! ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ LED 2x8 LAMPY E4 MOCNE (6542582941)

zakończona
16,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny
  • Francja 0,00 zł
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • lokalizacja: Katowice
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • producent części: inny


Telefon kontaktowy

795-903-960


Podane koszty przesyłek dotyczą

jednej sztuki danego przedmiotu.

Nie łączymy zamówień z innych

aukcji



W tytule przelewu należy podać
tylko nr aukcji oraz swój login
na allegro !
Prosimy o krótkiego maila
z potwierdzeniem,
formy płatności.
Przyśpieszy to czas
realizacji zamówienia.


Paczki wysyłamy za pobraniem, poprzez PAYU lub po wpłacie
na konto !

Dane do przelewu znajdziesz w mailu generowanym automatycznie przez Allegro po dokonaniu zakupu.


Przed licytacją prosimy dokładnie przeczytać opis aukcji oraz stronę
"O mnie"

Składając ofertę zawierają Państwo prawnie wiążącą umowę kupna/sprzedaży

Dlaczego warto u Nas kupić ?
Zapewniamy profesjonalna obsługę szybką wysyłkę !
Na zakupiony towar

otrzymasz paragon lub fakturę VAT,

Ciesz się bezpiecznymi zakupami
lub kup przedmiot na raty
- Zapoznaj się z ofertą Allegro
która zapewnia ochronę zakupów
do 20.000 zł oraz system ratalny!



ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ LED
POSTOJOWE 2 x 8 LED Z HOMOLOGACJĄ E4




Technologia LED cieszy się ogromną popularnością w branży motoryzacyjnej.

Jasne, białe światło doda Twojemu samochodowi charakteru !!




ZALETY STOSOWANIA ŚWIATEŁ LEDOWYCH :

Światła do jazdy dziennej poprawiają bezpieczeństwo jazdy i pozwalają dostrzec
nadjeżdżające auto ze znacznie większej odległości.

Biała wiązka światła LED poprawia wygląd samochodu.
Atrakcyjna płaska konstrukcja i regulowane mocowanie umożliwia montaż
w różnych markach aut.

Wodoodporny reflektor odpowiedni na każdą pogodę.
Wbudowane zabezpieczenie przepięciowe, nowoczesny design
Żywotność LED do 50 000 godzin, minimalne koszty utrzymania
Zużycie prądu 12 V do 13 W
Łatwe w użyciu i proste w instalacji samodzielnej
Lampy montuje się w zderzaku lub w innym elemencie z przodu samochodu.
Instalacje podpinamy pod żarówki postojowej (-) oraz akumulator (+).

Regulowany kąt oświetlenia.



ŻYWOTNOŚĆ DO 50 TYSIĘCY GODZIN !!

CHARAKTERYSTYKA LAMP :

- ZASILANIE 12 V
- BARWA ŚWIATŁA XENON WHITE: 6000K
- POBÓR MOCY: 0,6 W + 0,6 W = do 13 W (8 LED W LAMPIE)
- STRONA MONTAŻU UNIWERSALNA
- 8 JASNYCH DIOD LED
- HOMOLOGACJA E4 WYBITA NA KLOSZU
- ZAKRES TEMPERATURY DZIAŁANIA OD -40 C DO +50 C
- WYMIARY dł - 16 cm. szer.- 1,7 cm. wys- 4 cm.



ZESTAW :

