Switch TP-LINK TL-SL2210 8x10/100 Gigabit SFP Rack (6483111406)

12 dni do końca
cena kup teraz
269,00 zł
z 20 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 0,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • lokalizacja: RZESZÓW oraz wysyłkowo CAŁA POLSKA
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

17 250 94 34 515 200 068 allegro@apollo.pl





TP-Link TL-SL2210

Kod produktu: TL-SL2210
  • 8 portów 10/100Mb/s, 1 port 10/100/1000Mb/s, gigabitowy slot SFP
  • Rozbudowane funkcje zabezpieczające ruch sieciowy, w tym obsługa VLAN 802.1Q, Port Security oraz Storm control umożliwiają skuteczne zabezpieczenie sieci lokalnej.
  • Możliwość zoptymalizowania transmisji głosowych oraz wideo dzięki funkcjom QoS (L2/L3/L4) oraz IGMP snooping.
  • Zarządzanie z wiersza poleceń oraz poprzez przeglądarkę internetową, obsługa SNMP oraz RMON umożlwiają wygodne zarządzanie urządzeniem.
Opis | Specyfikacja | Galeria | Gwarancja

Opis produktu

do góry
Zastosowanie produktu
Przełącznik Smart TL-SL2210 firmy TP-LINK wyposażony jest w 8 portów 10/100Mb/s, 1 port 10/100/1000Mb/s oraz 1 gigabitowy slot SFP. Urządzenie zapewnia dużą wydajność przesyłania danych, zaawansowane funkcje zabezpieczeń oraz QoS oraz rozbudowane funkcje zarządzania ruchem w warstwie drugiej.
Przełącznik TL-SG2210 jest ekonomicznym rozwiązaniem przeznaczonym dla małych i średnich firm. Posiada użyteczne funkcje zabezpieczające. Funkcja Storm control chroni przed występowaniem zjawiska burzy rozgłoszeniowej pakietów Broadcast, Multicast oraz Unicast. Funkcja QoS (Quality of Service) dla warstw 2 do 4 zapewnia rozszerzone możliwości optymalizowania transmisji danych. Ponadto możliwość łatwego zarządzania poprzez przeglądarkę internetową, wiersz poleceń, oraz obsługa protokołów SNMP i RMON umożliwia szybką konfigurację i ograniczenie przestojów. Przełącznik TL-SG2210 stanowi idealne rozwiązanie dla grup roboczych i działów poszukujących ekonomicznych, szybkich przełączników brzegowych.
Zaawansowane funkcje QoS
Aby umożliwić jednoczesne płynne transmisje danych, głosowe oraz wideo, przełącznik wyposażony jest w rozbudowane funkcje QoS. W celu zapewnienia płynności przesyłania danych administrator może ustalić priorytety transmisji danych w oparciu o priorytet portów, protokoły 802.1P oraz DSCP. Ponadto możliwość utworzenia głosowego VLAN zapewnia wysoką wydajność połączeń VoIP.
Liczne funkcje konfiguracyjne warstwy drugiej
W celu zwiekszenia ilości możliwych zastosowań przełączniki TL-SG2210 wyposażone są w szereg funkcji zarządzania warstwy drugiej, obejmujący obsługę VLAN 802.1Q, izolację portów, mirroring portów, STP/RSTP/MSTP, agregację portów oraz funkcję kontroli przepływu 802.3x. Dodatkowo wyposażony jest w liczne funkcje konserwacyjne, takie jak wykrywanie połączeń loop back, diagnostyka kabli oraz IGMP snooping. Funkcja IGMP snooping umożliwia inteligentne przesyłanie transmisji strumieniowych multicast tylko do określonych subskrybentów, a funkcje IGMP throttling oraz IGMP filtering skutecznie ograniczają dostęp do transmisji multicast dla niepowołanych użytkowników.
Rozbudowane możliwości zarządzania urządzeniem
Przełącznik TL-SG2210 jest urządzeniem łatwym w użytkowaniu i zarządzaniu. Oferuje wiele przyjaznych dla użytkownika możliwosci zarzadzania, takich jak intuicyjny graficzny interfejs użytkownika (GUI) obsługiwany poprzez przeglądarkę internetową oraz interfejs wiersza poleceń (CLI). Obsługa protokołów SNMP (v1/2/3) oraz RMON umożliwiają urządzeniu wysyłanie komunikatów o nieprzewidzianych zdarzeniach oraz monitoring statusu urządzenia.

