ŚWIECZKI URODZINOWE - NA TORT - HAPPY BIRTHDAY (6911000840)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
12,59 zł
z 14 kompletów
Koszty dostawy
  • Kurier wieczór
    nowość
    12,24 zł
  • List ekonomiczny 2,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,20 zł
Zakupy od 350 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Janów, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis


DEGRAS - dystrybutor upominków i zabawek.

Zespół Obsługi Sklepu
tel. 792-295-157
e-mail: info@degras.pl
W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Pracujemy od poniedziałku do piątku
w godz. 9:00-17:00
Zamówione produkty dostarczamy za pośrednictwem:
Paczkomatów InPost
Poczty Polskiej
oraz firmy kurierskiej DHL.
Nowa Paczka Korzyści!
Tylko teraz -15% na przesyłki krajowe DHL Express!
Od 25 marca do odwołania obniżamy cenę standardowej przesyłki DHL Express. Od dziś zapłacisz tylko 15,49 zł za paczkę do 15 kg oraz 20,49 zł za przesyłkę kurierską pobraniową!
UWAGA!
W związku z tym, iż przesyłka „list ekonomiczny” nie posiada numeru nadania i nie możemy kontrolować jej losów, kupujący wybiera ją na własną odpowiedzialność.
Od momentu zaksięgowania płatności wysyłki realizujemy w ciągu 24h do 3 dni.
Wystawiam Faktury VAT.
Nr rachunku:
43 1140 2004 0000 3202 7488 5851

Dane do przelewu dostępne są w zakładce Informacje od sprzedającego.
Opis produktu

Tort urodzinowy bez świeczek to właściwie zwykłe ciasto. To właśnie one nadają mu wyjątkowości. Jeśli jednak chcesz zrobić jeszcze większe wrażenie, wybierz kolorowe świeczki Happy Birthday, co jeszcze bardziej spodoba się solenizantowi!

Wysokość świeczki: 6 cm

Wymiary opakowania: 21x 17x 1 cm

Kupując u nas możecie Państwo mieć pewność, że:
- niezależnie od liczby kupionych przedmiotów, za wysyłkę zapłacicie tylko raz,
- za zakupy otrzymacie dowód zakupu,
- kupujecie towar w 100% bezpieczny dla Was i Waszych dzieci,
- nabywacie towar w 100% oryginalny, legalny i zgodny z polskimi i wspólnotowymi normami,
- nie wspieracie szarej strefy – od każdej transakcji zostanie przez nas zapłacony podatek,
- kupujecie w legalnie działającej firmie, nie musicie bać się, że otrzymacie coś innego niż zamawialiście.

Szukasz ciekawego gadżetu na prezent czy też do upiększenia własnego otoczenia? Zapraszamy także na nasze inne aukcje!
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SKLEP_MOELLEUX za co najmniej 350 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
14
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
34
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Kurier wieczór nowość
pierwsza sztuka:
12,24 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
34
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
5,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
5 dni roboczych
List ekonomiczny
pierwsza sztuka:
2,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
5 dni roboczych
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
6,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
7
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Kurier wieczór pobraniowy
pierwsza sztuka:
15,31 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
14
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
14
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

