Sypialnia INDIRA F TRANSPORT GRATIS SZYBKO (6482270617)

9 dni do końca
cena kup teraz
1 496,00 zł
z 10 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: CAŁA POLSKA
  • czas wysyłki: do 14 dni
  • stan: nowy
  • elementy zestawu: łóżko, szafka nocna, szafa, inne


Czas realizacji

Około 10 - 20 dni roboczych (po zaksięgowaniu wpłaty na koncie). Przed zakupem skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia dostępności poszczególnych elementów oraz terminu dostawy.


Telefon:
Email: allegro@vexon.pl

Jeżeli kupujesz u Nas godzisz się na nasz regulamin aukcyjny.
W trakcie każdego zakupu jesteś zobowiązany do podania poprawnego adresu wysyłki oraz nr telefonu. Dane te najlepiej umieścić w Formularzu Zakupu Allegro. Późniejsza ich zmiana może być niemożliwa z uwagi na bardzo krótki czas realizacji zamówienia. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient zostanie niezwłocznie o tym poinformowany. Zawsze dokładamy wszelkich starań aby towar był na stanie.
Towar który kupujesz na naszych aukcjach jest nowy i każdorazowo sprawdzany przed wysłaniem.

Sypialnia INDIRA Zestaw F

Opis
  • Kolor korpusu:
  • dąb monastery
  • Kolor frontu:
  • dąb monastery / czarne szkło
  • Korpus:
  • płyta laminowa o strukturze drewna odporna na zarysowania i działanie promieni słonecznych
  • Front:
  • płyta laminowa o strukturze drewna odporna na zarysowania i działanie promieni słonecznych
  • Inne:
  • Oświetlenie:
  • Nie dotyczy
  • Cichy domyk:
  • NIE (jako opcja dodatkowa)
  • Pojemnik na pościel:
  • NIE (jako opcja dodatkowa)
  • Stelaż:
  • Tak w komplecie
  • Szuflady:
  • W szufladach został zamontowany system prowadnic rolkowych
  • Materac:
  • NIE (jako opcja dodatkowa - więcej informacji poniżej)
  • Samodzielny montaż:
  • TAK
  • Gwarancja:
  • 24 miesiące
  • W skład zestawu wchodzą tylko poniższe elementy. Wszystkie pozostałe akcesoria np.: sprzęt RTV, obrazy, lampy, artykuły dekoracyjne, NIE wchodzą w skład zestawu.

    Wykaz wszystkich dostępnych brył z tej kolekcji mebli znajduje się w dolnej części opisu.

    Szczegóły:

    Możliwość wyboru elementów z poniższego zestawienia:



    Zobacz inne zestawy:

    Zobacz nasze pozostałe aukcje:

    Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

    PaneleAllegro.pl

    wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
      • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 57 1240 1792 1111 0010 2543 3161
      • BRE BANK SA 89 1140 2004 0000 3602 6495 2609
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska
    kolejna sztuka:
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 15 dni
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa
    kolejna sztuka:
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 15 dni
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Koszty wysyłek zagranicznych ustalane indywidualnie.
    Wystawiam faktury VAT
    Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

    dane sprzedawcy

    Kliencie, jeśli wybrałeś formę płatności za pobraniem to będziemy się kontaktować zaraz po przyjęciu zamówienia, celem potwierdzenia numeru telefonu, oraz adresu wysyłki. Nie odebranie połączenia może spowodować wydłużenie terminu realizacji. Adres do zwrotów jest inny niż dane firmy i zależy od rodzaju i marki asortymentu. Prawidłowy adres zwrotu (Polski) zostanie podany w momencie odebrania zgłoszenia. W trakcie dokonywania zakupu Klient zobowiązany jest do podania poprawnego adresu wysyłki oraz nr telefonu. Dane te muszą być umieszczone w Formularzu Zakupu Allegro. Późniejsza ich zmiana może być niemożliwa z uwagi na bardzo krótki czas realizacji. W przypadku braku towaru w magazynie, zostaniesz niezwłocznie o tym poinformowany. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby towar był dostępny. W przypadku towarów nieprefabrykowanych nie przysługuje prawo zwrotu.

