Świeca zapłonowa NGK porsche 911 BOXTER CAYENNE (6999464518)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
36,70 zł
z 100 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost darmowa
  • List polecony ekonomiczny 2,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 2,00 zł
Zakupy od 400 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: bosch

opis

E-mail: biuro@autolots.net Telefon: +48 884-075-451 lub +48 792-596-700

OPIS PRZEDMIOTU

Przedmiotem aukcji jest:

cztero-elektrodowa świeca zapłonowa NGK Z PLATYNOWĄ ŚRODKOWĄ ELEKTRODĄ. Świeca ta fenomenalnie sprawdza się przy gorszej jakości paliwach lub instalacjach LPG - z uwagi na aż 4 elektrody mieszanka paliwa jest spalana bardzo dokładnie. Słowem: idealna w Polsce.

DOKŁADNE ZASTOSOWANIE W KONKRETNYCH MODELACH AUT PODANE JEST W TABELI NA DOLE AUKCJI.

GŁÓWNE ZALETY:

- zużywamy mniej paliwa

- silnik pracuje równiej

- komputer ma mniej powodów do zapalania "check-a" na LPG

- występuje mniejsze zużycie elementów elektryki i silnika auta

- możemy zaobserwować lepsze przyspieszenie i/lub żwawsze zachowywanie się silnika

Świece te są najwyższej jakości, ICH PRODUCENTEM JEST FIRMA PRODUKUJĄCA CZĘŚCI DO FABRYCZNEGO MONTAŻU WIELU AUT (NP. HONDA, ACURA, TOYOTA, LEXUS).

O jakości tych świec świadczy także, iż montowane są w autach marki BENTLEY i ROLLS-ROYCE.

Uwaga: cena dotyczy jednej sztuki, jeśli chcą Państwo wymienić wszystkie świece w swoim aucie, to zazwyczaj należy kupić tyle, ile mamy cylindrów (znaczna większość aut ma 4, WIĘKSZE MOCE 6, 8 A NAWET 12).

Wymiana wszystkich na raz jest zalecana, w wyjątkowych sytuacjach wymienia się pojedyncze sztuki.

Parametry fizyczne:

  • Gwint zewnętrzny: 14 mm
  • Seria V-LINE
  • Długość gwintu: 19 mm
  • Rozmiar klucza: 16
  • Położenie elektrod: 3,5 mm
  • 4 elektrody masowe
  • Odkłócony 5 kOhm
  • Elektroda środkowa PLATYNOWA

INFORMACJE O NAS

Wystawiamy faktury VAT

Nasza firma zajmuje się sprzedażą części i akcesoriów samochodowych do wszystkich typów aut osobowych i dostawczych. Współpracujemy z wieloma dostawcami, nasz katalog to w sumie ponad 3 mln części samochodowych.


By właściwie dobrać część do Państwa auta potrzebne są następujące dane:

- marka i model*
- rok produkcji*
- wersja, gdy w danym roku były produkowane równocześnie dwie wersje
- kraj pierwotnej sprzedaży
- numer VIN
- typ i pojemność silnika*
- moc silnika wyrażona w KM lub KW*
- kod silnika
- typ nadwozia*
- w nietypowych sytuacjach oryginalny numer części (numer serwisowy OE)

* dane niezbędne

Dla niektórych pojazdów wymagane jest dodatkowe określenie części (np. czy tarcze hamulcowe są wentylowane, czy klocki hamulcowe mają czujnik zużycia lub czujnik ABS, dla paska rozrządu ilość i kształt ząbków itp.). W takich sytuacjach prosimy w miarę możliwości podać dokładniejszy opis części. Przy braku wymaganych informacji kontaktujemy się z klientem, lecz wydłuża to proces przetwarzania zamówienia.


Jeśli nie mają Państwo pewności, czy dana część pasuje do Państwa samochodu, prosimy o kontakt przed licytacją.



GRAFIKA


KONTAKT

WWW.AUTOLOTS.NET
Części i akcesoria samochodowe

Pracujemy:

Poniedziałek - piątek 10-17


Chmielna 20/35
00-020 Warszawa

UWAGA: to jest punkt odbioru przygotowany specjalnie dla klientów chcących zakupy odebrać osobiście w samym centrum miasta. Odbiór zakupionych przedmiotów wymaga uzgodnienia mailowego. Ze względu na bardzo małą powierzchnię na miejscu nie ma zbyt dużej ilości towarów (dowozimy je 2-3 razy dziennie). Jest także możliwość precyzyjnego doboru każdej części do każdego auta na miejscu - konsultanci doradzą i pomogą w dokonaniu właściwego zakupu.


