Swanson Albion Chelat Wapnia 180k kości zęby nerwy (6999941991)

zakończona
100,27 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 8,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 12,00 zł
Zakupy od 152 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Wołomin, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.95 [kg]

opis

Swanson
Opis przedmiotu:
  • w niedoborach wapnia
  • dla wzmocnienia kości i zębów
  • jako wsparcie przy utrzymaniu prawidłowego ciśnienia krwi
  • we wspomaganiu pracy serca

ALBION ADVANCED NUTRITION to światowy lider w produkcji chelatów aminokwasowych minerałów. Ich produkty zdobyły uznanie na całym świecie. O ich jakości i wyjątkowości świadczy siła innowacyjności firmy, która opatentowała ponad 200 składników i jest pod tym względem światowym liderem. Firma Albion przyznaje nagrodę dla firm, które wykazały silne zaangażowanie na rzecz doskonałości w suplementacji minerałami. Jest to Ablion Gold Medallion®. Tylko parę firm na świecie może pochwalić się taką nagrodą. Jedną z nich jest Swanson Health Products i z dumą jest ona umieszczona na etykiecie.

Opatentowana forma wapnia jest jedną z najlepiej bio przyswajalnych form mineralnych. Wapń jest niezbędny dla zdrowych kości i zębów. Wpływa także na pracę mięśni i serca.


Zawartość 1 kapsułek:
Wapń (diglicynian wapnia Albion TRAACS) 180mg
Witamina D (cholekalcyferol) 1,25mg
Optimal Abzorption complex (kompleks wspomagający wchłanianie) 45mg
- Imbir (korzeń)
- pieprz (owoc piper longum)
- pieprz (owoc piper nigrum)


Skład:
diglicynian wapnia, witamina D, imbir, owoce pieprzu długiego i czarnego, żelatyna (otoczka kapsułki), mąka ryżowa, mikrokrystaliczna celuloza (substancja wypełniająca), stearynian magnezu i krzemionka (substancje przeciwzbrylające).


Sposób użycia:
Jedna kapsułka dwa razy dziennie.

Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
Produkt nie może być stosowany jako substytut prawidłowo zróżnicowanej diety. Produkt niewskazany dla kobiet w ciąży i karmiących.

Przechowywanie:
Przechowywać w temperaturze pokojowej, w sposób niedostępny dla małych dzieci.


Opakowanie:
180 kapsułek
po 180 mg

Producent:
Swanson Health Products Fargo, ND 58108

Uwagi:

  • suplement diety nie może być traktowany jako substytut dobrze zróżnicowanej diety
  • produkt dla osób dorosłych, nieodpowiedni dla kobiet w ciąży i karmiących piersią
  • .: 02/2018


Zdjęcie:

Informacje dodatkowe:
© Baselinker
Dostawa i płatność
od 8,00 zł

Lokalizacja: Wołomin, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u ekoPomidorek za co najmniej 152,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

sklep ekoPomidorek
Wileńska 44
05-200 Wołomin
woj. mazowieckie
email: sklep@ekopomidorek.pl
tel.: 601135786

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 09:30 - 13:30

płatność kartą i gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

sklep ekoPomidorek
Wileńska 44
05-200 Wołomin
Dodatkowe informacje

 

  1. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół reklamacyjny , lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji SPRZEDAWCY. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie lub ustnie.
  3. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
  4. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z wnioskiem o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  5. Jeżeli kupującym jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
  6. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
  7. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca,sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.>
  9. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
  10. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
  11. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.  

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

sklep ekoPomidorek
Wileńska 44
05-200 Wołomin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta KUPUJĄCY będący KONSUMENTEM zawierając „umowę na odległość” ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odebrania towaru. Warunkiem dotrzymania terminu jest wysłanie w tym czasie do Sprzedawcy pisemnego oświadczenie o odstąpieniu od umowy (ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną) – można skorzystać z gotowego formularza
  2. W przypadku odstąpienia od umowy, zarówno SPRZEDAWCA jak i KONSUMENT są zobowiązani do zwrotu świadczeń, które otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy, w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  3. Adres do ZWROTU produktu: Sklep ekoPomidorek Ul. Wileńska 44, 05-200 Wołomin;
  4. SPRZEDAWCA w terminie 14 dni kalendarzowych – od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA. Formę zwrotu (przelew na konto w banku lub przekaz pocztowy) określa KUPUJĄCY w protokole zwrotu - w przypadku braku określenia przyjmuje się, że zwrot winien nastąpić przy wykorzystaniu takiej samej formy płatności jak dokonanej zapłaty.
  5. KONSUMENT odstępujący od umowy - ponosi bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY.
  6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w wypadkach:
  • świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą KONSUMENTA, przed upływem terminu uprawniającego do odstąpienia od umowy;
  • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez KONSUMENTA ich oryginalnego opakowania;
  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
  • świadczeń o właściwościach określonych przez KONSUMENTA w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
  • dostarczania prasy;
  • usług w zakresie gier hazardowych.
  1. SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.
  2. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) KUPUJACY ma prawo zwrócić sprzęt tego samego rodzaju do SKLEPU, w którym zakupił nowy towar. Klienci chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie sprzętu na własny koszt na adres siedziby SKLEPU.

O sprzedającym
ekoPomidorek
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

12

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 601135786
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

sklep ekoPomidorek

Pozostałe informacje

email: sklep@ekopomiodrek.pl
telefon: 601135786