SUKIENKA SUKNIA Z FRĘDZLAMI BODYCON GATSBY Lata 20 (6999890283)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT
  • rozmiar: 42 (XL)
  • kolor: czerń
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • rękaw: na ramiączkach
  • waga (z opakowaniem): 0.1 [kg]
  • płeć: produkt damski
  • długość: midi
  • fason: ołówkowa

opis

                         FIRMA K COMPANY

Przed zakupem proszę o zapoznanie się z regulaminem

Zakup na mojej aukcji oznacza akceptacje regulaminu 

Przeciętny czas dostawy: od 7 do 25 dni 

Wymiary podane są w tabelce poniżej

Regulamin:

Jeśli paczka nie dotarła w terminie do 30 dni zawsze informuj nas o tym! Naszym celem jest zadowolenie klienta, dlatego zawsze staramy się rozwiązać sprawę na Państwa korzyść. Zdajemy sobie sprawę, że zadowolenie z naszych usług przekłada się na możliwość dalszej współpracy

Firma KCOMPANY zajmuje się pośrednictwem w zamówieniach towarów bezpośrednio od zagranicznych partnerów biznesowych. Ceniąc zaufanie naszych klientów produkty wysyłane są wyłącznie od sprawdzonych dostawców, którzy na pierwszym miejscu stawiają jakość produktów.

Jeśli przesyłka nadawana jest z zagranicy:

  • Państwa zamówienie przekazywane jest do realizacji przez zagranicznych partnerów codziennie
  • Złożenie zamówienia wiąże się zawarciem umowy, po wysłaniu zamówienia nie ma możliwość jego anulowania bądź edycji przed jego dotarciem do klienta
  • Większość dostawców wysyłają przesyłki codziennie, sporadycznie wysyłka może się opóźnić kilka dni
  • Czas realizacji zamówienia wynosi od 7-40 dni roboczych (zazwyczaj dwa-trzy tygodnie)
  • Po 10 dniach od zakupu można wystąpić o numer nadania oraz informacje trackingowe
  • Jeśli towar nie dotrze w ciągu 30 dni należy bezwzględnie zgłosić ten fakt do firmy KCOMPANY.
  • Jeśli otrzymany towar różni się od zamawianego należy to bezzwłocznie zgłosić do firmy KCOMPANY.
  • W przypadku, gdy przesyłka nie dojdzie gwarantujemy jej ponowną wysyłkę bądź zwrot pieniędzy na konto.

 

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 12,00 zł

Lokalizacja: Rudnik nad Sanem, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę bez VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Piotr Szabat
Żwirki i Wigury 32
37-420 Rudnik nad Sanem
Dodatkowe informacje

§1 Definicje Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Przedmiot Zamówienia – towar w którego nabyciu przez Klienta pośredniczy Kcompany Piotr Szabat siedzibą w Rudniku nad Sanem (dalej Kcompany). Cena Ofertowa - całkowity koszt ponoszony przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia wraz kosztami przesyłki. Sprzedawca – producent lub dystrybutor Przedmiotu Zamówienia, który dokonuje sprzedaży, tj. przenosi własność Przedmiotu Zamówienia na rzecz Klienta. Platforma allegro.pl - prowadzona przez Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w języku polskim platforma handlowa on-line o charakterze otwartym, w ramach której organizowane są transakcje oraz świadczone inne usługi,, utrzymywana przez Grupę Allegro w domenie allegro.pl, dostępna również w ramach innych serwisów internetowych. §3 Przedmiot umowy pośrednictwa 1. Firma Kcompany świadczy usługi pośrednictwa w zakupie towarów, zwanych dalej Przedmiotem Zamówienia, na rzecz swoich Sprzedawców. 2. Usługa pośrednictwa w zakupie Przedmiotów Zamówienia polega na przyjęciu od Klienta przez firmę Kcompany zlecenia zakupienia w imieniu Klienta danego Przedmiotu Zamówienia przez Internet i zrealizowaniu tego zlecenia po wpłaceniu przez Klienta na konto firmy Kcompany ustalonej wcześniej Ceny Ofertowej. §4 Rozliczenie usługi 1. Realizacja usługi pośrednictwa jest uzależniona od wpłacenia przez Klienta na rachunek bankowy firmy Kcompany ustalonej wcześniej Ceny Ofertowej za Przedmiot Zamówienia, tj. całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta z związku z uiszczeniem ceny Przedmiotu Zamówienia u Sprzedawcy, kosztu jego przesyłki do Klienta oraz prowizji firmy Kcompany za usługę pośrednictwa. 2. Koszt przesyłki może być wskazywany odrębnie na stronie Przedmiotu Zamówienia, w takim przypadku Cena Ofertowa równa jest sumie ceny Przedmiotu Zamówienia u Sprzedawcy oraz prowizji firmy Kcompany za usługę pośrednictwa, jednakże całkowity koszt ponoszony przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia, zawsze zawiera koszt przesyłki Przedmiotu Zamówienia. 3. Koszt przesyłki podany na stronie Przedmiotu Zamówienia dotyczy jednej sztuki przedmiotu zamówienia. 4. W ramach prowizji firmy Kcompany, firma Kcompany pokrywa wszelkie koszty poza ceną towaru u sprzedawcy i kosztów jego przesyłki – takie jak: koszty przewalutowania, opłata za użycie karty kredytowej, koszty Allegro, itp.; nie dotyczy to ewentualnych opłat celnych związanych ze sprowadzeniem towaru spoza terenu Unii Europejskiej, §5 Zawarcie i odstąpienie od umowy pośrednictwa 1. Zawarcie umowy pośrednictwa, w tym ustalenie całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia, w przypadku platformy allegro.pl, następuje poprzez skorzystanie przez Klienta, będącego użytkownikiem platformy allegro.pl, z opcji „Kup Teraz”, przez kliknięcie „Kup Teraz” na danej stronie Przedmiotu Zamówienia, a następnie potwierdzenie przez Klienta skorzystania z tej opcji przez kolejne kliknięcie „Kup Teraz” na automatycznie wygenerowanej stronie. 2. Klient ma prawo odstąpić od umowy pośrednictwa w terminie 14 dni od otrzymania Przedmiotu Zamówienia. 3. Klientowi przysługuje prawo do zwrotu uiszczonych środków pieniężnych, po odstąpieniu od umowy pośrednictwa. 4. Zwrot środków pieniężnych nastąpi w terminie 14 dni od odstąpienia. 5. Firma Kcompany ma prawo odstąpić do umowy pośrednictwa, jeśli w terminie 3 dni od zawarcia umowy pośrednictwa Klient nie wpłaci w pełnej wysokości ustalonej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na konto firmy Kcompany 6. Z uwagi, że Kcompany nie jest w żadnym momencie właścicielem Przedmiotu Zamówienia zwrot Przedmiotu Zamówienia może zostać dokonany jedynie w formie sprzedaży Przedmiotu Zamówienia przez Kupującego firmie Kcompany (cywilna umowa kupna-sprzedaży). §6 Wykonanie umowy pośrednictwa 1. Po zawarciu umowy pośrednictwa, Kcompany składa zamówienie u Sprzedającego w ciągu nie dłuższym niż 48 godzin. 2. Firma Kcompany zobowiązana jest do rozpoczęcia wykonywania usługi pośrednictwa od momentu wpłacenia przez Klienta na konto firmy Kcompany pełnej wysokości, kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, ustalonej wcześniej z Klientem. 3. Klient jest zobowiązany w ciągu siedmiu dni od momentu zawarcia umowy pośrednictwa wykonać za pomocą PayU przelew środków pieniężnych potrzebnych do pokrycia całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na wskazany rachunek bankowy, jednakże już po 24 godzinach od momentu zawarcia umowy pośrednictwa, firma Kcompany ma prawo wysłać Klientowi przypomnienie. 