ŚWIATŁA DZIENNE LED+HALOGEN RENAULT KOLEOS FL 13- (6910935171)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
549,00 zł
z 5 kompletów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 7,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Katowice, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • temperatura barwowa (K): 6000
  • moc (W): 19.0
  • napięcie (V): 8.0
  • strumień świetlny (lm): 1800
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • rodzaj lampy: dedykowana
  • kształt: okrągły
  • producent części: einParts Automotive

Światła do jazdy dziennej z światłami halogenowymi EinParts Duolight LED: Renault Koleos FL 2013-

Gwarancja: 24 miesiące
Kod produktu: DL21
Producent: EinParts Automotive
Opis produktu

Model EinParts DUOLIGHT wyposażony jest w uchwyty dopasowane do oryginalnych mocowań lamp przeciwmgłowych w popularnych samochodach (ponad 100 modeli aut!). Jest to zamiennik światła przeciwmgłowego, czyli wystarczy wyjąć oryginalne halogeny i wstawić w to miejsce lampy DUOLIGHT – zero przeróbek, wszystko idealnie pasuje. Duolight to wyjątkowa lampa wyposażona w dwie funkcje – światło dzienne i przeciwmgłowe w jednym! Do produkcji światła dziennego wykorzystano najnowszą technologię linii świetlnej, dzięki czemu światło jest jednolite i nie widać punktów świetlnych. Do oświetlania światłowodów zamontowano najlepsze diody dostępne na rynku – amerykańskiego producenta CREE. Z kolei do produkcji światła przeciwmgłowego wykorzystano 1 potężna diodę CREE o mocy aż 10WAT! Dzięki temu rozwiązaniu światło przeciwmgłowe spełnia wszelkie normy jakie są potrzebne do otrzymania homologacji.

Światła do jazdy dziennej wraz z halogenami DUOLIGHT DL21 dedykowane do:

Światła do jazdy dziennej sprawią, że auto będzie wcześniej i lepiej rozpoznawane przez innych uczestników ruchu. Jak dowodzą badania oświetlenie tego typu zmniejsza o 58% liczbę wypadków z poważnymi obrażeniami. Żywotność diod w lampach dochodzi do 50 000 godzin. Tym samym oszczędzasz energię (paliwo) i pieniądze wydawane na żarówki!

Charakterystyka lamp:

  • Moc świateł do jazdy dziennej to 900 lumenów na lampę, 1800 lumenów na zestaw
  • Moc świateł przeciwmgłowych to 800 lumenów na lampę, 1600 lumenów na zestaw
  • Napięcie pracy: 8V - 32V
  • Pobór mocy świateł do jazdy dziennej: 9,5W jedna lampa
  • Pobór mocy świateł przeciwmgłowych: 10W jedna lampa
  • Wbudowany odpowietrznik
  • Regulacja kąta świecenia halogenu
  • Hermetyczna obudowa
  • Barwa światła dziennej i przeciwmgłowego 6000K (biała)
  • Zewnętrzny automat
  • Homologacja na światła do jazdy dziennej zgodna z dyrektywą E4 R87 - wybita na każdej lampie - E4, RL00 wraz z końcówką numeru homologacji
  • Homologacja na światła przeciwmgłowe zgodna z dyrektywą E4 R19 - wybita na każdej lampie - PL F3 wraz z końcówką numeru homologacji
  • Temperatura działania: -40C do +50C
  • Amerykańskie diody CREE
  • Aluminiowa obudowa o żeberkowej strukturze pełni rolę radiatora, który lepiej odprowadza ciepło niż plastik. Zastosowanie to daje gwarancję, że lampy nie ulegną uszkodzeniu w wyniku przegrzania.

W światłach EinParts zastosowano najwyższej jakości amerykańskie diody LED CREE.

