Swarovski Oryginalny Długopis Stellar Biała Perła (6999473340)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
259,85 zł
z 10 sztuk
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,59 zł
  • List polecony priorytetowy 8,90 zł
  • Pocztex Kurier48 10,90 zł
  • lokalizacja: Dzisiaj Kupujesz-Jutro Otrzymujesz, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
Usługi
  • Zapakuj na prezent 0,00 zł

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • grawer: grawerowane
  • rodzaj wkładu: olejowy

opis

Marka:

SWAROVSKI® (produkt z polskiej dystrybucji)

Gwarancja:

2 lata

Produkt:

Długopis Stellar Kod produktu: 5135991 1

Odcień:

Biała perła Kamienie: 400 Swarovski® Crystal Rock

Waga:

32 gramy W komplecie: torebka i certyfikat Swarovski® (original)

Szerokość:

13 mm Kolor wkładu: czarny (na życzenie wymieniamy na kolor niebieski)
Długość: 140 mm Czas doręczenia: Na Jutro do 24 godzin (kurier Pocztex 24 i InPost)
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,59 zł

Lokalizacja: Dzisiaj Kupujesz-Jutro Otrzymujesz, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,59 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
8,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
14,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
17,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
13,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Czechy
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Irlandia
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Rosja
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Słowacja
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Szwecja
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Holandia
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Litwa
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Białoruś
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Norwegia
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Ukraina
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Włochy
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Francja
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Belgia
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Dania
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Hiszpania
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Austria
pierwsza sztuka
19,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10

Punkty odbioru

TylkoMarkowa_pl
Bolesława Prusa 10
43-300 Bielsko-Biała
woj. śląskie
email: sklep@tylkomarkowa.pl
tel.: +48 786 872 701

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
do odbioru natychmiast
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

= Jak chronić biżuterię aby nie straciła blasku =

 1.  Nie należy zakładać biżuterii (zwłaszcza na dłonie) podczas prac domowych, aby nie narażać jej na uszkodzenia mechaniczne (porysowania), lub chemiczne (np. pęknięcia lutów pod wpływem niektórych detergentów).  2.  Biżuterię możemy umyć pastą do zębów używając miękkiej szczoteczki, możemy też pozostawić na kilka minut w kąpieli denaturowanej (woda z niewielką ilością denaturatu), a następnie wypłukać i przetrzeć miękką tkaniną. Można również stosować kąpiel w ciepłej źródlanej wodzie z dodatkiem amoniaku lub soku z cytryny. Następnie osuszyć i polerować miękką tkaniną.  3.  Biżuterię należy przechowywać w specjalnie do tego przeznaczonych, wyściełanych miękką tkaniną, zamykanych pudełkach. Pozwala to na ograniczenie dostępu powietrza do biżuterii i zmniejszenia możliwości powstawania na niej tlenków oraz zabezpiecza przed ewentualną deformacją splotu (w wypadku delikatnych łańcuszków), dzięki temu też nie będzie ona narażona na uszkodzenia, porysowania, zakurzenie itp.  4.  W trakcie prac domowych należy zdejmować biżuterię zwłaszcza z dłoni aby nie narażać jej na uszkodzenia mechaniczne (porysowanie), lub chemiczne (przebarwienia). W większości przypadków, biżuteria nie jest wykonywana z czystego kruszcu, ale z jego stopów, które reagują z wieloma różnymi substancjami. Środki chemiczne mogą szkodzić również elementom biżuterii wykonanym z kamieni naturalnych lub pochodzenia organicznego (perły, bursztyn), powodując ich matowienie lub rozwarstwianie.  5.  Należy pamiętać, iż niektóre powłoki takie jak pozłacanie, rodowanie, piaskowanie czy satynowanie– które tworzą tylko cienką zewnętrzną warstwę wyrobu – są narażone na ścieranie się, gdyż ich struktura może ulec trwałemu uszkodzeniu lub starciu.  6.  Kamienie szlachetne i naturalne oraz kryształki Swarovski, które zdobią biżuterię są szczególnie narażone na wypadanie, pękanie, ukruszenie na skutek uderzenia, ściśnięcia czy zahaczenia, a także inne uszkodzenia powstałe w konsekwencji różnych zdarzeń losowych.  7.  Nie należy stosować silnie działających kosmetyków (np. perfumy, dezodoranty, lakiery, detergenty, środki czystości itp.) na biżuterię, ponieważ wyroby reagują na czynniki chemiczne zmianą koloru.  Biżuteria nie może być narażona na kontakt z detergentami, gdyż niektóre środki chemiczne zawierają substancje mogące uszkodzić jej delikatną powierzchnię.