Mail:

biuro@autolots.net

Telefon:

+48 884-075-451 (dobór części, informacje o wysyłkach)

+48 792-596-700 (dobór części, pytania techniczne)



!!! SZUKASZ PRZEWODÓW DO SWOJEGO AUTA ???

SPRAWDŹ INNE NASZE AUKCJE LUB NAPISZ MAILA Z DANYMI AUTA NA BIURO@AUTOLOTS.NET

ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
ROLLS-ROYCE
SILVER SERAPH
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
5.4 240 326 5379 12 03-1998
BENTLEY
ARNAGE I
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
4.4 V8 32V Turbo 260 354 4398 8 04-1998
MORGAN
AERO 8
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
4.4 210 286 4398 8 10-2000 M62448S2
PORSCHE
911 (996)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
3.4 Carrera 221 301 3387 6 09-1997 09-2001 M 96.01, M 96.04
3.4 Carrera 4 221 301 3387 6 09-1997 09-2001 M 96.01, M 96.04
911 kabriolet (996)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
3.4 Carrera 221 301 3387 6 02-1998 09-2001 M 96.01, M 96.04
3.4 Carrera 4 221 301 3387 6 02-1998 09-2001 M 96.02, M 96.04
3.6 Carrera 4 235 320 3596 6 10-2001 08-2005 M 96.03
911 targa (996)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
3.6 235 320 3596 6 12-2001 08-2005 M 96.03
BOXSTER (986)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
2.7 162 220 2687 6 08-1999 07-2002 M 96.22
2.7 168 228 2687 6 07-2002 12-2004 M 96.23
S 3,2 191 260 3179 6 07-2002 12-2004 M 96.24
S 3.2 185 252 3179 6 08-1999 07-2002 M 96.21
S 3.2 196 266 3179 6 01-2004 12-2004 M 96.24
CAYENNE (955)
Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki
S 4.5 250 340 4511 8 09-2002 M 48.00



Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u www_autolots_net za co najmniej 400,00 zł.

Wysyłka

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
3,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
3,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
2,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
5,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
2,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
2,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
5,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
6,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
61,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
91,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Czechy
pierwsza sztuka
61,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Irlandia
pierwsza sztuka
91,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Rosja
pierwsza sztuka
97,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Słowacja
pierwsza sztuka
61,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Szwecja
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Holandia
pierwsza sztuka
55,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Litwa
pierwsza sztuka
66,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Białoruś
pierwsza sztuka
97,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Norwegia
pierwsza sztuka
97,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Ukraina
pierwsza sztuka
97,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Włochy
pierwsza sztuka
91,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Francja
pierwsza sztuka
91,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Belgia
pierwsza sztuka
55,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Dania
pierwsza sztuka
61,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Hiszpania
pierwsza sztuka
115,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
Austria
pierwsza sztuka
57,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100

Punkty odbioru

Auto Apteka, Warszawa ul. Chmielna 122 lokal U2
Chmielna 122/U2
00-801 Warszawa
woj. mazowieckie
email: kontakt@autoapteka.com.pl
tel.: +48 792596700

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Głównym warunkiem gwarancji na części samochodowe jest właściwy ich montaż. Producenci zwracają uwagę, by był dokonany przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę i kwalifikacje, gdyż de facto one decydują o poprawności działania części (w 99% przypadków są także potrzebne dane montera na zgłoszeniu problemu). Dodatkowo przedmioty występujące symetrycznie i/lub parami w autach (takie jak amortyzatory, przewody hamulcowe, tarcze, klocki, końcówki drążków, wahacze, poduszki, łożyska itp.) powinny być wymieniane razem z obu stron (np. amortyzatory) lub razem kompletnie (np. przewody hamulcowe elastyczne jeśli są dwa na koło), by nowo założony element nie był przeciążony z uwagi na współpracę z elementem zużytym.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

REKLAMACJE - Auto Apteka
Chmielna 122/U2
00-801 Warszawa
Dodatkowe informacje

Części wystawione na aukcjach są dobrane na podstawie danych katalogowych. Sklep nie gwarantuje, że będą one w 100% pasować do auta klienta, gdyż mogły być stosowane różne rozwiązania na raz lub zamiennie, mogą być wprowadzone modyfikacje w aucie (zmiany silnika, większe naprawy, akcje serwisowe), dane w dowodach rejestracyjnych mogą zawierać błędy lub dane nieprawdziwe bądź niekompletne (szczególnie starszych aut). Nierzadko też okresy produkcji danego modelu nie pokrywają się z okresem zastosowania samej części.