4. W przypadku zawarcia umowy na platformie allegro.pl, wyżej wymieniony przelew powinien w tytule zawierać następujące informacje: a) nazwę (login) Klienta z Allegro.pl, który zlecił wykonanie Przelewu b) numer lub numery oferty Allegro.pl, przez które Klient zlecił firmie Kcompany wykonanie usługi pośrednictwa. 5. Brak w tytule przelewu którejkolwiek wymienionych powyżej informacji może spowodować opóźnienie w złożeniu zamówienia u Sprzedawcy §7 Warunki dostawy 1. W przypadku objęcia pośrednictwem kilku różnych Przedmiotów Zamówienia, ich przesyłka może zostać zrealizowana przez różnych dostawców i w osobnych przesyłkach. 2. Czas dostawy Przedmiotu zamówienia, od momentu zaksięgowania pełnej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na rachunku bankowym firmy Kcompany wynosi od siedmiu do czterdziestu dni roboczych. 3. Przeciętny czas dostawy, według doświadczenia firmy Kcompany, wynosi 20 dni roboczych. 4. Czas dostawy może ulec wydłużeniu na skutek braku w tytule przelewu którejkolwiek z informacji wymienionych w poprzednich postanowieniach Regulaminu oraz w związku z czynnikami niezależnymi od firmy Kcompany, takimi jak święta obchodzone w kraju Sprzedawcy, warunki atmosferyczne, siła wyższa, obciążenie przewoźnika pocztowego, praca urzędów celnych. §8 Ewentualne daniny publiczne 1. Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku zamówienia towaru spoza Unii Europejskiej, Urząd Celny może niekiedy zrewidować przesyłkę Klienta i zobowiązać go do zapłaty cła, podatku VAT lub akcyzy (procedura), tylko przy towarach o dużej wartości 2. W przypadkach opisanych powyżej, obowiązek uiszczenia wskazanych danin publicznych spoczywa na Kliencie. 3. Przedmiot zamówienia wysyłany jest bezpośrednio do Klienta, przez co Urząd Celny zobowiązany jest do przekazania listu z powiadomieniem o zatrzymaniu przesyłki na adres Klienta. 4. Klient zobowiązany jest niezwłocznie przekazać informację o zawiadomieniu z Urzędu Celnego do firmy Kcompany w celu otrzymania drogą elektroniczną dowód zakupu wystawionego przez Sprzedawcę, który powinien następnie być przekazany listownie na adres podany w piśmie z Urzędu Celnego. 5. Klient ma prawo żądać dowodu zakupu wystawionego przez Sprzedawcę dowolnie, także w innych sytuacjach niż opisana powyżej, od momentu zaksięgowania kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na rachunku bankowym firmy Kcompany. 6. Przesłanie drogą elektroniczną dowodu zakupu wystawionego przez Sprzedawcę nastąpi najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby. §9 Reklamacja 1. Firma Kcompany odpowiada za należyte wykonanie umowy pośrednictwa, w szczególności za zamówienie na rzecz Klienta Przedmiotu Zamówienia zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Klientem, przekazanie Sprzedającemu zapłaty za towar i podanie Sprzedającemu danych do wysyłki podanych przez Klienta. 2. Firma Kcompany zobowiązuje się przeprowadzać transakcje z należytą starannością, mając na uwadze zadowolenie Kupującego. 3. Za wszelkie niezgodności opisu Przedmiotu Zamówienia zawartego na stronie Przedmiotu Zamówienia z ofertą Sprzedawcy, odpowiedzialność ponosi firma Kcompany 4. Klient ma obowiązek zgłosić zastrzeżenia do usługi pośrednictwa bezzwłocznie (najpóźniej w terminie 7 dni) od otrzymania zakupionego towaru. 5. Firma Kcompany nie odpowiada za zaginięcie przesyłki z towarem, jeżeli Kupujący poda nieprawidłowy, lub niepełny adres przez co doręczenie staje się niemożliwe. 6. Za Przedmiot Zamówienia z tytułu rękojmi lub gwarancji odpowiedzialnym jest Sprzedawca towaru. 7. Firma Kcompany na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient. 8. Dla skutecznego pośrednictwa w złożeniu reklamacji, zlecenie takiego pośrednictwa powinno zawierać dane Klienta, nick z serwisu Allegro, z którego został dokonany zakup oraz opis problemu. 9. Przedmiot Zamówienia, który podlega gwarancji, musi być oznaczony w poprawny sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany Przedmiot Zamówienia objęty jest gwarancją. 10. Niektóre gwarancje mogą wymagać zachowania opakowania, w którym przesyłka została doręczona, a w celu złożenia reklamacji może być wymagane odesłanie kompletnego Przedmiotu Zamówienia wraz opakowaniem na adres Sprzedawcy. 11. W przypadku niezrealizowania zamówienia Klienta z przyczyn obiektywnych (takich jak wycofanie Przedmiotu Zamówienia ze sprzedaży przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia), z winy Sprzedawcy, bądź z winy firmy Kcompany, cała kwota, którą Klient przelał na konto firmy Kcompany, zostanie zwrócona Klientowi na koszt firmy Kcompany.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Piotr Szabat
Żwirki i Wigury 32
37-420 Rudnik nad Sanem