Wszystkie nasze wyroby jubilerskie podlegają gwarancji od daty zakupu:

Biżuteria pallad – 10 lat.

Biżuteria stal (316L) - 10 lat.

Biżuteria srebro rodowane (pr.925) - 2 lata.

Biżuteria złoto (pr.333 i pr.585) - 2 lata.

Biżuteria pozłacana - 2 lata kolczyki, pierścionki, bransoletki i łańcuszki.

Uszkodzenia mechaniczne takie jak wgniecenia, zgniecenia, rysy, otarcia i przetarcia powłoki, przebarwienia spowodowane kontaktem z kosmetykami i detergentami związane ze złym użytkowaniem biżuterii powstałe z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania nie podlegają gwarancji.

= R E K L A M A C J A =

Dokładamy wszelkich starań, aby biżuteria oferowana Państwu w naszej firmie jubilerskiej TylkoMarkowa.pl, była najwyższej jakości.

Jeśli w Państwa ocenie jej jakość nie jest w pełni satysfakcjonująca, powstały wady lub biżuteria uległa uszkodzeniu, uprzejmie prosimy o wiadomość mailową na kontakt@tylkomarkowa.pl, jeżeli reklamacja dotyczy wad lub uszkodzeń to prosimy o dodatkowe zdjęcie w załączniku (w miarę możliwości), a także zastosowanie się do poniższych zaleceń (szczegółowe informacje znajdą państwo także w naszym regulaminie.

W przypadku, gdy wady wynikają z winy producenta, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy wolny od wad i odesłany Klientowi (koszt takiej przesyłki pokrywa nasza firma).

W razie stwierdzenia uszkodzeń nie wynikających z wad produktu (uszkodzenia mechaniczne takie jak wgniecenia, zgniecenia, rysy i otarcia powłoki, przebarwienia spowodowane kontaktem z kosmetykami i detergentami związane ze złym użytkowaniem biżuterii powstałe z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych które wynikły w trakcie użytkowania nie podlegają gwarancji), sklep TylkoMarkowa_pl skontaktuje się z Klientem, w celu poinformowania go o kosztach ewentualnej naprawy, wykonanej w formie zlecenia usługi odpłatnej.  Do przesyłki reklamacyjnej nadanej jako list polecony w kopercie bąbelkowej jako zabezpieczenie produktu należy załączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (podstawa prawna: art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta) oraz protokół reklamacyjny.  Dostarczenie produktu do firmy TylkoMarkowa_pl odbywa się na koszt Kupującego.

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

W terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji drogą mailową na kontakt@tylkomarkowa.pl lub dotarcia przesyłki poleconej do firmy, otrzymają Państwo informację o podjętej decyzji rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji.

Prosimy o nie odsyłanie produktu bez protokołu reklamacyjnego, może to zdecydowanie wydłużyć czas reklamacji, gdyż będzie trzeba dosłać formularz.  Reklamowany produkt należy wysłać listem poleconym na adres firmy jubilerskiej:

Venom Poland Sp. z o.o. Bolesława Prusa 10, 43-300 Bielsko-Biała, z dopiskiem „R"

Wzór protokołu reklamacyjnego dostępny jest na aukcji.

= W Y M I A N A  B I Ż U T E R I I =

Tylko w naszym sklepie mają Państwo prawo wymiany towaru w ciągu 14 dni od jego  otrzymania, na jakikolwiek inny produkt dostępny w naszej ofercie - bez podawania przyczyny.

Jeżeli zaistnieje taka sytuacja to prosimy odesłać produkt wraz z formularzem wymiany.

