SUZUKI SPLASH/AGILA- DYWANIK MATA WKŁAD BAGAŻNIKA (6482198622)

7 dni do końca
cena kup teraz
69,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Chmielnik
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy

DYWANIK MATA WKŁAD BAGAŻNIKA

DEDYKOWANY DO:

- SUZUKI SPLASH / AGILA 5siedz. - HB - (po 2008 r.

W celu realizacji zamówienia konieczne jest podanie do którego z wyżej

wymienionych modeli dywanik ma być zastosowany.

Istotne również jest wskazanie dokładnego roku produkcji pojazdu.

--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­-----

- Dywaniki są dedykowane do konkretnego modelu samochodu.

Mają kształt, który idealnie dopasowuje się do wnętrza i kształtu podłogi.

--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­---

Zdjęcia przedstawione na aukcji są zdjęciami poglądowymi, które przedstawiają

fakturę, kolor i rodzaj tworzywa z którego dywanik jest wykonany.

Dywanik przez Państwa zamówiony będzie dopasowany do modelu

do którego zostanie złożone zamówienie.

- Dywaniki przedstawione na aukcji mają wysoki na 4,5 cm rant,

który zabezpiecza przed wydostawaniem się zabrudzeń,

rozlanych płynów poza jego obszar.

--------------------­--------------------­--------------------­--------------

- Produkt wykonany jest z polietylenu - tworzywa mocnego i odpornego

na pękanie i odkształcanie się. Ponadto dzięki swoim właściwościom pozostaje

odporny na detergenty, oleje, smary oraz działanie warunków

ZOBACZ JAK DYWANIK PREZENTUJE SIĘ Z SAMOCHODZIE:

--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­------

JAK KUPIĆ ?

JAK KUPIĆ ?

po dokonaniu zakupu należy podać dokładny model do którego dywanik ma

zostać zastosowany (jeden z wymienionych w specyfikacji na górze aukcji)

Informację tą można podać w formularzu bądź wysłać na adres

samochodowedywaniki.­eu@gmail.com

atmosferycznych.


tel. 507 130 944
tel. 508 399 156
tel/fax (17) 22 92 515

e-mail:
samochodowedywaniki­.eu@gmail.com

Godziny otwarcia:
pn-pt 7:00 - 15:00
sob. 7:00 - 13:00

Dywaniki korytkowe

Dywaniki gumowe

Dywaniki welurowe

Maty bagażnikowe

15 zł - kurier przedpłata
19 zł - kurier pobranie

Czas realizacji:
2-4 dni robocze

Wysyłamy kurierm
DPD
dywaniki welurowe, dywaniki, gumowe, korytkowe, dywaniki samochodowe, maty, wykładziny, wykładziny samochdowe, maty bagażnikowe, okładziny, akecsoria samochodowe, samochodu, producent polski, komplet, szyte na miarę, dopasowane, 100%, najwyższa jakość, miarowe, samochodowedywaniki_­eu, dywaniki z haftem, dywaniki z Twoim haftem, haftowane,
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 508399156
    Biuro Obsługi Klienta (składanie zamówień, reklamacja i zwroty)
  • 507130944
    Biuro Obsługi Klienta (składanie zamówień, reklamacja i zwroty)
  • (17) 22 96 513
    Stacjonarny

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Reklamacja, gwarancja, odstąpienie od umowy 1. Produkty oferowane przez POK-TER są fabrycznie nowe. W przypadku oferowania produktów używanych Kupujący jest o tym wyraźnie informowany. 2. POK-TER ma obowiązek dostarczania produktów bez wad. 3. Kupującemu przysługują określone prawa z tytułu rękojmi za wady realizowane na zasadach określonych ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) i w Kodeksie cywilnym. 4. Kupujący może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 7. Bieg terminu na odstąpienie rozpoczyna swój bieg od dnia dostarczenia towaru Kupującemu na wskazany przez niego adres w zamówieniu. 5. Kupujący odstępuje od umowy, składając POK-TER oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na formularzu, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Kupujący może złożyć także oświadczenie o odstąpieniu od umowy bezpośrednio na stronie internetowej POK-TER. 6. Po złożeniu oświadczenia POK-TER niezwłocznie przesyła Kupującemu na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 7. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu dostarczenia produktu innego niż najtańszy oferowany przez POK-TER, POK-TER nie jest zobowiązany po odstąpieniu odumowy do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Kupujący odstępując od umowy ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 8. W przypadku, gdy w związku ze sprzedażą zwracanego towaru wystawiono fakturę, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury korygującej zostaną wysłane do Kupującego listem priorytetowym. 9. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz datę powstania wady. Wzór zgłoszenia reklamacyjnego jest umieszczony na stronie internetowej Sklepu i stanowi Załącznik numer 2 do niniejszego Regulaminu. 10. Reklamacja może zostać złożona w formie pisemnej na adres podany w pkt. I ust. 2 niniejszego Regulaminu. 11. W przypadku uwzględnienia reklamacji, w zależności od treści zawartego w niej żądania, towar uszkodzony zostanie nieodpłatnie naprawiony lub wymieniony na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Kupującego inny sposób zaspokojenia.

