SUKCES elektrolity - witaminy dla konia - 2 kg (6483824799)

zakończona
33,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • lokalizacja: Grebocin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 2.50 [kg]
E-Mail: allegro@konik.com.pl

Informacje o towarze

    Gadu-gadu:
  • 172303
  • 7051562
    Telefon:
  • 56 660 44 60
  • 602 683 280
  • 608 415 128

Informacje o wysyłce

    Gadu-gadu:
  • 6942133
    Telefon:
  • 600 228 236
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy jeśli w ciągu 14 dni zdecydujesz na zwrot nieużywanego towaru
  • Towar objęty ustawową gwarancją
  • PAMIĘTAJ - kupujesz w sklepie - otrzymasz paragon lub fakturę (na życzenie) - zyskujesz wiele praw jakich nie zagwarantuje Ci osoba nie prowadząca zarejestrowanej działalności gospodarczej.
  • Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "O MNIE".
  • Polecam asortyment na innych moich aukcjach- jedna wysyłka= tańsze zakupy!
SUKCES elektrolity - witaminy i suplementy dla koni
- 2 kg
WYPOCZĘTY I CHĘTNY DO PRACY KOŃ


Opis produktu:

Sukces elektrolity jest wieloskładnikowym dodatkiem uzupełniającym zapotrzebowanie zwierząt na mikro- i makroelementy oraz witaminy podczas zwiększonego wysiłku, w sytuacjach stresowych (zawody, transport) oraz w fazie intensywnego wzrostu.

Składniki mineralne pełnią rolę aktywatorów metabolizmu, biorą udział w budowie i aktywacji enzymów. Witaminy spełniają swoistą funkcję bioregulacyjną, wywierają duży wpływ na przemianę materii, a działanie ich ma charakter enzymatyczny. Dodatek elektrolitów wyraźnie poprawia wydolność i wytrzymałość zwierząt, skraca czas regeneracji organizmu i zmniejsza ryzyko powstawania chorób na tle niedoborów składników pokarmowych.

Stosowanie: źrebaki i kuce do 25 gr/szt/dzień, konie wyścigowe i sportowe do 50 gr/szt/dzień

Wartość pokarmowa:

- wapń 8,0 %;

- fosfor 4,0 %;

- magnez 2,6%;

- sód 1,6 %;

- witamina A 200 000 I.E./kg

- witamina D3 20 000 I.E./kg

- witamina E 1600 mg/kg

- witamina C 800,00 mg/kg

- witamina K 80,00 mg/kg

- witamina B1 30,00 mg/kg

- witamina B2 70,00 mg/kg

- witamina B6 44,00 mg/kg

- witamina B12 400,00mcg/kg

- kwas pantotenowy 150 mg/kg

- kwas nikotynowy 300 mg/kg

- kwas foliowy 10 mg/kg

- biotyna 1000 mcg/kg

- cynk 1200 mg/kg

- żelazo 1400 mg/kg

- miedź 200 mg/kg

- jod 20 mg/kg

- selen 4 mg/kg

- kobalt 8 mg/kg

Dodatek wykonany został z suszu z lucerny, drożdży, laktozy, melasy, fosforanu wapnia, węglanu wapnia, chlorku sodu, mieszanki witamin i mikroelementów o dużej koncentracji.

Preparat ma postać granulatu, więc jest chętnie zjadany przez konie i istnieje możliwość kontroli pobierania - a nie jak w przypadku preparatów proszkowych, które mogą być wydmuchiwane lub pozostawać niewyjedzone przez konia.

Przechowywać w suchym i przewiewnym miejscu. Dodatek zachowuje największą wartość do 12 miesięcy od daty produkcji, w praktyce w sprzedaży jest produkt z przynajmniej 6-9 miesiecznym terminem ważności

Opakowanie - plastikowe wiaderko - masa netto 2 kg

--------------------­--------------------­--------------------­--------------------­----------------