W przypadku niedopasowania rozmiaru pierścionka, mają Państwo możliwość wymiany na  inny dostępny rozmiar lub na jakikolwiek inny produkt dostępny w naszej ofercie.

Wymiana zostanie uwzględniona po otrzymaniu biżuterii, w stanie nienaruszonym, niezmienionym, zapakowanej razem z metką, wraz z dokumentem potwierdzającym fakt zawarcia umowy (podstawa prawna: art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta) i oświadczeniem na co ma zostać wymieniona.  Dostarczenie produktu na wymianę do firmy, jak i ponowna jej wysyłka odbywa się na koszt Kupującego (wymagana dopłata w zależności od wybranej opcji wysyłki).  Prosimy o nie odsyłanie produktu bez oświadczenia, może to zdecydowanie wydłużyć czas wymiany, gdyż będzie trzeba dosłać formularz.  Produkt na wymianę należy wysłać listem poleconym na adres firmy jubilerskiej:

Venom Poland Sp. z o.o. Bolesława Prusa 10, 43-300 Bielsko-Biała, z dopiskiem „W"

Wzór oświadczenia wymiany biżuterii dostępny jest na aukcji.

= Z W R O T  T O W A R U =

POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY

Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania  przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres korespondencyjny (wskazany w stopce poniżej), lub drogą  elektroniczną na adres e-mail: sklep@tylkomarkowa.pl

Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania towaru, rozumianego jako objęcie produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru  zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania produktu. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania produktu, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Odstąpienie od umowy zostanie uwzględnione po otrzymaniu biżuterii, w stanie nienaruszonym oraz niezmienionym, zapakowanej razem z metką, wraz z dokumentem potwierdzającym fakt zawarcia umowy (podstawa prawna: art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta) i oświadczeniem.

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Prosimy o nie odsyłanie produktu bez oświadczenia chyba że zostało wysłane wcześniej drogą mailową lub listownie, gdyż będzie trzeba dosłać formularz oświadczenia.  Produkt należy odesłać listem poleconym na adres firmy:

Venom Poland Sp. z o.o., Bolesława Prusa 10, 43-300 Bielsko-Biała,  z dopiskiem „Z"

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy ważny do 14 dni od otrzymania biżuterii jest w załączniku. W przypadku braku drukarki wzór oświadczenia należy napisać odręcznie i odesłać listem poleconym na adres firmy:  

Venom Poland Sp. z o.o., Bolesława Prusa 10, 43-300 Bielsko-Biała, z dopiskiem „Z",  

Oświadczenie można także wysłać przed odesłaniem towaru na adres e-mail: sklep@tylkomarkowa.pl

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Venom Poland Sp. z o.o.
Bolesława Prusa 10
43-300 Bielsko-Biała
Dodatkowe informacje

 = G W A R A N C J A  I  R E K L A M A C J A =
Protokół reklamacyjny w formaciePDF:

http://tylkomarkowa.pl/protokol_reklamacyjny_tylkomarkowa_pl.pdf 

Jak chronić biżuterię aby nie straciła blasku

1. Nie należy zakładać biżuterii (zwłaszcza na dłonie) podczas prac domowych, aby nie narażać jej na uszkodzenia mechaniczne (porysowania), lub chemiczne (np. pęknięcia lutów pod wpływem niektórych detergentów). 

2. Biżuterię możemy umyć pastą do zębów używając miękkiej szczoteczki, możemy też pozostawić na kilka minut w kąpieli denaturowanej (woda z niewielką ilością denaturatu), a następnie wypłukać i przetrzeć miękką tkaniną. Można również stosować kąpiel w ciepłej źródlanej wodzie z dodatkiem amoniaku lub soku z cytryny. Następnie osuszyć i polerować miękką tkaniną. 

3. Biżuterię należy przechowywać w specjalnie do tego przeznaczonych, wyściełanych miękką tkaniną, zamykanych pudełkach. Pozwala to na ograniczenie dostępu powietrza do biżuterii i zmniejszenia możliwości powstawania na niej tlenków oraz zabezpiecza przed ewentualną deformacją splotu (w wypadku delikatnych łańcuszków), dzięki temu też nie będzie ona narażona na uszkodzenia, porysowania, zakurzenie itp. 

