SUPER SMARTFON PRESTIGIO MULTIPHONE PSP5517 FV 23% (6541371933)

zakończona
389,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 19,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pamięć: 4GB
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowe
  • kolor: czarny
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 8.00
  • wielkość wyświetlacza: 4,6 - 5 cali
  • informacje dodatkowe: java, MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, radio, ekran dotykowy, dyktafon, kamera video-rozmowy, GPS, dual SIM
ODBIÓR OSOBISTY
BIURO Hypertel
Banasiówka 1
32-091 Michałowice

Godziny otwarcia:
pon-pt 10:00 - 17:00
KONTAKT
INFOLINIA
0 801 011 782

Telefon:

668 650 718

734 127 357

GG 51808501

telestore@hypertelpo­lska.pl

Dział techniczny:
master24@hypertelpol­ska.pl

Dział reklamacji:

734 127 351

reklamacje@sprzedaje­mytelefony.pl

GG 45377771

REKOMENDACJE
KUPUJ NA RATY
UWAGA !!!
Na wszystkie nasze produkty dostają Państwo FV 23% lub paragon fiskalny, jedynie na podstawie tych dokumentów gwarancja będzie realizowana w autoryzowanych serwisach oraz daje Państwu zapewnienie legalności źródła.
Nie zalecamy kupowania towaru na fv marża, paragon niefiskalny lub rachunek (na aukcjach tych nie ma słowa o FV 23%) ponieważ autoryzowane serwisy nie naprawiają telefonów na podstawie takich dokumentów.
Przedłuż swoją gwarancję, ubezpiecz się od kradzieży lub od przypadkowego uszkodzenia.
AUKCJA FIRMY HYPERTEL
KUPUJĄC NA TEJ AUKCJI DOKONUJESZ BEZPIECZNEGO ZAKUPU W PROFESJONALNEJ HURTOWNI Z TRADYCJAMI OD 1996r. MOŻESZ LICZYĆ NA UCZCIWE I PROFESJONALNE PODEJŚCIE DO TRANSAKCJI

Wysyłamy towar zawsze zgodny z opisem!
- towar zawsze trafia do adresata w możliwie najkrótszym terminie
- dbałość o najniższe ceny
- gigantyczny wybór telefonów dostępnych w magazynie od ręki
- gwarancja legalności


- Telefon posiada wszystkie folie ochronne
- Cały komplet absolutnie nowy i oryginalny
- Wraz z telefonem otrzymają Państwo dowód zakupu paragon lub na życzenie FV 23%.



W zestawie:

  • Telefon PRESTIGIO MultiPhone PSP5517 Dual Sim Black
  • bez simlocka
  • polskie menu
  • ładowarka
  • akumulator
  • pudełko ze zgodnym numerem IMEI
  • produkt objęty 2 letnią gwarancją producenta
Copyright © Hypertel Group
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Niemcy 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Wielka Brytania 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Czechy 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Irlandia 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Rosja 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Słowacja 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Szwecja 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Holandia 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Litwa 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Białoruś 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Norwegia 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Ukraina 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Włochy 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Francja 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Belgia 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Dania 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Hiszpania 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Austria 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

HYPERTEL sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa, adres do korespondencji: ul. Banasiówka 1, 32-091 Michałowice zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców KRS prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000418576, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł, NIP: 676-245-48-89 Adres siedziby: HYPERTEL Sp. z o. o. Ul. Chocimska 3A 00-791 Warszawa ADRES KORESPONDENCYJNY: HYPERTEL Sp. z o. o. ul. Banasiówka 1 32-091 Michałowice

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Dział Reklamacji Hypertel
Banasiówka 1
32-091 Michałowice
Polska
 
Proszę przesłać urządzenie celem weryfikacji zgłoszenia na nasz adres korespondencyjny Dział Reklamacji Hypertel ul. Banasiówka 1 32-091 Michałowice Do przesyłki z urządzeniem proszę dołączyć pismo o odstąpieniu od umowy wraz ze wskazaniem numeru konta bankowego do zwrotu środków. W miarę możliwości prosimy o dołączenie kopii dowodu zakupu lub wskazanie numeru dokumentu - znacznie ułatwi nam to pracę za co z góry dziękujemy. Ze względów na dużą ilość nieczytelnych zgłoszeń prosimy o - w miarę możliwości - przygotowanie opisu na komputerze lub pisanie drukowanymi literami. W razie pytań prosimy o kontakt: Dział Reklamacji Hypertel +48 734 127 351 reklamacje@hypertelpolska.pl Prawo odstąpienia 1. Użytkownikowi, który zawarł z HYPERTEL Sp. z o. o. umowę jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny. 2. W celu wykonania prawa do odstąpienia od Umowy, Użytkownik powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu, wskazując w nim przynajmniej swoje dane osobowe, numer zamówienia oraz numer konta bankowego, na który powinien nastąpić zwrot płatności. Użytkownik może wykorzystać wzór oświadczenia tj: [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy powinno zostać złożone w terminie 14 dni od momentu dostarczenia Towarów Użytkownikowi. Dla zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przez Użytkownika przed jego upływem. 4. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku produktów wykraczających poza standardową ofertę Sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie Użytkownika lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb, zgłoszonych w Zamówieniu; 5. W przypadku odstąpienia od Umowy, jest ona uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, powinno ulec zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 6. Zwrot Towarów przez Użytkownika powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy poprzez wysłanie Towarów na adres Dział Reklamacji HYPERTEL Sp. z o. o. ul. Banasiówka 1, 32-091 Michałowice na koszt Użytkownika. 7. Zwracany przez Użytkownika Towar powinien zostać opakowany na koszt Użytkownika w odpowiedni sposób, zabezpieczający go przed wszelkimi uszkodzeniami w trakcie transportu. 8. HYPERTEL Sp. z o. o. w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez Użytkownika od Umowy zwróci dokonane przez Użytkownika płatności na konto bankowe wskazane w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy.

reklamacje

Proszę przesłać urządzenie celem weryfikacji zgłoszenia na nasz adres korespondencyjny Dział Reklamacji Hypertel ul. Banasiówka 1 32-091 Michałowice Do przesyłki z urządzeniem proszę dołączyć opis usterki. W miarę możliwości prosimy o dołączenie kopii dowodu zakupu lub wskazanie numeru dokumentu - znacznie ułatwi nam to pracę za co z góry dziękujemy. Prosimy także o podanie numeru telefonu / adres e-mail do kontaktu. Ze względów na dużą ilość nieczytelnych zgłoszeń prosimy o - w miarę możliwości - przygotowanie opisu na komputerze lub pisanie drukowanymi literami. Reklamacje Towarów 1. Obowiązkiem HYPERTEL Sp. z o. o. jest dostarczenie Użytkownikowi Towarów bez wad. HYPERTEL Sp. z o. o. jako sprzedawca odpowiada wobec Użytkownika będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za wady prawne i fizyczne Towarów. 2. Reklamacje powinny zostać skierowane pisemnie na adres: HYPERTEL Sp. z o. o. DZIAŁ REKLAMACJI ul. Banasiówka 1, 32-091 Michałowice lub elektronicznie na adres e-mail: reklamacje@hypertelpolska.pl. 3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od momentu jej otrzymania przez HYPERTEL Sp. z o. o.. Stanowisko HYPERTEL Sp. z o. o. w sprawie reklamacji (w tym opis i wskazanie terminu podjęcia ewentualnych działań HYPERTEL Sp. z o. o. w celu usunięcia wad) zostanie przesłane Użytkownikowi taką samą drogą, jaką użył dla złożenia reklamacji. 4. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towarów są niezależne od ewentualnych roszczeń, które mogą zostać skierowane do podmiotu, który udzielił na nie gwarancji (np. producenta).