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

§9 Reklamacja 1. Firma Kcompany odpowiada za należyte wykonanie umowy pośrednictwa, w szczególności za zamówienie na rzecz Klienta Przedmiotu Zamówienia zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Klientem, przekazanie Sprzedającemu zapłaty za towar i podanie Sprzedającemu danych do wysyłki podanych przez Klienta. 2. Firma Kcompany zobowiązuje się przeprowadzać transakcje z należytą starannością, mając na uwadze zadowolenie Kupującego. 3. Za wszelkie niezgodności opisu Przedmiotu Zamówienia zawartego na stronie Przedmiotu Zamówienia z ofertą Sprzedawcy, odpowiedzialność ponosi firma Kcompany 4. Klient ma obowiązek zgłosić zastrzeżenia do usługi pośrednictwa bezzwłocznie (najpóźniej w terminie 7 dni) od otrzymania zakupionego towaru. 5. Firma Kcompany nie odpowiada za zaginięcie przesyłki z towarem, jeżeli Kupujący poda nieprawidłowy, lub niepełny adres przez co doręczenie staje się niemożliwe. 6. Za Przedmiot Zamówienia z tytułu rękojmi lub gwarancji odpowiedzialnym jest Sprzedawca towaru. 7. Firma Kcompany na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient. 8. Dla skutecznego pośrednictwa w złożeniu reklamacji, zlecenie takiego pośrednictwa powinno zawierać dane Klienta, nick z serwisu Allegro, z którego został dokonany zakup oraz opis problemu. 9. Przedmiot Zamówienia, który podlega gwarancji, musi być oznaczony w poprawny sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany Przedmiot Zamówienia objęty jest gwarancją. 10. Niektóre gwarancje mogą wymagać zachowania opakowania, w którym przesyłka została doręczona, a w celu złożenia reklamacji może być wymagane odesłanie kompletnego Przedmiotu Zamówienia wraz opakowaniem na adres Sprzedawcy. 11. W przypadku niezrealizowania zamówienia Klienta z przyczyn obiektywnych (takich jak wycofanie Przedmiotu Zamówienia ze sprzedaży przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia), z winy Sprzedawcy, bądź z winy firmy Kcompany, cała kwota, którą Klient przelał na konto firmy Kcompany, zostanie zwrócona Klientowi na koszt firmy Kcompany.

O sprzedającym
kcompany
95,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

212

 

11

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,7

Czas wysyłki

4,2

Koszt wysyłki

4,6

Obsługa kupującego

4,7

Dane firmy

Kontakt

  • 697688950
poniedziałek - piątek
16:00 - 20:00
sobota - niedziela
zamknięte