6 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

6 miesięcy

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

P.U.H. DEGRAS Włoga Tomasz
Lusławice 49
42-253 Janów
Dodatkowe informacje

1. Reklamacje należy zgłosić telefonicznie lub w formie pisemnej na adres e-mail: info@degras.pl 2. Reklamacje są rozpatrywane pozytywnie w przypadku: a) wady fabrycznej towaru, b) wady powstałej w wyniku dostawy. 3. W chwili odbioru towaru Kupujący powinien dokonać sprawdzenia stanu przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi oraz sporządzić protokół szkody, a następnie skontaktować się ze Sprzedającym. 4. W przypadku odbioru uszkodzonej przesyłki z paczkomatu, należy zgłosić reklamację w najbliższej placówce Operatora. 5. Uwaga! O sytuacji, że towar dotarł do Państwa uszkodzony, należy Nas poinformować nie później niż w ciągu 3 dni od dnia odebrania przesyłki. 6. Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i protokołem szkody należy wysłać na adres sklepu. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.U.H. DEGRAS Włoga Tomasz
Lusławice 49
42-253 Janów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. 2. Oświadczenie o chęci odstąpienia od umowy i zwrocie towaru należy zgłosić drogą jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną. 3. Konsument jest odpowiedzialny wobec Sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sprzedający ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. Zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie. 4. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w poniższych przypadkach: a)umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; b)umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a. dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, b. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (jeśli wybrali Państwo formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro), c. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 6. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 dni na adres Sklepu. 7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nienaruszonym. 8. Sprzedawca dokonuje zwrotu należności w taki sam sposób, jakiego wcześniej użył Klient, chyba że wyraził on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków (o ile nie łączy się to dla niego z dodatkową odpłatnością). 9. Zwrot gotówki nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

O sprzedającym

SKLEP_MOELLEUX
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

1400

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 792-295-157
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00

Pozostałe informacje

Biorąc udział w aukcji akceptujesz Regulamin sklepu.  

Regulamin  

I Procedura składania i realizacji zamówień.  

1. Zamówienia w sklepie przyjmowane i realizowane są według kolejności ich składania. 2. Składając zamówienie Klient dokonuje wyboru towaru, sposobu płatności oraz dostawy. 3. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych wraz z poprawnym istniejącym adresem E-mail i numerem telefonu. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację założonego zamówienia, firma DEGRAS zastrzega sobie prawo do wstrzymywania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.  

II Warunki dostawy i płatności.  

1. Do każdego zamówionego towaru dołączany jest paragon lub faktura VAT. W przypadku zakupu na firmę podczas składania zamówienia prosimy o podanie w komentarzu zamówienia chęć otrzymania faktury VAT. 2. Zamówienia można składać przez całą dobę każdego dnia roku, natomiast ich realizacja odbywa się w dni robocze od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. 3. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych, a w szczególnych przypadkach może się nieco wydłużyć (np. w okresie przedświątecznym). 4. Zamówione produkty dostarczamy na terenie Polski za pośrednictwem: Paczkomatów InPost, E-commerce Polecony InPost, Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DHL. 5. Klient powinien sprawdzić doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju w obecności pracownika Dostawcy. UWAGA! W związku z tym, iż przesyłka „list ekonomiczny” nie posiada numeru nadania i nie możemy kontrolować jej losów, kupujący wybiera ją na własną odpowiedzialność.   

III Reklamacja.  

1. Reklamacje należy zgłosić telefonicznie lub w formie pisemnej na adres e-mail: info@degras.pl 2. Reklamacje są rozpatrywane pozytywnie w przypadku: a) wady fabrycznej towaru, b) wady powstałej w wyniku dostawy. 3. W chwili odbioru towaru Kupujący powinien dokonać sprawdzenia stanu przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi oraz sporządzić protokół szkody, a następnie skontaktować się ze Sprzedającym. 4. W przypadku odbioru uszkodzonej przesyłki z paczkomatu, należy zgłosić reklamację w najbliższej placówce Operatora. 5. Uwaga! O sytuacji, że towar dotarł do Państwa uszkodzony, należy Nas poinformować nie później niż w ciągu 3 dni od dnia odebrania przesyłki. 6. Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i protokołem szkody należy wysłać na adres sklepu. 

IV Odstąpienie od umowy.  

1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. 2. Oświadczenie o chęci odstąpienia od umowy i zwrocie towaru należy zgłosić drogą jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną. 3. Konsument jest odpowiedzialny wobec Sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sprzedający ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. Zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie. 4. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w poniższych przypadkach: a)umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; b)umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a. dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, b. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (jeśli wybrali Państwo formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro), c. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 6. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 dni na adres Sklepu. 7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nienaruszonym. 8. Sprzedawca dokonuje zwrotu należności w taki sam sposób, jakiego wcześniej użył Klient, chyba że wyraził on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków (o ile nie łączy się to dla niego z dodatkową odpłatnością). 9. Zwrot gotówki nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.