System linkowy GOLD - A3 poziom (6542159098)

zakończona
200,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Łomża
  • czas wysyłki: do 2 dni
502 391 110 koyot@koyot.com.pl

Dane kontaktowe


Kontakt telefoniczny
tel. 86 262 58 58
kom: 502 391 110
email: koyot@koyot.com.pl

Godziny otwarcia:
Pon-Pt : 8.00 - 16.00

Weekendy tylko kontakt mailowy.

Wysyłka


Przesyłki Kurierskie są nadawane firma Kurierską Fedex lub DPD

Formy płatności


- PRZEDPŁATA NA KONTO
Płatności za towar na numer:
PEKAO S.A.
36 1240 5628 1111 0010 5357 1602
- POBRANIE KURIER

Dzisiaj na aukcji oferujemy

System linkowy GOLD - A3 poziom
System linkowy przeznaczony jest do prezentacji certyfikatów, plakatów, broszur, ofert cenowych, promocji, zdjęć itd. Pozwala na szybką i łatwą wymianę treści bez ingerencji w zamontowaną konstrukcję.
Doskonale sprawdza się w witrynach okiennych oraz na powierzchniach ściennych.

System zawiera: 4 display'e formatu A3 w poziomie

Specyfikacja techniczna:
  • DISPLAY dwustronny, wykonany jest z bezbarwnej plexi, giętej na dole - plakat jest stabilnie osadzony.
  • UCHWYTY DO PLEXI - 16 E-clip'ów mocujących plexi z linkami
  • 2 STALOWE LINKI - każda o długości 3 m i grubości 1,8 mm. Można docinać linkę do pożądanej długości
  • UCHWYTY MOCUJĄCE SYSTEM do ściany
Montaż:
Do montażu nie jest potrzebna wykwalifikowana osoba ani specjalistyczne narzędzia. System wysyłamy gotowy do montażu do ściany, ramy okiennej lub w szynie galeryjnej (ZESTAW NIE ZAWIERA SZYNY)


Dostępne formaty:
210x297 mm - A4 PION, 105x148 mm - A6 POZIOM


Opcjonalnie:
Możliwość połączenia wielu formatów i ilości display'ów w dowolnej konfiguracji.

... dziękujemy i zapraszamy ponownie ...
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 36 1240 5628 1111 0010 5357 1602
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
W przypadku zainteresowanie większa ilością przedmiotu prosimy o kontakt. koyot@koyot.com.pl lub 502391110
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 502391110
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwroty tylko i wyłącznie gdy kupujący jest konsumentem Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE 1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionego towaru w stanie wolnym od wad. Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji odnośnie wykonania umowy drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedawca ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 2. Reklamację należy składać w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy, b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy, d. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3. Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji. 4. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.