Pokaż inne aukcje Sprzedającego
ponad 22 tysiące aukcji zakończonych pozytywami

KUPUJ U SPRAWDZONYCH SPRZEDAWCÓW - BĘDZIESZ ZADOWOLONY!!!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Credit Agricole Bank Polska S.A. 12 1940 1076 4789 8947 0000 0000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Od ponad 15 lat zajmujemy się sprzedażą sprzętu jeździeckiego, a samym jeździectwem od 1985 roku.Należymy do grupy najstarszych sprzedawców na Allegro - pierwszy przedmiot sprzedaliśmy w maju 2002 roku - było to siodło, które do dnia dzisiejszego jest w naszej ofercie :-) Jest to gwarancja naszej solidności i fachowości - nie pojawiliśmy się znikąd i znamy się na sprzęcie jeździeckim. Jesteśmy bezpośrednimi importerami towarów z firm KIEFFER, PFIFF, JACSON, WALDHAUSEN, EKKIA, HARRY'S HORSE, PIKEUR, ESKADRON a w naszej ofercie jest prawie wszystko co jest dostępne w Polsce :-) Nasz sklep Na KoŃ należy do największych w Polsce a Internetowy Sklep Jeździecki www.konik.com.pl od wielu lat należy do ścisłej czołówki sklepów w sieci.

kontakt

  • 56 660 44 60
    Doradztwo, infolinia: pn. - pt. godz. 10:00 - 19:00; sob. godz. 10-14:30
  • 600 228 236
    Informacje o wysyłce. Pn. - pt. godz. 8:30 -16
  • 602 683 280
    Doradztwo w temacie siodeł, informacje o produktach.
  • allegro@konik.com.pl
    Obsługa konta Allegro; wszelkie zapytania o produkty, wysyłkę. Odpisujemy w ciągu 24 h.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep Jeździecki "Na Koń"
ul. T.Kościuszki 41/47
87-100 Toruń
Polska
 
Jeśli korzystasz z prawa do zwrotu nieużywanego towaru w ciągu 14 dni musisz: - odesłać towar na adres: SKLEP JEŹDZIECKI "NA KOŃ", ul.KOŚCIUSZKI 41/47, 87-100 TORUŃ - towar nie może nosić śladów używania - musi zostać odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu na koszt kupującego - koniecznie odeślij dowód zakupu - paragon lub fakturę - należy dołączyć pisemną rezygnację z zakupu zawierającą dane osobowe i nr konta do zwrotu zapłaty - nie odbieramy przesyłek pobraniowych - towar niespełniający powyższych warunków zostanie odesłany bez powiadomienia na koszt kupującego. WYMIANA TOWARU W przypadku niedopasowania rozmiaru lub innych przyczyn możliwa jest wymiana towaru po uzgodnieniu ze sprzedającym. W takim przypadku prosimy:- odesłać towar na adres : SKLEP JEŹDZIECKI "NA KOŃ", ul.KOŚCIUSZKI 41/47, 87-100 TORU - towar nie może nosić śladów używania - musi zostać odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu na koszt kupującego- należy dołączyć kartkę z adresem do wysyłki, opisem na co ma być wymieniony- należy podać sposób zapłaty za przesyłkę do kupującego. W przypadku braku wysyłamy paczką zwykłą pobraniową na koszt kupującego. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Usługobiorca/Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni licząc od dnia wydania Produktu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@konik.com.pl lub też pisemnie na adres korespondencyjny: Sklep Jeździecki "Na Koń" ul. T. Kościuszki 41/47, 87-100 Toruń. 2. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. 3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 4. Konsument, który odstąpił od umowy wysyła towar do Sprzedawcy na własny koszt; koszt ten nie podlega zwrotowi. 5. Koszty towaru wraz z kosztami przesyłki poniesionymi przez konsumenta przy zakupie towaru zostaną zwrócone przez Usługodawcę/Sprzedawcę w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył konsument, chyba że konsument wskaże inny sposób zwrotu. 6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7. Usługodawca/Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy Sprzedaży od dnia wydania Produktu (tj. od dnia odebrania towaru przez konsumenta), a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia. 9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: (a) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy (b) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (e) świadczeń, w której przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (f) dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism; (g) usług w zakresie gier hazardowych; (h) gdy przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (i) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 10. Kupujący nieposiadający statusu konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.

