Światło stopu Givi GIE112 do kufra E55 Warszawa (6931097840)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
189,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Paczka24 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Piastów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
O NAS INNE AUKCJE KOMENTARZE
DOSTAWA

Odbiór osobisty - Warszawa Modlińska 154

Kurier DPD - 15/20 zł

Poczta Polska - 15/20 zł

KONTAKT

sklep@motoholicy.pl

791-444-988

791-444-799

791-444-797

791-444-795

Światło stopu Givi GIE112 do kufra E55 Warszawa

Jest to kompletnie nowy zestaw światła stopu do kufra E55.

Kontakt:

Motoholicy Motorismo Warszawa

ul. Modlińska 154

03-170 Warszawa

tel. 22 767-91-37

tel. kom.: 791-444-988; 791-444-370 ; 791-444-679; 791-444-799; 791-444-795

sklep@motoholicy.pl

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u motoholicy za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 08 2340 0009 1490 2440 0000 0088
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka24 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Salon mieści się w Warszawie przy ulicy Modlińskiej 154, 03-170 Warszawa. Jesteśmy czynni 7 dni w tygodniu tzn. poniedziałek-piątek 10.16-19.31, soboty 10.16-16.31 oraz niedziele 10.16-14.31.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:16 - 19:31
  • sobota 10:16 - 16:31
  • niedziela 10:16 - 14:31

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
MOTOHOLICY SP. Z O.O.
Modlińska 154
03-170 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: sklep@motoholicy.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy dokładanego do każdej paczki.Zwroty prosimy wysyłać na adres salonu: Motoholicy ul. Modlińska 154 03-170 Warszawa Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem. Zwrot płatności wysyłamy przelewem na wskazany rachunek bankowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
MOTOHOLICY SP. Z O.O.
Modlińska 154
03-170 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej:Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@motoholicy.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.