Specyfikacja techniczna

do góry
Standardy i protokoły IEEE 802.3i, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab,
IEEE802.3z, IEEE 802.3x, IEEE 802.1d,
IEEE 802.1s, IEEE 802.1w, IEEE 802.1q,
IEEE 802.1p
Porty

8 portów RJ45 10/100Mb/s (Auto-Negocjacja /Auto MDI/MDIX)

1 port RJ45 10/100/1000Mb/s
1 gigabitowy Slot SFP

Okablowanie sieciowe 10BASE-T: Kabel UTP kat. 3, 4 lub 5 (do 100m)
100BASE-TX/100­0Base-T: Kabel UTP kat. 5, 5e, lub wyższej (do 100m)
100BASE-FX:MMF­,SMF
1000BASE-X: MMF, SMF
Bezwentylatorowy Tak
Zasilanie 100~240VAC, 50/60Hz
Wymiary (SxGxW) 294 * 180 * 44 mm
Pobór prądu Maksymalnie: 4,9W (220V/50Hz)
Przepustowość 5,6Gb/s
Szybkość przekierowań pakietów 4,2Mp/s
Tablica adresów MAC 8k
Bufor pakietów 4,1Mb
Ramki jumbo 10KB
Funkcja Quality of Service

Obsługa priorytetowania 802.1p CoS/DSCP

Obsługa 4 kolejek priorytetowania

Harmonogram kolejek SP, WRR, SP+WRR
Cechy przełącznika warstwy 2

IGMP Snooping V1/V2/V3

STP/RSTP/MSTP
Filtro­wanie/ochrona BPDU
Ochrona TC/Root
Wykrywanie połączeń loopback
Kontrola przepływu 802.3x

Sieci VLAN Obsługa protokołu IEEE802.1Q, do 512 grup VLAN oraz 4096 identyfikatorów VID
Listy kontroli dostępu Filtrowanie pakietów oparte o źródłowe i docelowe adresy MAC (L2~L4)
Adres MAC, adres IP, porty TCP/UDP, standard 802.1p,DSCP, VLAN ID.
Bezpieczeństwo transmisji SSH v1/v2
SSL v2/v3/TLSv1
Port Security
Broadcast/M­ulticast/Unknown-uni­cast Storm Control
Zarządzanie Interfejs przeglądarki internetowej GUI, interfejs linii poleceń CLI
SNMP v1/v2c/v3, zgodne z publicznymi bibliotekami MIB i prywatnymi bibliotekami MIB TP-LINK
RMON (grupy 1, 2, 3, 9)
Monitorowanie CPU
Port Mirroring
Automatycz­ne ustawianie czasu: SNTP
Aktualizacja firmware: poprzez przeglądarkę internetową oraz TFTP
Diagnostyka: test VCT
Logi systemu, publiczne biblioteki MIB
Certyfikaty CE, FCC, RoHS
Zawartość opakowania TL-SG2216
Kabel zasilający
Instrukcj­a instalacji
Płyta CD
Zestaw elementów montażowych
Gumowe nóżki
Wymagania systemowe Microsoft® Windows® 98SE, NT, 2000, XP, Vista™/7/8/8.1/10, MAC® OS, NetWare®, UNIX® lub Linux.

Galeria

do góry

Gwarancja i zwroty

do góry
  • Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, pochodzą bezpośrednio od producenta lub od polskiego dystrybutora.
  • Gwarancja 24-miesiące pozwoli Ci spać spokojnie!
  • Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • U nas masz pewność, że kupujesz sprzęt z pełnym wsparciem serwisowym.

Dlaczego my

do góry

NAJLEPSZA CENA

ZADOWOLENI KLIENCI

WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE

Dbając o Twoją satysfakcję z zakupów zawsze staramy się oferować produkty w nnajlepszych cenach. Dajemy Ci najbardziej atrakcyjne okacje.
Posiadamy 99.9% pozytywnych komentarzy od tysięcy zadowolonych klientów. 15 lat doświadczenia na rynku pozwoliło na na zdobycie pozycji lidera sprzedaży wiodących marek.

STANDARD ALLEGRO

FACHOWA OBSŁUGA

MOŻLIWOŚĆ ZWROTU

Możesz być pewny rzetelnej i terminowej obsługi którą potwierdza przyznany na STANDARD ALLEGRO. Dzięki doskonałej Obsłudze zawsze możesz liczyć na fachowe doradztwo zarówno przed zakupem jak i po dokonanej transakcji. Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań.

Wysyłki i odbiory

do góry
Fakturę VAT wysyłamy mailowo
Odbiór osobisty nic nie kosztuje!
Wysyłki kurierskie realizuje DHL
Fakturę VAT wysyłamy do Ciebie drogą elektroniczną. Do wszystkich transakcji dołączamy dowód zakupu w formie elektronicznej (e-Faktura).
Wylicytuj produkt i skontaktuj się z nami, a my dostarczymy go bezpośrednio do jednego z naszych oddziałów. Zazwyczaj potrzebujemy jednego dnia roboczego na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu Apollo.

W trosce o Twoje zamówienie współpracujemy z najlepszymi. Zamówienia kurierem wysyłamy za pośrednictwem firmy DHL.

Punkty odbioru osobistego

Rzeszów

ul. Grunwaldzka 1

pn-pt 9:30-18, so 9-14

tel.: 17 852 09 00

mobile: 515 200 062

Rzeszów

ul. Rejtana 20

(budynek Karowa Office)

pn-so 10-21, nd 10-20

tel.: 17 230 65 50

mobile: 515 200 058

Tarnów

ul. Kaczkowskiego 1

pn-pt 9-17, so 9-14

tel.: 14 620 10 13

mobile: 515 200 063

Raty

do góry

Chcesz zakupić sprzęt na raty? Oferujemy kompleksową obsługę "przez Internet" w systemach ratalnych Santander. By rozpocząć procedurę zakupu "na raty", wylicytuj wybrany produkt w serwisie Allegro (lub skorzystaj z opcji "Kup teraz"), a następnie napisz do nas maila na adres raty@apollo.pl z informacją, że dana transakcja ma zostać przeprowadzona w systemie ratalnym.



