ŚWIEŻAKI PLUSZAKI CEBULA MASKOTKI BIEDRONKA (6541953668)

Od 12-12-2016 do 31-12-2016 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
18 osób kupiło 19 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
19,99 zł
z 208 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 18,00 zł
  • lokalizacja: Pekin
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 6 m +
  • certyfikaty i opinie: CE
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • materiał: tkanina, pianka

Kontakt

e-mail - PHU.OR@wp.pl

Wysyłka

Przesyłka pocztowa
rejestrowana
18 zł

Płatności

(preferowana forma)
lub
mBank 04 1140 2004 0000 3302 5011 4450
(wymagane potwierdzenie)

Regulamin

Przed zakupem koniecznie zapoznaj się z regulaminem "1.2.3." na stronie "O mnie". Kliknij
Przebieg transakcji:
1. Po zakupie Kupujący wybiera sposób zapłaty.
2. Po zaksięgowaniu wpłaty rozpoczyna się procedura przygotowania zamówienia do wysyłki (2-5 dni roboczych).
3. Do Kupującego wysyłana jest informacja o wysyłce i numer rejestracyjny przesyłki, na podstawie którego może śledzić przebieg dostawy (10-35 dni). Dokonanie zakupu jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu.

Maskotka świeżak

CEBULA

Inne świeżaki dostępne są TUTAJ

Wymiary: ok. 30 cm



KONIECZNIE ZOBACZ POZOSTAŁE ŚWIEŻAKI

KLIKNIJ TUTAJ

KONIECZNIE ZOBACZ POZOSTAŁE ŚWIEŻAKI. KLIKNIJ TUTAJ
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 18,00 zł
kolejna sztuka: 16,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PHU OR
Siemiatycka 9/23
01-312 Warszawa
Polska
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku sprzedający zwróci koszty nabytej rzeczy oraz koszty wysyłki (nie dotyczy wysyłki w ramach zwrotu, którą Kupujący pokrywa z własnych środków) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki ze zwróconym towarem. Nabyta rzecz nie może być w innym stanie niż została doręczona. Jeśli rzecz została nabyta w stanie nowym, musi znajdować się w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania. W przypadku naruszenia nabytej rzeczy (otwarcia opakowania, użycia przedmiotu) i spowodowania zmiany stanu nienaruszalności, zwrot może odbywać się wyłącznie na zasadach reklamacji. Adres do zwrotu podaje sprzedający na wniosek o zwrocie. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przebieg transportu zwrotnego, a także za towar wysłany na adres inny niż podany w odpowiedzi na wniosek zwrotu.

reklamacje

Procedura reklamacyjna: Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem phu.or@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: - nick oraz numer Kupującego z portalu Allegro - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - datę zaksięgowania i dokładną wartość wpłaty Kupującego, - datę odebrania (dostarczenia) z placówki pocztowej lub od kuriera nabytej rzeczy, - przedmiot reklamacji zawierającej dokładny opis usterki nie wynikającej z winy Kupującego (w innym przypadku reklamacja staje się bezprzedmiotowa), ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

