Świeca walec 60/120 ~ 38h Bispol 3 kolory FV (6541729115)

zakończona
3,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Jelenia Góra
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.23 [kg]

+48 735 299 788

marketing@polskie-sw­iece.pl


Możliwe formy dostawy:


- InPost


- Kurier


- Odbiór osobisty

Odbiór w sklepie po wcześniejszym umówieniu terminu


ASTENA SP. Z O.O.

UL. WAŃKOWICZA 25/1

58-500 JELENIA GÓRA

W tytule przelewu proszę o podanie nazwy
użytkownika allegro.



26 1950 0001 2006 0397 1996 0002

Umożliwiamy również
płatności poprzez:

Świeca walec 60/120 Bispol


Klasyczna świeca w kształcie walca w 3 kolorach do wyboru.

Idealnie nadaje się do restauracji, gabinetów, apartamentów oraz Spa. Świetnie prezentuje się w świecznikach, lampionach, mniejszych kielichach oraz stroikach. Wysoka jakość wykonania świecy sprawia, iż świeca wypala się równomiernie i do końca co wydatnie wydłuża czas jej palenia.

Produkt posiada atest PZH, certyfikat RSPO i spełnia normy RAL

Przy zamówieniu proszę podać kolor wybranych świec !!!

Cechy świecy:

Wymiary: 60 x120 mm

Czas palenia ~ 38 h

Waga : ok 230 g

Kolory:

  • biały

  • ecru

  • czerwony

  • Wystawiamy FV

Wymiary świec podawane są w/g karty producenta

Dlaczego warto u nas kupić

Gwarantujemy niskie ceny oraz szybkie wysyłki

Współpracujemy z czołowymi producentami świec

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży

Zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 26 1950 0001 2006 0397 1996 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 735 299 788
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00-16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki pod warunkiem, iż towar nie został uszkodzony jak i nie był używany, rozpakowany oraz jest kompletny. Jeżeli powyższe przesłanki zostały spełnione, zwracamy kwotę równą cenie zakupu towaru na konto klienta.

reklamacje

1, Kupujący nie będący Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy Kodeksu Cywilnego ( Dz. U. nr 16, poz 93 ze zm. ) ma obowiązek do sprawdzenia przesyłki w obecności dostawcy/kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przesyłki bądź jej zawartości ( towaru ) należy sporządzić protokół szkody, który będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji. Formularz reklamacyjny można pobrać ze strony internetowej przewoźnika bądź bezpośrednio od kuriera/dostawcy. 2. Niesprawdzenie przesyłki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji jednakże zalecenia zawarte w pkt. 1 usprawnią i przyspieszą procedurę reklamacyjną. 3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Sprzedawcę oraz o zawarcie w informacji: - dane osobowe ( imię, nazwisko, adres, adres e-mail, nr telefonu ) - datę zawarcia umowy stanowiącą podstawę reklamacji - przedmiot reklamowany oraz wskazania żądania Kupującego - opis oraz zdjęcia wady/ uszkodzenia Produktu - dowód zakupu bądź jego kopię 4. Kupujący ma obowiązek do odesłania reklamowanego Produktu na koszt własny. Jednakże w przypadku uwzględnienia reklamacji, koszt wysyłki jest zwracany przez Sprzedawcę 5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od jej złożenia przez Kupującego. 6. Podstawą do złożenia reklamacji nie mogą być nieznaczne różnice wynikające z ustawień komputera Kupującego a w szczególności różnice w ustawieniach monitora. 7. W przypadku potrzeby uzupełnienia informacji dodatkowych, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca zwróci się niezwłocznie do Kupującego z prośbą o ich uzupełnienie 8. Reklamacje należy kierować na adres: Astena Sp. Z.o.o. ul. Wańkowicza 25/1 58-500 Jelenia Góra