W przypadku braku pewności, czy sprzedawana w naszym sklepie część będzie pasować prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy przed dokonaniem zakupu (nalezy sprawdzić zastosowanie w tabeli na dole aukcji, po czym porównać część po parametrach technicznych i wyglądzie z załączonej do oferty grafiki). 


REKLAMACJE:

Reklamacje dotyczące towaru, dla Państwa wygody i usprawnienia całości procesu reklamacyjnego, prosimy składać w formie pisemnej (ta forma eliminuje błędy i braki,  choć nie jest wymagana).

Dokument reklamacyjny jest dostępny pod adresem:


http://www.autoapteka.com.pl/outtemp/reklmacja-jakosciowa-towaru.pdf

(nie jest on wymagany, ale znacznie ułatwia przygotowanie kompletnej reklamacji).


Reklamacje, jeśli wybiorą Państwo pisemny sposób, można do nas przesłać:

- na adres mailowy kontakt@autoapteka.com.pl (skan, zdjęcie, pdf itp. dokumentu reklamacji)

lub

- adres REKLAMACJE, Auto Apteka, Chmielna 122 lokal U2, 00-801 Warszawa.

W zależności od przedmniotu reklamacji i jej treści wysyłka towaru nie zawsze będzie konieczna (można to z nami ustalić mailowo).

Poprawnie składana reklamacja, powinna zawierać:

- dane umożliwiające identyfikacje tranakcji (np. imię i nazwisko oraz adres, numer oferty na Allegro lub nazwę kupionego przedmiotu oraz nazwę użytkownika, datę zawarcia umowy)

- opis reklamowanej wady/problemu

- wskazanie żądania

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do reklamującego o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez reklamującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prosimy zadbać o bezpieczne zapakowanie odsyłanego produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

Sklep rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od chwili otrzymania jej w prawidłowej i kompletnej postaci.

Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym (przedsiębiorcy moga nadal reklamować przedmiotu w ramach gwarancji producentów, którzy zawsze udzielają gwarancję na swoje produkty).


Do reklamacji dostawy (np. nieterminowe doręczenie, zniszczenie, uszkodzenie itp.) należy sporządzić protokół reklamacji przesyłki w obecności pracownika dostawcy najlepiej od razu po odebraniu paczki (ZAWSZE OTWIERAJMY PACZKĘ PRZY DORĘCZYCIELU - to zabezpiecza nasze roszczenia).

Zadbajmy o dokładny opis przesyłki, jej opakowania, zawartości, uszkodzeń, braków itp. - nie pozwólmy, by opis był sporządzony lakonicznie i tak, by wykluczał winę przewoźnika (by np. pracownicy dostawcy bojąc się, że zostaną obciążeni kosztami dbają o "właściwy dla nich, niewłaściwy dla klienta" opis).

Prosimy zwrócić na ten punkt szczególną uwagę, gdyż o ile sporządzenie protokołu w późniejszym terminie nie wyklucza dochodzenia roszczeń, to praktycznie uniemożliwia odbiorcy dowiedzenie, że towar odebrał uszkodzony, zniszczony, niekompletny itp.. Dostawca zazwyczaj powie (i niestety ma tu rację), że nie wie co działo się z tą przesyłką od odebrania do czasu sporządzenia protokołu, co powoduje, że nie można ustalić kiedy i z czyjej winy powstały uszkodzenia.

Zaznaczamy, że protokół nie jest warunkiem koniecznym do złożenia reklamacji . Jest on jednakże bardzo istotnym dokumentem, który bezsprzecznie stwierdza stan odbieranej przesyłki. To istotne, gdyż o ile sporządzenie protokołu nie jest wymagane prawnie, to ten dokument JEST ZABEZPIECZENIEM DLA KLIENTA - potiwerdza stan przesyłki i okoliczności jej odbioru. Bez tego może być trudne udowodnienie stanu przesyłki i uzasadnienie jej uszkodzeń w zgłoszeniu np. tydzień później.