4. W trakcie prac domowych należy zdejmować biżuterię zwłaszcza z dłoni aby nie narażać jej na uszkodzenia mechaniczne (porysowanie), lub chemiczne (przebarwienia). W większości przypadków, biżuteria nie jest wykonywana z czystego kruszcu, ale z jego stopów, które reagują z wieloma różnymi substancjami. Środki chemiczne mogą szkodzić również elementom biżuterii wykonanym z kamieni naturalnych lub pochodzenia organicznego (perły, bursztyn), powodując ich matowienie lub rozwarstwianie. 

5. Należy pamiętać, iż niektóre powłoki takie jak pozłacanie, rodowanie, piaskowanie czy satynowanie– które tworzą tylko cienką zewnętrzną warstwę wyrobu – są narażone na ścieranie się, gdyż ich struktura może ulec trwałemu uszkodzeniu lub starciu. 

6. Kamienie szlachetne i naturalne oraz kryształki Swarovski, które zdobią biżuterię są szczególnie narażone na wypadanie, pękanie, ukruszenie na skutek uderzenia, ściśnięcia czy zahaczenia, a także inne uszkodzenia powstałe w konsekwencji różnych zdarzeń losowych. 

7. Nie należy stosować silnie działających kosmetyków (np. perfumy, dezodoranty, lakiery, detergenty, środki czystości itp.) na biżuterię, ponieważ wyroby reagują na czynniki chemiczne zmianą koloru. Biżuteria nie może być narażona na kontakt z detergentami, gdyż niektóre środki chemiczne zawierają substancje mogące uszkodzić jej delikatną powierzchnię. Wszystkie nasze wyroby jubilerskie podlegają gwarancji od daty zakupu: 

  • Biżuteria pallad – 10 lat. 
  • Biżuteria stal (316L) - 10 lat. 
  • Biżuteria srebro rodowane (pr.925) - 2 lata. 
  • Biżuteria złoto (pr.333 i pr.585) - 2 lata. 
  • Pozłacane kolczyki, pierścionki, bransoletki i łańcuszki - 2 lata, jeżeli nie opisano inaczej. Uszkodzenia mechaniczne takie jak wgniecenia, zgniecenia, rysy, otarcia i przetarcia powłoki, przebarwienia spowodowane kontaktem z kosmetykami i detergentami związane ze złym użytkowaniem biżuterii powstałe z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania nie podlegają gwarancji. 
  • W przypadku uszkodzenia takiego jak zerwanie się łańcuszka, wymiana na nowy zostanie dokonana niezwłocznie na koszt sprzedającego, po otrzymaniu takiej informacji od kupującego. Dokładamy wszelkich starań, aby biżuteria oferowana Państwu w naszej firmie jubilerskiej TylkoMarkowa_pl, była najwyższej jakości. Jeśli w Państwa ocenie jej jakość nie jest w pełni satysfakcjonująca, powstały wady lub biżuteria uległa uszkodzeniu, uprzejmie prosimy o wiadomość mailową wraz ze zdjęciem uszkodzenia, na sklep1@tylkomarkowa.pl, jeżeli reklamacja dotyczy wad lub uszkodzeń to prosimy o dodatkowe zdjęcie w załączniku (w miarę możliwości), a także zastosowanie się do poniższych zaleceń (szczegółowe informacje znajdą państwo także w naszym regulaminie. W przypadku, gdy wady wynikają z winy producenta, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy wolny od wad i odesłany Klientowi (koszt takiej przesyłki pokrywa nasza firma). W razie stwierdzenia uszkodzeń nie wynikających z wad produktu (uszkodzenia mechaniczne takie jak wgniecenia, zgniecenia, rysy i otarcia powłoki, przebarwienia spowodowane kontaktem z kosmetykami i detergentami związane ze złym użytkowaniem biżuterii powstałe z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych które wynikły w trakcie użytkowania nie podlegają gwarancji), firma TylkoMarkowa_pl skontaktuje się z Klientem, w celu poinformowania go o kosztach ewentualnej naprawy, wykonanej w formie zlecenia usługi odpłatnej. Do przesyłki reklamacyjnej nadanej jako list polecony w kopercie bąbelkowej jako zabezpieczenie produktu należy załączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (podstawa prawna: art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta) oraz protokół reklamacyjny. Dostarczenie produktu do firmy TylkoMarkowa_pl odbywa się na koszt Kupującego. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. W terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji drogą mailową na sklep1@tylkomarkowa.pl lub dotarcia przesyłki poleconej do firmy, otrzymają Państwo informację o podjętej decyzji rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji. Prosimy o nie odsyłanie produktu bez protokołu reklamacyjnego, może to zdecydowanie wydłużyć czas reklamacji, gdyż będzie trzeba dosłać formularz. Reklamowany produkt należy wysłać listem poleconym na adres firmy: Venom Poland Sp. z o.o., Bolesława Prusa 10, 43-300 Bielsko-Biała, z dopiskiem -R- Wzór protokołu reklamacyjnego dostępny jest na górze strony.
  • =========================================================================== Copyright TylkoMarkowa_pl – Kopiowanie opisu lub jego części, przetwarzanie zdjęć naszych produktów, szablonu sklepu, znaków graficznych oraz tekstu lub jego fragmentów jest ściśle Z A B R O N I O N E! Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost. Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170 oraz ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz.U. nr 47 poz. 211. Swoich praw będziemy dochodzić na drodze sądowej.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Venom Poland Sp. z o.o.
Bolesława Prusa 10
43-300 Bielsko-Biała