W zestawie:

  • Lampy LED: 2 sztuki
  • Wsporniki montażowe - szybko złączki, opaski
  • Trzy rodzaje gniazd podłączenia halogenów - H8, H11, 9005/9006
  • Niezbędna wiązka kabli
  • Pisemna deklaracja (certyfikat) zgodności homologacji
  • Automatyczny włącznik świateł (zewnętrzny)
  • Gwarancja 24 miesiące
  • Polska instrukcja montażu wraz z wskazówkami

Jak działa automat?

Automat to nic innego jak urządzenie, które załącza lampy po przekręceniu kluczyka stacyjki do pierwszej pozycji (jak np. radio, zapalniczka). Światła wyłączają się po włączeniu świateł mijania.


EinParts Automotive – Niemiecka myśl techniczna. To nas wyróżnia!

EinParts Automotive to marka charakteryzująca się wysoką jakością oraz przystępną ceną oferowanych produktów. Wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej pozwoliło specjalistom z EinParts Automotive oferować na rynku części i akcesoria od najlepszych europejskich i azjatyckich producentów w rewelacyjnych cenach. Staranny dobór producentów i materiałów, różne metody testów oraz kontrole procesu produkcji sprawiają, że produkty EinParts Automotive zadowalają nawet najbardziej wymagającego Klienta. Wiele produktów EinParts Automitive cieszy się popularnością wśród zachodnich konsumentów. I Ty możesz przekonać się o doskonałej jakości.

Galeria produktu
Dlaczego warto kupić u nas?
14 dni na zwrot

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Pewna gwarancja

Wszystkie towary są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora. Oferowana gwarancja pozwoli Ci spać spokojnie.

Faktura VAT

Do każdego zakupu wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.

Szybka wysyłka

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 14:00 realizujemy tego samego dnia.

Odbiór osobisty
Zobacz również
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u dwr_com_pl za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
PACZKA W RUCHu 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
PACZKA W RUCHu 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna
Owsiana 44
40-780 Katowice
NIP: 634-283-53-43
REGON: 360642923

Od 2013 roku Grupa DWR s.c. prowadzi hurtową i detaliczną sprzedaż części oraz akcesoriów samochodowych. Naszą firmę tworzą ludzie związani z motoryzacją od najmłodszych lat. Lubimy to, co robimy, dlatego chcemy to robić jak najlepiej. Szeroka gama produktowa, renomowane marki, sprawna logistyka i konkurencyjne ceny – w sklepie dwr_com_pl motozakupy stają się przyjemnością. 

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 20:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
PL
Dodatkowe informacje

Jako Konsumentowi gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki.

 

Jak zwrócić towar?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  2. Zapakuj zwracany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj! Zwrotowi podlegają produkty nowe, w pełni kompletne.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny), kartę gwarancyjną (o ile została wydana) oraz formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów

   

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 30 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu) bądź drogą mailową na adres: biuro@dwr.com.pl       
  3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 30 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
  5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków jest wykonywany na kartę.
  6. W przypadku, gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
  7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
  8. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.
  9. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w poniższych przypadkach umów:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. ulotki, wizytówki, fotoplakaty);
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient  żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
PL
Dodatkowe informacje

 

Jak złożyć reklamację?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji.
  2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie  towaru na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację  powinien być kompletny.
  3. Do  przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny), kartę gwarancyjną  (o ile została wydana) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.
  4. Wypełnij i wydrukuj formularz nadania przesyłki ze strony https://ezwroty.poczta-polska.pl/.
  5. Nadaj przesyłkę w wybranej przez siebie placówce Poczty Polskiej.

    

Reklamacje

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient/Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient/Przedsiębiorca. Adres, pod który Klient/Przedsiębiorca winien odesłać towar: Grupa DWR s.c.,ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta/Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
  3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi/Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi/Przedsiębiorcy poniesione koszta wysyłki towaru. W przypadku, gdy Klient/Przedsiębiorca wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi/Przedsiębiorcy poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta/Przedsiębiorcy.
  5. Każdy Klient/Przedsiębiorca może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta/Przedsiębiorcy z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php 
  6. Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy.