SUKIENKA BIAŁA JASNA BRZOSKWINIOWA Z FALBANĄ 48 (6910609227)

zakończona
37,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
  • lokalizacja: Dębowiec, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rozmiar: 48
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: inny wzór
  • rękaw: krótki rękaw
  • fason: rozkloszowana
  • styl: dzianinowa
  • okazja: na co dzień
  • płeć: produkt damski
  • długość: inna
  • cechy dodatkowe: falbana
  • kolor: biel, odcienie pomarańczowego

WIĘCEJ ROZMIARÓW I ZDJĘĆ NA STRONIE

http://babaubiera.eu­/pl/p/Sukienka-/41

WIĘCEJ TOWARU NA STRONIE SKLEPU INTERNETOWEGO - ZAPRASZAMY

http://babaubiera.eu­/

Jasno brzoskwiniowa sukienka ze stretchem,

materiał elastyczny,rozciągli­wy.

Materiał: 51% bawełna 48% poliester 1% elastan

Dostępne rozmiary : 34(XS) 36(S) 38(M) 40(L) 42(XL) 44(XXL) 46(XXXL) 48 50

SZCZEGÓŁOWA TABELA WYMIARÓW ( mierzone płasko bez rozciągania w cm )

Rozmiar

34(XS)

36(S)

38(M)

40(L)

42(XL)

44(XXL)

46(XXXL)

48

50

Długość całkowita

70

81

81

81

83

83

84

86

88

Szer.od pachy do pachy

36

36

40

43

44

49

51

55

56

Pas

70

72

74

80

82

90

94

104

108

Obwód bioder

78

80

84

92

96

100

106

112

114

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 03102013900000640205431137
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Renata Hołota
Simoradz, ul.Osiedle 2
43-426 Dębowiec
NIP: 548-113-15-04
REGON: 362916046

Regulamin sprzedaży na Allegro przygotowany jest dla Sprzedającego babaubiera. Jest przeznaczony do wykorzystania tylko i wyłącznie w koncie Sprzedającego babaubiera do celów prowadzonej własnej działalności gospodarczej. Wykorzystywanie regulaminu przez inne osoby jest zabronione.

REGULAMIN SPRZEDAŻY NA ALLEGRO cz.I. (cz.II.-zakładka ZWROTY/cz.III.-zakładka REKLAMACJE/cz.IV.-POZOSTAŁE INFORMACJE)§ 1 DANE SPRZEDAJĄCEGO  1. Sprzedającym w ramach Konta babaubiera jest RENATA HOŁOTA prowadząca działalność gospodarczą pod firmą RENATA HOŁOTA wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 5481131504 , REGON 362916046. 2. Dane kontaktowe Sprzedającego:   a) adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: SIMORADZ, UL.OSIEDLE 2, 43-426 DĘBOWIEC,  b) adres poczty elektronicznej:babaubiera@gmail.com,  c) numer telefonu: 511 572 490 3. Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.  § 2 SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY ZA TOWAR 1. Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność”   2. Udostępniamy Ci do wyboru następujące sposoby płatności (konkretny sposób wybierasz każdorazowo w trakcie zawierania umowy sprzedaży), chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: a) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego • Bank: PKO BP S.A. ODZ. I w Skoczowie ul. G. Morcinka 18 ,43-430 Skoczów • Numer rachunku  03 1020 1390 0000 6402 0543 1137 b) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki c) płatność przelewem lub za pomocą PayU przy odbiorze osobistym d) płatność za pomocą systemu PayU 3. W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.  4. Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej):  a) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży,  b) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. W przypadku wyboru  odbioru osobistego, jesteś zobowiązany do wcześniejszego dokonania wpłaty przelewem na konto bankowe Sprzedawcy lub systemem PayU. Przelew musi wpłynąć na konto Sprzedawcy przed terminem odbioru ,w ciągu 48 godzin od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży. Odbiór osobisty jest możliwy od dnia uznania płatności rachunku bankowego, rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego lub przedstawienia potwierdzenia dokonania płatności Prosimy  o kontakt z konsultantem biura obsługi klienta Sklepu Internetowego babaubiera.eu w celu ustalenia terminu odbioru przesyłki. Kontakt e-mail: babaubiera@gmail.com, kontakt telefoniczny 511 572 490  od poniedziałku do piątku ,w godzinach pracy biura, od 09:00 do 18:00.   § 3 KOSZT, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY LUB ODBIORU TOWARU 1. Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność”  2. Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: a) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa. b) odbiór osobisty c) odbiór osobisty dostępny pod adresem: SIMORADZ, UL.OSIEDLE 2, 43-426 DĘBOWIEC – w dni robocze w godzinach od 09:00 do 18:00. Prosimy  o kontakt z konsultantem biura obsługi klienta Sklepu Internetowego babaubiera.eu w celu ustalenia terminu odbioru przesyłki. Kontakt e-mail: babaubiera@gmail.com, kontakt telefoniczny 511 572 490  od poniedziałku do piątku ,w godzinach pracy biura, od 09:00 do 18:00.   4. Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 2-4 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: a) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatności rachunku bankowego, rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego lub  przedstawienia potwierdzenia dokonania płatności. b) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 5. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 2-4 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: a) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatności rachunku bankowego, rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego lub  przedstawienia potwierdzenia dokonania płatności. b) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU przy odbiorze osobistym – od dnia uznania płatności rachunku bankowego, rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego lub przedstawienia potwierdzenia dokonania płatności. 6. Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).  

kontakt

  • 511 572 490
    Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku,od 09:00 do 18:00.

pozostałe informacje

Regulamin sprzedaży na Allegro przygotowany jest dla Sprzedającego babaubiera. Jest przeznaczony do wykorzystania tylko i wyłącznie w koncie Sprzedającego babaubiera do celów prowadzonej własnej działalności gospodarczej. Wykorzystywanie regulaminu przez inne osoby jest zabronione.