W przypadku PACZKOMATU rozpakujmy przesyłkę od razu przed maszyną i jeśli jest coś nie tak, to nie potwierdzamy odbioru i zgłaszamy problem - na ekranie monitora jest taka opcja (otworzy się wtedy skrytka, w której zostawimy towar do oględzin Inpost). Jeśli natomiast odejdziemy od automatu bez oględzin towaru firma Inpost (właściciel paczkomatów) uznaje, że odbiorca nie zgłasza zastrzeżeń do paczki (późniejsze roszczenia zazwyczaj odrzuca argumentując, że nie wiadomo z czyjej winy i kiedy powstały uszkodzenia lub ubytki - sprowadza się to do twierdzenia, że klient odebrał paczkę dobrą a później zniszczył np. wioząc ją do domu własnym autem). Brak zgłoszenia przed paczkomatem nie wyklucza złożenia reklamacji, ale znacznie utrudnia dowiedzenei stanu przesyłki w chwili odbioru i uzasadnienie roszczeń.


Reklamację dostawy można złożyć naszej firmie lub bezpośrednio przewoźnikowi, z którego usług zechcieli Państwo skorzystać (ta druga droga jest siłą rzeczy szybsza i zazwyczaj mniej problematyczna - ewentualne braki w reklamacji przewoźnik uzupełnia w szybszy sposób).

Z założenia nie ma żadnych różnic w obu trybach reklamacyjnych, aczkolwiek przewoźnicy mają na uwadze czyją reklamację rozpatrują (wszakże to klienci nie będą wybierać ich usług później - my wysyłamy taką formą, którą wybiera klient).


Sklep www_autolots_net sprzedaje części fabrycznie nowe, wolne od wad. Wyjątkiem może być jedynie sytuacja, kiedy w ofercie podana jest wada przedmiotu. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl. Własciwym sądem ogólnym do rozstrzygania sporów jest sąd wg właściwość przewidzianej w kpc. W przypadku zakupu przez przedsiębiorcę jest to sąd właściwy dla siedziby sprzedawcy.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Auto Apteka - ZWROT
Chmielna 122/U2
00-801 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Części wystawione na aukcjach są dobrane na podstawie danych katalogowych. Sklep nie gwarantuje, że będą one w 100% pasować do auta klienta, gdyż mogły być stosowane różne rozwiązania na raz lub zamiennie, mogą być wprowadzone modyfikacje w aucie, dane w dowodach rejestracyjnych mogą zawierać błędy lub dane nieprawdziwe. Nierzadko też okresy produkcji danego modelu nie pokrywają się z okresem zastosowania samej części. W przypadku braku pewności, czy sprzedawana w naszym sklepie część będzie pasować prosimy o kontakt telefoniczny lumailowy przed dokonaniem zakupu. 


ZWROTY: Zarówno konsumenci jak i klienci biznesowi mogą zwrócić towar w ciągu 14 dni do daty otrzymania (konsument czyni to w ramach odstąpienia od umowy i nie musi podawać przyczyn). O zwrocie towaru (odstąpieniu od umowy w przypadku konsumentów) prosimy nas poinformować pisemnie podając imię i nazwisko nabywcy, adres dostarczenia oraz dane kontaktowe (np. adres poczty e-mail lub numer telefonu) - nie jest to konieczne, ale usprawni cały proces. Stan towaru zwracanego może być zmieniony w zakresie tak zwanego zwykłego zarządu, a więc nie może nosić śladów montażu (praktycznie każda część zamontowana nie nadaje się do demontażu i ponownego montażu bez znaczących strat w jej jakości, wytrzymałości oraz poprawności działania), powinien być w stanie niepogorszonym. Części prosimy zwracać w opakowaniu oryginalnym, które oczywiscie może być otworzone lub pogniecione. To istontne, gdyż sprzedawane przez nas części mają gwarancję pochodzenia, legalności i oryginalności - te dane potwierdza między innymi fabryczne zapakowanie oraz znaki szczególne na opakowaniu, które są także istotne do ustalenia zgodności zwracanego towaru. Na opakowaniu jest także oznakowanie towaru, co nierzadko jest jego jedynym identyfikatorem.


Prosimy do zwracanego towaru dołączyć oryginał paragonu lub kopię faktury oraz pisemne oświadczenie o rezygnacji (jeśli to oświadczenie nie było przekazane wcześniej) wraz z numerem konta do zwrotu wpłaty, ewentualnie podpisaną kopię korekty faktury (spełnienie naszej, powyższej prośby nie jest konieczne, ale usprawnia i przyspiesza cały proces).