    kontakt

    zwroty

    czas na zwrot: 14 dni

    adres do zwrotu:
    Klient zostanie poinformowany
    o prawidłowym adresie drogą mailową
    - lub telefonicznie
    Polska
     
    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. - Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. - Koszt odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi sprzedający tylko wtedy gdy towar zostanie zapakowany w oryginalne niezniszczone opakowanie, towar nie był montowany, folie ochronne nie zostały ściągnięte a sprzedający wyśle kuriera po odbiór przesyłki, w innym przypadku koszt odesłania towaru ponosi kupujący. - Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. - Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć na piśmie (wzór do pobrania z http://allegro.vexon.pl/formularz_zwrotu_towaru.pdf ) - Przesyłki pobraniowe nie będą odbierane. Wpłacone pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie (ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy)

    reklamacje

    Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy tylko pod adresem poczty elektronicznej allegro@vexon.pl. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nr tel, nick allegro, - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, - zdjęcia wad reklamowanego przedmiotu. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. O rozpatrzeniu Klient informowany jest poprzez e-mail lub telefonicznie Reklamacji nie podlegają wady powstałe wskutek niewłaściwego używania produktu Do reklamacji składanych drogą mailową sprzedawca prosi o dołączenie zdjęć wadliwego produktu oraz dokładnego opisu reklamacji. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur! Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim w Rzeszowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl w zakładce 'Rozstrzyganie sporów konsumenckich'.

    pozostałe informacje

    CZAS REALIZACJI Poprawny czas realizacji podawany jest bezpośrednio w opisie aukcji ( czas podawany przez allegro jest tylko czasem orientacyjnym). Czas realizacji obowiązuje na moment złożenia zamówienie, jest on dynamiczny i ulega zmianie zależnie od momentu wyświetlenia aukcji. ( zdjęcie jest generowane automatycznie z każdą odsłoną aukcji) -------------------------------------------- GWARANCJA 24 m-ce dla osób fizycznych -------------------------------------------- TOWAR JEST NOWY Większość to produkty w paczkach do samodzielnego montażu. (za wyjątkiem niektórych przedmiotów gotowych do użytkowania) -------------------------------------------- OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. -------------------------------------------- ZADATEK W sytuacjach jeśli kupujący wybiera opcje płatność za pobraniem a kupuje towar nieprefabrykowany możemy zażądać wpłaty zadatku w wysokości 10-30%, termin realizacji liczony jest wtedy od momentu zaksięgowania środków na naszym koncie. -------------------------------------------- UWAGA !!! Po odebraniu przesyłki klient jest zobowiązany do sprawdzenia czy wszystkie dostarczone paczki, elementy zgadzają się z zamówieniem. O ewentualnych brakach powinien poinformować nas w jak najszybszym terminie ( powyżej 4 dni od odbioru przesyłki reklamacje z tyt. braków w dostawie mogą być nie uznawane) Jeśli paleta/paczka wygląda na uszkodzoną klient jest proszony o spisanie protokołu szkody z kurierem ( na protokole należy wpisać symbole z uszkodzonych paczek) a samą przesyłkę należy odebrać - doślemy tylko uszkodzone elementy/paczki. W przypadku późniejszego stwierdzenia szkody niedającej się z zewnątrz zauważyć proszę o spisanie protokołu szkody nie później niż w terminie do 7 dni od daty przyjęcia przesyłki. Dodatkowo każda paczka z elementami wrażliwymi zawiera znaki ostrzegawcze w postaci naklejek, podpisując protokół szkody proszę zwrócić uwagę, czy jest to zaznaczone oraz czy są wyszczególnione ew. uszkodzenia opakowania zewnętrznego jak i wewnętrznego (wgniecenia/rozdarcia itd.). Jeśli w przesyłce znajdowała by się paczka/element nie widniejący w specyfikacji lub nie zamawiany nie należy go rozpakowywać/montować tylko poinformować nas o zaistniałej sytuacji.