reklamacje

Reklamowany towar należy dostarczyć pod adres:- SKLEP JEŹDZIECKI "NA KOŃ", ul.KOŚCIUSZKI 41/47, 87-100 TORUŃ- do reklamowanego produktu należy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny do pobrania tutaj (http://konik.nazwa.pl/pdf/formularz_reklamacyjny_KONIK.pdf) oraz oryginał paragonu lub faktury Sprawy reklamacji normowane są aktualnie przede wszystkim przez przepisy Kodeksu cywilnego oraz w zakresie sprzedaży konsumenckiej przez przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141,poz. 1176). POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE Reklamacje dotyczące z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży: 1. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar wolny od wad. 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 3. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił konsumenta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; d) została konsumentowi wydana w stanie niezupełnym. 4. Wada prawna występuje, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 5. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. 6. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. Jeżeli kupującym jest Konsument a przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, odpowiedzialność Sprzedawcy może zostać ograniczona, nie mniej niż do roku od dnia wydania rzeczy Kupującemu. 8. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 9. Konsumentowi z tytułu niezgodności towaru z umową lub innemu Kupującemu z tytułu rękojmi za wady, przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego towaru. 10. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: konik@konik.com.pl lub też pisemnie na adres do korespondencji: Sklep Jeździecki "Na Koń" ul. T. Kościuszki 41/47, 87-100 Toruń. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go również dostarczyć na powyższy adres. 11. Klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza reklamacyjnego (formularz reklamacyjny), podania danych kontaktowych, dokładnego opisania przyczyny reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, dołączenia dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. 12. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób. 13. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wad. Jeżeli Kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę, lub b) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Koszty wymiany lub naprawy rzeczy ponosi Sprzedawca. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 13. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

pozostałe informacje

Jeżeli bierzesz udział w naszych aukcjach akceptujesz poniższe warunki: - jeżeli w aukcji należy podać kolor lub rozmiar - zrób to natychmiast po złożeniu oferty - w przeciwnym wypadku nie gwarantujemy otrzymania produktu o wybranych parametrach, lecz wybrany losowo z podanej oferty - jeżeli w przeciągu 7 dni od zakupu /lub zakończenia aukcji/ nie ustalisz sposobu i terminu wysyłki/wpłaty pieniędzy to zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji, wystawiamy negatywny komentarz, a towar sprzedajemy. - Wybierz koszty zapłaty: a) pobranie pocztowe: cena przedmiotu + koszt wysyłki + koszt pobrania b) przedpłata na konto: cena przedmiotu + koszt wysyłki 12 1940 1076 4789 8947 0000 0000 Przemek Bruzdowski ul. Szkolna 23 87-122 Grębocin Podane na aukcjach ceny wysyłki dotyczą jednego przedmiotu - w przypadku łączenia wysyłek z kilku aukcji podajemy cenę wysyłki wg wagi i cennika poczty polskiej lub firmy kurierskiej Przedmioty na aukcji wysyłamy Pocztą Polską jako listy lub paczki, usługą Allegro Paczkomaty oraz za pośrednictwem firmy kurierskiej. BARDZO WAŻNE !!! Jako tytuł wpłaty podaj [NAZWA_KUPUJĄCEGO] ;[NR_PRZEDMIOTU] Jeżeli podałeś inny adres do wysyłki niż w danych z allegro koniecznie napisz ZMIANA ADRESU. Otrzymujesz towar nowy (chyba, że w opisie jest zaznaczone inaczej), zgodny z opisem aukcji i przedstawionymi na aukcji zdjęciami. Jeśli zdarzy się jednak, że będziesz mieć jakiekolwiek wątpliwości, sugestie, uwagi czy zastrzeżenia (towar, wysyłka, cokolwiek) - proszę o info na allegro@konik.com.pl Zależy nam, abyś była/był zadowolony z transakcji. Uwaga! Jeśli masz pytania lub wątpliwości - napisz maila allegro@konik.com.pl lub zadzwoń 602683280. Na SMSy nie odpowiadam! Odpowiadam na wszelkie zapytania drogą elektroniczną lub przez telefon. Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki uprzejmie proszę o wystawienie komentarza dotyczącego transakcji. Jest to dla mnie znak, że wszystko bezproblemowo dotarło oraz, że towar jest zgodny z Twymi oczekiwaniami. Jako sprzedający oczekuję najpierw opinii od Kupującego. Komentarze wystawiam regularnie, raz na 1-2 tygodnie, wystawiając je "hurtem" tzn. większą ilość. JEDNAK NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 10 DNI OD WYSTAWIENIA PRZEZ KUPUJĄCEGO - jest to spowodowane prawem do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Mam nadzieję, że to zrozumiałe i nie stanowi problemu.