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

==================== W Y M I A N A  I  Z W R O T  B I Ż U T E R I I ==================== Dokumenty do pobrania w formacie PDF: 

- Protokół wymiany: 

http://tylkomarkowa.pl/protokol_wymiany_tylkomarkowa_pl.pdf 

- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: http://tylkomarkowa.pl/zwrot_oswiadczenie_tylkomarkowa_pl.pdf 

- Protokół reklamacyjny

http://tylkomarkowa.pl/protokol_reklamacyjny_tylkomarkowa_pl.pdf 

W naszym sklepie mają Państwo prawo wymiany towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania, na jakikolwiek inny produkt dostępny w naszej ofercie - bez podawania przyczyny. Jeżeli zaistnieje taka sytuacja to prosimy odesłać produkt wraz z formularzem wymiany. W przypadku niedopasowania rozmiaru pierścionka, mają Państwo możliwość wymiany na inny dostępny rozmiar lub na jakikolwiek inny produkt dostępny w naszej ofercie. Wymiana zostanie uwzględniona po otrzymaniu biżuterii, w stanie nienaruszonym, niezmienionym, zapakowanej razem z metką, wraz z dokumentem potwierdzającym fakt zawarcia umowy (podstawa prawna: art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta) i oświadczeniem na co ma zostać wymieniona. Dostarczenie produktu na wymianę do firmy TylkoMarkowa_pl, jak i ponowna jej wysyłka odbywa się na koszt Kupującego (wymagana dopłata w zależności od wybranej opcji wysyłki). Prosimy o nie odsyłanie produktu bez oświadczenia, może to zdecydowanie wydłużyć czas wymiany, gdyż będzie trzeba dosłać formularz. Produkt na wymianę należy wysłać listem poleconym na adres firmy: Venom Poland Sp. z o.o., Bolesława Prusa 10, 43-300 Bielsko-Biała z dopiskiem "W".

