ŚWIECZKI urodzin PARTY wysokie 17cm 24 szt EduCORE (6908282305)

zakończona
2,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 36,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Pruszków, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

ŚWIECZKI URODZINOWE

EduCORE: przygoda, zabawa i magia nie mają końca!

ŚWIECZKI URODZINOWE "PARTY"

Smukłe, długie świeczki urodzinowe,
w 6 pieknych kolorach, zdobine spiralnym tłoczeniem.
Wymiary: 2.6 cm x 17 cm

Polecamy także:

Trzy Super poradniki: WESOŁE i PRAKTYCZNE

Szanowny Kliencie! U nas na aukcjach jesteś zawsze Szanowanym Gościem, który ma swoje niezbywalne prawa Konsumenta: do każdej przesyłki wkładany jest paragon. Wystawiamy faktury VAT na życzenie Klienta. Wszystkie zabawki, które oferujemy, posiadają certyfikat CE. Jest to niezbędny wymóg dopuszczenia zabawki do sprzedaży w Polsce i w całej Unii Europejskiej. Zdjęcia produktów pochodzą (w miarę możliwości) od producentów, czasami robimy je samodzielnie. Udział w licytacji oznacza akceptację regulaminu zamieszczonego na stronie O mnie. Zapraszamy do kontaktu z nami przez e-mail i przez telefon.

[DANE_EU]Wh9gAFTB/tM­Hu0Hr6DarJzEXu75YBjy­6EZATRSxQTeM1HfRbLoR­FYi/s3CuA9w4LufgjyCN­giUNUGY3JWB8PKz0+KEu­rquZbAlwISvYxl+DMQCc­Sdk7MbD9egRWo5TXp[/D­ANE_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SAYA_SYSTEM za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 96 2490 0005 0000 4530 6032 6437
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 36,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

SAYA S.C
SAMOLOTOWA 7/98
03-984 WARSZAWA
NIP: 548-265-86-56
REGON: 242853070

Biuro Handlowe i Serwis  - odbiór towaru.

Adres do zwrotów !!!

SAYA EDUCORE  

ul Komorowska 54 (wejście od ul Brzozowej)

05-800 Pruszków

odbiór towaru po wcześniejszym ustaleniu

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem  INPOST Paczkomaty lub

Kurierem.

Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki. .

Faktura VAT może być dostarczana drogą elektroniczną na podany  przez

Klienta adres poczty elektronicznej, chyba, że Klient wyraźnie  

zaznaczy, że faktura VAT powinna być dostarczona w formie tradycyjnej.  

Za zakupy w sklepie można zapłacić w następującej formie: przelewem -  

przedpłatą, za pobraniem przy odbiorze przesyłki oraz drogą  

elektroniczną (PAYU).  

Pełna treść regulaminu:

1. Postanowienia ogólne  

2. Realizacja zamówienia  

3. Gwarancja zwrotu towaru i bezpieczna przesyłka  

4. Ochrona danych osobowych  

5. Postanowienia końcowe  

I. Postanowienia ogólne

1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).  

2. Zamówienia można składać poprzez serwis Allegro  

3.

Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w  

momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Również inne elementy  

oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe  

warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia  

zamówienia przez klienta.  

4. Informacje o towarach stanowią

zaproszenie do zawarcia umowy w  rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

Klient, przesyłając do Sklepu  zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy

sprzedaży zamawianych towarów  lub usług ze Sklepem.

II. Realizacja zamówienia

1.

Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych danych,  

umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru oraz numeru

telefonu pozwalającego na weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.

  Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je pocztą elektroniczną

(mail z systemu Allegro) lub telefonicznie. Sklep może odmówić  

realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.  

2.

Moment telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia złożenia  

zamówienia przez sprzedawcę jest też okazją do ewentualnego skorygowania

  błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia.

Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od  

momentu potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę zostaje ono skierowane

  do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do

zamawiającego.  Niemniej, obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, aby w

każdym  momencie, nawet po zawarciu umowy kupna - sprzedaży, umożliwić

zamawiającemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania  

przesyłki) zmianę treści zamówienia.  W przypadku braku zapłaty za towar w ciagu 7 dni Sprzedawca występuje do Serwisu Allegro o zwrot naliczonej prowizji. I jednocześnie rezerwacja na produkt ulega anulowaniu

3. W uzasadnionych przypadkach

sklep zastrzega sobie możliwość  odmowy realizacji zamówienia,

ograniczenia sposobu płatności lub  zażądania przedpłaty - każdorazowo

podając przyczynę takiego działania.  

4. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.  

5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej/INPOST/Kuriera. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy.  

6. Warunki sprzedaży detalicznej i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.  

7. Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki.  

Towar wysyłany jest po wpłynięciu płatności  na rachunek.

Sklep

dokłada wszelkich starań , aby realizacja zamówienia była jak  

najszybsza. Naszym standardem est realizacja zamówień do 48 godzin *dni

robocze) , jednakże zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia do

5  dni roboczych , a w uzasadnionych przypadkach do 30 dni , z

zastrzeżeniem,iż w sytuacji gdy realizacja zamówienia potrwa dłużej niż 5

  dni roboczych Klient zostanie o tym fakcie poinformowany .

. Drogą elektroniczną (PAYU) – towar jest wysyłany po potwierdzeniu płatności przez serwis PAYU  

.

W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie  14

dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep anuluje złożone zamówienie.

. Przy odbiorze, czyli za pobraniem. Przesyłka wysyłana jest niezwłocznie po weryfikacji poprawności podanych w zamówieniu.

III. Gwarancja zwrotu towaru oraz bezpieczna przesyłka

1.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni  od

otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez  

podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia

  i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami

prawa, nie można odstąpić.

2. SAYA S.C zwraca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia otrzymania

oświadczenia konsumenta o odstąpieniu  od umowy, Konsumentowi wszystkie

dokonane przez niego płatności, w tym  koszty dostawy Produktu (z

wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z  wybranego przez Klienta

sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły  sposób dostawy dostępny w

Sklepie Internetowym).

. Sklep   odpowiada za wady produktu na

podstawie obowiązujących  przepisów prawa. W przypadku sprzedaży

niebędącej sprzedażą konsumencką,  wyłącza się przepisy o rękojmi

zawarte w Kodeksie Cywilnym.  

. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od  otrzymania

zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez  podania

przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia  i

produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami  

prawa, nie można odstąpić.  

.

Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień  

gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we  

wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z

  tytułu rękojmi.

. Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez

wad (za wyjątkiem  gdzie jest to wyraźnie stwierdzone w opisie

produktu)

.

  Klient ma prawo prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera. W

przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania,  należy w

obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół  szkody. W

przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, Klient ma  prawo w

ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy.  

Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej  

rozpatrzenie.  

IV. Ochrona danych osobowych

1. Składając

zamówienie, klient świadomie zgadza się na  przetwarzanie i

wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji  zamówienia.

Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym  innym celu.

V. Zwrot należności

1.

Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach  konsumenta, w

przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep  do zwrotu

należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten  

następuje nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.

2.

Jeżeli Klient dokonał płatności przelewem tradycyjnym, zwrot  należności

następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność  (zwrot

płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty). Gdy z  przyczyn

niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z  którego

nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu  płatności

przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), Klient zostanie  

poinformowany o tym e-mailem, a następnie za uprzednią zgodą Klienta i  

wyłącznie na podstawie jego dyspozycji zostanie przekazana na rachunek  

bankowy Klienta  Dyspozycja przekazywana jest do Sklepu za pośrednictwem

  formularza kontaktu na stronach Sklepu, telefonicznie lub mailowo lub

pisemnie albo w przypadku odstąpienia od umowy poprzez wypełnienie  

formularza (Załącznik nr 1). Sklep zastrzega sobie prawo do  

zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu, w  

przypadku powzięcia wątpliwości co do tożsamości Klienta.  

3. Sklep

nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu  należności lub jego

opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania  przez Klienta

błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub  błędnego numeru

konta.  

VI. Postanowienia końcowe

1. Adres prowadzenia

działalności jest jednocześnie adresem  korespondencyjnym sprzedawcy i

brzmi on następująco: SAYA EDUCORE   ul Komorowska 54 (wejście od ul

Brzozowej) 05-800 Pruszków.  

2. Niniejszy regulamin jest częścią

treści zawieranej przez sklep  oraz zamawiającego klienta umowy kupna -

sprzedaży. Treść regulaminu  jest dla stron obowiązująca zgodnie z

brzmieniem z momentu złożenia  przez klienta zamówienia. Utrwalenie,

zabezpieczenie i udostępnienie  istotnych postanowień zawieranej umowy

następuje przez wydrukowanie i  przekazanie klientowi wraz z przesyłką

potwierdzenia zamówienia.