STRUNAL - AMADA Gitara akustyczna z pokrowcem (6542042203)

zakończona
799,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
  • lokalizacja: Katowice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • wersja: praworęczna
  • stan: nowy
  • rodzaj pudła: dreadnought, Western

STRUNAL - AMADA

Gitara akustyczna
znanej i uznanej czeskiej firmy STRUNAL

z nieprzemakalnym pokrowcem

W CENIE AUKCJI:
TRANSPORT I NIEPRZEMAKALNY POKROWIEC


OPIS:
Gitara akustyczna typu Western
Płyta przednia - świerk
Boki - mahoń
Tył - mahoń
Gryf - mahoń
Mostek - lipa
Klucze - zamknięte chrom
Kolor - natural
Wykończenie - wysoki połysk


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Produkty wystawione na naszych aukcjach wysyłamy tylko na adresy w Polsce

kontakt

  • 602576538
    Infolinia czynna od 9.oo do 23.oo

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Prawo do rękojmi przysługuje tylko i wyłącznie konsumentom. W przypadku wad lub niezgodności Towaru z ofertą, Konsumentowi przysługuje uprawnienie do reklamacji Towaru poprzez zawiadomienie Sprzedawcy i złożenie oświadczenia woli w dowolnej formie, w szczególności: * pocztą elektroniczną na adres e-mail: alegro@gamuz.com.pl * pisemne pocztą na adres Sprzedawcy: GAMUZ J.P.GACKA Spółka Jawna 40-133 Katowice, ul. Alfonsa Górnika 9A Sprzedający w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. Konsument składając reklamację może zażądać od Sprzedawcy wymiany zakupionego towaru na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Konsumentowi przysługuje również prawo do żądania obniżenia ceny chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. W przypadku uznania, że wada jest istotna bądź, gdy Konsument składa kolejną reklamację wcześniej naprawianego bądź wymienianego towaru, Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane: * imię i nazwisko; * adres do korespondencji, a także adres e-mail oraz numer telefonu; * przedmiot reklamacji (nazwę wyrobu, deseń, rozmiar); * przyczynę reklamacji; * żądanie rozpoznania reklamacji; * podpis. (własnoręczny podpis w przypadku reklamacji składanej pocztą). Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne lub prawne sprzedanych towarów jedynie w przypadku stwierdzenia wad przed upływem dwóch lat od dnia otrzymania towaru przez Konsumenta. O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Konsumenta na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Konsumenta. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Konsumentowi nowego Towaru bądź usunięcia niezgodności, Sprzedawca ponosi koszty dostawy Towaru zarówno odesłania reklamowanego Towaru do Sprzedawcy, jak również ponownej wysyłki Towaru od Sprzedawcy do Konsumenta. Konsument ma również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak: Mediacja przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej, Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie, Rzecznicy Konsumentów, Organizacje pozarządowe.

pozostałe informacje

Zakupy zagraniczne Produkty oferowane na naszych wysyłamy tylko na adresy w Polsce. Nie wysyłamy towarów na adresy poza granicami Polski. Kupujący z zagranicy powinni określić adres dostawy w Polsce. Gwarancje serwisowe: Produkty sprzedawane przez Sprzedającego są objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Produkty zakupione u Sprzedającego za pośrednictwem portalu internetowego Allegro.pl objęte są gwarancją wyszczególnioną na aukcji internetowej oraz ustawowym prawem do odstąpienia od umowy. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. Sprzedawca jest pośrednikiem przekazującym reklamację. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi od Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową są uprawnieniami od siebie niezależnymi.