 =======POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY========= Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres korespondencyjny (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep2@tylkomarkowa.pl Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania towaru, rozumianego jako objęcie produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania produktu, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Odstąpienie od umowy zostanie uwzględnione po otrzymaniu biżuterii, w stanie nienaruszonym oraz niezmienionym, zapakowanej razem z metką, wraz z dokumentem potwierdzającym fakt zawarcia umowy (podstawa prawna: art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta) i oświadczeniem. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Prosimy o nie odsyłanie produktu bez oświadczenia chyba że zostało wysłane wcześniej drogą mailową lub listownie, gdyż będzie trzeba dosłać formularz oświadczenia. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy dostępny jest na górze strony. W przypadku braku drukarki poniższy wzór oświadczenia należy napisać odręcznie i odesłać listem poleconym na adres firmy: Venom Poland Sp. z o.o., Bolesława Prusa 10, 43-300 Bielsko-Biała z dopiskiem -Z-, Oświadczenie można także wysłać przed odesłaniem towaru na adres e-mail: sklep2@tylkomarkowa.pl OŚWIADCZENIE o odstąpieniu umowy na odległość (ważne 14 dni od otrzymania towaru) Imię i nazwisko...................................................adres.................................................................e-mail................................................................nick w allegro..................................................... Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014r., poz.827) odstępuję od umowy zawartej dnia (dzień zakupu).................................................................................................................. Informuję, iż zakupiony produkt otrzymałem w dniu.................................................................................. Koszty pocztowe związane z otrzymaniem przesyłki pokrywa Sprzedający, a koszty związane z jej odesłaniem pokrywam ja Nabywca. Proszę o zwrot kwoty zakupu towaru...................zł (słownie: .............................................................) przelewem bankowym na konto nr......................................................................................................w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Produkt zwracam nowy w stanie nienaruszonym, niezmienionym, zapakowany razem z metką, wraz z dokumentem potwierdzającym fakt zawarcia umowy (podstawa prawna: art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta) i oświadczeniem. .................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................ OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA PRODUKTU BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia produktów wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). ===================== Z W R O T Y  I N P O S T - P A C Z K O M A T Y================== Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro InPost? Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy. Aby odesłać przedmiot: 1. Wejdź do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz e-mail z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu. 2. Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS: Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Polecony InPost, udaj się z nią i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost. Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu - znajdź najbliższy. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost. Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost. =========================================================================== 

Copyright TylkoMarkowa_pl – Kopiowanie opisu lub jego części, przetwarzanie zdjęć naszych produktów, szablonu sklepu, znaków graficznych oraz tekstu lub jego fragmentów jest ściśle Z A B R O N I O N E! Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich, zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost. Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170 oraz ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz.U. nr 47 poz. 211. Swoich praw będziemy dochodzić na drodze sądowej.

Usługi dodatkowe

Zapakuj na prezent

0,00 zł

Do zakupionej biżuterii wraz z oryginalną torebką marki Swarovski, zostanie dodane dodatkowe etui Swarovski wraz ze wstążeczką.

Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji (przepis z ustawy)

O sprzedającym
TylkoMarkowa_pl
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1415

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48 786 872 701
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Venom Poland Sp. z o.o.

Bolesława Prusa 10

43-300 Bielsko-Biała

UE VAT ID. / NIP PL5472094755

Spółka z o.o. wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego

przez Sąd Rejonowy Bielsko-Biała VIII Wydział Gospodarczy KRS

Kapitał zakładowy 50.000,00 zł

telefon (+48) 786 872 701

e-mail: sklep1@tylkomarkowa.pl

Adres do zwrotów:

Venom Poland Sp. z o.o.

Bolesława Prusa 10

43-300 Bielsko-Biała

Nasza Firma jubilerska prowadzi import i export biżuterii, produkcję, sprzedaż wysyłkową, hurtową i detaliczną.

Nazwa TylkoMarkowa_pl jest własnością intelektualną Venom Poland Sp. z o.o.

Szablon aukcji, umieszczone w ofercie zdjęcia, opisy oraz ich fragmenty wykorzystane bez pisemnej zgody Tylkomarkowa_pl będą się wiązały z podjęciem czynności prawnych. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. oprawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn.zm)

