SUPER PRALKA WIRNIKOWA Z WIRÓWKĄ I POMPĄ XPB 40-8A (6541958069)

zakończona
405,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: Szydłowiec
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 18.00 [kg]
  • głębokość (cm): 36.00
  • klasa energetyczna: inne
  • ładowność bębna (kg): 4.00
  • marka: Pozostałe
  • sposób ładowania: od góry

P.P.H.U. "IGLOPOL"

UL. Kościuszki 202
26-500 Szydłowiec

Dział sprzedaży

Szczegółowe informacje o produktach, realizacja zamówień, doradztwo
oraz dostawy


tel.: [+48] 606 694 742
tel.: [+48] 530 503 063 tel.: [+48] 730 327 590



Biuro

Realizacja zamówień, dostawy, faktury


tel./fax [+48] 48 617 63 03



igloo-7@wp.pl


Wpłata na konto


PKO BP 74 1020 4317 0000 5102 0177 4967

Pobranie

Płacę z allegro

Raty

Leasi­ng

Wysyłka

FUNKCJONALNA PRALKA WIRNIKOWA

Z WIRÓWKĄ

XPB 40-8A Z POMPKĄ WODY!!!

NIEZASTĄPIONA W KAŻDYM DOMU CZY DZIAŁCE.

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ W NAJNIŻSZEJ CENIE !!!

OKAZJA !!!

2 LATA GWARANCJI

IDEALNY WYGLĄD

OPIS PRODUKTU

- Napięcie prądu zasilającego: ~230 V

- Częstotliwość prądu: 50 Hz

- Moc znamionowa pralki: 210 W

- Moc znamionowa wirówki: 135 W

- Klasa izolacji elektrycznej - I

- Pojemność pralki: 4.0 kg

- Pojemność wirówki: 2,5 kg

- Pompa odsysająca wodę (funkcja odsysania wody)

- Obudowa z tworzywa sztucznego odporna na korozji

- Waga netto: 15 kg
- Waga brutto: 18 kg

- Wymiary pralki (szerokość/ głębokość/wysokość) (w cm): 64 x 38 x 74

Warunki gwarancji

  • Kupując na naszej aukcji jesteście pewni że oferowane towary są fabrycznie nowe na ich użytkowanie udzielana jest 2 letnia gwarancja od daty sprzedaży.

  • Zapewniamy program serwisowy "door to door" , polegający na tym , że dostarczenie urządzenia do serwisu w okresie gwarancji odbywa się bez wychodzenia z domu i bez żadnych opłat.

  • Wzywając jedynie kuriera DHL który odbierze wadliwy produkt do naprawy(adres podany na karcie gwarancyjnej,
    nr klienta: 1200948 ) i dostarczy po naprawie.

Wszystkie paczki wysyłamy firmą kurierską FEDEX.

Zamówienia złożone do godziny 14, realizowane są jeszcze tego samego dnia.
Po wpłacie na konto, towar dostarczamy w ciągu 24h
(dni robocze)

GWARANTUJEMY, ŻE PRODUKT, KTÓRY OTRZYMASZ JEST ZGODNY Z OPISEM I SPECYFIKACJĄ. PRODUKTY SĄ NOWE W ORYGINALNYM OPAKOWANIU Z POLSKĄ INSTRUKCJĄ OBSŁUGI ORAZ 24 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ.

DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO PRZEDMIOTU WYSTAWIAMY PARAGON LUB NA WŁASNE ŻYCZENIE FAKTURĘ VAT PO WCZEŚNIEJSZYM OTRZYMANIU DANYCH WRAZ Z NUMEREM NIP.

Prosimy o sprawdzanie przesyłek w obecności kuriera.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, poprawnie sporządzony przez kuriera protokół przy doręczeniu jest podstawą do reklamacji.

ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE NASZE AUKCJE !!!


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 74 1020 4317 0000 5102 0177 4967
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Właścicielem konta iglopol_agd jest firma P.P.H.U IGLOPOL Łukasz Sroczyński, mieszcząca się na ulicy Kościuszki 202 w Szydłowcu ( 26-500 ), woj. Mazowieckie. Organ rejestrujący działalność Wójt Gminy Chlewiska nr Regon 141493594, nr Nip 799-187-96-68

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: 1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 2. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: - dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego - bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), - kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 3.W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres sprzedającego: - e-mail: igloo-7@wp.p - adres siedziby firmy Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] P.P.H.U IGLOPOL 26-500 Szydłowiec ul. Kościuszki 202 Ja ...... .niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy kupna następującej/ych rzeczy .............. , numer oferty ............................................. Data zawarcia umowy to ............. , data odbioru ............. Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Tel nr Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Przesyłkę należy zwrócić na adres P.P.H.U IGLOPOL 26-500 Szydłowiec ul. Kościuszki 202 4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym. 5.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kwotę zmniejszenia wartości określa sprzedawca 6.Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru , zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 7.Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. KOSZT ZWROTU RZECZY W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) Zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo: 1.Skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy produktów objętych gwarancją). Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i lista punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta. 2. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem elektronicznym igloo-7@.wp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez gwaranta lub sprzedającego. 5 Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć towar nowy, w oryginalnym opakowaniu, bez wad z wyłączeniem wad ukrytych, których nie jest w stanie zidentyfikować i określić. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: 1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Obowiązek kupującego: Obowiązkiem kupującego jest rozpakowanie i dokładne sprawdzenie przesyłanego przedmiotu w obecności kuriera w momencie doręczenia ( obowiązkiem kuriera dostarczającego jest umożliwienie odbiorcy rozpakowanie przesyłanego przedmiotu w swojej obecności przy doręczeniu, w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po zapłacie pobrania ). W przypadku gdy przesyłany przedmiot okazałby się uszkodzony w sposób widoczny podstawa do reklamacji jest rzetelnie spisany protokół szkodowy w momencie doręczenia ( protokół sporządzają kurier dostarczający przesyłkę oraz odbiorca ( kupujący ) , kupujący ma obowiązek zapoznania się z treścią protokołu, podpisując protokół oświadcza iż zgadza się z zawartymi w nim informacjami.). Kupujący następnie musi skontaktować się ze sprzedającym informując go o zaistniałej sytuacji, przesłać mu protokół szkody na adres e-mail : igloo7@wp.pl lub fax 48 617 63 03. Sprzedający może poprosić kupującego o zdjęcia uszkodzonego przedmiotu oraz opakowania.