2 x LAMPA 8 LED
OPAKOWANIE
UCHWYTY MONTAŻOWE
PARAGON/FAKTURA

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje




wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Francja 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 795-903-960
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Master Club
ADRES DO ZWROTU PODAWANY DROGĄ MAILOWĄ
40-321 Katowice
Polska
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Alcazar Sp. Z.o.o zwróci pieniądze Kupującemu. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Alcazar Sp. Z.o.o stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: masters.firma15@gmail.com Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres firmy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres Alcazar Sp. Z.o.o] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] W przypadku odstąpienia od Umowy Alcazar Sp. Z.o.o nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać reklamacje firmie Alcazar Sp. Z.o.o dotyczące zawartej Umowy pod adresem masters.firma15@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Alcazar Sp. Z.o.o. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, nr aukcji i login kupującego, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Alcazar Sp. Z.o.o zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Alcazar Sp. Z.o.o rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. PRZESYŁKI DOSTARCZANE KURIEREM: !!! Bezpieczna dostawa towaru to nasz obowiązek !!! Procedura postępowania w przypadku uszkodzenia lub ubytku towaru dostarczanego kurierem wygląda następująco: - Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: markę i model produktu, datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze. - Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony lub niekompletny, należy również spisać protokół szkody. UWAGA! Przesyłki płatne przy odbiorze można sprawdzić dopiero po opłaceniu kurierowi należnej kwoty pobrania - Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu bądź maila wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Pamiętaj, że możemy wysłać nowy towar dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji. - Przed podpisaniem protokołu szkodowego należy go uważnie przeczytać i zwrócić szczególną uwagę na zgodność zawartych w nim informacji ze stanem rzeczywistym paczki (uszkodzenie opakowania, oznaczenia ostrzegawcze). Ponadto mogą Państwo zostać poproszeni o zrobienie zdjęć uszkodzonego towaru. - W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz numeru kuriera – i niezwłoczne przekazanie nam tej informacji mailowo. Jeżeli stwierdzą Państwo niezgodność otrzymanych towarów z dokumentem zakupu prosimy o zgłoszenie tego faktu drogą mailową w dniu otrzymania przesyłki. Zgłoszenia otrzymane w kolejnych dniach nie będą rozpatrywane. UWAGA: PROTOKÓŁ SZKODY NAJLEPIEJ SPISAĆ W MOMENCIE ODBIORU PACZKI BOWIEM SZKODA WYRZĄDZONA PODCZAS TRANSPORTU JEST WÓWCZAS NAJBARDZIEJ WIARYGODNA, JEDNAK MAJĄ PAŃSTWO NA TO 7 DNI OD MOMENTU ODBIORU PACZKI UWAGA! Kurier nie przekazuje nam protokołów szkodowych, przekazanie reklamacji leży w Państwa gestii. Na podstawie dokumentu zakupu (paragonu lub faktury) zostajecie Państwo właścicielem towaru i możecie dochodzić wszelkich roszczeń od przewoźnika osobiście.

pozostałe informacje

Ogólne zasady dotyczące zakupu: *każdy zakupiony przedmiot jest traktowany jako osobna sztuka! W przypadku chęci zakupienia większej ilości przedmiotów prosimy o wcześniejszy kontakt. Po zaksięgowaniu wpłaty nie ma możliwości zmiany kosztów wysyłki; *po zakupie prosimy o wybór koloru, modelu, wzoru, rozmiar produktu poprzez formularz opcji dostawy inaczej reklamację ze względu na nieprawidłowy kolor czy rozmiar nie będą uwzględnianie. *Na wpłatę czekamy 14 dni, po tym czasie wysyłamy przypomnienie, następnie ubiegamy się o zwrot prowizji od serwisu Allegro, a kupujący otrzymuje ostrzeżenie od serwisu. *Wszystkie dane do przelewu oraz nr konta znajdują się w wiadomości wysyłanej do kupującego po dokonaniu zakupu. *Po wygraniu aukcji proszę o potwierdzenie wyboru formy płatności i dostawy w formularzu allegro *Jeśli paczka ma być wysłana na inny adres niż podany w allegro proszę o podanie go niezwłocznie po zakupie poprzez Formularz Opcji Dostawy "Adres do wysyłki" *Jeżeli wypełnili Państwo formularz opcji dostawy, a dane zmienionego adresu do wysyłki nie zapisały się nie odpowiadamy za błędy powstałe z winy allegro bądź kupującego. *Zakupiony u nas towar wysyłamy zazwyczaj w ciągu 48h od momentu zaksięgowania przelewu na naszym koncie, lub potwierdzenia zakupu (dotyczy przesyłek za pobraniem) jednak w przypadku zaistnienia przyczyn niezależnych od nas zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu wysyłki. *Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia następnego od złożenia zamówienia/zaksięgowania wpłaty do dnia nadania przesyłki. Po nadaniu za czas dostarczenia paczki odpowiada firma kurierska lub poczta. *Nr przesyłek kurierskich otrzymują Państwo automatycznie, jeśli tak się nie stało możemy na prośbę kupującego je wysłać. *Nr przesyłek pocztowych (listów poleconych oraz paczek) najwcześniej możemy podać po 72h od dnia wysyłki, na maile z prośbą o nr nadania przed upływem tego czasu nie odpowiadamy.