Koszt odesłania towaru ponosi klient. Wyjątkiem są przesyłki z tak zwanym darmowym zwrotem. Wymagają one jednak procedowania w ramach tego samego nadania co przesyłka do przesłana do klienta zgodnie z procedurą darmowego zwrotu określoną w regulaminach wybranych przez klienta przewoźników (czyli zwracać nalezy przez tego samego przewoźnika i przez portal zwrotu udostępniony przez niego).


Sklep zwraca opłatę za towar (podmiotom gospodarczym oraz konsumentom) oraz cenę przesyłki do klienta w wysokości najniższej ceny zwykłej przesyłki poleconej oferowanej dla zwracanego przedmiotu (tylko konsumentom).


Sklep www.autolots.net nie odbiera paczek za pobraniem.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach sprzedaży poza siedzibą sprzedawcy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów (punkty pasujące do naszego profilu sprzedaży):

a) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (ten punkt ma zastosowanie szczególnie przy osuszaczach i wybranych częściach elektroniki, które do klienta dostarczone są zapieczętowane, a których wadliwe działanie może stanowić zarożenie dla jego bezpieczeństwa i/lub zdrowia);

d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

e) zawartej w drodze aukcji publicznej.

O sprzedającym
www_autolots_net
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

1598

 

7

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 884-075-451
  • 792-596-700
poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dane rejestrowe Firmy:

Auto Apteka Piotr Mossakowski

Chmielna 122/U2

00-801 Warszawa


Nasza lokalizacja na google maps (prosimy skopiować link do pola adresu przeglądarki):

https://www.google.pl/maps/place/Auto+Apteka/@52.22814,20.993506,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x471ecc91eba0af67:0xe77b06daa31e352f!8m2!3d52.22814!4d20.9957

Nasz lokal znajduje się od frontu budynku Chmielna 122, między szewcem a sklepem komputerowym.

Pozostałe informacje

NUMER KONTA NASZEJ FIRMY:

61 1020 5558 0000 8602 3155 5181

1. Pracujemy w godzinach 10-17 w dni powszednie.

Prosimy umawiać odbiory osobiste wcześniej, ponieważ w tym czasie realizujemy także inne zadania (przyjęcie towaru, obsługa zwrotów i reklamacji, wydanie towarów dostawcom, dostawy, nadania na poczcie, zdania przesyłek kurierskie i nadania paczkomatowe). Nieumówione odbiory osobiste mogą być realizowane w godzinach pracy naszego sklepu minimum 24h po dokonaniu zakupu.

2. Zakupy na aukcjach:

- części wystawione na aukcjach są dobrane na podstawie danych katalogowych. Sklep nie gwarantuje, że będą one w 100% pasować do auta klienta, gdyż mogły być stosowane różne rozwiązania (często w układach hamulcowych, zapłonowych) i części, mogą być wprowadzone modyfikacje w aucie, dane w dowodach rejestracyjnych mogą zawierać błędy lub dane nieprawdziwe. Nierzadko też okresy produkcji danego modelu nie pokrywają się z okresem zastosowania samej części.

- w przypadku braku pewności, czy sprzedawana w naszym sklepie część będzie pasować prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy przed dokonaniem zakupu.

- po zakupie klient wybiera preferowany sposób dostawy i płatności. Na wybór tego sposobu czekamy 7 dni od dokonania zakupu. Jeśli klient wybiera płatność z góry, czekamy na nią 7 dni od daty dokonania zakupu.

3. Płatność:

- klient może dokonać zapłaty za zakupione w naszym sklepie części z góry lub przy odbiorze.

- płatność z góry można dokonać poprzez -płacę z allegro-, bezpośredni przelew ze swojego konta lub podczas wizyty w naszym sklepie.

- płatność przy odbiorze klient dokonuje u dostawcy (kurier, listonosz, paczkomat) lub podczas odbioru osobistego w naszym sklepie.

- do kosztu towaru doliczane są wybrane przez klienta koszty dostawy i pakowania.

4. Wysyłka:

- towar wysyłamy od poniedziałku do piątku.

- większość towaru wysyłana jest w ciągu 24h od zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie lub zgłoszenia przez klienta chęci płatności przy odbiorze (z uwzględnieniem punktu pierwszego).

