczki na poczet realizacji zamówienia.

FAKTURY: 

Do każdego produktu wystawiamy paragon, a na życzenie fakturę VAT 23%. Domniemuje się, iż Klient składając zamówienie przy użyciu danych (np. z podaniem nazwy firmy, nr NIP itp.) dotyczących prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, dokonuje zakupu w związku z taką działalnością i faktura wystawiona będzie na dane Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem. Klient niebędący Konsumentem akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Ze względu na realizację wysyłek z różnych magazynów, Klient nie może domagać się dołączenia dowodu zakupu do przesyłki.

MEBLE NIERDZEWNE:

Wszystkie meble nierdzewne z naszej oferty są produkowane na zamówienie. Przybliżony czas realizacji to 14 dni roboczych. W przypadku większych zamówień oraz w okresach świątecznych czas ten ulega wydłużeniu. Opcja za pobraniem wymaga zaliczki 20% wartości zamówienia (pozostała część płatna przy odbiorze). Zamówienie przekazane do realizacji nie może zostać anulowane.

OPISY PRODUKTÓW: 

Wymiary produktów podajemy według parametrów: szerokość x głębokość x wysokość. W przypadku ofert z produktami tworzonymi na indywidualne zamówienie (w szczególności meble ze stali nierdzewnej), zdjęcia mają charakter wzoru i mogą przedstawiać produkty o innych wymiarach. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt. 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:

Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie GASTROPROFIT Bartłomiej Trenda oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta (imię, nazwisko/ nazwa firmy, adres, numer telefonu, adres mailowy) jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Klienci mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE: 

Sporne sytuacje staramy się rozwiązać polubownie, dlatego jeśli mają Państwo jakiś problem związany z transakcją, prosimy o kontakt. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego. Wszelkie spory w przypadku Konsumenta będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wszelkie spory w przypadku Klienta nie będącego jednocześnie Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd w właściwy dla siedziby Sprzedawcy.