Wybierz produkt

Zadzwoń do nas

17 250 94 34
lub napisz: raty@apollo.pl

Wypełnij wniosek

Odbierz towar,

ciesz się zakupem!

Informujemy, że okres kredytowania wynosi od 10 do 36 miesięcy.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty pomiędzy 9:00-14:00. Skontaktuj się z nami bezpośrednio przez allegro@apollo.pl, infolinię 17 250 94 34 lub przy pomocy formularza allegro .

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 73124047511111001018261438
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
List ekonomiczny 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
WYSYŁKA "LISTEM EKONOMICZNYM" JEST NIEUBEZPIECZONA i NIEMONITOROWANA! - BRAK POTWIERDZENIA NADANIA ORAZ MOŻLIWOŚCI ŚLEDZENIA PRZESYŁKI. JEŻELI ZALEŻY CI NA SZYBKIEJ BEZPROBLEMOWEJ DOSTAWIE NIE POLECAMY TEGO RODZAJU DOSTAWY.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Apollo Sp. z o.o.
Leszka Czarnego 5
35-615 Rzeszów
 
POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: Apollo Sp. z o.o. ul. Leszka Czarnego 5 35-615 Rzeszów Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Login allegro......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................ OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).

reklamacje

I. Warunki reklamacji. Konsument. 1. Sprzedający jest obowiązany dostarczyć Konsumentowi towar konsumpcyjny wolny od wad fizycznych i prawnych. 2. Sprzedający odpowiada względem Konsumenta, który nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar konsumpcyjny), jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania ma wadę fizyczną lub prawną na zasadach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady rzeczy, uregulowaną w Dziale II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz.U. 2014.121. t.j.). 3. Reklamacje dotyczące wadliwości towaru konsumpcyjnego, Konsument składać może: a) osobiście w jednym z Lokali przedsiębiorstwa wskazanych w pkt. I. od (1) do (4) powyżej, w którym Konsument dokonał odbioru osobistego towaru, bądź b) pisemnie na adres Sprzedającego: Apollo Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 4, 35-068 Rzeszów. 4. Dokonując reklamacji bądź to osobiście, bądź to na piśmie zgodnie z ust. 3 powyżej Konsument winien dokonać opisu stwierdzonej wady i wskazać datę stwierdzenia wady, określić swoje żądanie w związku ze zgłaszaną wadliwością oraz przedstawić Sprzedającemu dowód zakupu towaru i dostarczyć Sprzedającemu reklamowany towar, z tym zastrzeżeniem, że dla zachowania terminu do złożenia reklamacji, wystarczy wysłanie do Sprzedającego zawiadomienia o stwierdzonej wadliwości przed jego upływem. Kupujący może dostarczyć Sprzedającemu reklamowany towar za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. 5. W związku ze zgłoszoną w drodze reklamacji wadliwością towaru konsumpcyjnego, Konsumentowi przysługuje żądanie naprawy rzeczy albo jej wymiany na rzecz wolą od wad, albo obniżenia wysokości ceny, albo odstąpienia od umowy, o ile wada jest istotna. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 6. Sprzedający w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji w przedmiocie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową - ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta i zgłoszonego żądania oraz powiadomi Konsumenta o sposobie dalszego postępowania. 7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada towaru konsumpcyjnego zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy sprzedanej Konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się jednak przed upływem terminu dwóch lat od dnia wydania rzeczy. W terminach określonych w tym punkcie Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 8. Istnienie uprawnień Konsumenta z tytułu wadliwości towaru nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli taka została udzielona. II. Warunki reklamacji. Przedsiębiorca. 1.Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru, w stosunku do Kupujących będących Przedsiębiorcą jest wyłączona. 2.Sprzedający może udzielić Kupującemu będącemu Przedsiębiorcą gwarancji na zasadach odrębnie określonych.

pozostałe informacje

Chcesz odebrać towar osobiście? Nie ma problemu! Wylicytuj towar na aukcji i skontaktuj się z nami, a my dostarczymy go bezpośrednio do jednego z naszych oddziałów. Zazwyczaj potrzebujemy zaledwie jednego dnia roboczego (od momentu otrzymania informacji) na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu APOLLO. RZESZÓW I ul. Grunwaldzka 1 35-068 Rzeszów pn-pt 9:30-18, so 9-14 store@apollo.pl tel. 17 852 09 00 mobile: 515 200 062 RZESZÓW II ul. Rejtana 20 (budynek Karowa Office) pn-so 10-21, nd 10-20 rejtana@apollo.pl tel. 17 230 65 50 mobile: 515 200 058 TARNÓW ul. Kaczkowskiego 1 33-100 Tarnów pn-pt 9-17, so 9-14 tarnow@apollo.pl tel. 14 620 10 13 mobile: 515 200 063