- jeśli zależy Państwu na czasie i bezproblemowej dostawie polecamy kuriera DPD (dla większości przedmiotów kosztuje on 13 zł przy płatności z góry i 17 przy płatności pobraniowej). Dodatkowo kurier DPD umożliwia nawet śledzenie online gdzie aktualnie jest kurier, który pobrał do doręczenia Państwa przesyłkę. Te dane można sprawdzić na stronie http://www.mojapaczka.dpd.com.pl/

Faktury wysyłane mailem:

Nasza firma stosuje politykę dokumentacji przyjaznej środowisku oraz klientowi, co oznacza, że nasze starania dążą do jak najmniejszej ilości wysyłek faktur drukowanych na rzecz zwiększenia faktur wysyłanych drogą mailową. To rozwiązanie daje wymierne korzyści dla środowiska oraz jest znacznie bardziej przyjazne dla klienta - w mailu faktura nie wyblaknie, nie zagubi się, nie podrze, nie zje jej pies, nie będzie trzeba czekać od piątku wieczorem do poniedziałku rano na duplikat, a zwrot czy wymiana towaru ograniczy się jedynie do odesłania towaru. Domyślnie więc będzimy się starać wysłać fakturę mailem. Jeśli ktoś z Państwa życzy sobie dokument papierowy prosimy o tę informację podczas składania zamówienia.

!!! Uwaga dotycząca wszystkich dostaw !!!

Podczas odbioru ZAWSZE OTWIERAJMY PACZKĘ PRZY DORĘCZYCIELU nawet jeśli nie nosi śladów zniszczeń (otworzyć można po pokwitowaniu odbioru). Jeśli cokolwiek budzi Państwa zastrzeżenia, to zadbajmy o dokładny opis przesyłki, jej opakowania, zawartości, uszkodzeń, braków, wypełnień, charakterystycznych rzeczy itp. - nie pozwólmy, by opis był sporządzony lakonicznie i tak, by wykluczał winę przewoźnika (często pracownicy dostawcy boją się, że zostaną obciążeni kosztami i dbają o "właściwy dla nich, niewłaściwy dla klienta" opis). Prosimy zwrócić na ten punkt szczególną uwagę, gdyż o ile sporządzenie protokołu w późniejszym terminie nie wyklucza dochodzenia roszczeń, to praktycznie uniemożliwia odbiorcy dowiedzenie, że towar odebrał uszkodzony, zniszczony, niekompletny itp. - dostawca zazwyczaj powie (i niestety ma tu rację), że nie wie co działo się z tą przesyłką od chwili wydania jej klientowi, co oznacza, że nie można ustalić kiedy i z czyjej winy powstały uszkodzenia.

!!! Dodatkowe info na temat paczkomatów inpost oraz paczkomatów allegro inpost !!!

W przypadku paczkomatu ZAWSZE rozpakowujmy przesyłkę od razu przed maszyną i jeśli jest coś nie tak, to nie potwierdzamy odbioru i zgłaszamy problem - na ekranie monitora jest taka opcja (otworzy się wtedy skrytka, w której zostawimy towar do oględzin Inpost). Jeśli odejdą Państwo od automatu firma Inpost (właściciel paczkomatów) uznaje, że odbiorca nie zgłasza zastrzeżeń do paczki (późniejsze roszczenia firma ta odrzuca argumentując, że nie wiadomo kiedy i z czyjej winy powstały uszkodzenia lub ubytki).


Jeśli mają Państwo pytania można się z nami skontaktować w następujący sposób:

- pod numerami telefonów 792-596-700 lub 884-075-451

- mailowo pisząc na adres kontakt@autoapteka.com.pl

- poprzez allegro

Przy zapytaniach o dopasowanie części mogą być niezbędne dokładne dane Państwa auta, prosimy więc zawrzeć następujące informacje w kontakcie:

- rok produkcji auta

- model i marka auta oraz typ nadwozia (jeśli w danym roku były produkowane dwie wersje, to informację której wersji kontakt dotyczy)

- pojemność silnika w ccm, moc w KM lub kw

- jeśli nie był kupiony w salonie w Polsce kraj pierwotnego zakupu (np. ANGLIA)

- informacje o sprowadzeniu (szczególnie ważne w przypadku aut wprowadzonych na terytorium RP przed rokiem 2000

- nierzadko jako rok produkcji wpisywano rok sprowadzenia, co jest oczywiście błędem i spowodować może niewłaściwy dobór części).

Życzymy szerokiej drogi i bezawaryjnej jazdy, zespół WWW_AUTOLOTS_NET