SUPER RĘCZNA WAGA BAGAŻOWA LOTNICZA TURYSTYCZNA (6997775244)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
11,99 zł
z 9999 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 3,99 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska 14,99 zł
  • lokalizacja: Wysyłka-24h, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: nie dotyczy

opis

HIT

WAGA BAGAŻOWA /

WĘDKARSKA

Rewelacyjna waga ręczna do 40kg o dokładności 10gr

z bateriami w komplecie to z pewnością produkt dla każdego podróżnego, wekarza i innych osób potrzebujących zważyć bagaż, paczkę itp.

Waga posiada funkcję automatycznego wyłączania się przy dłuższej przerwie, funkcję tarowania oraz bardzo przydatną funkcję HOLD - w momencie gdy waga przedmiotu jest stabilna urządzenie zapamiętuje pomiar.

Specyfikacja techniczna:

Wykonana z wysokiej jakości materiałów

Wymiary wagi: długość - 11,5 cm; szerokość - 7 cm; grubość - 2 cm

Wymiary haka: długość - 7 cm; średnica - 3 cm

Dokładność ważenia: <10 kg /5 g, 10 kg- 40 kg /10 g

Maksymalne obciążenie: 40 kg

Funkcja TARA

Funkcja HOLD (zapamiętanie pomiaru)

Funkcja automatycznego wyłączania wagi

Zasilanie: 2 szt baterii AAA R03 (w zestawie)

Ważenie w jednostkach: kg, Jin, lb, oz

Wyświetlacz: LCD 33 mm x 20 mm

Kolory: srebrny, czarny, pomarańczowy i jasno niebieski - wysyłamy losowo

Instrukcja obsługi:

Aby włączyć funkcję pomiaru temperatury należy, po włączeniu wagi, przytrzymać przycisk ,,UNIT".

Aby włączyć lub wyłączyć funkcję HOLD należy, przytrzymać przycisk ,,TARE" (L_ON/L_OFF). Czerwona dioda sygnalizuje, włączenie tej funkcji.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
9,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List ekonomiczny
pierwsza sztuka:
3,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Econeo Sp. z o.o.
Kolbego 7
32-600 Oświęcim
Dodatkowe informacje

Dokładamy starań aby sprzedawane przez nas produkty były wysokiej jakości. Jeśli jednak produkt posiada jakąś wadę/y prosimy o kontakt i/lub złożenie reklamacji  (zamiast pochopnie wystawiać negatywny komentarz). 

 

 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod  adresem    e-mail, lub na adres tradycyjny Sprzedawcy z dopiskiem "REKLAMACJA".   Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: - imię, nazwisko Kupującego, - ADRES poczty tradycyjnej oraz ADRES e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - nick / login Allegro Kupującego, - nr aukcji, na której dokonano transakcji, - paragon, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - przedmiot reklamacji należy dostarczyć na Własny Koszt - NIE  PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK za pobraniem, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - w tym dokładny opis  usterki.  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji   Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we  wskazanym zakresie.  Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej  otrzymania w PRAWIDŁOWEJ POSTACI.  Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres  e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.                                     

FORMULARZ – REKLAMACJA TOWARU  

Imię i Nazwisko:  ............................................................................................................. 

Nick z allegro:  ................................................................................................................ 

Numer aukcji:  ................................................................................................................. 

Nr telefonu:  .................................................................................................................... 

Adres e-mail:  .................................................................................................................. 

Data zakupu:  ..................................................................................................................  

REKLAMOWANY TOWAR:  L.P. NAZWA ( model, kolor ) / ILOŚĆ   

1.)  ..................................................................................................................................  2.)...................................................................................................................................  3.)...................................................................................................................................   

WADA TOWARU: ....................................................................................................................................... 

( szczegółowy opis reklamowanej wady)  ....................................................................................................................................... ....................................................................................................................................... .......................................................................................................................................  

ŻĄDANIE KUPUJĄCEGO:  ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................  

W PRZYPADKU ZWROTU NALEŻNOŚCI ZA UZNANĄ WADĘ, BEZ WCZEŚNIEJSZEJ  MOŻLIWOŚCI WYMIANY NA INNY, WOLNY OD WAD TOWAR, PROSZĘ PODAĆ NUMER KONTA  BANKOWEGO.  Numer konta:  ................................................................................................................... 

