SYRENA ALARMU MERCEDES S KLASA W221 A2218208526 (6912094252)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
30,00 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • Czechy 60,00 zł
  • lokalizacja: Przyszowice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: mercedes-Benz (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 2 [kg]

opis

                                           NA WSZYSTKIE SPRZEDAWANE CZĘŚCI UDZIELAMY GWARANCJI ROZRUCHOWEJ

Przedmiot oferty to:

SYRENA ALARMU   A2218208526

DO:

MERCEDES S-KLASA W221 3.2 CDI 2006r

Kontakt w razie pytań, pod wskazanymi numerami:  

602-323-094

512-130-121

lub  

323014350

323014351 

Wymontowano z:

  • Marka/Model - Mercedes  S-klasa W221
  • Rocznik - 2006r. (23.03.2006)
  • Typ/Wersja - Long
  • Przebieg - 208,000km
  • Silnik/Skrzynia - 320 CDI 642.930 / 7G 722.902
  • Kolor - 755 Bright silver metallic clear coat paint
  • Wnętrze/Dodatki - 201A Black/Anthracite (9E71, 9E72), 7J16 Alpaca Gray (materiał podsufitki)
  • Drewno H03 - Wood Burled Walnut Veneer Matt
  • Kamera wsteczna
  • Comand DVD APS
  • Telefon pokładowy

Kontakt mailowy:     robcar2004@o2.pl

  • Odpowiadamy jak najszybciej ale niekiedy w natłoku zamówień, odpowiedź może być nieco opóźniona. Prosimy o cierpliwość.
  • Ze względu na często błędnie naliczane koszta wysyłki, informujemy że zawsze zwracamy nadpłaty z tytułu podwójnego kosztu wysyłki.
  • Szanujemy wszelkie przepisy ustaw o handlu i konsumentach, dlatego nie ma obaw o respektowanie praw.
  • Wysyłki realizujemy do godz 14.00 - 14.30 przewoźnikami: DPD, FedEx, Raben, DHL.
  • Jeżeli towar nie spełnia Państwa oczekiwań, prosimy o kontakt. Załatwimy sprawę tak aby każdy był zadowolony.
  • Każdy zakup jest objęty 14-dniową gwarancją rozruchową (chyba, że inaczej zaznaczono w opisie przedmiotu)

ZAPRASZAMY

D/W  #0617 - #0817

NR3

Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: Przyszowice, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
70,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Czechy
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Irlandia
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Rosja
pierwsza sztuka
120,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Słowacja
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Szwecja
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Holandia
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Litwa
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Białoruś
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Norwegia
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Ukraina
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Włochy
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Francja
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Belgia
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Dania
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Hiszpania
pierwsza sztuka
120,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Austria
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
2

Punkty odbioru

Firma Robcar
Gliwicka 34
44-178 Przyszowice
woj. śląskie
email: robcar2004@o2.pl
tel.: 602-323-094

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota 08:00 - 14:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Gwarancji udzielamy standardowo każdemu kupującemu, włącznie z  przedsiębiorcami.

Okres gwarancji to 1 (jeden) miesiąc  kalendarzowy.

Zgłaszane reklamacje należy przesyłać na adres mail  robcar2004@o2.pl  lub  listownie.

Do opisu usterki należy dołączyć kopię faktury otrzymanej z  warsztatu/serwisu który dokonywał naprawy.

Wysyłany przez nas towar zawsze jest znakowany/plombowany.  Usunięcie plomb czy odesłanie towaru bez naszego oznakowania, skutkuje utratą  prawa do reklamacji.

Reklamacji nie podlega kolorystyka towaru. W wyniku stosowania  doświetlania zdjęć czy indywidualnych ustawień monitora u odbiorcy, kolory na  zdjęciu mogą się różnić od rzeczywistych na co nie mamy wpływu.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Robcar Sp. z o.o.
Gliwicka 34
44-178 Przyszowice
Dodatkowe informacje

Klient ma prawo zareklamować uszkodzony towar.

W przypadku reklamacji należy odesłać jej przedmiot  najtańszym środkiem transportu (np. poczta priorytet) bez  pobrania (Nie odbieramy przesyłek pobraniowych!). 
Tylko za taką formę odesłania Sprzedawca zobowiązuje się  zwrócić należność. 
Można również w toku ustaleń indywidualnych, wnieść o transport  własny Sprzedawcy tj. zostaje wysłany do Kupującego przewoźnik, po odbiór  przedmiotu reklamacji. 
W tym przypadku należy wskazać miejsce odbioru, zakres godzin  (muszą to być godziny robocze) oraz dane osoby przekazującej przedmiot  reklamacji oraz uprzednio spakować towar tak aby pozostał zabezpieczony na czas  transportu. 
 