pozostałe informacje

HYPERTEL sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Chocimska 3A, 00-791 Warszawa, adres do korespondencji: ul. Banasiówka 1, 32-091 Michałowice zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców KRS prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000418576, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł, NIP: 676-245-48-89 Adres siedziby : HYPERTEL Sp. z o. o. Ul. Chocimska 3A 00-791 Warszawa ADRES KORESPONDENCYJNY HYPERTEL Sp. z o. o. ul. Banasiówka 1 32-091 Michałowice Prawo odstąpienia 1. Użytkownikowi, który zawarł z HYPERTEL Sp. z o. o. umowę jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny. 2. W celu wykonania prawa do odstąpienia od Umowy, Użytkownik powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu, wskazując w nim przynajmniej swoje dane osobowe, numer zamówienia oraz numer konta bankowego, na który powinien nastąpić zwrot płatności. Użytkownik może wykorzystać wzór oświadczenia tj: [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy powinno zostać złożone w terminie 14 dni od momentu dostarczenia Towarów Użytkownikowi. Dla zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przez Użytkownika przed jego upływem. 4. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku produktów wykraczających poza standardową ofertę Sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie Użytkownika lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb, zgłoszonych w Zamówieniu; 5. W przypadku odstąpienia od Umowy, jest ona uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, powinno ulec zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 6. Zwrot Towarów przez Użytkownika powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy poprzez wysłanie Towarów na adres Dział Reklamacji HYPERTEL Sp. z o. o. ul. Banasiówka 1, 32-091 Michałowice na koszt Użytkownika. 7. Zwracany przez Użytkownika Towar powinien zostać opakowany na koszt Użytkownika w odpowiedni sposób, zabezpieczający go przed wszelkimi uszkodzeniami w trakcie transportu. 8. HYPERTEL Sp. z o. o. w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez Użytkownika od Umowy zwróci dokonane przez Użytkownika płatności na konto bankowe wskazane w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy. Reklamacje Towarów 1. Obowiązkiem HYPERTEL Sp. z o. o. jest dostarczenie Użytkownikowi Towarów bez wad. HYPERTEL Sp. z o. o. jako sprzedawca odpowiada wobec Użytkownika będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za wady prawne i fizyczne Towarów. 2. Reklamacje powinny zostać skierowane pisemnie na adres: HYPERTEL Sp. z o. o. DZIAŁ REKLAMACJI ul. Banasiówka 1, 32-091 Michałowice lub elektronicznie na adres e-mail: reklamacje@hypertelpolska.pl. 3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od momentu jej otrzymania przez HYPERTEL Sp. z o. o.. Stanowisko HYPERTEL Sp. z o. o. w sprawie reklamacji (w tym opis i wskazanie terminu podjęcia ewentualnych działań HYPERTEL Sp. z o. o. w celu usunięcia wad) zostanie przesłane Użytkownikowi taką samą drogą, jaką użył dla złożenia reklamacji. 4. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towarów są niezależne od ewentualnych roszczeń, które mogą zostać skierowane do podmiotu, który udzielił na nie gwarancji (np. producenta). Spory pomiędzy Użytkownikiem a HYPERTEL Sp. z o. o. 1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy HYPERTEL Sp. z o. o. a Użytkownikiem, w tym dotyczące reklamacji i dochodzenia roszczeń, rozstrzygane będą polubownie. W braku takiej możliwości spory pomiędzy HYPERTEL Sp. z o. o. a Użytkownikiem: a) będącym konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, b) który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaną poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę HYPERTEL Sp. z o. o. . 2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php, http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Dane osobowe 1. Użytkownicy wyrażają zgodę na przetwarzanie przez HYPERTEL Sp. z o. o. ich danych osobowych w celach związanych z korzystaniem z Serwisu oraz realizacją Umowy. Użytkownicy mogą dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie ich danych w celach marketingowych. 2. HYPERTEL Sp. z o. o. jest administratorem danych osobowych Użytkowników i zapewnia niezbędne środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia tych danych przed ich pozyskaniem i modyfikowaniem przez osoby nieuprawnione. 3. Użytkownikom przysługuje prawo wglądu do własnych danych osobowych i ich poprawienia. W przypadkach wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy o ochronie danych osobowych, Użytkownik ma prawo zgłoszenia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych. Informacje dodatkowe w kwestii wysyłki 1. Przy złożeniu zamówienia do godziny 14 i wybraniu przesyłki kurierskiej istnieje duże prawdopodobieństwo, że uda się wysłać zamówienie w ten sam dzień (pn-pt) 2. Przesyłki pocztowe wysyłane są dwa razy w tygodniu tj. we wtorki oraz piątki