Imię i nazwisko odbiorcy:  ..................................................................................................  Ulica:................................................................................................................................  

nr domu/mieszk.  ...............................................................................................................  

Kod pocztowy:  ..................................................................................................................  

Miasto:  .............................................................................................................................  

Dodatkowe uwagi:  ..............................................................................................................

 (Podpis - dot. reklamacji w formie papierowej )   

W przypadku reklamacji towaru zastosowanie mają przepisy Ust. z dn.  27/07/2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o  zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141 poz. 1176 z późniejszymi  zmianami) Art. 556,557 KC; Rozporządzenie Rady Ministrów z dn.  25/06/2002 DU96 poz 851 z późniejszymi zmianami.   Towar należy odesłać na adres: Econeo Sp. z o.o. ul. Kolbego 7 32-600  Oświęcim (z dopiskiem REKLAMACJA). Razem z odsyłanym towarem należy  wysłać wypełniony formularz, oraz dołączyć dowód zakupu  (paragon/faktura). Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki.  Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek  odesłanych do Nas za pobraniem. Koszty przesyłki w przypadku  reklamowania towaru pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki w przypadku  odesłania POZYTYWNIE rozpatrzonej reklamacji pokrywa Sprzedający. 

Zwroty

30 dni

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

Econeo Sp. z o.o.
Kolbego 7
32-600 Oświęcim

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

sprzedający
Dodatkowe informacje

 

W ciągu 30 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący może odstąpić od  umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.   Towar jak i opakowanie  powinny być w stanie NIENARUSZONYM.   Aby odstąpić od umowy zawartej  przez serwis Allegro, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc  na adres e-mail:  (oświadczenie to powinno być dołączone  do przesyłki zwrotnej)    Kupujący może skorzystać ze wzoru  odstąpienia od umowy, podanego poniżej. (Oświadczenie to należy wypełnić  i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)                                            


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy  


[DANE SPRZEDAJĄCEGO]  

 Ja (imię i nazwisko)...................................................................................................... 

niniejszym  informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych  rzeczy:   ...................................................................................................................................   ................................................................................................................................... 

Nick z allegro: ........................................... Numer aukcji:............................................. 

Data zakupu: .............................................Data odbioru: .............................................  

Numer paragonu: ................................................ Adres e-mail: .............................................

Nr  telefonu:................................................. Adres  zamieszkania:  ....................................................................................................   

Data sporządzenia oświadczenia:  (Podpis - dot. reklamacji w  formie papierowej )  ___________________________________________________________________ 

DANE  DO PRZELEWU ZWROTNEGO  Numer konta:  ............................................................................................................... 

Imię i nazwisko odbiorcy: .............................................................................................. 

Adres: .........................................................................................................................

O sprzedającym

superceny_pl
96,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

24

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,7

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Kontakt

  • 735 441 390
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00

Informacje o sprzedającym

W  ofercie naszego  sklepu znajdą Państwo najwyższej jakości produkty, które spełnią wszystkie Państwa oczekiwania. Dodatkowo miła i sprawna obsługa sprawia, iż zakupy w naszym sklepie są prawdziwą przyjemnością. 


W razie jakichkolwiek problemów z przesyłką lub produktem prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny zamiast wystawiać pochopnie negatywny komentarz.  Staramy się każdy problem z zakupem rozwiązać w sposób satysfakcjonujący. 

Pozostałe informacje

Procedura postępowania w przypadku uszkodzenia lub ubytku towaru dostarczanego kurierem wygląda następująco:  Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) w obecności kuriera.  Protokół szkody powinien zawierać: markę i model produktu, datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze.   Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony lub niekompletny, należy również spisać protokół szkody  UWAGA! Przesyłki płatne przy odbiorze można sprawdzić dopiero po opłaceniu kurierowi należnej kwoty pobrania PRZY ODBIORZE OSOBISTYM NIE MA MOŻLIWOŚCI SPRAWDZANIA TOWARU POD WZGLĘDEM PRAWIDŁOWEGO DZIAŁANIA, A TAKŻE OGLĄDANIA INNYCH (NIEWYLICYTOWANYCH) PRZEDMIOTÓW Ograniczenia te są spowodowane przystosowaniem firmy do sprzedaży internetowej, a nie stacjonarnej - prosimy o wyrozumiałość