UWAGA! Informuję, że w dniach 24.09-02.10 będę miał urlop i brak dostępu do internetu. Wszystkie zamówienia realizowane będą po 02.10. Na wszelkie wiadomości odpowiadać będę również po 02.10. REGULAMIN Przebieg transakcji: A. Po zakupie Kupujący wybiera sposób zapłaty. 1. Kliknięcie "Kup teraz" jest jednoznaczne z zawiązaniem umowy na usługę handlową/usługową i jest nieodwracalne. 2. Wybór sposobu zapłaty jest bardzo ważny, ponieważ informuje nas o tym w jakiej formie i terminie mamy spodziewać się wpłaty. 3. Przy wyborze płatności za pośrednictwem konta PayU (preferowana forma) procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się odrazu (w godz. 10-16) lub następnego dnia. 4. W przypadku płatności w innej formie (przelewem tradycyjnym) wpłata zostaje zaksięgowana nast. dnia od jej zrealizowania. 5. WAŻNE, żeby forma wpłaty zgadzała się z tą zadeklarowaną w formularzu Allegro. W przeciwnym wypadku realizacja zamówienia opóźni się. Jeśli Kupujący zdecyduje się na inną formę wpłaty niż zadeklarowana, prosimy o wcześniejsze ponowne wypełnie formularzu. 6. Jeśli Kupujący decyduje się na wpłatę na nasze konto osobiste (mBank), prosimy o poinformowanie o tym we wiadomości e-mail. Dołączenie do wiadomości dowodu wpłaty, przyspieszy realizację zamówienia. 7. Prawidłowy przelew powinien zawierać w tytule płatności: imię i nazwisko Kupującego (jeśli jest inne niż właściciela konta); nazwę/y bądź nr/ry oferty. 8. W przypadku gdy oferta dotyczy przedmiotu z możliwością wyboru (koloru, modelu etc.), Kupujący powinien poinformować o swoim wyborze w formularzu zgodnie z przyjętą w ofercie nomenklaturą. Jeśli Kupujący nie dokona wyboru, przedmioty wysyłane są losowo. Jeśli wybór Kupującego będzie błędny (np. większa/mniejsza ilość wybranych przedmiotów; inny, lub nieistniejący rodzaj), zostanie poproszony o dokonanie korekty w zamówieniu. Jeśli w ciągu 48 godz. od powiadomienia o błędzie w zamówieniu, Kupujący nie dokona korekty, przedmioty zostaną wysłane losowo. 9. Jeśli po 7 dniach od dokonania zakupu, wpłata od Kupującego nie zostanie zaksięgowana, wysyłamy przypomnienie o zawarciu umowy. W przypadku braku reakcji, po kolejnych 7 dniach (14 dniach od zawiązania umowy) zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji (co wiąże się z konsekwencjami dla Kupującego przewidzianymi w regulaminie Allegro). B. Po zaksięgowanuu wpłaty rozpoczyna się procedura przygotowania zamówienia do wysyłki. 1. Procedura ta rozpoczyna się od chwili zaksięgowania wpłaty (przy założeniu prawidłowego wypełnienia formularza w dni robocze 10-16) do przesłania numeru rejestracyjnego Kupującemu. 2. Procedura ta trwa do 5 (najczęściej są to ok. 2-3) dni roboczych (pn.-pt. bez świąt). Zastrzegamy sobie możliwość przedłużenia tej procedury w przypadku opóźnienia ze strony dostawcy. 3. Kupujący zawiera umowę z firmą PHU OR na usługę pośrednictwa w dostarczeniu zamawianego towaru bezpośrednio od zagranicznego dostawcy. 4. W tym czasie nie ma możliwości modyfikacji warunków umowy, bądź rezygnacj z zakupu. C. Do Kupującego wysyłana jest informacja o wysyłce i numer rejestracyjny przesyłki/ek. 1. W tym momencie nasza rola w transakcji się kończy. 2. Przesyłka jest realizowana przez pocztę zagraniczną, a następnie przez Pocztę Polską. 3. Przesyłka otrzymuje numer rejestracyjny, którego autentyczność można sprawdzić na oficjalnych stronach poczty. Jest on dowodem wysłania przesyłki. 4. Za pomocą numeru rejestracyjnego Kupujący ma możliwość samodzielnego śledzenia przebiegu przesyłki i na tej podstawie oceniania terminu przyjścia. Prosimy o nie pytanie nas o termin dostawy, miejsce znajdowania się przesyłki etc. ponieważ nasza wiedza opiera się też tylko na podstawie tego numeru. 5. Czas dostawy przesyłki mieści się w granicach 2-5 tygodni. Najczęściej (w 95% przypadków) przesyłki przychodzą bliżej tej dolnej granicy (2-3 tygodnie). W wyjątkowych przypadkach może zdarzyć się, że przesyłka nie przyjdzie w tym czasie za co odpowiedzialność ponosi poczta. 6. Za ewentualne opłaty celne (ok. 1/20 przesyłek) zaistniałe w kraju docelowym odpowiedzialny jest Kupujący. 7. Kupujący nie ponosi żadnego ryzyka, ponieważ w razie niedostarczenia przesyłki w czasie 7 tygodni od wysyłki zwracamy pełną kwotę zakupów, nawet jeśli przesyłka zostałaby w późniejszym czasie dostarczona. 8. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Kupującego (po 14 dniach oczekiwania w placówce pocztowej lub odmowy przyjęcia), warunki umowy zostają dopełnione ze strony sprzedającego i nie ma możliwości przesłania jej ponownie. 9. PHU OR zastrzega sobie zmianę regulaminu i możliwość wyłączenia niektórych punktów w wyjątkowych przypadkach. Powyższy tekst jest własnością PHU OR. Kopiowanie w całości lub we fragmentach powyższego tekstu jest zabronione.