SUSZARKA DO WŁOSÓW BOTTI AMEL JONIZACJA 2200W GOLD (6541813109)

4 osoby kupiły 4 sztuki
cena kup teraz
54,90 zł
z 158 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 6,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,50 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.5 [kg]
  • kolor dominujący: czarny
  • dyfuzor: nie
  • jonizator: tak
  • moc (W): 2200
  • marka: Pozostałe

opis

Infolinia: 608 682 458
Oferta pochodzi z oficjalnego sklepu BOTTI na allegro
SUSZARKA DO WŁOSÓW JONIZACJA 2200W BOTTI BY-523 AMEL
Opis produktu

W dzisiejszych czasach zdrowa stylizacja włosów to podstawa. Produkty z kolekcji GOLD LINE doskonale zadbają o pielęgnację i bezpieczeństwo Twoich włosów, dbając tym samym o doskonały efekt końcowy. Funkcja podwójnej regulacji mocy pozwala dostosować temperaturę oraz moc nawiewu do struktury włosa, przeciwdziałając tym samym nadmiernemu wysuszeniu. Funkcja nadmuchu zimnego powietrza i jonizacji pozwala na utrwalenie końcowej fryzury, dodatkowo nadaje włosom połysku, wygładza je i sprawia , że lepiej się układają.



  • Moc 1800 -2200W

  • 2 stopniowa regulacja mocy

  • 3 stopniowa regulacja nadmuchu ciepłego powietrza

  • Funkcja nadmuchu zimnego powietrza

  • Nasadka skupiająca

  • Uchwyt do zawieszenia

  • 220-240V, 50Hz

  • 2 lata gwarancji


 

Galeria
SUSZARKA DO WŁOSÓW BOTTI AMEL JONIZACJA 2200W
Wysyłka towaru
Przesyłki Botti dostarcza firma kurierska InPost!

Kilka faktów o wysyłce towaru
  • Wysyłane towary zawsze solidnie pakujemy
  • Staramy się, aby paczki docierały do Was jak najszybciej
  • Większość paczek wysyłamy w ciągu 24h
  • Każdą paczkę ubezpieczamy gratis!

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
6
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
6,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
9,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
6
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

GWARANCJA:  Produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Jej warunki określa dokument gwarancji, który użytkownik otrzymuje wraz z towarem. W przypadku chęci skorzystania z prawa do reklamacji produktu w ramach gwarancji proszę odesłać produkt na adres sprzedawcy (Rapid-Partner, ul. Lodowa 5, 60-227 Poznań). Do przesyłki proszę dołączyć: 1. swoje dane teleadresowe; 2. opis usterki, 3. dowód zakupu lub jego kserokopię.  

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Rapid-Partner
ul. Lodowa 5
60-227 Poznań
Dodatkowe informacje

Towary sprzedawane na aukcjach internetowych Allegro objęte są rękojmią z tytułu wad fizycznych i prawnych na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, w okresie do 2 lat od wydania towaru. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem udokumentowane koszt dostarczenia rzeczy pokrywa Sprzedawca (nie dotyczy to zakupów niekonsumenckich - w takim przypadku zastosowanie ma art. 558 K.C., który stanowi, że strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi ograniczyć lub wyłączyć). Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres kontakt@meru.pl lub allegro@meru.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć następujące informacje: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcie Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta. 


GWARANCJA:  Produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Jej warunki określa dokument gwarancji, który użytkownik otrzymuje wraz z towarem. W przypadku chęci skorzystania z prawa do reklamacji produktu w ramach gwarancji proszę odesłać produkt na adres sprzedawcy (Rapid-Partner, ul. Lodowa 5, 60-227 Poznań). Do przesyłki proszę dołączyć: 1. swoje dane teleadresowe; 2. opis usterki, 3. dowód zakupu lub jego kserokopię.
 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Rapid-Partner
ul. Lodowa 5
60-227 Poznań

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Uprzejmie informujemy, iż konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość na warunkach określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014. Zgodnie z tym Konsument ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.Bezpośredni koszt zwrotu rzeczy ponosi Kupujący. Koszt odesłania towaru o dużym gabarycie/dużej wadze może być wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa.