Świeca zapłonowa Renault Scenic II 2 1.6 1.8 2.0 (6911036908)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
7,95 zł
z 60 sztuk
Dostawa
  • Pocztex Kurier48 9,80 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,99 zł
  • Przesyłka kurierska 15,90 zł
  • lokalizacja: Kocmyrzów niedaleko Krakowa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: bosch

opis

Witam,mam do sprzedania oryginalne świece marki BOSCH,pasujące do Renault Scenic 2, lata produkcji 2003-2010r. motor 1.6 , 1.8 , 2.0 .

Dokładne zastosowanie poniżej.

Firma BOSCH jest jednym z czołowych dostawców świec na pierwszy montaż do samochodów produkowanych w Europie.

Numery według producenta Bosch:+13,FR6DC+,024­2240593,0 242 240 593.

Parametry:

Rozmiar klucza 16mm,gwint zewnętrzny 14mm,skok gwintu 1.25mm,ilość elektrod 1.

Więcej informacji tel:+48 733 651 644

Dokładne zastosowanie świecy:

RENAULT SCÉNIC II
1.6 Hi-Flex (2005.03 - 2010.07); 1598.00 ccm - 110.00 KM/81.00 kW; Silnik: K4M 766
2.0 (JM05, JM0U, JM1N, JM1U, JM2V) (2003.06 - ???); 1998.00 ccm - 135.00 KM/99.00 kW; Silnik: F4R 770; F4R 771
1.6 (JM0C, JM0J, JM1B) (2003.06 - ???); 1598.00 ccm - 113.00 KM/83.00 kW; Silnik: K4M 761; K4M 782
1.4 (JM0B, JM0H, JM1A) (2003.06 - ???); 1390.00 ccm - 98.00 KM/72.00 kW; Silnik: K4J 730; K4J 740; K4J 770
1.6 16V (JM1R) (2007.01 - ???); 1598.00 ccm - 112.00 KM/82.00 kW; Silnik: K4M 812; K4M 9 766; K4M C 813
2.0 (2008.02 - 2009.04); 1998.00 ccm - 138.00 KM/101.00 kW; Silnik: Iveco; F4R 770
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 9,80 zł

Lokalizacja: Kocmyrzów niedaleko Krakowa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,80 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

LUBORZYCA GALERIA KOCMYRZÓW
LUBORZYCA 88
32-010 LUBORZYCA
woj. małopolskie
email: OTOOPEL@OP.PL
tel.: 884047999

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

LUBORZYCA GALERIA KOCMYRZÓW
LUBORZYCA 88
32-010 LUBORZYCA
woj. małopolskie
email: OTOOPEL@OP.PL
tel.: 884047999

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

TOMASZ CHOLEWA
LUBORZYCA 88
32-010 LUBORZYCA
Dodatkowe informacje

PRZED WYSŁĄNIEM PRZESYŁKI Z REKLAMACJĄ PROSZĘ O KONTAKT NA NUMER TELEFONU:+48 884047999

lub email otoopel@op.pl.


 Procedura reklamacji: 1. Klient ma prawo reklamować zakupiony towar w trakcie trwania gwarancji lub może skorzystać z (Art.8 ust.1) Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę. Sekwencyjność roszczeń. Przy zgłaszaniu reklamacji lub przy korzystaniu z uprawnień niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową konsument nie może od sprzedawcy w pierwszej kolejności zażądać odstąpienia od umowy sprzedaży, ponieważ w Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego ustawodawca wprowadził tzw. sekwencyjność roszczeń, polegającą na tym , że w przypadku ujawnienia się niezgodności towaru z umową konsument może wobec sprzedawcy wystąpić w pierwszej kolejności z roszczeniem naprawy , jeśli naprawa jest niemożliwa wymiany towaru na nowy zgodny z zawartą umową. Przed wysłaniem wadliwego towaru konieczny jest kontakt mailowy. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: otoopel@vp.pl. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 2. Po wysłaniu tego maila klient otrzymuje indywidualny numer reklamacyjny oraz adres na który ma zostać odesłany reklamowany produkt. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. 4. W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, udzielimy szczegółowych informacji dotyczących reklamacji. 




Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TOMASZ CHOLEWA
Luborzyca 88
32-010 Luborzyca

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

ZWROT TOWARU PROSZĘ POPRZEDZIĆ EMAILEM LUB KONTAKTEM TELEFONICZNYM TEL:884047999

1.ODSTĄPIENIE OD UMOWY PROSZĘ ZŁOŻYĆ NA EMAIL OTOOPEL@VP.PL

1.TOWAR PROSZĘ SPAKOWAĆ TAK ABY NIE ULEGŁ USZKODZENIU W TRANSPORCIE

2.NIE PRZYJMYJEMY PRZESYŁAK POBRANIOWYCH.

3.DO PACZKI PROSZĘ DOPAKOWAĆ PARAGON(JEŚLI ISTNIEJE TAKA MOŻLIWOŚĆ) NUMER KONTA ORAZ DANE WŁAŚCICIELA KONTA, LOGIN (KUPUJĄCEGO),NUMER TELEFONU.

4.PIENIĄDZE ZOSTANĄ ODESŁANE NA WSKAZANE KONTO PO OTRZYMANIU PRZESYŁKI I ZWERYFIKOWANIU TOWARU DO 7 DNI ROBOCZYCH.

O sprzedającym
OTOOPEL
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

660

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 884047999
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Tomasz Cholewa Topel

Luborzyca 88 32-010 Luborzyca

nip 683 122 0948

Pozostałe informacje

Rodzaje płatności: - PayU (wewnętrzny system płatności Allegro)   - Przelew Pocztowy lub w placówce Banku - Przesyłka Pobraniowa (płatna na miejscu kurierowi) - Odbiór osobisty Dane do przelewu bankowego: Tomasz Cholewa Topel Luborzyca 8832-010 Luborzyca Nr konta BGŻ 53203000451130000015584790W tytule przelewu proszę podać nazwę użytkownika Allegro oraz imię i nazwisko. Do ceny zakupu dolicz koszty wysyłki znajdującej się w zakładce płatności. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Regulamin: 1.Jeśli nie jesteś pewien zakupu - nie licytuj. Proszę zwracać uwagę na parametry,numery,wygląd licytowanego przedmiotu w razie wątpliwości proszę zadzwonić, proszę o podanie informacji w formularzu opcji dostawy lub wysłać wiadomość e-mailem. 2.Po zakupie przedmiotu bardzo proszę wypełnić formularz opcji dostawy, podać dokładny adres wysyłki w formularzu lub wysłać e-mail z adresem (proszę podawać aktualne dane) - niezbędne do zrealizowania zamówienia. 3.Po zakończonej transakcji wystaw stosowny komentarz, jeśli transakcja nie spełniła twoich oczekiwań zanim wystawisz komentarz neutralny lub w skrajnej sytuacji negatywny, skontaktuj się z nami a zrobimy wszystko co w naszej mocy żeby sprostać twoim oczekiwaniom. 4. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT (Dokumentem potwierdzającym sprzedaż jest paragon fiskalny,na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT). 5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich i regulaminu Allegro.