Pozostałe informacje

R E G U L A M I N

I. Zasady ogólne 1. Dane rejestracyjne firmy: VENOM POLAND Sp. z o.o., Bolesława Prusa 10, 43-300 Bielsko-Biała, UE VAT ID. / NIP PL5472094755 KRS 0000312192 Spółka z o.o. wpisana do KRS przez Sąd Rejonowy Bielsko-Biała VIII Wydział Gospodarczy KRS Kapitał zakładowy 50.000,00 zł, telefon (+48) 786 872 701, e-mail: sklep1@tylkomarkowa.pl, nazwa TylkoMarkowa_pl jest własnością Venom Poland Sp. z o.o. 2. Nasza Firma jubilerska prowadzi import-export oraz produkcję biżuterii, sprzedaż wysyłkową, hurtową i detaliczną. Kontakt z nami, jest możliwy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00. Preferowanym sposobem komunikowania się ze sprzedającym jest kontakt poprzez e-mail (czas odpowiedzi na e-mail nie przekracza 24h, jednak w przypadku dużej liczby wiadomości może się wydłużyć). Podczas kontaktu za pomocą środków komunikacji elektronicznej niezbędne jest podanie nazwy użytkownika Allegro. 3. Nasza firma jest bezpośrednim dystrybutorem i producentem sprzedawanych produktów. Przez co możemy zagwarantować najwyższą jakość i ceny hurtowe oferowanych produktów. Towar wystawiony na aukcjach w portalu allegro.pl jest zawsze dostępny w naszym magazynie. 4. Regulamin, szablon aukcji, oferta, wszelkie umieszczone w ofercie zdjęcia, opisy oraz fragmenty opisów i inne elementy są własnością intelektualną Firmy Venom Poland sp. z o.o., a ich powielanie, kopiowanie, wykorzystanie bez pisemnej zgody właścicieli będzie wiązało się z podjęciem czynności prawnych. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. oprawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn.zm) 5. Korzystanie z naszej oferty na portalu allegro.pl, oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz zasad panujących na allegro.pl. II. Zasady zamawiania 1. Zamówienia można składać tylko poprzez portal www.allegro.pl ,a dodatkowe informacje można uzyskać e-mailem: sklep1@tylkomarkowa.pl lub telefonicznie: (+48) 786 872 701 w godzinach od 8.00 - 16.00 w dni robocze. 2. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty oraz w niedziele i święta, mogą zostać rozpatrzone kolejnego dnia roboczego, w kolejności chronologicznej wpłynięcia. 3. Zespół TylkoMarkowa_pl, dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych produktów, były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności, za błędne podanie materiału, parametrów i właściwości produktu, lub nagłą ich zmianę przez producenta. W przypadku wystąpienia takich zmian, Klient detaliczny (konsument) ma prawo odstąpienia od zawartej umowy na odległość, ale tylko do 14 dni od daty otrzymania towaru. 4. Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena wraz z kosztami wysyłki podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Koszty dostawy nie są uwzględnione w cenach produktów, ale są widoczne przed jak i podczas składania zamówienia, oraz są widoczne na dowodzie zakupu jako osobna pozycja. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. 5. Firma wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować, o tym przy składaniu zamówienia poprzez wypełnienie stosownego formularza allegro w trakcie składania zamówienia oraz podać pełne dane firmy szczególnie z uwzględnieniem numeru NIP.III. Zasady wysyłki 1. Termin wysyłki zamówionych towarów wynosi maksymalnie do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty/przelewu za zamówione towary, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy Firmą, a Kupującym. 2. Koszt dostarczenia zamówionego towaru, podany jest na stronie z oferowanym produktem i jest stały niezależnie od wagi przesyłki, ilości zakupionych produktów oraz kosztów pakowania. 3. Skorzystanie z opcji klikając przycisk = kupuję i płacę = Jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody na przechowywanie Państwa danych osobowych oraz przekazanie ich firmie kurierskiej w celu dostarczenia przesyłki. 4. Koszty dostawy są wskazywane przed i w trakcie składania Zamówienia. 5. Po uiszczeniu opłaty Klient ma obowiązek sprawdzenia stanu paczki w obecności doręczyciela, w celu sprawdzenia, czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy lub jakikolwiek brak w zawartości. Jeżeli kupujący stwierdzi takie uszkodzenie lub brak, natychmiast musi zostać sporządzony, w obecności doręczyciela, szczegółowy protokół reklamacyjny, w przeciwnym razie reklamacja może zostać nie uznana, a powstałe szkody będą usuwane na koszt kupującego. 6. Odebranie przesyłki pocztowej bez zastrzeżeń w Urzędzie Pocztowym lub u listonosza wyłącza odpowiedzialność firmy za uszkodzenia towaru powstałe podczas transportu. Wszelkich roszczeń należy dochodzić wyłącznie od Poczty Polskiej. Przesyłki Pocztowe wysyłane są na zasadach ogólnych. W przypadku chęci wysłania przesyłki na zasadach szczególnych - traktowanej przez Pocztę jako przesyłek z zawartością mogącą ulec uszkodzeniu - należy w Formularzu Opcji Dostawy umieścić informację (w sekcji Uwagi): Na warunkach szczególnych. Jest to opcja dodatkowo płatna więc należy dokonać dopłaty w wysokości 10zł brutto do kosztów przesyłki. W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej nie ma takiej potrzeby gdyż wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone do kwoty zakupu. 7. Firma odpowiada za przesyłki tylko do wysokości odszkodowania wypłacanego przez Pocztę Polską (zaginięcia) i jest to suma 100zł. Jeżeli zawartość przekracza wartość 100 zł przesyłka powinna być wysyłana wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