REGULAMIN SPRZEDAŻY NA ALLEGRO cz.IV.(cz.I.-zakładka INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO/cz.II.-zakładka ZWROTY/cz.III.-zakładka REKLAMACJE)§ 7 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 1. Niniejszy punkt dotyczy wyłącznie Kupujących nie będących konsumentami. 2. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 3. W razie przesłania Towaru do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika Kupujący nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 4. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 5. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 6. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. § 8 DANE OSOBOWE 1. Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. 2. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. 3. Cel zbierania danych i odbiorcy danych a) Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.  b) W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. 4. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania a) Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. b) W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. 5. Dobrowolność podania danych osobowych a) Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.   § 9 INNE INFORMACJE 1. Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi:  a) czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy; b) skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty; c) zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy; d) metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych. e) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, f) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,  g) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, h) tryb postępowania reklamacyjnego, i) dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną 

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
RENATA HOŁOTA
SIMORADZ, UL. OSIEDLE 2
43-426 DĘBOWIEC
PL
Dodatkowe informacje

Regulamin sprzedaży na Allegro przygotowany jest dla Sprzedającego babaubiera. Jest przeznaczony do wykorzystania tylko i wyłącznie w koncie Sprzedającego babaubiera do celów prowadzonej własnej działalności gospodarczej. Wykorzystywanie regulaminu przez inne osoby jest zabronione.


REGULAMIN SPRZEDAŻY NA ALLEGRO cz.II.

(cz.I.-zakładka INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO/cz.III.-zakładka REKLAMACJE/cz.IV.-zakładka POZOSTAŁE INFORMACJE)  

§ 4 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1. Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.

2. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na: 

a) pisemnie na adres: SIMORADZ, UL.OSIEDLE 2, 43-426 DĘBOWIEC;

b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: babaubiera@gmail.com;

3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz podany jest poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Wzór formularza odstąpienia od umowy(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) : https://cdn.dcsaas.net/istore/pdf/returnform.pdf

4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

a) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;

b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

6. Zwrot wzajemnych świadczeń

a) Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: SIMORADZ, UL.OSIEDLE 2, 43-426 DĘBOWIEC.

Pod tym samym adresem można oddać Produkt osobiście w Dni Robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 09:00 do18:00. 

Prosimy o wcześniejszy kontakt z konsultantem biura obsługi klienta Sklepu Internetowego babaubiera.eu w celu ustalenia terminu zwrotu Produktu. Kontakt e- mail: babaubiera@gmail.com,kontakt telefoniczny:511 572 490 od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy biura, od 09:00 do 18:00.

b) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

c) Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

a) Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

b) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

c) W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

8. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

c) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

d) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

e) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

f) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli; 

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów; 

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

k) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Przy odbiorze zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki. W  przypadku uszkodzenia opakowania zewnętrznego ( zgnieciony lub  przedziurawiony karton, rozerwana folia itp. ) koniecznie sprawdzić przesyłkę  w obecności kuriera. W razie uszkodzenia należy spisać protokół szkody.    

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
RENATA HOŁOTA
SIMORADZ, UL. OSIEDLE 2
43-426 DĘBOWIEC
PL
Dodatkowe informacje

Regulamin sprzedaży na Allegro przygotowany jest dla Sprzedającego babaubiera. Jest przeznaczony do wykorzystania tylko i wyłącznie w koncie Sprzedającego babaubiera do celów prowadzonej własnej działalności gospodarczej. Wykorzystywanie regulaminu przez inne osoby jest zabronione. 


REGULAMIN SPRZEDAŻY NA ALLEGRO cz.III.

(cz.I.-zakładka INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO/cz.II.-zakładka ZWROTY/cz.IV.-zakładka POZOSTAŁE INFORMACJE)   

§ 5 REKLAMACJA TOWARU

1. Dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. 

2. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

3. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (opublikowana w Dzienniku Ustaw z roku 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 

4. Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

5. Reklamację możesz złożyć na przykład: 

a) pisemnie na adres: SIMORADZ, UL.OSIEDLE 2, 43-426 DĘBOWIEC;

b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: babaubiera@gmail.com;

Zaleca się wypełnienie formularza reklamacji:

http://www.pclap-alert.pl/Download/reklamacja.pdf

Nie jest to obowiązkowe, ale ułatwi i przyśpieszy załatwienie formalności związanych z reklamacją Towaru.

6. W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

7. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: SIMORADZ, UL.OSIEDLE 2, 43-426 DĘBOWIEC. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.

Pod tym samym adresem można oddać Produkt osobiście w Dni Robocze, od poniedziałku do piątku,w godzinach od 09:00 do 18:00. Prosimy o wcześniejszy kontakt z konsultantem biura obsługi klienta Sklepu Internetowego babaubiera.eu w celu ustalenia terminu zwrotu Produktu.Kontakt e- mail: babaubiera@gmail.com,kontakt telefoniczny:511 572 490 od poniedziałku do piątku,w godzinach pracy biura, od 09:00 do 18:00. 

8. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.

9. Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją Towaru dotyczące Kupujących nie będących konsumentów mogą być zawarte w dalszej części niniejszej informacji. 

§ 6 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

1. Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.

2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

3. Kupujący będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

a) Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214); 

b) Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz 

c) Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

  

Przy odbiorze zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania zewnętrznego ( zgnieciony lub przedziurawiony karton, rozerwana folia itp. ) koniecznie sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. W razie uszkodzenia należy spisać protokół szkody.