Światła dzienne MAGNETI MARELLI (6911143516)

6 dni do końca
cena kup teraz
199,00 zł
z 50 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Słupca, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: magneti Marelli
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze, samochody ciężarowe
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon
793 399 641
email
motofirma.arturadamczak@gmail.com
godziny otwarcia
Pon - Pt 9 - 17
adres

MOTOFIRMA

Artur Adamczak

Młodojewo Parcele 13a

62-400 Słupca

Przedmioty wysyłamy do 48 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub po wcześniejszym uzgodnieniu przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
25 1910 1048 2410 0333 4521 0001

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Światła do jazdy dziennej Magneti Marelli LED DayLight Set 713121617080 MAGNETI MARELLI

Wśród producentów samochodów widać w ostatnim czasie tendencję do wyposażania samochodów w światła systemu DRL (Daytime Running Lights) czy inaczej światła dzienne. Tego typu dodatkowe oświetlenie pojazdów stało się popularne również wśród posiadaczy starszych pojazdów. Montaż świateł dziennych niesie ze sobą wyraźny spadek kosztów eksploatacji pojazdu. Moc większości zestawów nie przekracza, 10W, co przekłada się na zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 0,25l/100km. Trwałość takich zestawów jest dużo większa niż konwencjonalnych żarówek i wynosi około 100 000 godzin.

Jednymi z najlepiej sprzedających się świateł do jazdy dziennej jest zestaw Magneti Marelli LED DayLight Set(LPQ080) o mocy 2x2W przeznaczony do stosowania w samochodach osobowych i ciężarowych – uniwersalne złącze pozwala na pracę zarówno w instalacji 12V, jak i 24V. W środku opakowania znajdują się wszystkie niezbędne przewody oraz akcesoria montażowe wraz z szczegółową instrukcją.

Światła do jazdy dziennej Magneti Marelli LED DayLight Set wyposażono w automatyczny moduł włączający i wyłączający światła.

Zestaw Magneti Marelli LED DayLight Set posiada europejską homologację ECE R87.

  • Lokalizacja w aucie: z lewej
  • Lokalizacja w aucie: z prawej
  • Projekt lampy: LED

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u aartur90 za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

MOTOFIRMA ARTUR ADAMCZAK
Młodojewo Parcele 13a
62-400 Słupca
NIP: 667-174-85-33
REGON: 364547937

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MOTOFIRMA ARTUR ADAMCZAK
Młodojewo Parcele 13a
62-400 Słupca
 
Oferowany towar jest fabrycznie nowy, sprawdzony i sprawny. Towar podlegający zwrotowi nie może nosić śladów użycia oraz monatażu. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r., poz. 827), Kupujący w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru może zrezygnować z dokonanego zakupu bez podania przyczyny. Towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy Kupujący odsyła na swój koszt niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Zwrot środków przez Sprzedającego zostanie dokonany w terminie 14 dni. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