IV. Zwrot towaru i reklamacje 1. Konsument, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Towar powinien zostać zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony, w opakowaniu z metką wraz z dokumentem potwierdzającym fakt zawarcia umowy (podstawa prawna: art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta). 2. Każdy produkt sprzedawany przez naszą firmę posiada gwarancję, o ile w opisie aukcji nie zaznaczono inaczej. W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się z Firmą. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu wraz z w/w dokumentami poprzez wysłanie na adres firmy (na koszt kupującego), wraz z opisem przyczyny reklamacji, wraz z dokumentem potwierdzającym fakt zawarcia umowy (podstawa prawna: art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta). 3. Towary nabywane przez firmy, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą lub osoby prawne - gwarancja podlega wyłączeniu. Jednocześnie strony wyłączają odpowiedzialność dostawcy z tytułu rękojmi za wady towarów (art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego), za wyjątkiem towarów, na które została udzielona odrębna rękojmia. Rękojmia za wady fizyczne obejmuje wyłącznie uprawnienie kupującego do żądania dostarczenia rzeczy wolnych od wad zamiast rzeczy wadliwych (nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych). W takim przypadku towar należy dostarczyć do siedziby naszej firmy w stanie niezmienionym, w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu, w terminie 7 dni od momentu zakupu, gdzie zostanie on wymieniony na wolny od wad lub w przypadku braku na magazynie zostanie dokonana korekta i należność za towar zostanie zwrócona. Pozostałe uprawnienia wynikające z przepisów o rękojmi za wady fizyczne ulegają wyłączeniu, stosownie do treści art.558 §1 KC. 4. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku zawartości, będą rozpatrywane tylko w momencie spisania protokołu szkody podczas odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego 5. Firma zobowiązuje się do naprawy uszkodzonego produktu w terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich elementów do naprawy. 6. Jeżeli dostarczony przez Klienta towar w celu reklamacji okaże się nie wadliwy, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia zgłaszanego przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt sprzedawcy. 7. Wszelkie przesyłki pobraniowe, zwroty oraz inne przesyłki wysyłane na KOSZT FIRMY nie będą obierane. 8. W przypadku zaginięcia przesyłki dostarczanej przez Pocztę Polską lub InPost, po upływie 14 dni roboczych składamy wniosek o Postępowanie Reklamacyjne. Po otrzymaniu potwierdzenia o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Nie ponosimy odpowiedzialności za czas w jakim dostarczana jest odpowiedź spedytora. 9. Jeżeli kupujący nie będzie posiadał protokołu reklamacji, potwierdzonego przez doręczyciela, to w takim przypadku naprawa i przesyłka towaru dokonywana jest na koszt kupującego. 10. W przypadku, kiedy towar wybrany przez kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich kolorach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi kupujący. V. Pozostałe ustalenia1. Firma, nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek, powstałe z winy Poczty Polskiej, InPost lub innych firm kurierskich. 2. Firma nie ponosi odpowiedzialności finansowej, za niedostarczenie przesyłki, z powodu błędnie podanego adresu lub nie odebrania przesyłki. W takim przypadku, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę.3. Firma zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia bez podawania przyczyny. Klient zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji.

! Copyright 2017 tylkomarkowa_pl Kopiowanie regulaminu lub jego części, jest ściśle Z A B R O N I O N E