  Zgodnie z ustawą, do procedury zwrotu/reklamacji  NIE JEST WYMAGANE posiadanie oryginalnego  opakowania czy paragonu.   
  Firma ROBCAR Sp. z o.o. zastrzega sobie 14 dniowy okres na  rozpatrzenie reklamacji


 Reklamacje, które  dotyczą uszkodzeń powstałych w czasie transportu rozpatrywane będą tylko  w momencie rozpakowania towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia  tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z kurierem protokołu  reklamacyjnego (odpowiedni druk reklamacyjny posiada kurier). Po  odbiorze przesyłki należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i  sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem, oraz czy towary  nie są uszkodzone. W razie konieczności należy spisać protokół i  natychmiast złożyć reklamację w firmie kurierskiej (zgłoszenie  uszkodzenia towaru w transporcie). Protokół reklamacji spisany w  obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych  reklamacji. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone od uszkodzenia i  zaginięcia. W przypadku uszkodzenia przesyłki firma Robcar nie pozostaje  stroną w dochodzeniu odszkodowania, wszystkie roszczenia należy  kierować do sprawcy zniszczenia czyli przewoźnika. Dokładamy wszelkich  możliwych starań w celu zabezpieczenia każdej przesyłki.
 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Robcar Sp. z o.o.
Gliwicka 34
44-178 Przyszowice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Celem skutecznego odstąpienia od zakupu/zwrotu bez podania przyczyny, wymagamy oświadczenia woli na piśmie (mail, notatka dołączona do zwracanego  towaru) najlepiej wg. wzoru zalecanego przez UOKiK lub Allegro: 

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html 


W  razie wątpliwości, zalecamy lekturę praw obowiązujących obecnie w zakresie ochrony konsumenta: http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/ 


Podstawą  prawną powyższych zapisów jest: Dz.U. 2014 poz. 827 - Ustawa z dnia 30  maja 2014 r. o prawach konsumenta (z datą wejścia w życie 25.12.2014).  


Niedopełnienie obowiązków konsumenta wynikających z zapisów owej ustawy i  orzecznictwa UOKiK, skutkuje utratą prawa do odstąpienia od umowy/zwrotu bez podania przyczyny. 


Prawo konsumenta do zwrotu  bez podania przyczyny, przysługuje do momentu usunięcia plomb zabezpieczających przed ingerencją we wnętrze/podzespoły. Ich  usunięcie/modyfikacja jest równoznaczne z naruszeniem zapisu ustawy o  szczególnych prawach konsumenta, mówiącym o tzw. "granicach zwykłego  zarządu". 


Koszt zwrotu ponosi Kupujący. 


Prawo do zwrotu nie  dotyczy zakupów dokonanych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (zakupy na fakturę VAT).

O sprzedającym
robcar_2004
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

188

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 602323094
  • 323014350
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:30 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Robcar Sp. z o.o.

ul. Gliwicka 34

44-178 Przyszowice

tel. 32 301 43 50

tel. 32 301 43 51 

tel. kom 602 323 094

tel. kom 512 130 121

            

Pozostałe informacje

Robcar Sp. z o.o.

ul. Gliwicka 34

44-178 Przyszowice

tel. 032 301 43 50 lub 51  

tel. kom  602 323 094

e-mail: robcar2004@o2.p

Nasza firma od 14 lat zajmuje się sprzedażą części używanych do pojazdów różnych marek z całego świata. Staramy się stale rozszerzać nasz asortyment tak by móc zadowolić każdego klienta. 

Od 2011 roku w ofercie mamy również części nowe, oryginalne oraz zamienniki w atrakcyjnych cenach.

Prowadzimy wysyłkę większości naszego asortymentu na terenie całego kraju oraz po uzgodnieniu kosztów i warunków wysyłki, także do krajów UE.

Poniżej kilka warunków i praw dotyczących zakupów w naszym sklepie:

1. Prosimy o rozsądne i przemyślane zakupy.

Nic nie stoi na przeszkodzie by skontaktować

się z nami by móc upewnić się w kwestii dopasowania

części do zapotrzebowania.

2. Każdego klienta traktujemy poważnie i z kulturą.

Mamy nadzieję że i klient tak potraktuje nas.

3. Każdy wysyłkowo zakupiony u nas towar, można zwrócić do 14 dni w ramach gwarancji rozruchowej oraz ustawy, o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

Paczki ze zwrotami proszę wysyłać BEZ POBRANIA na adres:

ROBCAR Sp. z o.o.

ul. Gliwicka 34

44-178 Przyszowice

4. Przesyłki pobraniowe nie zostaną przyjęte. 

5. Prosimy o trochę rozsądku i wyobraźni, przykładowy tytuł aukcji:

"klamka lewa bmw" ze zdjęciem pokazującym ją na drzwiach danego

pojazdu, nie oznacza że kupuje się całe drzwi a jedynie to co zawarte w opisie aukcji.

6. Nie wysyłamy za pobraniem:

a/ Szyb samochodowych i niektórych przedmiotów ponad gabaryt uznany przez przewoźnika w jego tabeli,

b/ Osobom z kontem JUNIOR,

c/ Osobom z komentarzami negatywnymi na temat odbioru przesyłki.

7. Zwroty należności itp. obsługujemy w terminie do 14 dni roboczych, od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.

8. Klient ma prawo zareklamować uszkodzony towar. Reklamacje, które

dotyczą uszkodzeń powstałych w czasie transportu rozpatrywane będą tylko

w momencie rozpakowania towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia

tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z kurierem protokołu

reklamacyjnego (odpowiedni druk reklamacyjny posiada kurier). Po

odbiorze przesyłki należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i

sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem, oraz czy towary

nie są uszkodzone. W razie konieczności należy spisać protokół i

natychmiast złożyć reklamację w firmie kurierskiej (zgłoszenie

uszkodzenia towaru w transporcie). Protokół reklamacji spisany w

obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji. 

Przesyłki kurierskie są ubezpieczone od uszkodzenia i zaginięcia. 

W przypadku uszkodzenia przesyłki firma Robcar nie pozostaje stroną w dochodzeniu odszkodowania, wszystkie roszczenia należy kierować do sprawcy zniszczenia czyli przewoźnika. 

Dokładamy wszelkich możliwych starań w celu zabezpieczenia każdej przesyłki.