reklamacje

1. Na wszystkie produkty elektryczne i mechaniczne zakupione w naszej Firmie udzielamy gwarancji na okres do 12 miesięcy, wyłączeniem produktów, na które obowiązuje 14-dniowa gwarancja rozruchowa (m.in. żarówki halogenowe, żarówki ledowe, żarówki xenonowe) lub których naturalne zużycie może nastąpić przed upływem 12 miesięcy. W przypadku produktów posiadających dłuższy okres gwarancyjny, stosowna informacja zostanie podana w opisie produktu w ofercie. 2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz w odniesieniu do Konsumentów, odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady). W przypadku, gdy Klientem nie jest Konsument: a) odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona (art. 558 i n Kodeksu Cywilnego); b) odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje wyłącznie szkodę rzeczywistą; c) odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wartości zamówienia; d) Sprzedawca nie odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich, w tym dostawców poczty, usług internetowych itp. 3. Reklamacji nie podlegają: a. przedmioty uszkodzone mechanicznie lub niewłaściwie użytkowane przez Klienta lub osoby trzecie b. naturalne zużycie produktu lub jego części np. baterii, bezpieczników itp. 4. Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadużycie produktów, bądź użytkowanie niezgodne przepisami prawa odpowiada Klient. 5. W przypadku stwierdzenia domniemanej wady fizycznej w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy, bądź telefoniczny. W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc Klientowi na odległość. Dzięki kontaktowi z nami szybko zakwalifikujemy zgłoszenie i przedstawimy Państwu dalszą procedurę postępowania. 6. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę. Jeżeli podane w reklamacji z tytułu rękojmi dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji lub reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, Sprzedawca zwróci się do Klienta, składającego reklamację, o uzupełnienie we wskazanym zakresie. W takim przypadku 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od chwili jej uzupełnienia. 7. Prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem produktu. Jeżeli reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, towar należy dostarczyć lub odesłać przesyłką pocztową na adres MOTO FIRMA Artur Adamczak Młodojewo Parcele 13a 62-400 Słupca. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa Klient (Kupujący), chyba że strona Sprzedająca ustali inaczej. Nasze doświadczenie pozwoli Państwu pomóc w doborze najtańszej możliwej opcji wysyłki reklamowego produktu. W przypadku reklamacji uznanej za zasadną Klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów odesłania produktu reklamowanego na konto bankowe. Sprzedawca pokrywa koszt odesłania towaru na reklamacje pocztą maksymalnie do wartości 12 zł. Jeżeli Klient odeśle na reklamacje produkt innym droższym sposobem, różnica w poniesionych kosztach leży po stronie Klienta. Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, prosimy o kontakt z Nami w celu uzgodnienia sposobu dostarczenia produktu. Koszt odesłania zasadnej reklamacji do Klienta pokrywa Sprzedawca. W każdej innej sytuacji koszty przesyłek ponosi Klient. 7. W celu złożenia reklamacji najlepiej przedstawić: a. paragon fiskalny lub kopia faktury VAT, a jeżeli nie jest to możliwe inne potwierdzenie zakupu towaru b.towar z opisem usterki oraz żądaniem kupującego (jeżeli jest to produkt mechaniczny, elektryczny najlepiej dołączyć również opis miejsca zamontowania produktu, model pojazdu itp.) c. dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail) 8. O postępach Państwa zgłoszenia będziemy informować za pośrednictwem wiadomości e-mail. 9. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar z ujawnioną wadą może zostać wymieniony na nowy pełnowartościowy lub naprawiony, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Firma zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny w sklepie internetowym towar. Jeżeli ujawniona wada jest nieznacząca do użytkowania produktu Sprzedawca może zaproponować Klientowi obniżenie ceny produktu. 10. W okresie trwania procesu reklamacyjnego Firma nie wydaje produktów zastępczych.

