SUBARU IMPREZA WRX 05-07r Mieszek ochronny gałka (7116831164)

zakończona
75,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Włodawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Opis przedmiotu:
Przedmiotem naszej aukcji jest:

Mieszek ochronny z gałką zmiany biegów
Do samochodu marki:

SUBARU IMPREZA WRX 2.5 T 05-07r

KUPUJĄC PRZEDMIOTY Z NASZYCH AUKCJI AKCEPTUJESZ NASZ REGULAMIN ZAWARTY NA STRONIE "O MNIE"



!!!UWAGA!!! SUPER OKAZJA!!!
SPRAWDŹ INNE NASZE PRZEDMIOTY DO TEGO AUTA WYSTAWIONE NA ALLEGRO!!!!



Uwaga, przed kupnem części zapoznaj się z regulaminem:

ZAKUP PRZEDMIOTU:

1. Jeśli nie jesteś pewien/ pewna kupna, brakuje Ci środków pieniężnych, Nie Kupuj!
2. Czytaj uważnie opis aukcji.
3. Sprawdź dokładnie stan ogłaszanego przedmiotu na zdjęciu zamieszczonym w aukcji,zdjęcia są oryginalne,a opis jest szczegółowy.
4. ZALECAMY!!sprawdzeni­e stanu danej części, jej symbole. Jeśli decydujesz się na kupno akceptujesz stan części jej przeznaczenie,symbol­e.

5. W przypadku nieodebrania przez Kupującego przesyłki wysłanej za pobraniem zastosowanie ma Art. 286 § 1. Kodeksu Karnego, który brzmi: Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania,podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

Za niekorzystne rozporządzenie własnym mieniem uznaje się zlecenie wysyłki za pobraniem, a następnie nieodebranie jej.

6.W trosce o dobro klienta jeśli przedmiot posiada wadę informujemy o tym obniżamy cenę , a kupujący akceptuje stan części w całości.



WYSYŁKA TOWARU:

1. Na życzenie klienta, za dodatkową opłatą możemy ubezpieczyć paczkę.
2. Za uszkodzenia spowodowane firmą kurierską, nie odpowiadamy (posiadają one swoje własne działy reklamacyjne).W momencie wysłania towaru przestaję ponosić odpowiedzialność za paczkę.
3.Przed wysłaniem przedmiotu na życzenie klienta możemy zrobić zdjęcia zakupionego towaru i przesłać na maila.
4. Paczki wysyłamy do 24g,(o opóźnionych wysyłkach informujemy, podając przyczynę opóźnienia)

REKLAMACJE:

1. Części zakupione w naszej firmie objęte są siedmiodniową gwarancją rozruchową (liczy się data odbioru towaru).
2. Do zgłoszenia reklamacji należy koniecznie dołączyć paragon!- jest on podstawą do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego.
3. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy.
4. Części elektronicznie, elektryczne i karoseryjne nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe zdjęcia).Jeśli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podaję szczegółową informację na ten temat. Reklamację z tytułu wad wyszczególnionych w opisie nie będą uwzględniane.
5. SILNIKI I CZĘŚCI MECHANICZNE: Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne, potwierdzające montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej ( pieczęć firmowa z numerem telefonu i nie później jak 7-dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu.Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów. Składający reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę.
6. Reklamacja obejmuje Wymianę części na inne, nie zwracamy pieniędzy.
7. Kupując na naszych aukcjach akceptujesz zasady panujące w naszej firmie oraz warunki zawarte w regulaminie.
8. Z chwilą nietrafnego wyboru zakupu części przez klienta, jesteśmy w stanie przyjąć daną część w "komis", w celu pomocy klientowi.
9.Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem.
10.Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka­) ponosi klient.

7.


Adres:
Ul. Żołnierska 2
22-200 Włodawa

Tel:
790-421-286 - Silniki,Skrzynie biegów 1.
791-894-240 - Silniki,Skrzynie biegów 2.
692-660-222 - Części blacharskie,mechaniczne 1.
792-337-520 - Zawieszenia,podzespoły zawieszeń.
791-823-817 - Części blacharskie,mechaniczne 2.
E-mail:
auto_west@interia.eu
admin@auto-west-pl.e­u (Sprawy techniczne odnośnie witryny www)


1. Odbiór osobisty- ZAPRASZAMY!
Ul. Żołnierska 2
22-200 Włodawa
(teren byłej jednostki wojskowej)
2.Paczki wysyłamy tego samego dnia, co towar został zakupiony za pobraniem-kurierem
3. Wysyłka z wpłatą na konto:
PKO BP o/Włodawa
45 1020 1563 0000 5402 0061 1079

Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Włodawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
15,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Dodatkowe informacje

-GDY ZDECYDUJESZ SIĘ NA ZAKUP DANEGO PRZEDMIOTU KONIECZNIE WYPEŁNIJ FORMULARZ OPCJI WYSYŁKI!!! -KOSZTY WYSYŁKI UZALEŻNIONE SĄ OD WAGI I GABARYTU PACZKI. -PACZKI WYSYŁAMY KURIEREM UPS PRZY WPŁACIE NA KONTO,ORAZ POCZTĄ POLSKĄ PACZKĄ PRIORYTETOWĄ W PRZYPADKU WYSYŁKI ZA POBRANIEM

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

AUTO WEST
ŻOŁNIERSKA 2
22-200 WŁODAWA
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE: Umową zawartą na odległość pomiędzy kupującym, a sprzedającym jest używana część samochodowa i poświadczenie przez sprzedającego jej okresu sprawności/przydatności na 10 dni ( silniki, skrzynie biegów) albo 7 dni ( pozostałe części) od daty odbioru towaru. W przypadku gdy towar posiada wadę uniemożliwiającą użytkowanie, a kupujący składa reklamację, w pierwszej kolejności kupujący odsyła towar bez pobrania ( na własny koszt ) z załączonym dowodem zakupu i kartą reklamacyjną ( krótką informacją dotyczącą wady towaru i danymi kontaktowymi ) na adres powyżej. I. W pierwszej kolejności sprzedawca ma za zadanie usunąć wadę towaru. II. Jeżeli usunięcie wady przewyższa koszt towaru, sprzedający może wymienić ten towar na drugi wolny od wad. III. Dopiero jeżeli sprzedający nie jest w stanie usunąć wady bądź wymienić towaru, następuje zwrot pieniędzy. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku, gdy zostanie wykonane po terminie 14 dni od daty odebrania towaru przez klienta. Konsument ( osoba fizyczna nie związana z prowadzeniem działalności gospodarczej ) ma 14 dni na wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i 14 dni na zwrot towaru od momentu wysłania oświadczenia. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę,jednak nie później niż w ciągu 14 dni,od dnia w którym odstąpił od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy. Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem. Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka) ponosi klient.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AUTO WEST MARIUSZ PASTRYK
ŻOŁNIERKSA 2
22-200 WŁODAWA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
Auto_west
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

143

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 692******** (pokaż)
  • 733******** (pokaż)

Pozostałe informacje

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich".
Numer oferty:7116831164
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry