Suszarka balkonowa pokojowa 18m BASIC (6912093436)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
36,99 zł
z 7 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 11,50 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Leszno, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Oferta produktów

100% zadowolonych Klientów
Wysyłka w ciągu 24h!
Kompleksowa obsługa

Opis produktu

Suszarka balkonowa pokojowa 18m BASIC

Kod produktu: 740981

Suszarka rozkładana stojąca balkonowo - pokojowa z powierzchnią suszenia o długości 18 metrów. Praktyczne rozkładane skrzydła. Stabilna konstrukcja stelaża na nóżkach z rurek o średnicy 16 mm. Optymalna odległość między prętami. Metalowy, malowany stelaż umożliwia użytkowanie zarówno wewnątrz i na zewnątrz. Zawias z blokadą na nóżce umożliwia łatwe składanie i rozkładanie suszarki.

Dane techniczne:

długość po rozłożeniu: 180 cm / szerokość: 48 cm / wysokość: 105 cm.



Dodatkowe informacje

Gwarancja i bezpieczeństwo

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są nowe, posiadają oryginalne opakowania i pochodzą ze sprawdzonych źródeł. Do każdego zakupu wystawiamy paragon, na życzenie fakturę VAT. Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta. Jeśli zakupiony towar nie spełnia oczekiwań można go zwrócić do 14 dni od odebrania paczki, bez podawania przyczyny.

Współpraca

Hurtownia TRADE jest wielobranżową hurtownią z długoletnim doświadczeniem. Zajmujemy się importem oraz hurtową sprzedażą m. in.: garnków, patelni, czajników, sztućców, latarek, parasoli, porcelany, ceramiki, artykułów sezonowych i art. dla sklepów 3-5,00 zł. Dodajemy nowe produkty codziennie. W przypadku specjalnych potrzeb sprowadzamy towar na indywidualne zamówienia klienta. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU. W przypadku specjalnych potrzeb sprowadzamy towar na indywidualne zamówienia klienta. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU. W przypadku specjalnych potrzeb sprowadzamy towar na indywidualne zamówienia klienta. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
24
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
24
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
11,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
24
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
24
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
24
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
24
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

TRADE SP. Z O.O.
Święciechowska 37
64-100 Leszno
Dodatkowe informacje

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, masz prawo złożyć reklamację. Najlepiej skontaktuj się z działem reklamacji mailowo reklamacje@trade.net.pl lub telefonicznie 735 375 502. ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI - Reklamowany towar należy odesłać do nas wraz z dowodem zakupu. - Do przesyłki należy załączyć również wypełniony dokument reklamacji, znajdujący się na dole strony (warunek konieczny, bez dokumentu reklamacje nie będą uwzględniane). - Reklamacja odbywa się na Twój koszt, w przypadku jej uznania zwracamy udokumentowany koszt wysyłki poniesiony przez Ciebie, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej za wysłanie przesyłki pocztowej ekonomicznej. W przypadku uznania reklamacji i odesłania produktu pokrywamy koszt przesyłki, w przypadku gdy reklamacja jest bezzasadna możemy obciążyć kosztami przesyłki kupującego. Aby domagać się zwrotu kosztów wysyłki należy nadając paczkę w oddziale Poczty Polskiej pobrać fakturę na koszt wysyłki na nasze dane oraz dołączyć ją do paczki. Tylko na tej podstawie możliwy jest zwrot kosztów wysyłki. Dane firmy: TRADE Sp. z o.o. 64-100 Leszno, ul. Wilkowicka 20, NIP: 697-231-00-62. W PRZYPADKU WYBORU DOSTAWY ZA POŚREDNICTWEM INPOSTU W przypadku wyboru formy dostawy zakupionych towarów za pośrednictwem Inpost. Reklamacja towaru również musi się odbyć za pośrednictwem Inpost. Przesyłka wówczas jest darmowa i nie pokrywasz żadnych kosztów. Jak nadać taką przesyłkę? Aby odesłać przedmiot: Wejdź do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS. Udaj się z przesyłką i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost. Sprawdź najbliższy punkt https://inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu - znajdź najbliższy https://inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost. Uwaga! Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje) nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru. Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem, gdyż takich nie odbieramy. USZKODZENIE ZAWARTOŚCI PRZESYŁKI- KONIECZNIE sprawdź zawartość przesyłki podczas odbioru paczki. Pamiętaj, że w paczce znajduje się Twój towar, za który zapłaciłeś. Jeśli towar jest uszkodzony należy po otwarciu paczki spisać z kurierem protokół szkody. - W przypadku, gdy zawartość paczki jest uszkodzona, a nie zostało to sprawdzone przy kurierze należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierska InPost, celem spisania protokołu szkody. Kurier ma tylko 7 dni na przyjazd do Ciebie! Nie pozwól, aby nie zdążył! Kontakt: infolinia dla telefonów stacjonarnych 801 400 100 infolinia dla telefonów komórkowych 722 444 000. - Jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone, a protokół szkody nie zostanie spisany w momencie doręczenia reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, dlatego jeśli kurier wręcza Ci "potarganą, pogniecioną, zniszczoną" paczkę lub słyszysz brzęk szkła koniecznie sprawdź jej zawartość. - Protokół szkody należy dostarczyć nam w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki, przekroczenie tego terminu sprawi, iż reklamacja zostanie odrzucona. - Po skompletowaniu wszystkich dokumentów skontaktuj się z nami mailowo na adres reklamacje@trade.net.pl, być może uda rozwiązać się reklamację, bez konieczności odsyłania towaru, np. dosyłając uszkodzone elementy. Pierwszym etapem złożenia reklamacji jest przesłanie niezbędnych dokumentów. W wiadomości na adres reklamacje@trade.net.pl dołącz skan protokołu szkody, skan dokumentu reklamacji, skan paragonu oraz zdjęcie uszkodzonego towaru. Po otrzymaniu wiadomości dostaniesz informację zwrotną o rozstrzygnięciu reklamacji. Czy koniecznie będzie odesłanie towaru do nas, czy uda się dosłać części zamienne. DOKUMENTY DO POBRANIA ze strony sklepu: http://sklep.trade.net.pl/pl/i/Reklamacje-i-zwroty/7 na dole strony.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TRADE Sp. z o.o.
Święciechowska 37
64-100 Leszno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”, masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument. Pamiętaj! - Zwracany towar nie może być używany, musi być kompletny, oryginalnie zapakowany. - Warunkiem koniecznym zwrotu towaru jest posiadanie oryginału paragonu lub kserokopię faktury VAT. - Do odsyłanego towaru należy dołączyć wypełniony dokument zwrotu towaru, do pobrania w załączniku na dole strony. W dokumencie znajdują się dokładne dane adresowe, na które należy wysłać przesyłkę. Należy pamiętać, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych, a zwrot towaru odbywa się na Twój koszt. Zwrot gotówki na Twój rachunek bankowy nastąpi do 14 dni od przyjęcia towaru. Pamiętaj o wpisaniu go w dokumencie oraz wypełnienie innych ważnych informacji, również kontaktowych.