SURF KORALE DREWNIANE czarne i brązowe ne1052 (6502342308)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
8,90 zł
z 28 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,90 zł
  • List polecony priorytetowy 9,80 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,90 zł
  • lokalizacja: Łódź, wysyłka na całą Polskę, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał: drewno, inny

opis

E-mail: allegro@jubileo.pl

Telefon: +48 603 193 026
pracujemy pon.-pt. w godz. 8-16
Pobraniowa: 14,90 zł
Standardowa: 7,90 zł
Szybka wysyłka z Polski!

Zamów kilka rzeczy i całość
otrzymasz w jednej przesyłce

14 1140 2017 0000 4802 1298 1032

Jubileo Andrzej Talikowski
ul. Zelwerowicza 21a
90-147 Łódź
Wygoda
Zamów nie wychodząc z domu

Bezpieczeństwo
Jesteśmy firmą, otrzymasz paragon

Jedna przesyłka
Kilka sztuk nadamy jedną przesyłką

Koraliki na Plażę

drewniane

Korale w kolorze czerni i jasnego brązu.
Wykonane z drewna.
Elastyczna linka.
Cena: 8,90 zł
Informacje
Kraj produkcji: Polska
Materiał: drewno
Szerokość: 0,8 cm
Obwód: uniwersalny (rozciągliwa linka min. 41 cm)
Waga: 9.78 g
Produkt jest całkowicie nowy i zapakowany.
© Jubileo
PRODUCTSID1048PRODUC­TSMODELne1052AUCTION­SID2253

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
7,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
9,80 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
14,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Jubileo
Zelwerowicza 21a
90-147 Łódź
Dodatkowe informacje

 1. Każdy klient ma prawo do reklamacji. Należy ją złożyc pisemnie na adres siedziby firmy lub adres email (allegro@jubileo.pl). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

     - imię, nazwisko, adres, adres email Kupującego,

     - datę zakupu,

     - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

     - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 


2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 


3. Rozpoznajemy reklamację w ustawowym terminie od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 


4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres email bądź na adres poczty tradycyjnej. 


5. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, np. przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i innych formach rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Konsumenci".  Kupujący będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Jubileo
Zelwerowicza 21a
90-147 łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Każdy klient ma prawo do wymiany towaru lub jego zwrotu (Dz. U. 2014 poz. 827. z dn. 30 maja 2014 r.). Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymaniu przesyłki (bez podania powodu). 


2. Zwrot towaru następuje w zakresie Klienta, np. można przesłać go pocztą na adres siedziby naszej firmy, prosimy jednak o wcześniejszy kontakt aby ustalić szczegóły.


3.  Koszty bezpośredniego zwrotu (odesłania) towaru ponosi Kupujący. Po dostarczeniu zwrotu oddajemy pieniądze lub wysyłamy nowy przedmiot w zależności od ustaleń z Kupującym.


4.  W przypadku zwrotu zamówienia oddajemy całość dokonanej wpłaty, łącznie z kosztem przesyłki do Klienta. 


5. Aby ułatwić procedurę zwrotu, można przesłać nam pocztą lub na email (allegro@jubileo.pl) odpowiednie oświadczenie. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.


6. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy: 


(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 


Adresat: Jubileo Andrzej Talikowski, ul. Zelwerowicza 21a, 90-147 Łódź, allegro@jubileo.pl 

Ja.................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ......................................, numer ofert(y)................................ . Data zawarcia umowy to......................................, data odbioru ....................................


Imię i nazwisko..................................................

Login Allegro............................................... 

Adres................................................ 

Numer konta do zwrotu wpłaty i nazwa banku (opcjonalnie)...................................... Data...................................... 


Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) .................................................


7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

  - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

  - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

  - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

  - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

  - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

  - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

  - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

  - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

  - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; 

  - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

  - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

Jubileo_pl
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

2051

 

8

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

Informacje o sprzedającym

1. Jesteśmy legalnie działającą firmą handlowo-usługową będącą płatnikiem VAT.

2. Sprzedaż prowadzona jest przez firmę: Jubileo Andrzej Talikowski, ul. Zelwerowicza 21a, 90-147 Łódź, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polski (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Firma zarejestrowana jest pod numerem NIP: 7251942878, Regon: 101497880.

3. Do przesyłek dołączamy papierowy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę VAT. Dodatkowo treść każdego zamówienia przesyłana jest e-mailem.

Pozostałe informacje

Co sprzedajemy?

1. Na naszych aukcjach zawsze sprzedajemy towar nowy, nieużywany i zobowiązujemy się go dostarczyć bez wad.

2. Głównie sprzedajemy modną pozłacaną i posrebrzaną biżuterię sztuczną, talizmany i amulety.

3. Oferujemy niskie ceny. Współpracujemy z producentami biżuterii i hurtowniami. Towar oferujemy bez ozdobnych pudełek.

4. Jeżeli sprzedawana jest biżuteria pozłacana lub posrebrzana, oznacza to że jest ona wykonana z metalu nieszlachetnego i jest pokryta powłoką galwaniczną ze złota lub srebra.

5. Wyroby z metali nieszlachetnych u osób wrażliwych mogą powodować uczulenia.

Wysyłka:

1. Koszty wysyłki są stałe, niezależnie od ilości sztuk w przesyłce i są ponoszone przez Kupującego. Wynoszą odpowiednio:

   - 14,90 zł (przy wysyłce za pobraniem)

   - 7,90 zł (przy wpłacie na konto)

Należy je doliczyć do wylicytowanej kwoty.Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich, firm pocztowych lub za pośrednictwem Poczty Polskiej

2. W tytule wpłaty prosimy podać pełny pseudonim z Allegro, np. "fafik_1982, aukcja nr xxxxx", a nie "wpłata od fafika za aukcję"

3. Każdą wysyłkę i dojście wpłaty potwierdzamy emailem. Większość przesyłek wysyłamy na bieżąco w przeciągu 2 dni roboczych od zarejestrowania wpłaty, jednak w wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec wydłużeniu. Wówczas kontaktujemy się z Kupującym w celu potwierdzenia chęci dalszej realizacji.

4. Standardowo po zakupie oczekujemy na wpłatę na konto. Skontaktuj się z nami emailem kiedy adres do wysyłki jest inny niż na Allegro lub kiedy wysyłka ma być realizowana za pobraniem. Można te informacje również umieścić w "Formularzu Opcji Dostawy" już po zakupie wszystkich wybranych przedmiotów.

5. Na emaile z reguły odpowiadamy w ciągu 72h (dni robocze).

6. Na informację o wysyłce za pobraniem lub też na wpłatę oczekujemy w terminie 20 dni od daty zakupu na aukcji. Po tym terminie występujemy do Allegro o zwrot prowizji.

7. Prosimy pamiętać iż za nie dokończenie przez Kupującego transakcji, Allegro może przyznać punkt karny i zawiesić konto użytkownika.