Sypialnia Komplet Beta IV HELVETIA Monastery Szafa (6912090453)

cena kup teraz
2 896,00 zł
z 2000 sztuk

kolor/wzór:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • styl: nowoczesny

opis

Komplet BETA IV dąb monastery/dąb monstery - czarny

22ZB16

Czas realizacji: od 2 do 6 tygodni!

DOSTAWA GRATIS NA TERENIE CAŁEGO KRAJU!

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ NASTĘPUJĄCE ELEMENTY:

  • Szafa Beta 22ZB1678 (szer/wys/gł) 221/210/61 cm
  • Łóżko Beta 160/200 (szer/wys/gł) 166/90/205 cm
  • 2 x Stolik nocny Beta 22 (szer/wys/gł) 46/56/41 cm

UWAGA: Łóżko nie posiada materaca i stelaża. Do naszych łóżek ze względu na ich konstrukcję sugerowane jest użycie materacy zespolonych ze stelażem lub ewentualnie stelaża na sztywnej ramie i materaca.

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE SYSTEMU:

  • meble wykonane z wysokiej jakości płyty laminowanej 16 mm
  • płyta imitująca strukturę drewna
  • przesuwna forma
  • atrakcyjna kolorystyka dąb monastery - czarny
  • meble pakowane w paczki do samodzielnego montażu
  • czytelne instrukcje w komplecie
  • bryły odporne na zarysowania i światło słoneczne
  • ponadczasowy design
  • solidna konstrukcja
  • 2 lata gwarancji

KOLEKCJA BETA to wyjątkowe zestawienie brył producenta Helvetia, które w prosty sposób odzwierciedla zapotrzebowanie osób na funkcjonalne meble. Wysokiej jakości płyta laminowana użyta do produkcji poszczególnych elementów gwarantuje odporność na zarysowania i działanie promieni słonecznych. Dostępność atrakcyjne kolorystyki dębu monastery w połączeniu z czernią sprawia, ze meble komponują się z większością wnętrz. W ramach systemu producent oferuje pojemne szafy przesuwne, wygodne łóżka w dwóch rozmiarach, stolik nocny oraz komodę (kod produktu: ###15857### ).

KOLORYSTYKA:

Dąb monastery/Dąb monastery - czarny 

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1

Punkty odbioru

Czarna 825
37-125 Czarna
email: biuro@meble-bogart.pl
tel.: 791161616

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 20:00
  • Sobota - Niedziela 09:00 - 17:00

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Meble-Bogart.pl Łukasz Grata
Czarna 825
37-125 Czarna
Dodatkowe informacje

1.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 2.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 3.Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@meble-bogart.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Meble-Bogart.pl
Czarna 825
37-125 Czarna

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2.Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 3.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 4.Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 5.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6.Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7.Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 8.W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 9.Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 10.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 11.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 12.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 13.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym

HELVETIA
98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

199

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,6

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 791161616
  • 791161616
poniedziałek - piątek
sobota - niedziela
08:00 - 20:00
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

Meble-Bogart.pl - autoryzowany sklep marki Helvetia


Nasz sklep internetowy Meble-bogart.pl  oferuje nie tylko szerokie spektrum produktów, ale także kompleksowy zakres usług takich jak doradztwo, gwarancja opieki i profesjonalnego serwisu w trakcie całego procesu zakupowego. Jesteśmy do Państwa dyspozycji, by udzielić pomocy w doborze mebli do aranżacji pomieszczeń.


Motto: „Piękna Strona Twego Wnętrza” jest dla nas inspiracją w codziennej pracy. 


***Meble dostarczamy bezpiecznie własnym transportem***



Nasi Doradcy pomogą w wyborze!  


Zadzwoń: 791 16 16 16 


Napisz: biuro@meble-bogart.pl 


Pozostałe informacje

DOSTAWA:

1.Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2.Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.

3.Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.

4.Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych.

5.Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”.

6.Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia

7.W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.

8.Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.

9.Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub

telefonicznie.

10.Sprzedawca,zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.

11.W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego

odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

WNOSZENIE MEBLI:

W trasę wyjeżdża jeden kierowca, który nie ma obowiązku wniesienia mebli do mieszkania. Mogą Państwo jednak liczyć na jego życzliwą pomoc. Jest to usługa odpłata, której koszt ustala się bezpośrednio z kierowcą dowożącym meble.

Należy pamiętać by przy większych produktach zorganizować sobie drugą osobę do pomocy!  

Koszt dostawy nie łączy się z  kosztem wniesienia. Są to inne kwoty narzucone zarówno przez sprzedawcę jak i osobę dowożącą meble.

W przypadku przesyłek dostarczanych przez firmę spedycyjną - kurier nie jest zobowiązany do wnoszenia mebli!