pozostałe informacje

Drogi Kliencie tu znajdziesz ważne informacje, które pomogą Ci w kontakcie z nami. Dowiesz się jak wygląda proces realizacji zamówienia, wysyłki, możliwość odstąpienia od umowy oraz procedura złożenia reklamacji. Regulamin Złożenie przez Klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu. Tak możesz skontaktować się z nami tel. 793 399 641 motofirma.arturadamczak@gmail.com Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 Na maile odpowiadamy na bieżąco w godzinach pracy (odpowiedź otrzymasz przeważnie w ciągu 24 godzin). Jeżeli wysłałeś maila, a nie otrzymałeś odpowiedzi upewnij się, czy mail doszedł lub skontaktuj się z nami telefonicznie. I. Postanowienia wstępne Sprzedawca: MOTOFIRMA Artur Adamczak Młodojewo Parcele 13a 62-400 Słupca NIP 6671748533 REGON 364547937 II. Warunki Ogólne 1.Firma MOTOFIRMA prowadzi sprzedaż wysyłkową. W celu szybkiej i sprawnej realizacji zamówień nie prowadzimy odbioru osobistego w magazynie naszej firmy. Zakupione towary wysyłamy do Klienta po zaksięgowaniu wpłaty, bądź po otrzymaniu informacji z wyborem przesyłki pobraniowej, w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Zamówienia staramy się przygotować do wysyłki w ciągu 1-2 dni roboczych, z wyjątkiem ofert, gdzie zaznaczono dłuższy czas na przygotowanie zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach czas może się wydłużyć, o czym poinformujemy Klienta mailowo bądź telefonicznie. 3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą realizowane następnego dnia roboczego. 4. W pierwszej kolejności przygotowujemy przesyłki kurierskie, potem przesyłki pocztowe rejestrowane (paczki, listy polecone), na końcu listy nierejestrowane. 5. Oświadczamy, że wszystkie oferowane przez nas produkty są produktami fabrycznie nowymi, bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Produkty są sprawdzane i oglądane przed wysyłką. III. Płatność Sprzedawca przewiduje następujące formy płatności: 1. Przedpłata na konto bankowe (w tytule przelewu należy wpisać nazwę użytkownika). Prosimy o zapłatę w terminie do 7 dni roboczych. MOTOFIRMA Artur Adamczak Młodojewo Parcele 13a 62-400 Słupca Deutsche Bank Polska S.A. 25 1910 1048 2410 0333 4521 0001 2. Płatność za pobraniem przy odbiorze. 3. Przedpłata poprzez PAYU. Prosimy o zapłatę w terminie do 7 dni roboczych. 4.Do zakupionego towaru wystawiamy dowód zakupu w postaci, paragonu faktury imiennej lub faktury VAT. W przypadku wyboru faktury VAT prosimy o podanie danych firmy od razu przy składaniu zamówienia. IV. Wysyłka 1. Kupujący upoważnia firmę MOTOFIRMA Artur Adamczak Młodojewo Parcele 13a 62-400 Słupca do podejmowania w swoim imieniu i na swoją rzecz wszelkich czynności faktycznych związanych z nadawaniem zakupionych produktów. 2. Zamówiony produkt wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem: firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej, na terenie Polski. Omawiana przesyłka jest usługą w szczególności w znaczeniu omówionym ustawą z dn 2 marca 2000r. Dz.U. Nr 22 poz. 271 Rozdz. 2 Art. 10 pkt. 3.1. 3. Koszty związane z wysyłką towaru ponosi Klient (Kupujący). 4. Informujemy, że dla każdego produktu (aukcji) został przygotowany cennik dostawy dostępny dla Klienta w zakładce „Dostawa i płatność” znajdującej się w aukcji / ofercie produktu pod miniaturą. 5. Sprzedawca informuje Kupującego, że: domyślną formą dostawy sprzedającego jest najtańsza opcja przesyłki rejestrowanej z proponowanych wariantów dostawy z cennika zawartego w konkretnej ofercie. Pozostałe formy dostawy w tej samej ofercie są przesyłkami opcjonalnymi realizowanymi wyłącznie na życzenie Klienta. W przypadku odstąpienia od umowy zostanie zwrócony klientowi koszt najtańszej przesyłki rejestrowanej z cennika z konkretnej aukcji, na której został zakupiony produkt. 6. Do Klienta należy wybór opcji dostawy. a) Przesyłki pocztowe rejestrowane z wyłączeniem listów nierejestrowanych wg regulaminu Poczty Polskie są przesyłkami zabezpieczonymi na wypadek uszkodzeń w transporcie/ zagubienia (z wyłączeniem towarów delikatnych i szklanych, które powinny być wysyłane na szczególnych warunkach). Ubezpieczenie towarów delikatnych i szklanych jest opcją dodatkowo płatną, którą Klient może dopłacić do podstawowej opcji wysyłki (wg cennika Poczty Polskiej). Przesyłki rejestrowane posiadają nr nadawczy, można je monitorować online. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej. b) Przesyłki kurierskie w swej cenie zawierają ubezpieczenie transportowe do wartości wysłanych produktów. Standard dostarczenia przesyłki to 24-48 godzin roboczych od poniedziałku do piątku. c) Przesyłki nierejestrowane Poczty Polskiej są to przesyłki, które nie posiadają nr nadawczego i nie można ich monitorować online oraz przy tego rodzaju przesyłkach nie ma możliwości wniesienia reklamacji wobec Poczty Polskiej. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej. W związku z powyższym polecamy wszystkie opcje dostawy monitorowanej (przesyłki rejestrowane): listy polecone / paczki / przesyłki kurierskie. W przypadku wyboru przesyłki listem zwykłym nierejestrowanym (list ekonomiczny lub priorytetowy) Firma MOTOFIRMA nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie /zniszczenie przesyłki przez Pocztę Polską. 7. Na daną opcję dostawy składa się wartość usługi transportowej wg wybranego operatora oraz koszty związane z obsługą zamówienia. 8. Koszt przesyłki produktu do Klienta poza terytorium Polski będzie każdorazowo uzgadniany i przesłany do akceptacji. 9. Wysłanie towaru do Kupującego jest chwilą przejścia praw własności produktu. O wysłaniu towaru Klient zostanie poinformowany mailowo. W przypadku przesyłek rejestrowanych na adres e-mail Kupującego powinien wygenerować się nr nadawczy przesyłki, który można monitorować w systemie wybranego operatora. 10. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki w momencie odbioru (nie tylko opakowania zewnętrznego, ale również właściwego produktu). Firma MOTOFIRMA nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy. W przypadku uszkodzenia towaru powstałego w transporcie Kupujący jest zobowiązany do wypełnienia protokołu szkody z firmą kurierską DPD / Pocztą Polską , a następnie poinformowanie Sprzedającego oraz przesłanie sporządzonego protokołu (scanem) do siedziby firmy w celu uruchomienia procedury reklamacyjnej. Sprawdzenie przesyłki w momencie odbioru ułatwia dochodzenie roszczeń wobec danego operatora. W przypadku uruchomienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca prosi Kupującego o dostarczenie wszystkich potrzebnych dokumentów: protokół szkody z opisem, zdjęcia uszkodzenia opakowania/produktu, oświadczenie o scedowaniu praw na Sprzedającego z tytułu odszkodowania za uszkodzenie towaru przez operatora pocztowego, itp. Dostarczenie wszystkich dokumentów potrzebnych do złożenia reklamacji u operatora pocztowego pozwala na wydanie Kupującemu nowego produktu wolnego od wad oraz wyłącznie osoby Kupującego z całego procesu reklamacyjnego u operatora pocztowego. 11.Towar staramy się wysłać w ciągu 1-2 dni roboczych od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem ofert w opisie których wskazano inny czas realizacji zamówienia. O wszystkich przesunięciach czasowych w realizacji wysyłki, Klient zostanie poinformowany mailowo bądź telefonicznie. 12. W celu szybkiej realizacji zamówienia Klient zobowiązany jest do poinformowania sprzedawcy o wyborze opcji dostawy, cechach szczególnych produktu (kolor, rozmiar, zasilanie itp.), a także ewentualnej wysyłce na adres inny niż zawarty w danych Allegro, najlepiej w momencie składania zamówienia w „Wiadomości dla Sprzedającego”. W sytuacjach, gdy Kupujący pomyli się w zamawianych ilościach należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą i poinformować go mailowo, bądź telefonicznie o błędzie. Błędne ilości zostaną skorygowane, Sprzedawca wystąpi do portalu Allegro o zwrot prowizji za błędnie zakupione rzeczy, a Kupujący ma obowiązek potwierdzić ten fakt w linku przesłanym mailowo przez portal Allegro. 13. W przypadku zamówień realizowanych na specjalne zamówienie Klienta, czas dostawy będzie ustalony z Klientem indywidualnie. 14. Czas dostawy to czas przygotowania zamówienia + czas dostawy operatora. 15. W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Kupującego, Kupujący ma obowiązek wobec Sprzedającego pokryć koszty przesyłki zwrotnej. Koszt ponownej wysyłki pokrywa również Kupujący. V. Postanowienia końcowe 1. Sprzedający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Wszelkie zmiany do Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na niniejszej stronie internetowej. 2. Złożenie zamówienia oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.