reklamacje

Reklamacja, gwarancja, odstąpienie od umowy 1. Produkty oferowane przez POK-TER są fabrycznie nowe. W przypadku oferowania produktów używanych Kupujący jest o tym wyraźnie informowany. 2. POK-TER ma obowiązek dostarczania produktów bez wad. 3. Kupującemu przysługują określone prawa z tytułu rękojmi za wady realizowane na zasadach określonych ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) i w Kodeksie cywilnym. 4. Kupujący może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 7. Bieg terminu na odstąpienie rozpoczyna swój bieg od dnia dostarczenia towaru Kupującemu na wskazany przez niego adres w zamówieniu. 5. Kupujący odstępuje od umowy, składając POK-TER oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na formularzu, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Kupujący może złożyć także oświadczenie o odstąpieniu od umowy bezpośrednio na stronie internetowej POK-TER. 6. Po złożeniu oświadczenia POK-TER niezwłocznie przesyła Kupującemu na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 7. W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu dostarczenia produktu innego niż najtańszy oferowany przez POK-TER, POK-TER nie jest zobowiązany po odstąpieniu odumowy do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Kupujący odstępując od umowy ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 8. W przypadku, gdy w związku ze sprzedażą zwracanego towaru wystawiono fakturę, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury korygującej zostaną wysłane do Kupującego listem priorytetowym.9. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz datę powstania wady. Wzór zgłoszenia reklamacyjnego jest umieszczony na stronie internetowej Sklepu i stanowi Załącznik numer 2 do niniejszego Regulaminu.10. Reklamacja może zostać złożona w formie pisemnej na adres podany w pkt. I ust. 2 niniejszego Regulaminu.11. W przypadku uwzględnienia reklamacji, w zależności od treści zawartego w niej żądania, towar uszkodzony zostanie nieodpłatnie naprawiony lub wymieniony na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Kupującego inny sposób zaspokojenia.

pozostałe informacje

Ochrona danych osobowych 1. Poprzez przekazanie danych będących podstawą do realizacji zamówienia, Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie POK-TER oraz na ich przetwarzanie przez POK-TER w celu realizacji zamówienia, w tym w celu przeprowadzenia prawidłowej weryfikacji danych dotyczących zamówienia, informowania o etapach realizacji zamówienia, organizacji odbioru osobistego zamówienia, a także w celu przesyłania innych informacji dotyczących POK-TER i jej oferty. Podanie przez Kupującego danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania tych danych powodować będzie niemożność złożenia zamówienia. 2. Dane osobowe Kupującego są poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim dla celów innych niż realizacja zamówienia, na co Kupujący wyraża zgodę. 3. Kupujący wyraża zgodę na otrzymywanie od POK-TER korespondencji dotyczącej POK-TER poprzez:a. pocztę elektroniczną – na adres poczty elektronicznej podany w formularzu zamówienia;b. pocztę tradycyjną – na adres korespondencyjny podany w formularzu zamówienia lub w przypadku braku podania adresu korespondencyjnego – na adres zamieszkania podany w formularzu zamówienia; 4. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm.) dane klientów POK-TER są gromadzone i przetwarzane z należytą starannością w celu ochrony interesów osób, których dotyczą, w tym m.in. odpowiednio chronione przed dostępem osób nieupoważnionych. 5. Administratorem zbioru danych osobowych jest "POK - TER" Z.P.H.U. TAPICERSTWO SAMOCHODOWE Janusz Tereszkiewicz, Chmielnik 484c 36-016 Chmielnik, NIP: 8131931275, REGON: 690055452.6. Każdy podmiot, którego dane znajdują się w bazie danych POK-TER, ma prawo wglądu do swoich danych, do ich poprawiania oraz usuwania. Wszelkie zmiany w tym zakresie należy zgłaszać do administratora danych. Postanowienia końcowe 1. POK-TER dokłada należytej staranności, aby treść opisująca towary oferowane przez Sklep jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. 2. Zakazane jest umieszczanie w serwisie internetowym POK-TER jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre obyczaje. 3. Regulamin jest dostępny dla każdego Kupującego. 4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), przepisy Kodeksu cywilnego oraz odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.5. Regulamin obowiązuje od 25.12.2014 roku.